Eetcafé Janssen & Janssen

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Urs-Bert .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vandaag getracht lekker te gaan eten bij Janssen & Janssen wat we hier al jaren zeker 2x in de week doen. Alleen vandaag bleek de maaltijdsalade niet van de kwaliteit die wij hier gewend zijn.
De sla/rauwkost was lauw, bruin en verschrompeld en er zaten harde stukken tussen.
Deze werd binnen 4 minuten na onze bestelling al geserveerd, wij denken dat deze al ruime tijd klaar stond.
Bij het afruimen van de tafel werd er ook niet gevraagd of het allemaal gesmaakt had en dat terwijl onze borden nog vrij vol terug gingen. We hadden alleen de stukjes vis en vlees van de salade opgegeten.
Bij het afrekenen vroeg de serveerster die achter de bar stond of het gesmaakt had en ik heb duideljjk bovenstaande aan haar verteld.....jammer dat er niets mee gedaan werd behalve dat heg aan dd keuken doorgegeven werd.
Het moet niet zo zijn dat je als vaste gast slechte kwaliteit voorgeschoteld krijgt omdat "ze toch wel terugkomen".
Zo jammer......
SDekker81 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Allereerst hele leuke en vriendelijke bediening! Waren hier met 3 personen. Helaas is de prijs kwaliteitsverhouding echt niet in orde. Onze zoon van 10 wilde de volwassen portie spareribs (dus een keertje gedaan) en dat was maar goed ook want voor een volwassen man zou het wellicht niet voldoende zijn. Mixed grill droog en maar 3 stukjes vlees (smaak spareribs goed). De heilbot was heel goed bereikt, echter op de kaart stonden seizoensgroenten maar dit waren voornamelijk uien en, werkelijk waar, 1 dun schijfje courgette in blokjes en 1 reepje gele paprika. Man en zoon hadden patat erbij maar kregen 1 klein bakje, 1 bijgevraagd maar die stond op de rekening! Kies met een groep (je) dus voor verschillende bijgerechten want kies je voor hetzelfde dan krijg je dit op 1 bordje. Ik had aardappelkroketjes dus mazzel want zat in een zelfde soort bakje. Uiteindelijk kregen we 1 dessert gratis ivm klachten over de groenten. Dessert ok, huisgemaakte mueslireep keihard maar smaak goed. Citroenijs voortreffelijk net zoals de uitgebreide bierkaart. Wij wonen niet in de buurt maar zouden hier echt niet meer gaan eten. Jammer voor die ontzettend leuke bediening. Goede service door 1 dessert niet te rekenen.
Ilse1975 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Na een dagje Efteling bijtanken in Janssen en Janssen. Van een eetcafe hoef je geen culinaire hoogstandjes te verwachten en daar waren we ook niet naar op zoek. Maar soms word je aangenaam verrast. Helaas gebeurde dat niet in Dongen. De bediening is supervriendelijk en in grote getale aanwezig. Dus daar ligt het echt niet aan. Mijn biefstuk was best prima, in ieder geval medium, waar ik om had gevraagd. Dochterlief was gelukkig met haar kindermenu welk erg goedkoop was. Super, vaak is het niet in verhouding. Helaas weinig gezonde variatie in het kindermenu maar na zo'n dag maakte dat niet uit. De spareribs van wederhelft vielen wat tegen. Deze waren niet om je vingers bij af te likken (zoals wordt beloofd). Niet gemarineerd (of pas achteraf), weinig en taai. Jammer. Het dessert was lekker.
Al met al een leuke tent met no-nonsense food. Alleen de spareribs kunnen wat beter.
Roxanne V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Lekker eten. Waar voor je geld. Goeie porties. Vriendelijk personeel. Alleen het interieur vind ik een beetje standaard. Maar je komt uiteindelijk voor het eten en drinken. En dat zit goed. Ben zeer blij met de uitgebreide bierkaart.
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Jansen en Jansen in Dongen is onze vaste spot voor een lekker biertje. Vandaag kozen we er voor om te gaan lunchen. Zelf koos ik voor een caesar salade met kip gebakken in soja saus met sesam en mijn partner nam de salade carpaccio. De porties zijn dik in orde (salade is inclusief stokbroodje met kruidenboter), bediening vriendelijk, gastvrij en vooral heel snel. Zeker de moeite waard om hier te stoppen voor een lunch, die ook nog eens heel betaalbaar is.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Altijd als ik bij mijn vader in Dongen op bezoek ga kom ik terecht bij Janssen en Janssen. Afgelopen zondag was ik hier met mijn vader, zus en broer met zijn zoontje. Meestal bestel ik hier een kop soep of een portie bitterballen. Zondag had ik kippensoep (7) en saté van varkenshaas met frites en salade (7). Een eerdere keer had ik hier een werkelijk perfecte biefstuk gegeten (8,5). Het eten is goed, maar niet spectaculair. Bij mooi weer kun je buiten zitten op een zeer gezellig terras. De bediening is zeer vriendelijk, vooral ook voor mijn vader die best eens lastig kan zijn. De volgende keer als ik hier ga eten bestel ik weer de biefstuk!