Eetcafé Jofel

Dorpsstraat 2 2665 BJ Bleiswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Jofel

Rico M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ben hier meerdere malen wezen eten, zowel lunch als diner. In een woord top! Eten is altijd perfect bereid en het personeel is erg vriendelijk. Echt een aanrader!
Gwendolyn V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Echt top restaurant. Hier terecht gekomen op aanraden van medewerker Elysium. Zeer joviale medewerkers en erg lekker eten. Fijne sfeer, ga zeker vaker hierheen!
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gister avond heerlijk gezeten op het terras van Jofel! Eerst lekker geborreld en daarna gegeten. Alle gerechten zagen er super uit en smaakte ook zo! En wat een gezellige bediening! naast gezellig werden we ook professioneel en goed geholpen. Het terras ziet er fantastisch uit ook met een gezellig lounge! De kaart staat vol met leuke gerechten en ook buiten de kaart om zijn er wisselende gerechten. Binnen ziet het restaurant er ook gezellig en mooi uit.
Ron4 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Zondag hebben wij weer heerlijk gegeten bij Jofel. Twee keer per jaar komen wij uit Den haag eten bij Jofel. Goede alerte service gerichte bediening. Zien alles en niets is te veel.Het eten is zeer goed. Het is een leuk modern eetcafé met een mooi interieur.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vanavond gezellig gegeten op het terras in de zon.
We wilden mosselen maar die waren er niet dus kozen we voor de sparribs, die waren heerlijk in zoetesaus. Geserveerd mer frieten in het mandje.
Vooraf hebben we no genoten van een plankje met heerlijkvers brood met 3 verschillende dipjes.
We dronken koffie toe waar een likeutje met slagroom bij wordt geserveerd.
Ewald_17-09-1982 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Vandaag ( maandag 11-7 ) gegeten bij eetcafé Jofel in Bleiswijk en wat een verrassing was dat.
Leuke zaak dat meer als een restaurant aandoet dan een eetcafé.
Ik had de spies van diamanthaas medium en die was perfect gebakken, lekkere saus en een lekkere groentemix erbij.
Mijn tafel genoot had de tonijnsteak.
Aan 1 kant gebakken en die was ook perfect van temperatuur en heerlijk om te eten.
Al met al komen wij hier graag nog meerdere malen terug.
Foodkiller12 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij eetcafe jofel in Bleiswijk, zeker een aanrader!
Had als voorgerecht lekkere garnalen in een chiliroomsaus. Mijn volgende gang bestond uit een spies met diamandhaas, paprika, ui, spek met een ketjapsaus. Eigenlijk zat ik daar al van vol maar heb gelukkig ruimte kunnen maken voor een dessert een wafel met gele room aardbeien en slagroom.
Bediening was aardig en hielp ons goed
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Ik heb vandaag voor het eerst bij jullie gegeten, was super. Het eten was super lekker en het personeel was super vriendelijk. Dit is voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Geconfronteerd met een uit de hand gelopen file, besloten wij eieren voor ons geld te kiezen en ergens een hapje te gaan eten. Zo raakten wij verzeild in Bleiswijk bij eetcafé Jofel. We kwamen binnen aan de cafézijde van het pand, alwaar de stemming er al goed in zat. Er bleek een erg gezellige, zij het ietwat rumoerige borrel aan de gang te zijn. Met enige stemverheffing wist mijn tafelgenoot de barman duidelijk te maken dat wij net gereserveerd hadden en werden wij allervriendelijkst naar onze tafel gedirigeerd in de achterzijde van het pand, dat door een gordijn van het café wordt gescheiden.

Toen onze jassen eenmaal waren aangenomen en de kaarten uitgedeeld, kregen wij een vakkundige uitleg over de verschillende opties die buiten het menu beschikbaar waren. Wij besloten allebei gebruik te maken van deze mogelijkheden. Ik koos voor de ovengegaarde heekfilet met antiboise, mijn tafelgenoot voor de bavette met chimmichurriboter. De bijgerechtjes waren voor ons allebei hetzelfde: een assortiment van kleine hapjes zoals een mini maïskolfje, een pesto-tomaatje, een gegrilde champignon, een soort salsa op basis van sperziebonen en nog enkele andere elementen. Als basis was een mouseline van knolselderij gebruikt. Het smaakte werkelijk heerlijk. Ook de bijgeleverde frietjes en huisgemaakte salade waren prima in orde.

Na deze hoofdmaaltijd bleken wij toch nog te verleiden voor een toetje. Een brownie met een koekbodem, een gezouten caramel, een crunch van witte chocolade en hazelnoot, met een beetje slagroom. Werkelijk een heerlijk toetje om de maaltijd mee af te sluiten.

Samenvattend waren wij voor een mandje brood met smeersels, twee hoofdgerechten, een nagerecht, een fles water en drie consumpties 61 euro kwijt, exclusief fooi. De enige tip die ik mee zou geven is misschien een deur plaatsen in de gang naar de toiletten, om zo de keuken hier wat meer van af te scheiden. Stiekem hoop ik dat er binnenkort weer een flinke file staat, zodat we een excuus hebben nog eens terug te komen.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Heerlijke gerechten. Fantastische enthousiaste bediening. Prijs/kwaliteit uitmuntend. Prive en zakelijk zeer goed adres!
Rogier A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Met 6 personen bij Jofel gegeten. Dit was boven verwachting goed. Het personeel was heel professioneel en we waanden ons zelfs in een sjieke tent. Het eten was geweldig, zowel het voor-, hoofd- en nagerecht. En dit alles voor een hele schappelijke prijs. Hier komen we zeker terug.
Onno S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Waren hier toevallig in de buurt en recensies van Iens overtuigden ons hier naartoe te gaan. Sinds tijden niet zoo lekker gegeten. Zowel de diamandhaas als de tonijnsteak waren precies goed bereid, icm overige garnituur een aanrader. Prijzen zijn redelijk: +/- 18.50 - 22.50

Service was professioneel, soms wat te druk waardoor we langer dan gewend op de kaart, uitruimen, koffie en de rekening moesten wachten. Maar ondanks dat komen wij hier graag nog eens eten.
Markgoedegebuure .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Vanavond (3/5) met 5 personen gegeten bij Jofel! Ik kan niet anders zeggen dan dat ze een super consept hebben staan. Ik had al van andere gehoord dat het lekker eten is bij Jofel, nu heb ik het zelf ervaren en er is niks gelogen! Eetcafe maar wel met klasse! Super prijs/kwaliteit. Mooi gepresenteerd en genoeg groente (tegenwoordig niet vanzelf sprekend)
Ik heb nog wel 1 puntje van opbouwende kritiek
Gebruik bij het weghalen van glazen een plateau, het is gemakkelijker en straalt veel meer professionaliteit uit!

Al met al een DIKKE voldoende voor Jofel! Ik kom zeker terug!
EriC .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Vandaag weer heerlijk gegeten bij Jofel Bleiswijk.
eten was heerlijk
Bediening is vriendelijk en terzake kundig

Ik kom zeker terug
Vstr .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Het is hier eigenlijk gewoon altijd top! Gezellige bediening, en het eten word ook gewoon steeds beter. De wijnen die geserveerd worden zijn goed uitgekozen en er is een tal aan bieren.
De sfeer is hier altijd goed, gezellig en altijd een fijn ontvangst.
Tot snel weer
Jvha .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Vanmiddag ca. 16.00 uur kop thee en kop koffie besteld met een stuk appeltaart Euro 3,50 en een brownie Euro 6.00... Conclusie: erg dure brownie bij een kopje thee!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
"Even een hapje eten" bij Jofel in Bleiswijk is altijd weer een klein feestje. Binnen 5 minuten is je 1e bestelling opgenomen door vlot, voorkomend & vriendelijk personeel (áltijd een goed teken). De maaltijden zijn een lust voor het oog (én de maag), de porties zijn uitstekend en het menu wisselt met regelmaat. Binnen is Jofel snel (gezellig) vol maar buiten is het ook heerlijk vertoeven op het grote terras. Het eten en de bediening zorgen dat we hier met enige regelmaat graag terugkomen.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Wij vinden Jofel een top eetcafé! Het eten is allemaal even lekker en daarom verbazen wij ons niet dat het er altijd zo druk is. Maar ondanks de drukte doet het personeel er alles aan om iedereen snel en vriendelijk te bedienen, hiervoor respect! Knap wat er allemaal uit de keuken getoverd wordt op dit niveau. Het eten is vers, het vlees is super mals, uitstekend bereid en mooi gepresenteerd. Als dit zo blijft voorspellen wij dat Jofel het zeker nog drukker gaat krijgen.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Wat heerlijk, lunchen op het zonovergoten terras van dit eetcafé aan het water dat om de oude dorpskern van Bleiswijk stroomt. Bij reservering al meteen een goed gevoel: "Tuurlijk, ik houd een mooi tafeltje vrij in het zonnetje, tot straks." De lunchkaart voorziet in mooie, rijkgevulde salades en goed brood, dat scheutig is belegd en redelijk is geprijsd. De wijnen worden minder scheutig geschonken, maar er wordt best een flink bedrag per glas gerekend. Lekkere en zeer royale desserts, die maken weer een boel goed. Leuke, lieve meiden in de bediening. Slechts één punt van aandacht: de koks lopen heen en weer om kennelijk gerechten uit de koeling te halen in het bijgebouwtje op het terras. Dame uit de keuken: sluit de deur zachtjes en laat die niet steeds met een oorverdovende klap dichtvallen. Het stoort verschrikkelijk en maakt zo'n nonchalante indruk, terwijl de rest zo mooi en verzorgd is.
Yoke M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Vanmiddag genoten mijn zus en ik van een heerlijke lunch bij Jofel in Bleiswijk. Het brood was heerlijk knapperig, de kip mals en heerlijk gekruid. De porties zijn ruim voldoende en zijn mooi opgemaakt op het bord, een lust voor het oog. De bediening heb ik als zeer vriendelijk en behulpzaam ervaren.
Het restaurant is mooi licht en schoon. Door de vriendelijke behulpzame houding van het personeel ondervond ik als rolstoeler niet veel obstakels. Echter voor de toiletten moet je een trapje met een treetje af.