Eetcafé Knabbel en Babbel

Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Knabbel en Babbel

Lisa P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuk en gezellig eetcafé tegenover de RAI. Wij waren met zn tweeën en hebben een heerlijke burger gegeten. Het personeel is ook erg vriendelijk.
mike D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
geweldige stek om even wat te drinken en een goed bereide maaltijd ,ik heb een vissoep gegeten en lang geleden ooit in Spanje was deze net zo smakelijk mijn vriendin ging voor de gebakken zeetong super lekker en goed gebakken ik had de malse ossenhaas sate met pindasaus apart smakelijke friten en zeker ook een vriendelijke bediening maakte het avondje op terras goed een aanbeveling in de rivieren buurt.mike en vriendin
Genevieve Cheyenne J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Eenvoudigheid siert de mens en dat is waarom Knabbel en Babbel geweldig is!
Het eten de sfeer en de bediening is zo goed op elkaar afgestemd.
En als je betaald zeg je dit ga ik aan een ieder vertellen en ik kom zeker nog een keer terug.
De Carpaccio en de Steak met als mijn favoriet de gebakken champignons echt een aanrader en als je van Schnitzel of spareribs houd zit je hier aan het goeie adres.
Ik zeg tot gauw weer voor een Knabbel en een Babbel!
Karel N.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
De spareribs zeker een aanrader, maar ook voor alle andere gerechten kan men bij Knabbel en Babbel terecht....? it en zeker de bediening van Mirjam en Sandy is super gezellig!!

En zeker als nuchtere Groninger kom ik zeker hier nog weer eten!!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Knabbel en Babbel zit naast kinderopvang Pluizenbolletje en op de ruit staat dat die aan "gezonde opvoeding" doen. Een kindvriendelijke entourage dus. Omdat er in de RAI aan de overkant een grote beurs is, kunnen we vandaag alleen maar uit een beperkt menu kiezen. Niet erg, want alle gerechten waarmee dit eetcafé bekend is geworden staan erop.
Het knapperige stokbrood met twee verschillende soorten sausen smaakt goed, evenals de Franse uiensoep. Zo'n 30 jaar geleden, toen de bistro's nog in de mode waren, hebben we die voor het laatst gegeten en hier smaakt hij zoals vroeger. De saté van ossenhaas is buitengewoon mals, de bijbehorende pindasaus is lekker pittig: saté zoals het hoort. Het flensje met spinazie, walnoot en roquefort is oké, maar niks bijzonders. Beide gerechten komen met frites en een kleine salade waar iets te veel mayonaise op zit.
Erg aardige bediening en uitzicht op de RAI, dus niet om over naar huis te schrijven.
Bij Knabbel en Babbel kun je goed terecht voor een eenvoudige lunch of een simpel diner.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Ik at hier vanavond alleen, omdat ik voor werk een paar dagen in Amsterdam ben. Ik heb er lekker gegeten. Het is een gezellig, niet te groot, eetcafeetje waar je ontspannen kan eten. Het is er wat donker, maar ik heb nog wel deel van mijn boek kunnen lezen. De bediening was ontzettend aardig. Het eten werd snel geserveerd. Ik at saté met friet en sla en dat smaakte zoals dat moet smaken. Niet heel bijzonder, maar wel wat je ervan verwacht. Dus een prima gelegenheid voor een eetcafé-hap!
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Echt (h)eerlijk eetcafe recht tegenover de RAI.
Gezellig, kleinschalig, fijne bediening, die nogmaals de complimenten krijgt. Geen notitieblok en alles zowel qua persoon als gaarte en persoonlijke voorkeuren perfect bediend. Super zijn het broodmandje, de uiensoep, de gebakken camembert, HEERLIJKE beefburger, steak bavette, flensje spinazie en caesar salade.
Deze gaat met stip in de herhaling!!
Jose1262 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Het eten was heerlijk .
De service was top .
Het is echt een aanrader.
De uiensoep is echt zo lekker.
Het is een gezellig restaurant ook geschikt voor kinderen.
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Een gewoon eetcafé, niets speciaals om voor terug te komen.

Na de enthousiaste recensies op Iens kozen we dit eetcafé vlakbij de Apollohal. Als hoofdgerecht namen we Gegrilled Kippetje, Wienerschnitzel XL en Gamba’s.
De Gamba’s waren oké. De Wienerschnitzel XL was inderdaad XL, helaas wel wat vettig.
De drie anderen hadden zich erg verheugd op het Kippetje. Onafhankelijk van elkaar kwamen we tot de conclusie dat deze Kippetjes niet geheel gaar waren. De smaak was ook niet bijzonder.
Bij het afruimen gaven we aan dat de Kippetjes niet gaar genoeg waren, de serveerster vertelde dat ze dat wel waren en de rode kleur erbij hoorde. Maar ze zou dit doorgeven aan de keuken. Vervolgens hoorden wij hier geen reactie meer van terug. Jammer.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Gisteren gegeten met mijn vrouw bij dit Eetcafe. Als extra op de kaart stond vissoep als aanrader en zou "home made" zijn. Dit hebben wij vaker gelezen maar deze vissoep is werkelijk voortreffelijk ! Je proeft de Spaanse invloeden van de kok in deze soep en is rijkelijk gevuld met vis.
De biefstuk in dit Eetcafe (ik bestel altijd uit het pannetje en medium rare) is goed van gewicht, supermals en naar mijn mening een van de beste in Amsterdam. Wij komen zeker terug om ook de andere gerechten uit te proberen !
brendfrank .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Erg lekker gegeten, niet duur en vriendelijke bediening in een gezellige setting. Biefstuk met roquefortsaus is een aanrader!
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Ik als echte Rotterdamse kom graag bij Knabbel en Babbel, je kan er heerlijk eten, een gezellige sfeer en lekker dicht bij de Rai, dit is echt een aanrader!!!
Lobke R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Wat een superfijn adres is dit! Ik heb hier het afgelopen half jaar eens in de 2 weken gegeten naar volle tevredenheid. Ik ben nogal een "lastige"eter (vegetarisch en geen kaas), maar elke keer stond er weer een ander verrassend vega gerecht voor mij klaar. Super service, vlotte bediening en super personeel. Als ik weer eens in de buurt ben, ga ik zeker weer hier eten!
Shirley-Jane C.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Leuk en gezellig eetcafe met vrolijk personeel.
Lekker en snel gegeten met een heerlijke uiensoep mét kaas!
Tevens leuke prijzen om eventjes wat te happen.
Erwin W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Leuk eetcafe in de rivierenbuurt met goede bediening. De naam doet anders vermoeden maar het eten is echt prima en leuke wijnen. Aanrader is de overheerlijke steak met roquefortsaus!!
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Vriendelijke bediening. Lekker eten voor een goede prijs. Heerlijk terras in de zon. Goed bereikbaar tegenover de RAI. Gewoon lekker genieten, wie wil dat niet!!
Mireille .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
Al meerdere malen heerlijk gegeten! Van de uiensoep tot aan het varkenshaasje met champignonroomsaus,allemaal lekker. Er hangt een goede sfeer dus ik kom zeker vaker terug!
fiepie .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Eten viel beetje tegen. Biefstuk was niet zo boterzacht als men aanbeveelt en carpaccio was te nat. Bediening staat tussendoor buiten voor de deur te roken, vind ik nogal armoedig staan en daarna ruikt het binnen ook naar rook. Wel heel vriendelijke bediening en de stokbroodjes met kruidenboter en knoflooksaus waren heerlijk!
Brent V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Top Cafe ik eet hier regelmatig als ik in de buurt ben, met familie, zakenrelaties en vrienden. Je kan hier terecht met allerlei uiteenlopende gezelschappen. En de biefstuk behoort tot een van de lekkerste uit Amsterdam! zeker een aanrader
Ming S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Gewoon hartstikke goed eetcafe. Duidelijk dat ze daar hartelijkheid in het bloed hebben zitten. Bij Jordi en Monique is het echt gezellig eten en Mike in de keuken zorgt voor eerlijk en goed eten. Een aanrader voor wie een goede prijs/kwaliteit in een ongedwongen sfeer weet te waarderen!