Glas champagne

Maandag t/m Zondag

Voordelig
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een zeer gastvrije ontvangst, ondanks de drukte. Lunch superlekker en gevarieerd. Erg gezellige sfeer. De eigenaar en personeel geven je het gevoel alsof je in de huiskamer zit. Een aanrader als je in Maastricht bent!
Korposthumus .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gastvrijheid! We hadden ons in de dag vergist, reservering dus niet te vinden. Geen probleem, even wachten, toen een prima tafeltje in een volle zaak! Excuses voor de fout in het systeem.....
Prima AH-formule, gewoon een flinke korting. Vervolgens kun je vrij kiezen van de kaart. Handig, want die past niet goed bij een standaard driegangenmenu. Begonnen met een tapasschotel, mooie variatie en prima kwaliteit.
Daarna mixed grill en lam-duo, flinke porties, mooi vlees. Geen ruimte meer voor een dessert, dus een lekker kopje koffie toe.
En inderdaad, een heel lekkere rode huiswijn, die fles was zo leeg. Een aanrader als je zonder pretenties toch gezellig uit eten wilt!
Kaori I.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heel goede ontvangst en vriendelijk personeel. Het eten was lekker. Wegens het warme weer zaten we op het terras. Het was zeer druk.
Dorien.beije .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Goede verhouding porties en erg lekker. Veel aandacht aan besteed. Goede pauze tussen de gangen. Zeer vriendelijk en aandachtig personeel. Tafels zijn geschikt voor 4 personen, maar omdat wij met 5 personen waren was het wat krap, het kon net.
Letoak .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wij hebben gekozen voor het A.Rieu diner, erg lekker en voldoende keuze.
Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Op ons verzoek of wij buiten op het terras konden zitten antwoordde men dat het vol was.
Echter na 'n kwartiertje kwam men ons zeggen dat er een tafel vrij was. Erg attent van hun omdat toch in de gaten te houden zonder dat wij er opnieuw om gevraagd hadden.
En dit terwijl het hartstikke druk was vanwege het mooie weer en de vele mensen op het plein.
En last but not least, ook de prijs was redelijk
PhilipRousseau .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zijn er met z’n viertjes gaan eten. Gezellig ingericht met die rode banken.
Duo van croquetttes als voorgerecht waren prima. De carpaccio mooi geserveerd op leistenen plaat.
Heerlijke IPA van het vat smaakte naar meer.
Pasta met scampi in pernod gebakken gaf deze een extra bite. Stoere hotdog met pulled pork en heerlijke runder ribeye steak sierden de tafel.
Oprecht geïnteresseerde eigenaar, prima bediening en goede sfeer maakten het plaatje compleet.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Met familie wezen eten bij Jour de Fête. Als voorgerecht had ik de scampi's in mediterrane saus. Deze waren heerlijk. Je hebt 3 verse knapperige scampi's en de saus erbij is om je vingers bij af te likken. Het bordje heb ik letterlijk met brood uit gesopt. Hierna had ik de spare-ribs genomen in een licht pikante marinade. En nu moet ik eerlijk zeggen dat in de afgelopen periode het nog wel eens wisselde wie ik in Maastricht betitelde als restaurant met de beste spare-ribs. Maar na gisteren staat Jour de Fête weer met stip op nummer 1 binnen Maastricht. Het vlees was zo mals, dat ik het vlees zo van het bot af viel. Ik heb de spare-ribs kunnen eten, zonder mijn handen vuil te hoeven maken. De smaak is werkelijk verukkelijk. Ondanks dat ik een behoorlijke portie kreeg, heb ik ook hier mijn bord volledig leeg gegeten. Hierna het diner afgesloten met een kleine portie tiramisu. Tussen de gerechten door hebben we de nodige speciaalbiertjes gedronken. Jour de Fête heeft niet een mega groot assortiment aan speciaalbieren, maar het is meer dan genoeg. En ze hebben de juiste speciaalbieren. Het is een combinatie van een trendy restaurant en een bruin café achtig restaurant en dat maakt het voor mij super gezellig. De bediening is denk ik de beste service-gerichte bediening in de omgeving. Ze geven je echt de aandacht die je verdient. Je voelt je dan ook niet een klant, maar echt een gast! Jour de Fête in een woord: TOP!
Kwast2013 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Helaas was wijziging van reserveren niet goed gegaan ( van 2 naar 4 personen). Gelukkig konden we buiten eten onder de verwarming en was het een geslaagd etentje
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Het was gezellig , het eten was best lekker maar niet van uitzonderlijke kwaliteit
De combinate Lamspotje met Asperges was bijzonder maar niet voor herhaling vatbaar
De wijn, een Chileense Cabernet Sauvignon was erg goed
Irmaeveraarts .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Ik heb de asperges gehad. Was lekker. Het weer was goed genoeg om op het terras te eten, helaas zit je dan wel in de rook van de sigaretten. Zou fijn zijn als ze een gedeelte van het terras rookvrij zouden maken.
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Hoewel we vaker komen borrelen bij dit gezellig café zijn we kort geleden ook eens aangeschoven bij het diner. Laat, maar we waren alsnog welkom. Er stond een meisje in de bediening, aan haar stemming te merken waren het de laatste uurtjes van haar dienst. Opmerkelijk, want het personeel bij Jour de Fete is altijd heel erg betrokken, altijd een glimlach etc. We hebben besloten een aantal dingetjes van de kaart te bestellen in een soort van tapas idee. Soepje als amuse was leuk, maar naar ons idee veel te zout, jammer. Daarna een vissoepje, weer het zelfde probleem. Kroketjes waren lekker, mosselen in tomatensaus ook weer naar ons idee te zout. Toen het meisje van de bediening zag dat we het eten lieten staan heeft ze wel aangeboden iets voor ons te willen betekenen in hoever mogelijk, maar we hebben het erbij gelaten. Dit was een van de mindere ervaringen bij Jour de Fete, hopelijk zijn we de volgende keer door de goede service en lekker eten dit bezoek snel vergeten, want tot nu toe altijd tevreden geweest.
Sanderw81 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Weekendje Maastricht en zaterdagavond hier gegeten. Leuke kaart, goede en gezellige bediening. Wij hadden het menu, waarbij je met zijn twee 3 voorgerechten kon combineren. Heerlijk! Hoofdgerecht ook gewoon goed (ribeye en zuurvlees) en dessert bestond uit enkele kleine dessertjes (o.a. Creme Brulee en chocolade mousse), ook heel erg lekker. Wij vonden het eten boven verwachting voor een eetcafe! Zeker een aanrader als je lekker wilt eten voor niet al teveel geld in een ontspanning omgeving!
Jkerstjens .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk gegeten in een ongedwongen, vriendelijke en heel gezellige ambiance.
Vrolijk personeel, lekkere 'knien in 't zoer', we gaan zeker nog eens terug.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Een leuk eetcafé dat al helemaal in de carnavalsversiering zat waardoor we dus weinig konden zien van de oorspronkelijke aankleding. Het idee om voorgerechtjes te combineren was erg leuk en het smaakte prima. Het hoofdgerecht dat ik had gekozen was de rib eye die prima gebakken was. Samen met de heerlijke krokante frietjes een prima gerecht. Het nagerecht was mooi opgemaakt en smaakte ook prima. De ober was vriendelijk en adrem. Kortom een leuk stekkie, met een goed bord en vriendelijke bediening.
Viervanwezel .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Super gezellig bij Jour de Fête. Heerlijke gerechten op de kaart en hele vriendelijke bediening. Een plek om nog weer eens te komen.

Wineboyheer .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Carpaccio maar daar kun je weinig verkeerds aan doen. Ribeye goed maar klein voor 21.50. Bediening zeer correct en goed.
Geachte gast,
Bedankt voor uw recensie. We gaan eens kritisch kijken naar de maat van onze rib eye. Deze is 200gr. Normaliter zou dit voldoende moeten zijn. We snijden ons vlees zelf, dit moet wel altijd op het juiste gewicht gebeuren natuurlijk.
Nogmaals dank voor de feedback!
Gerard.zomers .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Een gezellige open sfeer met betrokken personeel. Ook de open keuken geeft een ontspannen maar professionele indruk. De gerechten zijn puur van smaak en mooi geserveerd.

Anoukcsd .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Gezellig, heerlijk gegeten, aardige mensen! Prijs/kwaliteit is fantastisch. Wanneer je op zoek bent naar een gezellig restaurant in Maastricht ben je hier aan het goede adres.

Vbrakel .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Een grandioos idee: als voorgerecht werd een kleine hoeveelheid van 3 voorgerechten naar keuze als een soort tapas geserveerd, en ook nog eens van uitstekende kwaliteit

Martijn.sheela .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Het eten was heerlijk precies goed qua porties en qua smaak. Zeer behulpzaam personeel. De sfeer was ook precies goed gewoon een gezellige geheel alles klopte. Zeer aan te raden!!!!