Eetcafé in de Sleutel

Meer informatie over restaurant Eetcafé in de Sleutel

Voordelig
Culinair-genot .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben hier eerder gegeten en omdat het zo'n succes was heb ik nu weer gereserveerd om met mijn verjaardag daar gezellig te eten. Omdat we vorige keer een tafel naast het toilet hadden en dat geen fijne plek vonden nu specifiek gevraagd om een tafel in de serre voor 5 personen. In de serre was het erg druk en onze tafel was gedekt voor 4 personen en eigenlijk was er nagenoeg geen ruimte om een vijfde stoel aan te schuiven. Toch werd er een stoel neergezet maar de rugleuning stond daardoor tegen de tafel van de mensen die naast ons zaten en moest je zelf maar zien hoe je op die stoel kon gaan zitten. We hebben een andere tafel gevraagd en, helaas, kwamen we zo weer terecht aan de tafel naast het toilet. Tip: hang een gordijntje voor de toiletruimte. Dat maakt het al een stuk gemoedelijker voor de mensen die in die hoek zitten.

Het eten was verder prima en smakelijk. De koffie met lekkernijen viel alleen tegen. 4 personen hadden dit besteld en per persoon kreeg je zes bonbons bij je koffie. Echt veel te machtig.
Peterger .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
lunchen bij de sleutel en je kan je avond eten over slaan, we hadden een sandwich de sleutel echt lekker ruim belegt brood en daar doen ze ook nog een portie friet met mayonaise bij, mooi glas trappist van de tap en een goed glas wijn schenken ze, het is er goed toeven op het terras
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Prima tentje op een drukke kruising! Lekker eten leuk en vriendelijk personeel. Ga wel achter het glas scherm zitten en niet ervoor want Koos met de vlam in de pijp vrachtwagen blaast je weg. Maar ik rook niet.
Hanskap .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Voor de 30e keer gegeten in De Sleutel. Wat een geweldig personeel. Je voelt jezelf hier echt thuis. Het is net alsof het personeel echt meent wat ze zeggen en laten overkomen. Een verademing.

Hierbovenop nogeens het lekker eten. Heerlijk gegeten en ons nergens aan geergerd.

Wel Jammer is het dat je er na 30 keer nog steeds niet herkend wordt. Dat is in andere restaurants wel prettiger.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Na 4 maanden weer terug gekomen bij de Sleutel. Gamba's in pittige roomsaus. Met een stukje brood heb ik de laatste restjes uitgelepeld. Als hoofdgerecht de kipsate. Helemaal perfect. Heerlijke satesaus en lekker veel frietjes. Zeker een restaurant om heen te gaan als je zin hebt in iets lekkers maar dat je nog niet weet wat je wilt eten. De menukaart is zo uitgebreid, voor iedereen wat wils.
HdeGroot74 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Geluncht met 3 personen en smakelijk gegeten. De uitsmijter was smakelijk, maar niet heel bijzonder. De tonijnsalade was erg lekker en fris. De straat bij het terras wordt momenteel verbouwd waardoor uitzicht beperkt is. Zodra verbouwing gereed is zit je hier echter op heerlijke plek
UtrechtRob .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Pluspunten
Personeel is zeer professioneel en vriendelijk. Eten is mooi opgemaakt en ziet er lekker uit. Aan extra wensen wordt nette invulling gegeven. Eten was erg lekker vooral de carpaccio en zeewolffilet.

Minpunten
Behoorlijke snelheid tussen de gerechten, na voorgerecht afhalen vrijwel direct hoofdgerecht. Kaas in de paneer van de schnitzel.

Conclusie: prima waar voor je geld, wij zouden er zeker weer gaan eten.
Yola1 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Maar goed dat we weer gereserveerd hadden, want het was weer vol. Vlotte bediening, die ook vraagt of het gesmaakt heeft, of het voldoende was. Het eten was heerlijk. Je moet eens de sleutelsaus proberen, heerlijk. Mijn man had een vleesschuitje met pepersaus. Alles wat je van een pepersaus mag verwachten, lekker peperig, maar niet té! Kan niet wachten, tot we weer een keer in de buurt zijn.
Bulletje58 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Hier heerlijk gegeten was uitermate top. Heb de pulled pork gegeten een ongelovelijke presentatie voor een "eetcafe" met echte rook onder een glazen stolp ook iets voor mij nieuws gegeten namelijk picanha dit is zeker een aanrader prachtig mals vlees super mooi gebakken en leuk op een gietijzeren heet plaatje geserveerd. Je merkt dat de kok echt moeite doet voor de presentatie. Misschien wel daarom dat ik de fouten en de steekjes die men liet vallen van de bediening over het hoofd zag, lege glazen op tafel laten staan, niet echt de aanspreekbaar qua extraatje wel netjes te woord stonden voor het eten en de drank maar dat was het. Ook toen we aan de bar wilde pinnen was de barman te druk met de dj uit te hangen. Maar al met al komen we graag terug voor het eten en hopen dat de bediening graag in de toekomst wel dat extra stukje beleving wil brengen want daar draait het anno 2015 in de horeca wel om.
Floyd S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Vandaag geluncht. Wat er mis ging weet ik niet maar goed was het allerminst. Meerdere keren eerder gegeten en toen was het goed. Maar nu dus niet.
De uitsmijter, de friet en de Japanse baguette hadden te lang gestaan voordat ze werden geserveerd. De dooiers van de uitsmijter hadden een vreemd velletje. De friet was te lang gebakken, vieze donkerbruine stukken er tussen en verschrompeld (waarschijnlijk ook te lang onder de warmhoudplaten gestaan?). Aangezien we de friet gelijk ontdekte hebben we deze terug gestuurd. Dan verwacht je dat de kok ze met uiterste zorgvuldigheid opnieuw maakt, helaas deze keer waren ze bleek, slap en niet gaar.Hij bracht wel zijn excuses over, dat was voor de eerste keer friet maar hij had ze beter ook gelijk voor tweede keer de excuses over kunnen laten brengen.
Bij het afruimen van de tafel nog wel een opmerking gemaakt maar hier werd helemaal niet op gereageerd. Dit was dus de laatste keer.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Eetcafé "In de Sleutel" is een typisch eetcafé waar je tegen redelijke prijzen kunt eten. De tomatensoep (verse tomatensoep met geruld gehakt, ietwat pittig met gehakte peterselie) was goed, maar was in mijn beleving niet ietwat pittig). De "Gamba's op Japanse wijze (zeven grote gamba's,gebakken op Japanse wijze met knoflook, soja, witte wijn en bosui) waren ook goed. Alleen miste ik wel een schaaltje met citroenwater om je handen af te spoelen als je de staartjes van de gamba's verwijderd had. Het personeel is uitermate vriendelijk. De aankleding van de zaak is aardig.
MClaireM A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Heerlijke hazenpeper gegeten met prima wildgarnituur erbij. Flinke porties voor een schappelijke prijs.

Het mannelijk deel van het gezin valt steevast voor de prima spareribs. Een uitdaging om op te krijgen. Dat is vanavond gelukt!
Ingmar D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Heerlijk gegeten begonnen met brood met smeersels voldoende brood wit/bruin en lekkere smeersels, gevolgd door een pittige uiensoep met heerlijk broodje erin en een salade die heerlijk smaakte en erg mooi werd opgediend! En de bediening was top! Aanrader!
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Twee uitsmijters en een ommelet besteld. Snelle vriendelijke bediening. Verwarmd terras. Alle bestellingen lekker en vrij snel geserveerd met wat salade en een bolletje huzaren salade. Ommelet niet 100% gestold verder geen aanmerkingen.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
Vriendelijke en vrolijke bediening op een leuke lokatie. Verwarmd terras. Hier geluncht, ruime portie. Kindermenu zeer ruime portie. Lekker gegeten.