Eetcafé Juffrouw Tok Tok

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Juffrouw Tok Tok

imim .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wat een fijn restaurant, super vriendelijke bediening, ruime plaatsen en heerlijk eten. Wij hebben er met een groep van 22 mensen gegeten, er was een ruimte boven gereserveerd voor ons. Er is een stoel lift aanwezig voor mensen die slecht ter been zijn. Het is echt een aanrader.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk relax gegeten!
Goede bediening!
Zachte gezellige muziek.
En uitleg over keuze eten gekregen.
Het eten is echt heerlijk!
Een aanrader!!!!
Chapeau!!
Mvg
Joke de Jong.
vincent F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij zijn hier al regelmatig wezen eten, de locatie is fantastisch, de bediening erg vriendelijk het eten lekker en alles is goed betaalbaar. wij raden iedereen dit restaurant aan, alleen jammer dat je niet online kan reserveren via Iens.
Vooral het onbeperkt proeven van de voor en hoofdgerechten vinden wij super leuk, kleine lekkere hapjes en je kan van alles proeven.
N... .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gisteren mijn verjaardag gevierd met 15 man in Juffrouw TokTok. Heerlijk gegeten. We hadden een onbeperkt proeverijtje. Heel veel verschillende, lekkere hapjes. Het eten kwam snel, hoefden niet heel lang te wachten. We hadden continu drinken en de service was echt voortreffelijk. Top avond gehad! Many more to come!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Prettig sfeervol restaurant, De kaart is uitgebreid met voldoende variatie. Goede bediening en redelijk geprijsd. Voor herhaling vatbaar.
Mireille M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hier al diverse keren gegeten en altijd warm onthaald door enorm vriendelijke personeel. Heerlijke sfeer in chalet uitziend voormalig eierpakhuis. Menukaart altijd mooi met eerlijke producten en dus hoef je niet voor de Kip Piri Piri te gaan, al is die natuurlijk wel heel lekker. Het feit dat ik mijn ervaringen hier deel doet mij beseffen dat ik er gauw weer eens moet gaan eten. Lieve lezers, dit is een aanrader!
dennis J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
ruime tafels & gezellige bediening . heerlijke kip piri piri nu helemaal sinds herfst 2016 vanaf de barbecue grill smullen .
Yvette N.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Al verschillende keren bij juffrouw tok tok gegeten. Het eten is tot nu toe altijd heerlijk geweest. Veel variatie, vooral het eindeloos proeven is een top idee. Ook het feit dat er een kinderhoek is wordt gewaardeerd. Wel vinden wij de bediening echt onder de maat. Het contact is afstandelijk , er wordt niet gevraagd of je lekker hebt gegeten. Het is gewoon opdienen en afruimen. Ook als je al meerdere keren daar gegeten hebt wordt je niet herkend of extra vriendelijk ontvangen.
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Hebben ons trouw feest bij juffrouw tok tok gevierd.
Erg leuke avond gehad goede service en eten was ook goed.
Nogmaals bedankt
WdeWit .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Met 9 mensen bij Tok Tok gegeten. Als voorgerecht waren de slakken zoals ik die in Frankrijk heet. Zeer goed in de knoflook en heerlijke toast om te dopen. De bestelde franse uiensoep had een gedegen Frans karakter. De kip piri piri was voortreffelijk Potugees van smaak. De sparribs op zijn Amerikaans opgediend en heerlijk gemarineerd.
Als toetje namen mijn tafelgenoten een Irishkoffie prima op smaak. Anderen namen de cheese cake, wat een verfrissing.
De wijn vloeide rijkelijk en was betaalbaar. Alles werd op een zeer klantvriendelijke manier opgediend. Gastvrij en met passie.
Geweldige verjaardag gevierd bij Tok-Tok. En wel in een typische oudhollandse herberg sfeer. Chapeau.
Wim de Wit
keesvanklaveren .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Met een grote groep wezen eten. Kennelijk is dit teveel van het goede. De kip was nog rauw, na dit te hebben aangegeven werd er zeer arrogant gereageerd en vertelde de vrouw dat dit nou eenmaal bij het gerecht hoorde. De patat was ook niet goed gebakken, koud van binnen. Ook heerste er zeer veel stress bij de bediening vanwege de grote van de groep. Deze ervaring was zeker niet om goed over naar huis te schrijven.
Mariella G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Goed gegeten hier met 23 personen. Op de aparte verdieping omdat we ook wilden borrelen vooraf.
Goede service, alles mogelijk, fijne bediening, lekker gegeten (allemaal gelijk)
Een aanrader , ook voor grote groep.
Briozeiler .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Vandaag met z'n 3-en gegeten bij juffrouw Tok Tok. Heerlijk voorgerecht (gebakken mosselen, Cajun Style). Lekker pittig maar niet te. Als hoofdgerecht de huisspecialiteit gegeten: kip piri piri. De saus was zeer pittig, maar het kippenvlees vond ik matig. Vriendelijke bediening, aangename prijs. Heerlijk krokante Chardonnay uit Californië als huiswijn.
Aandachtspuntje: de borden waren niet verwarmd.
Wisam Y.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Een MultiCulti familie feest met walking diner ( 6 gangen) 40 kinderen en ruim 40 volwassenen ! Een ware uitdaging voor iedere restaurant en chef maar bij Ingrid en Raymond was het echt een geweldig feest, heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Echt top ! dank jullie wel voor deze mooie dag.

Familie Yassi
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Vanavond hier met een vriendin gegeten. Erg gezellig ingericht. Geeft een beetje de indruk van een omgebouwde boerderij met de houten plafondbalken. Voor een dinsdagavond was het restaurant goed bezocht. De kaart biedt genoeg afwisselende gerechten, zodat er voor iedereen genoeg te kiezen is. We zijn begonnen met een broodplankje met kruidenboter en tapenade. Daarna hadden we vitello tonato. Zeer smakelijk. Daarna had mijn vriendin de iberico varkenshaas met een paddestoelen roomsaus en ik de royale kipsaté. Het vlees was heerlijk mals en goed van smaak. De saus bij de varkenshaas werd in een apart bakje geserveerd wat wel prettig is zodat niet alles zwemt in de saus. Helaas was het bakje wel iets aan de kleine kant. Iets meer dan twee eetlepels saus was wel gewenst. De porties zijn verder ruim voldoende. Erbij komt standaard een lekkere salade en goede frites. Een goede dame blanche als toetje met lekkere chocolade saus maakt het af. Niks mis mee voor een doordeweekse avond.
Één minpuntje..doordat er nog wel wat mensen in en uit liepen bleef de tussendeur open staan waardoor het een beetje tochtte..best fris op zo'n regenachtige avond. De bediening is erg vriendelijk en attent. De prijs/kwaliteit verhouding is hier prima in orde.
Mick S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Vorig jaar hier al eerder gegeten met een Groupon deal, toen zeer tevreden het restaurant (eetcafé vindt ik eigenlijk misplaatst) verlaten. Toen er een nieuwe Groupon uitkwam zonder vrees direct besteld zodat we hier 2 weken geleden weer zijn gaan eten.
Gastvrij ontvangen en naar onze tafel voor 2 begeleidt.
Gelijk werd er gevraagd of we iets wilden drinken, de dagmenu's werden besproken (vis en kalfsvlees). Menukaart werd uitgedeeld en hieruit onze keus gemaakt.
Een boordplankje klein (met heerlijke tapenade en kruidenboter) en 4x minibroodjes. Aspergesoep en de tomatensoep als voorgerecht.
In tegenstelling wat je eigenlijk verwacht qua naam vindt je enkel de kipsaté en de Portugese Piri Piri op de kaart terug. Wat absoluut geen straf is, maar er staan meer dan genoeg andere heerlijke gerechten op de kaart als kalfslapjes, Iberico varkenshaas, Tournedo's en lamskoteletten van de grill.
Gekozen werd er voor de varkenshaas en de grote Tournedo's (medium) en als extra wat gemengde groenten.
Vlees was zeer mals (complimenten) maar mocht als je het nauw gaat nemen ietsje langer gebakken worden voor medium. Was nu nog iets te rood). Maar omdat het vlees zo mals was het niet zo erg. Verder liep het vlees niet uit (goed laten rusten).
Groenten waren heerlijk, bloemkool met sugarsnaps/peultjes en worteltjes met ik denk een Hollandaise sausje (had iets meer gemogen).
Zit genoeg tijd tussen de gangen, zodat je tussendoor heerlijk kunt uitbuiken.
Daarna de kaart nog gekregen om een keuze te maken voor het dessert, hier gekozen voor het huisgemaakte toffee ijs met marsepein en de Dame Blanche. Beide verrukkelijk.

Vreemd dat je moest reserveren, maar het restaurant niet geheel gevuld was.
Iets wat mij bevreemd, wat het restaurant is echt de moeite waard.
Misschien komt het door de benaming "eetcafé", en dan zijn de prijzen aan de flinke kant (of je moet over een ruimere portemonnee beschikken). Maar het zijn faire prijzen gezien hetgeen dat je krijgt.
Nu al 2x hier gegeten, en nu loopt het water me alweer in de mond. En als fijnproever zegt dat genoeg.

Natasja P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Wij hebben hier vanavond gegeten met 10 personen met een groupon. Het is heel goed bevallen. Het eten was erg lekker, vooral het dessert (toffeeijs met marsepein). De bediening is erg vriendelijk en snel. Voor de kinderen is er een leuk speelhoekje. Voor herhaling vatbaar!
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Vanavond hier met een voucher gegeten. Als voorgerecht nam ik de zalmrolletjes met geitenkaas op een komkommerbedje. Ik vond het lekker fris smaken. Mijn partner nam de rundercarpaccio. Ook hij was er tevreden over. Als hoofdgerecht nam ik de tournedos en mijn partner de kip piri-piri. Ik had gevraagd om de tournedos medium te bakken en dat wás ie ook. De iets te dunne pepersaus met te weinig peper erin, smaakte verder redelijk. De kip piri-piri viel eveneens in goede aarde met de lekker pittige jus erbij. Op de erbij geserveerde salade en patat was ook al niets aan te merken. Dat was anders met het geserveerde glas prosecco. Daar zat weinig smaak aan en de prik was er snel uit, alsof de fles al een behoorlijk tijdje had opengestaan. Bovendien vond ik hem niet koud genoeg. ?De toetjes leken kant en klare ijsjes, die rechtstreeks uit de groothandel kwamen, alleen was het bord nog aangekleed met slagroom en chocoladesaus. Al met al zou daarom een 7,5 voor het eten meer op zijn plaats zijn geweest, maar dat is niet mogelijk en een 7 vond ik te weinig. Op de bediening was die avond niet veel aan te merken. Het eten kwam snel en men vroeg regelmatig of e.e.a. smaakte. Ook werd er snel afgeruimd, maar niet overdreven. Het decor is niet mijn smaak en doet nogal Duits-oubollig aan, met totaal misplaatste boeddha-beeldjes. De prijzen voor een eetcafé vind ik zonder voucher aan de hoge kant.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Vanavond met z'n zessen gegeten bij juffrouw Tok-Tok. Een gezellig restaurant in Landsmeer dat gevestigd is in een oud eier-pakhuis. De inrichting is gezellig, je kunt beneden zitten onder oude balken, maar ook boven zijn een aantal tafels. Als voorgerecht hadden we een variatie van verschillende gerechten. Een klein glaasje tomatensoep, garnalen croquetjes, loempiaatjes, carpaccio, vitello tonnato, meloen met rauwe ham en een soort saté. Het wordt opgediend op een dubbel plateau. Vervolgens hadden we verschillende gerechten, van gamba's tot tornado's. De nagerechten liepen uiteen van toffee ijs met marsepein tot crème brulee en amaretto ijs met brownies. Alle gerechten waren heerlijk. De bediening is zeer vriendelijk en de sfeer ontspannen en relaxed. Zeker een aanrader op naar toe te gaan en dat onder de rook van Amsterdam.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Eergisteren gegeten bij Eetcafe Juffrouw TokTok. Prima eten, lekker relaxed, ongedwongen sfeertje. Amicale, maar puctuele bediening. Voor mij zoontje (8 jaar) kon er "gewoon" een tongetje gebakken worden. Fijn, is toch prettiger dan kipnuggets oid. Zelf ook de tongetjes genomen. Lekker krokant gebakken, met een smakelijke salade en een aardappelgarnituur erbij. Mijn vrouw had de ribeye, ook naar wens. Vooraf hebben we een lounge platter gedeeld. Dit is een plateau met diverde kleine voorgerechtjes. Smakelijk en gezellig. Doordat het tongetje van mijn zoontje gelijk werd geserveerd met ons voorgerecht, kon mijn zoontje zich daarna vermaken in het speelhoekje. Hierdoor konden wij even rustig genieten van ons hoofdgerecht. Als afsluiter voor moeder een zoon een ijsje! Al met al een zeer geslaagde ervaring; voor herhaling vatbaar!