Eetcafé Kim

Achillesstraat 87 1076 PX Amsterdam Nederland Kaart
31-206736501

Over restaurant Eetcafé Kim

India barst van smaak

Bij eetcafé Kim geniet je van de authentieke Indiase kookkunst, zoals curries, tandoori (Indiase kleioven) specialiteiten of lekker vegetarisch. Wist je dat naan zo luchtig is omdat het in de tandoor gebakken wordt? Hier hebben ze de eeuwenoude kunst om kruiden en specerijen te mengen onder de knie. Ze bieden ook catering, bezorging en afhaal aan.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Kim

Karel B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Vanwege verhuizing na jaren weer eens teruggekeerd bij eetcafe Kim. Het eten is nog steeds uitstekend en zeer goed van smaak. Samosa's als voorgerecht. Chicken Saag en Chicken Tandori als hoofdgerechten. Zeer vriendelijk geholpen door Tareq en zoon Ali. Hier gaan we weer vaker naar toe.
Echt een aanrader als je heerlijk Indiaas wilt eten. Het bruine café moet je op de koop toe nemen. Nog gezellig ook, als je er van houdt.
Pien47 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Wij zouden hier zelf op het eerste gezicht niet zo snel naar binnen zijn gegaan, maar zijn erg blij dat we dit toch gedaan hebben. We hebben hier heerlijk gegeten! Wij waren met z'n vieren en hebben (op aanraden van de bediening) 4 gerechten met elkaar gedeeld. Deze gerechten werden op tafel gezet op een wamhoudplaatje, zodat we rustig konden eten. Hierbij werd rijst, salade en naan brood geserveerd.
De bediening was erg vriendelijk, en ook was de rekening heel redelijk.
Babette C.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Heerlijk gegeten met een groot gezelschap in een kamertje apart: de curries waren super, zowel kip, lam als vis en ook de saag mocht er wezen. Chicken Tikka en Butter Chicken spanden de kroon. Ook de andere tien gasten waren enthousiast, kinderen iets minder maar zij konden friet krijgen. Dus absolute aanrader, als is de entourage (een rokerig cafe) wat wonderlijk, het eten maakt alles goed, en anders de zeer redelijke rekening wel.