Eetcafé Jour de Fête

R. F.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Thars D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Super vriendelijk personeel en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding!!
petra.greven .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Altijd een zeer vriendelijke bediening en een heerlijke lunch.Zeer gevarieerden menukaart Een echte aanrader als je in Maastricht bent!!!
Thessa S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk rustig gegeten bij Jour de Fete. Zeker een aanrader. Binnen is het niet erg ruim dus van te voren reserveren is wel nodig als je niet teleurgesteld wilt worden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, denken met je mee.
NomihoshiBanchou .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prettige, vlotte bediening die meteen twee tafeltjes bij elkaar trok toen we met z'n vijven binnenkwamen. Aardig voor de kinderen en ook onze hond was welkom. De kaart bood lekkere seizoensgerechten en lokale spijzen zoals konijn op z'n Maastrichts. Prima start- of eindpunt voor een bezoek aan Maastricht!
Vaessens .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuk eetcafé met goed eten en de mogelijkheid om gezellig even te zitten en bij te kletsen. Attente en vlotte bediening.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was heel gezellig, lekker druk en erg goed eten. Het enige minpuntje is de kleine ruimte tussen de tafeltjes, daardoor was het vaak geschuif om er aan te kunnen gaan zitten
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2e Kerstdag met familie heerlijk gegeten. Personeel is heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Ambiance geweldig. Prijs / kwaliteit eten: zeer goed.
kirstin P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Erg prettig en vriendelijk restaurant. En bovenal... gebeurt niet vaak dat de keuken van een bistro t vlees zo goed heeft bereid... medium raw was medium raw!! Erg goede kwaliteit! Toppers!!!
aduis .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat jammer van de salade met kip dat er bitter zwartverkoold eten in was gekomen. Waarschijnlijk van een niet goed schoongemaakte grill. De ober beaamde dat hierdoor de salade verpest was en zou de keuken erop aanspreken.
Onattent dat hij niet iets aangeboden heeft als goedmakertje; dan ga je toch net even anders weg.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gisteren na een avondje shoppen bij dit restaurantje wezen eten. Het was werkelijk echt goed. Als voorgerecht 3 verschillende kroketjes genomen en daarna de uiensoep. De uiensoep is een echte aanrader. Hierna als hoofdgerecht de pasta Biscetta. Werkelijk superlekker. Lekkere pasta met lekkere olijfolie, olijven (groene en zwarte), zongedroogde tomaten, knoflook, parmezaanse kaas en overheerlijke stukken ossehaas. Ik kan dit gerecht iedereen aanbevelen. De bediening was SUPER, met vetgedrukte hoofdletters. Heel vriendelijk en attent. Jou de Fête krijgt dan ook een terechte dikke voldoende.
Roevros .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben een ontzettend leuke avond gehad met onze beide zoons. Zeer vriendelijk personeel. Kregen alle tijd en ruimte om onze keuze te maken tussen de verschillende gangen. Kortom een aanrader!!
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een zeer gastvrije ontvangst, ondanks de drukte. Lunch superlekker en gevarieerd. Erg gezellige sfeer. De eigenaar en personeel geven je het gevoel alsof je in de huiskamer zit. Een aanrader als je in Maastricht bent!
korposthumus .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gastvrijheid! We hadden ons in de dag vergist, reservering dus niet te vinden. Geen probleem, even wachten, toen een prima tafeltje in een volle zaak! Excuses voor de fout in het systeem.....
Prima AH-formule, gewoon een flinke korting. Vervolgens kun je vrij kiezen van de kaart. Handig, want die past niet goed bij een standaard driegangenmenu. Begonnen met een tapasschotel, mooie variatie en prima kwaliteit.
Daarna mixed grill en lam-duo, flinke porties, mooi vlees. Geen ruimte meer voor een dessert, dus een lekker kopje koffie toe.
En inderdaad, een heel lekkere rode huiswijn, die fles was zo leeg. Een aanrader als je zonder pretenties toch gezellig uit eten wilt!
Kaori I.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heel goede ontvangst en vriendelijk personeel. Het eten was lekker. Wegens het warme weer zaten we op het terras. Het was zeer druk.
dorien.beije .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Goede verhouding porties en erg lekker. Veel aandacht aan besteed. Goede pauze tussen de gangen. Zeer vriendelijk en aandachtig personeel. Tafels zijn geschikt voor 4 personen, maar omdat wij met 5 personen waren was het wat krap, het kon net.
letoak .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wij hebben gekozen voor het A.Rieu diner, erg lekker en voldoende keuze.
Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Op ons verzoek of wij buiten op het terras konden zitten antwoordde men dat het vol was.
Echter na 'n kwartiertje kwam men ons zeggen dat er een tafel vrij was. Erg attent van hun omdat toch in de gaten te houden zonder dat wij er opnieuw om gevraagd hadden.
En dit terwijl het hartstikke druk was vanwege het mooie weer en de vele mensen op het plein.
En last but not least, ook de prijs was redelijk
PhilipRousseau .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zijn er met z’n viertjes gaan eten. Gezellig ingericht met die rode banken.
Duo van croquetttes als voorgerecht waren prima. De carpaccio mooi geserveerd op leistenen plaat.
Heerlijke IPA van het vat smaakte naar meer.
Pasta met scampi in pernod gebakken gaf deze een extra bite. Stoere hotdog met pulled pork en heerlijke runder ribeye steak sierden de tafel.
Oprecht geïnteresseerde eigenaar, prima bediening en goede sfeer maakten het plaatje compleet.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Met familie wezen eten bij Jour de Fête. Als voorgerecht had ik de scampi's in mediterrane saus. Deze waren heerlijk. Je hebt 3 verse knapperige scampi's en de saus erbij is om je vingers bij af te likken. Het bordje heb ik letterlijk met brood uit gesopt. Hierna had ik de spare-ribs genomen in een licht pikante marinade. En nu moet ik eerlijk zeggen dat in de afgelopen periode het nog wel eens wisselde wie ik in Maastricht betitelde als restaurant met de beste spare-ribs. Maar na gisteren staat Jour de Fête weer met stip op nummer 1 binnen Maastricht. Het vlees was zo mals, dat ik het vlees zo van het bot af viel. Ik heb de spare-ribs kunnen eten, zonder mijn handen vuil te hoeven maken. De smaak is werkelijk verukkelijk. Ondanks dat ik een behoorlijke portie kreeg, heb ik ook hier mijn bord volledig leeg gegeten. Hierna het diner afgesloten met een kleine portie tiramisu. Tussen de gerechten door hebben we de nodige speciaalbiertjes gedronken. Jour de Fête heeft niet een mega groot assortiment aan speciaalbieren, maar het is meer dan genoeg. En ze hebben de juiste speciaalbieren. Het is een combinatie van een trendy restaurant en een bruin café achtig restaurant en dat maakt het voor mij super gezellig. De bediening is denk ik de beste service-gerichte bediening in de omgeving. Ze geven je echt de aandacht die je verdient. Je voelt je dan ook niet een klant, maar echt een gast! Jour de Fête in een woord: TOP!