Eetcafe Jansen & Jansen

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 00:00

Voordelig
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, betaalbaar en zeer vriendelijk personeel.
Jammer dat ik in Zutphen woon, anders was ik zeker 1x in de week
hier gaan eten.
Groet,
Johan Ebben
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk eten, geweldige en zeer vriendelijke bediening.
Het avondje uit bij dit restaurant, is ook nog zeer betaalbaar.
Dit heeft ons uitgenodigd om vaker hier te gaan eten.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Na een tochtje toeren met de scooter neergestreken in Hengelo bij jansen&jansen op een gezellig verwarmd terras.
Van de kaart besteld lekkere saté en voor de twijfelaar 4 soorten vlees/vis. Binnen 10 minuten stond alles op tafel met lekkere salade, friet en warme bietjes. Het was heerlijk. Hier komen we nog een keer terug.
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Eigenlijk precies wat je hoopt - en verwacht - van een eetcafe zonder hoogdravende pretenties: prima lunchschotels voor een schappelijke prijs in een gezellige omgeving met zeer vriendelijke service! Romige cappuccino's, serieuze uitsmijters, en nog veel meer smakelijke happen die perfect passen in dit laagdrempelige cafe in hartje Hengelo, GLD. Ruime tafel-setting, centrale bar met leestafel, keurige toilet-faciliteiten, uitnodigend (semi-overdekt) zomerterras. Wij komen graag nog eens buurten!
Bjorn1979 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Een week of twee geleden hier gegeten met de schoonouders. Het eetcafé liep snel vol rond 18 uur, een goed teken. De bediening was attent en informeel. Helaas werd wel meteen de huiswijn gebracht bij de vraag naar 'een flesje rode wijn' i.p.v. bijvoorbeeld de wijn van de maand die op tafel stond. Het voorgerecht (carpaccio) was prima. Het hoofdgerecht liet een eeuwigheid op zich wachten. Ondanks dat verschillende tafels in de tussentijd een voor- en hoofdgerecht geserveerd hadden gekregen, duurde het een uur voordat het hoofdgerecht ook bij ons op tafel stond. Oma's pannetje was in ieder geval geen teleurstelling, mals en smakelijk vlees met wat paprika en champignons. Ook de kipsaté van mijn tafelgenoten viel goed in de smaak. De geserveerde krieltjes waren net aan gaar. Het nagerecht was goed met een prijs kwaliteit verhouding die ruim voldoende is.