Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Jour de Fête

mariska D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
In een verder lege zaak als enigen gegeten, en dat op zaterdagavond. Eten was matig. Een fabrieks Angus beef burger, zeer fijn gemalen zonder veel smaak. De ingredieten die erop zater waren niet van elkaar te onderscheiden. Bij de pasta met biefstukpuntjes een overdaad aan tagliatelle. Als decoratie op tafel een bierflesje met twee dode roosjes. Een enorme tegenvaller. Zeker itt drie jaar geleden toen we er naar volle tevredenheid aten.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk gegeten en zeer attente en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Elgithe B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Na borrel op Kerstavond blijven hangen en we konden alsnog van Kerstdiner gebruik maken. Vriendelijke bediening, top eten, kortom zeer geslaagde avond waarvoor dank. Aanrader.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Goed eten, leuke sfeer en een goede bediening. We hebben hier een heerlijke kerstavond door gebracht. We hebben met zijn tweetjes een 4-gangen kerstdiner, incl aperitief en wijn op en dat kostte net iets minder dan €100,-.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Goed eten, leuke sfeer en een goede bediening. We hebben hier een heerlijke kerstavond door gebracht. Prijs voor een luxe 4-gangemenu inclusief aperitief en wijn lag net onder de €100,-.
U.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Gezellig gegeten, goede atmosfeer, zeer goede kwaliteit van gerechten. Het was rustig voor een koopavond. De bediening was erg vriendelijk.
Auke En Lidewij D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heelijk gegeten!
Berry C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Afgelopen zondag waren we lang op zoek naar een eetgelegenheid in Maastricht. Op het laatst kozen we voor deze eetgelegenheid en we zijn zeker niet teleurgesteld. Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als het dessert waren erg heerlijk. Ook de voorgedragen wijnen pasten prima bij onze keuze. Als tip zou ik adviseren om een dessertwijn in het assortiment opnemen om het diner passend af te sluiten.
Leandra D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuke sfeer, lekker eten, we kregen snel ons eten en prima lokatie.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Op een vrijdagavond gaan eten met vrienden. Vriendelijke bediening, lekker wijntje en het eten was echt heerlijk. Ik had pasta met biefstukpuntjes. Een heerlijke pasta met een wat zoutzure saus, mooie stukjes biefstuk en kanpperige stukjes groenten. Mijn partner had konijn en kreeg dat zoals het hoort, rode kool, spruitje en puree bij geserveerd. We genoten.
martijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een prima eetcafé voor een goede prijs! Als we weer in de buurt zijn zeker iets om nog eens heen te gaan..
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk eetcafé waar we hartelijk werden ontvangen. We voelden ons welkom. Hoewel het op de vrijdagavond stampvol zat (daarom rumoerig) prima attente en erg vriendelijke service. We namen als voorgerecht een carpaccio en een zalmtartaar. Allebei gewoon lekker, niets op aan te merken. Als hoofdgerecht namen we allebei het wildstoofpotje van hert. We genóten! Zo lekker mals en smakelijk! Aardappelpuree, rodekool, spruitjes en een stoofpeertje maakten het af. Als extra kregen we er (ongevraagd) lekkere frietjes met mayo bij. Goede wijn en bier. Kortom: een aanrader!
Lianne G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Geweldig gegeten voor een goede prijs en super vriendelijke bediening in een aangename ambiance. Bij de pasta Biftecci kreeg ik ongeveer een complete biefstuk aan biefstukpuntjes perfect op smaak. Carpaccio was uit de kunst en ook de sate was goddelijk. Vergeet ik bijna nog de perfecte uiensoep. Absolute aanrader !!
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gastvrije ontvangst, aardige en goede bediening. Ruime en uitgebreide kaart. Eten was van goede kwaliteit, we hebben echt genoten. Zeker de spareribs vielen in de smaak.
Wij komen hier zeker nog eens terug als we in Maastricht zijn.
Pierre D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
lang moeten wachten op het drinken. vlees was doorbakken met sauce erover terwijl medium rare was besteld. meisjes waren wel heel aardig. ben speciaal door goede beoordeling hierheen gegaan maar had achteraf liever elders gegeten.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een ober die plezier heeft in zijn werk en goede adviezen geeft maakt de avond geslaagd.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Op het gezellige terras hebben wij heerlijk ontbeten. Met koffie, croissant, baguette, bruin brood, ham, kaas, jam, salade en een glas versgeperste jus d'orange. De bediening is zeer vriendelijk. Een aanrader!
Henriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, goede bediening met oog voor de gast en het eten smaakt heerlijk.
Toby D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ik heb er heerlijk gegeten, ik nam een saté van kippendijen in een lekkere satésaus het vlees was heerlijk zacht
dus daar heb ik van genoten, ook de salade die ik daar bij kreeg van ik lekker, voor herhaling zal ik het weer doen.