Eetcafé Koekenbier

Meer informatie over restaurant Eetcafé Koekenbier

Frans W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Koekenbier is anders…
Naast al het vleesgeweld wat er op de kaart staat (en waar een paar watertanders bij staan) kan men hier zelf grillen op een grote grilplaat die in de tafels is gebouwd en fonduen. Dat laatste in de vorm van vlees of kaas. (voor de vleesvarianten wel even reserveren). Ook pannenkoeken en kipnugets voor de kinderen ontbreken niet op de kaart.
Aangezien we dan in Nederland maar zelden tegenkomen kiezen wij voor de kaasfondue. Diverse soorten brood en groenten en een lekkere mix van kazen.
Verrassend origineel en verrassend lekker. (Blij verrast) Eigenlijk boven onze verwachting. Daarnaast zeer vriendelijke en attente bediening.
We zitten op het terras, dus binnen hebben we niet echt gekeken, maar de locatie van het restaurant is prima. Net even buiten de drukte in een leuk parkje waar ook voor de kids voldoende te beleven is.
Rho005ba .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Hier al enkele keren gegeten en telkens waren we weer verrast door de kwaliteit van het eten, de vriendelijk prijsstelling, de leuke spontane bediening en de ongedwongen sfeer.
Zeker als de verbouwing afgerond zal zijn, is dit een van de toppers van Medemblik.
Bulte .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Lekker gegeten bij dit restaurant van de hete steen, vlees was mals.
Er is een leuke speeltuin voor de kinderen en je kunt er midgetgolfen.
De eigenaar kwam persoonlijk een praatje maken of alles naar ons zin was en vertelde enthousiast over zijn bedrijf.
De bediening was vriendelijk, dus een aanrader.
Thom R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Lekker gegeten met twee jonge kinderen. Zij konden lekker tussendoor in de speeltuin. Saté en hamburger waren prima. Personeel was vriendelijk. Wat extra warmte en sfeer toen na het hoofdgerecht de haard midden op tafel aan werd gezet.
Mhendriks .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een heel gezellig restaurant,aardige bediening en heerlijk eten.
Het was slecht weer.maar binnen is het heel gezellig ingericht.
Uiensoep was lekker,grote porties mals vlees,het kon niet beter.
De prijs is ook heel redelijk.
Gast1959 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Onlangs hier gegeten met 4 personen via wfdeals. Na een dag lang varen was dit het perfecte rustpunt! Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Zo lekker en gezellig daar gegeten. Zaten heerlijk aan een tafel met een openhaard, het eten van de hete steen is geweldig. Echt een aanrader. Er zit een midget golfbaan en speeltuin naast en is dicht bij het centrum. Rosalie heeft ons echt top geholpen!
Ammy .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Een perfecte locatie midden in een park, de steak was redelijk mijn kinderen waren erg tevreden, en midgetgolfen is toch best wel leuk, ik had dit nog nooit gedaan maar door de recensies hier toch maar geprobeerd. Met wat aandacht voor details kan dit een goed restaurant worden.
FijnProeverInEetcafe .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Heerlijk gegeten 'van de hete steen'. Surf&Turf, zijnde een biefstuk en gamba's. Erg aan te bevelen. De anderen in het gezelschap kozen saté op het bord. Viel ook bijzonder in de smaak.

De bediening is zeer behulpzaam en de eigenaar is erg trots op zijn bedrijf en komt bij iedereen persoonlijk een praatje maken om de sfeer te peilen.

De lokatie is prachtig in het Emma park met een ruime speeltuin en een midgetgolf baan. Wij vonden het zeer geschikt met de kinderen, maar zonder kun je er voor het eten ook zeker heen!