Eetcafé Jo & Co

Koemarkt 41 1441 DB Purmerend Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé Jo & Co

Altijd een ander thema

Honger? Mooi, want bij Jo & Co in Purmerend zijn ze er helemaal klaar voor! Hier staat de menukaart altijd in het teken van een bepaald thema, begeleid door grappige foto’s en teksten. Werp een blik op het rijke menu en vergeet ook vooral de vernieuwde wijn- en bierkaart niet! Een heerlijke en onbezorgde avond!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Jo & Co

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Fijn restaurant waar we regelmatig komen, ik kan daar kort over zijn.het personeel is altijd heel leuk en attent.
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Weer lekker gegeten bij Jo & Co. We komen hier omdat de spareribs hier zo goed zijn. Ik kies altijd voor de extra scherpe variant. heerlijk.
Jenny E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
13 oktober met collega's gegeten. Was wer erg lekker.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het is eigenlijl nooit slecht bij Jo en Co, weinig verrassend, dus als je op zeker wilt spelen de beste keus.
Het eten is prima, genoeg keuze en bedieining altijd attent en vriendelijk.
Roelworp55 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Altijd goed en gezellig. De grote carpaccio is geweldig. Zeker een enorme aanrader. Ook de varkenshaas met brie is erg goed.
Petco .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten met zijn achten. Leuke ambiance en vriendelijk persoon. Alles was even lekker en voor normale prijzen. Alleen de huisgerookte zalm was te sterk gerookt. Rooksmaak overheerste. maar dat is een kwestie van smaak. Ook de service achteraf was geweldig. Per abuis teveel betaalde bedrag werd per omgaande terug gestort. Klasse!
Deesjelameris .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was gewoon lekker, geen poespas. Prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed. Als je snel iets lekkers wilt eten is Jo&Co een aanrader! Leuke vriendelijke bediening.
Astrid-47 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Ontzettend gezellig en lekker gegeten, vriendelijke leuke jongedames in de bediening en surprise voor moeders verjaardag, helemaal top!
Delilahss .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk buiten op terras gegeten.
Lekkere vlotte en leuke bediening!
Eten ook heerlijk. Genoeg keuze.
Tot volgende keer
Imke V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben lekker gegeten, gezellig tentje, aardige mensen.
toch een pluspunt: de wc, een bezoekje waard, vind ik toch fijn als je daar ook even lekker kan zitten. :)
Jorine_de_moes .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Jo & Co! Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Alle deuren lekker open voor wat frisse lucht!
Fish & chips voor mij iets te doorbakken, maar aardappels lekker gekruid! De Jo & Co burger beviel erg goed!
Clau3116 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening en leuke en lekkere kaart. Zeker een aanrader om nog een keer naar toe te gaan of anderen naartoe te sturen.
H.scherpenhuizen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het eten was er echt heerlijk en de bediening was top.
Het is zeker een aanrader om dit nog eens te doen.
Onze vrien heeft absoluut gelijk gehad.
F.koreman .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
De service en het eten waren ontzettend goed .. Dikke pluim

Beetje jammer was de lange wachttijd
Maar wij komen zeker terug .. Een aanrader
Annemiek_tromp .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Genoeg keuze en je gaat niet met honger de deur uit. Wij als toetjes liefhebbers kregen het toetje zelfs niet op. Vriendelijke bediening!
Kuipers1 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Goeie en lekkere gevarieerde keuze soms wat te zout maar dat is persoonlijk. Gezellig en relaxed gezeten (was wel erg warm binnen) daarna nog buiten op t terras geborreld onder de terrasverwarmers
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Na een drukke hectische dag, tegen sluitingstijd (bijna alles op de Koemarkt was al dicht) werden we zeer goed ontvangen bij eetcafé Jo en Co. Zeer aardige en attente bediening en een leuke sfeervolle inrichting. Een goede gevarieerde menukaart. Biefstuk, vis en varkenshaas saté gegeten, alle gerechten heerlijk.
Waterland1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Lang wachten voor ons eerste drankje. Daarna lang wachten op de menukaart en voordat de bestelling werd opgenomen. Mensen die later kwamen aten eerder dan wij. Broodplankje en voorgerecht besteld. We kregen eerst voorgerecht en daarna het Broodplankje. Lang gewacht op ons hoofdgerecht en deze bleek niet super warm. Het kon net aan. Omdat het lang duurde (19:15 t/m 21:30) geen nagerecht genomen. Ondanks genoeg personeel leek het rommelig te verlopen. Volgende keer wordt het een andere eet gelegenheid.
Leoniegerbracht .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Kan maar 1 woord vinden voor het eten en de bediening TOP. Super lekker eten. De sfeer is er altijd leuk. Ook een geslaagde locatie om met je kinderen te eten.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Op een zonnig zaterdagavond bij Jo en Co gegeten. Dit keer voor de ossehaas in de jus gekozen. Erg lekker. Pluspunt in dit restaurant vind ik ieder keer de bediening. Vrolijk, vriendelijk en ontzettend snel. Zelfs op een terassendag is het een geoliede machine. Ga zo door