Eetcafé Kaai 10

Zaterdag 10:00 - 21:00

• Huisdieren welkom , Terras
Value .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Hier heel lekker gegeten (6 scampi in knoflookboter, gegrilde kogelbiefstuk van het blauw-wit rund). Heel vriendelijke en prompte service, goede wijnen per glas voor een acceptabele prijs.
Uitgebreid menu met veel informatie wat gepresenteerd wordt als een magazine, met ook allerlei recepten, weetjes en een uitgebreid achtergrondverhaal over de eigenaresse en haar ommezwaai naar meer gezond en wholesome koken.
Al met al een leuke en smakelijke ervaring.
Eric E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Toevallig binnengelopen , geen spijt van , vooraf krokante wrap met tonijn en coquilles met scampi , vers en goed bereid , hoofdgerecht ; visstoofpotje en gamba's van de grill , ook deze waren vers en werden leuk gepresenteerd , lekkere frisse huiswijn en een goede en vriendelijke bediening , naar onze mening een bezoek waard !
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Na veel wikken en wegen diverse restaurants in Sluis online en ter plekke bekeken en toch voor Eetcafe Kaai 10 gekozen. Echt geen spijt van gehad. Gezellige ambiance en heerlijke gerechten met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Leuke details als de broodzak en de ingepakte boter. Volgende keer zeker weer als we in de buurt zijn...
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Helaas was het wildstoofpotje (van het bord) op, toen de hertebiefstuk genomen. Deze was zeer mals en smakelijk. Creatief opgediende gerechten in een gezellig eetcafé. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding .
Karinlex .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Na een dagje Breskens doorgereden naar Sluis.Toeristische plaats dus even op iens en een andere recensie website gekeken.Onze keuze viel op Kaai10 wat een toptent goede bediening en lekker eten.Zo kan het ook...
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Heerlijk mosselen gegeten. Gewoon goed. Decor is mooi. Enige minpunt was de warmte in het restaurant. Verder aardige en goede bediening.
Ralph M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
De naam eetcafe zou ik vervangen voor restaurant! Wat een heerlijk eten, leuke inrichting en wat een oog voor details. Je krijgt alles leuk gepresenteerd en je wordt verrast doordat het de verwachtingen overstijgt.
Eyes .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
We waren de eerste eters van die avond, men was nog aan't opstarten leek 't terwijl ze toch al de hele middag open waren voor drankjes. Kaarsjes nog aan, muziek erg hard, die zette men op verzoek wel zachter was geen fijjne muziek alleen maar dreun, Op de tafeltjes staan al wijnglazen klaar voor een ieder die komt dus moet men die weer weghalen als er geen wijn wordt besteld, vreemd .Past niet in een eetcafe. Klein aperitief van spaande balletjes, waarvan de serveerster de naam niet wist. Grote fruitschaal met waterige saaie tomatensoep met een boterham, was eetbaar, Trio vlees was prima, maar de pepersaus was veel te waterig. en de frietjes te hard. De salade stelde ook niet veel voor veel sla met een paar stukjes tomaat en komkommmer met dressing, Personeel was wel vriendelijk, maar het gaat immers toch om het eten. Voor ons niet meer dus.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Super gezellig eetcafe, met professionele en vriendelijke bediening. We waren met zijn 6-en een weekendje in Zeeland, en bij Kaai 10 beland omdat er veel keus op de kaart is voor zowel de vlees, vis en vega-eters onder ons. Kaai 10 is super gezellig ingericht, tafel zijn met zorg gedekt en aangekleed, het eten is van een geweldige kwaliteit (ik had de scholletjes, heerlijk!), verschillende (huis)wijnen per glas (de cabernet sauvignon van Glen Ellen was erg lekker) en we werden verrast met een amuse vooraf. Wij hebben een topavond gehad!

Een ieniminipuntje om nog wat aandacht aan te besteden: als een gast heeft aangegeven alleen vegetarisch te eten, is een vegetarische amuse misschien een extra verwennerij. Deze ontbrak helaas (hoewel dat de pret niet kon drukken).
Henarie .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Geweldig lekker gegeten! Zowel de vlees- en viseters en de vegetariër! Mooie en lekkere gerechten. De bediening is heel vriendelijk en attent. Kaai 10 is heel sfeervol ingericht. Kortom een echte aanrader.
Victorkense .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
De bospaddestoelensoep was goed. Wat warme broodjes vooraf ook. Maar bij de soep een gezellige uiteraard bruine papierenzak met een paar sneden wit casinobrood gaat me echt te ver.
De fazant(borst) was taai (misschien wel eerder gegaard) met verlies van elke vorm van sappigeheid zoals bij een rose uitvoering zou passen. Daarbij ook zo'n gezellig houdertje voor de frietjes uiteraard in zakjes op tafel.
Mijn verbazing zit in de enorm hoge waardering die dit eetcafe mocht krijgen. Natuurlijk is alle waar naar zijn geld maar iets meer kwaliteit en stijl zoou gepast zijn
Marianne .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Vanaf buiten heb je niet in de gaten dat het binnen zo gezellig is.
Veel kaarsen, daar moet je natuurlijk wel van houden.
Bediening als zeer prettig ervaren.
Het eten was perfect. Een minpunt zou kunnen zijn, dat de porties erg groot waren, maar daar klaag je eigenlijk niet over.
De biefstuk was prima, de frites erbij was heerlijk vers.
De soep en salade met o.a. gamba's en krokant gebakken ham was voortreffelijk.
De koffie werd geserveerd met een heerlijk likeurtje.
Het zag er allemaal goed verzord uit en alle ingredienten waren vers.
Dit restaurant is wat ons betreft zeker een aanrader in Sluis.
Fransmar10 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Yammie, we zijn al jarenlang Sluis-fans en dankzij deze site zijn we in Kaai 10 voor de eerste keer gaan eten - wat een heerlijke ervaring! Correcte, vriendelijke en rustige bediening - alle tijd gegund om te genieten, aangename sfeer in het eetcafé, leuk menu"magazine", meer dan voldoende keuze aan dranken en aan grote of kleine gerechten (de "hapas en tapas" zijn onderandere warm aan te bevelen)... blij dit eetcafé te leren kennen, we komen snel terug! Eén kleine opmerking: we zaten aan een reuze gezellig tafeltje aan het raam maar helaas hadden we het ongeluk dat er op het terras enkele kettingrokers zaten waarvan af en toe de storende tabaksreuk even tot bij ons kwam (maar dat zal een roker worst wezen) - dat gegeven doet zeker geen afbreuk aan de superleuke avond die we in Kaai 10 beleefd hebben! Een aanrader, zeker en vast... graag tot binnenkort! PS: tot op heden de beste eet-ervaring in Sluis...