Over het restaurant Eetcafé Kaai 10

De plek van dit eetcafé is buitengewoon: gelegen aan een oude kade, midden in Sluis is een droom. je hebt een fantastisch uitzicht op het water van de Damse Vaart. Het is zo’n plekje waar alles net even iets gezelliger en beter verzorgd is. Een kopje thee is hier bijna een high tea en een borrelhapje heet hier ‘Hapas & Tapas’. Klinkt net even uitnodigender! En of je nu komt voor de lunch of het diner, alle gerechten zijn supervers en gemaakt van lokale producten.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Kaai 10

Dries B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Super lekker en ongedwongen restaurant. Leuk personeel. Goed eten met steeds een nieuwe kaart. Parkeren op de markt. Altijd weer een verrassing op het schoolbord.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant met leuke details . Goede en gevarieerde kaart met gastvrije bediening. Het ligt natuurlijk aan ieders smaak, maar ik vond de Surf en turf een aanrader en de chocolade moelleux heerlijk!
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Lekker in de zon op het terras in mooi Sluis. Leuke bediening.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Hier heel lekker gegeten (6 scampi in knoflookboter, gegrilde kogelbiefstuk van het blauw-wit rund). Heel vriendelijke en prompte service, goede wijnen per glas voor een acceptabele prijs.
Uitgebreid menu met veel informatie wat gepresenteerd wordt als een magazine, met ook allerlei recepten, weetjes en een uitgebreid achtergrondverhaal over de eigenaresse en haar ommezwaai naar meer gezond en wholesome koken.
Al met al een leuke en smakelijke ervaring.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Helaas was het wildstoofpotje (van het bord) op, toen de hertebiefstuk genomen. Deze was zeer mals en smakelijk. Creatief opgediende gerechten in een gezellig eetcafé. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding .
karinlex H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Na een dagje Breskens doorgereden naar Sluis.Toeristische plaats dus even op iens en een andere recensie website gekeken.Onze keuze viel op Kaai10 wat een toptent goede bediening en lekker eten.Zo kan het ook...
dirk B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Heerlijk mosselen gegeten. Gewoon goed. Decor is mooi. Enige minpunt was de warmte in het restaurant. Verder aardige en goede bediening.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Super gezellig eetcafe, met professionele en vriendelijke bediening. We waren met zijn 6-en een weekendje in Zeeland, en bij Kaai 10 beland omdat er veel keus op de kaart is voor zowel de vlees, vis en vega-eters onder ons. Kaai 10 is super gezellig ingericht, tafel zijn met zorg gedekt en aangekleed, het eten is van een geweldige kwaliteit (ik had de scholletjes, heerlijk!), verschillende (huis)wijnen per glas (de cabernet sauvignon van Glen Ellen was erg lekker) en we werden verrast met een amuse vooraf. Wij hebben een topavond gehad!

Een ieniminipuntje om nog wat aandacht aan te besteden: als een gast heeft aangegeven alleen vegetarisch te eten, is een vegetarische amuse misschien een extra verwennerij. Deze ontbrak helaas (hoewel dat de pret niet kon drukken).
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
De bospaddestoelensoep was goed. Wat warme broodjes vooraf ook. Maar bij de soep een gezellige uiteraard bruine papierenzak met een paar sneden wit casinobrood gaat me echt te ver.
De fazant(borst) was taai (misschien wel eerder gegaard) met verlies van elke vorm van sappigeheid zoals bij een rose uitvoering zou passen. Daarbij ook zo'n gezellig houdertje voor de frietjes uiteraard in zakjes op tafel.
Mijn verbazing zit in de enorm hoge waardering die dit eetcafe mocht krijgen. Natuurlijk is alle waar naar zijn geld maar iets meer kwaliteit en stijl zoou gepast zijn
Marianne .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Vanaf buiten heb je niet in de gaten dat het binnen zo gezellig is.
Veel kaarsen, daar moet je natuurlijk wel van houden.
Bediening als zeer prettig ervaren.
Het eten was perfect. Een minpunt zou kunnen zijn, dat de porties erg groot waren, maar daar klaag je eigenlijk niet over.
De biefstuk was prima, de frites erbij was heerlijk vers.
De soep en salade met o.a. gamba's en krokant gebakken ham was voortreffelijk.
De koffie werd geserveerd met een heerlijk likeurtje.
Het zag er allemaal goed verzord uit en alle ingredienten waren vers.
Dit restaurant is wat ons betreft zeker een aanrader in Sluis.