Glas champagne

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Jour de Fête

Lianne G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Geweldig gegeten voor een goede prijs en super vriendelijke bediening in een aangename ambiance. Bij de pasta Biftecci kreeg ik ongeveer een complete biefstuk aan biefstukpuntjes perfect op smaak. Carpaccio was uit de kunst en ook de sate was goddelijk. Vergeet ik bijna nog de perfecte uiensoep. Absolute aanrader !!
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gastvrije ontvangst, aardige en goede bediening. Ruime en uitgebreide kaart. Eten was van goede kwaliteit, we hebben echt genoten. Zeker de spareribs vielen in de smaak.
Wij komen hier zeker nog eens terug als we in Maastricht zijn.
Pierre D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
lang moeten wachten op het drinken. vlees was doorbakken met sauce erover terwijl medium rare was besteld. meisjes waren wel heel aardig. ben speciaal door goede beoordeling hierheen gegaan maar had achteraf liever elders gegeten.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een ober die plezier heeft in zijn werk en goede adviezen geeft maakt de avond geslaagd.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Op het gezellige terras hebben wij heerlijk ontbeten. Met koffie, croissant, baguette, bruin brood, ham, kaas, jam, salade en een glas versgeperste jus d'orange. De bediening is zeer vriendelijk. Een aanrader!
Henriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, goede bediening met oog voor de gast en het eten smaakt heerlijk.
Toby D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ik heb er heerlijk gegeten, ik nam een saté van kippendijen in een lekkere satésaus het vlees was heerlijk zacht
dus daar heb ik van genoten, ook de salade die ik daar bij kreeg van ik lekker, voor herhaling zal ik het weer doen.
martin D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goed en leuk Restaurant,vriendelijk personeel,wel jammer dat er honden toegelaten werden op het buitenterras.

Wij waren Zaterdag al in Maastricht en Zondag hadden wij gereserveerd.Wij hebben voor de zekerheid maar even gecontroleerd of er was gereserveerd voor ons(4 personen)bleek dus niet het geval,werd direct geregeld.
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prima sfeer, hele nette vlotte en fijne bediening, heel attent, wisten nog welke wijn we de vorige dag hadden gedronken. SUPER
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuke ontvangst en vriendelijke en goede bediening . Andre Rieu menu erg lekker. Aanrader.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wij hadden gereserveerd, werden netjes te woord gestaan bij aankomst. Buiten was alles vol, binnen was voldoende plek. Zodra er buiten een plekje vrij kwam, werden we gewaarschuwd. Maar we zijn uiteindelijk binnen blijven zitten, omdat het lekker koel was. Het eten was ontzettend lekker, een beetje veel. De bediening was gezellig en spraakzaam. Een aanrader.
jos L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
een aangenaam en gezellig etentje - de juiste sfeer en smakelijke keuken tegen lage prijzen
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vlotte bediening,leuke ambiance,lekker eten en enthousiast personeel!!!!
Aanrader!!
C C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker en goed gegeten. Bediening was heel vriendelijk! Zeer een aanrader
Ludo N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super bediening, bijzonder gastvrij en attend. Prijs qualiteit is perfect in balans. Een echte aanrader, top.
Rochdi Y.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Sfeer was prima en het eten was prima! Wel een beetje wisselend qua gerecht. Burger is goed en voldoende. Andere vleesgerechten waren een beetje karig! Service is verder prima.
R. F.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Normaalgesproken altijd heel vriendelijk, behulpzaam. Je voelt je echt welkom. Vandaag helaas niet. Tenminste niet door mannelijke kracht. Kwam erg ongeïnteresseerd over. Eigenaar zelf was er niet.
Thars D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Super vriendelijk personeel en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding!!
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Altijd een zeer vriendelijke bediening en een heerlijke lunch.Zeer gevarieerden menukaart Een echte aanrader als je in Maastricht bent!!!