Eetcafe Kandinsky

Grotestraat 212 5141 Waalwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe Kandinsky

KarinLeontine .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Al vaker hier gegeten, zowel lunch als diner. Een doordeweekse dinsdagavond en het zat bommetje vol. Ook vanavond weer prima gegeten, lekker wijntje erbij en de service was ook prima. Voor herhaling vatbaar, prettige tent.
Masseurs86 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Meerdere malen gegeten, zowel lunch als diner. Altijd gewoon erg goed. Vooral de bediening vandaag was erg goed. Super attent en vriendelijk. Zeldzaam goed!
Storck29 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Na een dagje Efteling heerlijk gegeten in het eetcafe, leuk ingericht Staal-Hout deel vintage meubels. Veel Biologische producten.
Ik had Waalwijker een heerlijke hamburger, mijn tafelgenoten bestelden de sate die was heerlijk mals. 2 kids en 4 volwassenen 110 euro kwijt.
Lekkereten1911 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Zo lang als ik hier kom is de bediening een drama. Langzaam, als je eten er is zie je ze niet meer. Geen vraag voor extra drinken, of het smaakt. Afruimen moet je ook aangeven en de rekening 10 keer vragen. Kunnen zo veel meer verdienen of eruit halen. Blijft elke keer een domper
Bine81 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Hier gegeten met mijn man en mijn ouders. Voor een eetcafé heeft Kandinsky zeer goede en lekkere gerechten. Als voorgerecht hadden we brood met drie smeerseltjes. In verhouding was er wat teveel aan smeersels, maar het smaakte allemaal super.
Als hoofdgerecht had ik de pulled pork burger met maisfrites. De maisfrites waren heerlijk krokant en het vlees lekker mals en niet te zout. Alleen de bijgevoegde salade was wat zuur met de grote hoeveelheid augurkjes en zilveruitjes. Een dessert hebben we niet op, we zaten na het voor- en hoofdgerecht aardig vol.
Het personeel is vlot en aardig. Toen wij wilden weten wat voor groente er bij een bepaald gerecht zat (we konden het niet helemaal thuisbrengen), ging zij dit direct voor ons navragen.
Ook de inrichting oogt fris en ruim. Het enige nadeel vond ik de redelijk hoge prijzen voor speciaalbier. De prijzen voor het eten zijn redelijk.
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Maandje geleden hier gegeten... 's Middags lekker geborreld op het terras en omdat we toch geen plannen hadden 's avonds hier net voor 17:00 nog snel aangeschoven voor een maaltijdsalade.
Twee keer de Team Andy besteld..... aanrader!!!! Heerlijk gegeten... bediening was vriendelijk en vlot. Puntje van aandacht, als je geen spelt of zuurdesem brood hebt geef dit dan eerlijk aan. Zaak heeft een heel mooi interieur. Al met al... top...
Dennis C.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
ai ai, na goede ervaringen hebben we Kandisnky afgelopen weekend toch een beetje overschat. Het hoofdgerecht werd opgediend op een ijskoud bord. Bij het dessert werd er excuses gemaakt dat de chocoladesaus niet zo heel warm was omdat de magnetronoven(!) kapot was. Bediening was erg aardig, maar van mij hoeven ze niet persé mee te luisteren in gesprekken die je met je vrienden hebt "sorry, ja, ik ving dit en dat op... ".
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Afgelopen weekend bij Kadinsky gegeten, vanwege de goede recensies op IENS. We hebben er alleen een hoofdgerecht gegeten aangezien we weinig tijd hadden. Ikzelf had de kogelbiefstuk (medium/rare) met rode wijnsaus. Deze was erg goed bereid, gelukkig precies hoe ik het wilde. En de rode wijnsaus was ook smaakvol. Prima salade en friet erbij (niet heel spannend). Mijn tafelgenoten hadden een Waalwijker hamburger, en waren daar ook zeer tevreden over. Die chips/frites waren wel lekkerder dan bij de biefstuk. Over het algemeen een goede ervaring, service was prima en decor ook.
TMas V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2014
Wij gaan graag en regelmatig hier een hapje eten.
Lekkere lunch en diner gerechten.
Ook in de zomer terrassen we hier nogal eens.
Ruime keus in wijn en borrelhapjes.
Heel goed eetcafe.
Jenny .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Gewoon een perfect eetcafé, lekkere gerechten maar ook een simpele hap. Ook erg lekker om te lunchen (vooral sandwich Mike is een aanrader). Bediening vriendelijk en snel. Hou er wel rekening mee dat het eten na bestellen erg snel wordt geserveerd. Is voor mij geen nadeel maar misschien handig om rekening mee te houden als je wat meer op je gemak wilt doen.