Eetcafé Hier is 't

Nieuwlandsedijk 86 4926 AS Lage Zwaluwe Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Hier is 't

Welkom bij Eetcafé Hier is 't. Ons eetcafé ligt aan de Brabantse Biesbosch en is in de winter periode vijf dagen geopend (woensdag t/m zondag) en in de zomerperiode zes (dinsdag t/m zondag). Wij beschikken over een ruim buitenterras aan het water. Dit maakt ons eetcafé uniek en onder het genot van een hapje en drankje kunt u genieten van de rust die de mooie omgeving met zich meebrengt. Ons vriendelijke personeel zal u een onvergetelijke dag geven. Overigens is het een prima locatie voor o.a. bruiloften, verjaardagen, personeelsfeestjes etc.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Hier is 't

• : Naast en tegenover het restaurant en in directe omgeving is parkeergelegenheid

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Hier is 't

Richard D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Was een leuke plek aan het water. Gerechten zijn eenvoudig maar wel goed. De prijzen zijn goed.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten en heel vlotte en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar! Leuk terras boven het water. Maar ook binnen gezellig ingericht.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prettige avond gehad en heerlijk gegeten ! Leuke locatie voor ons als watersporters.
De prijs is redelijk en de bediening vriendelijk.
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gezellig gegeten! Leuk en enthousiast geholpen, en top prijs kwaliteit verhouding.
Etienne V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellig, ontspannen en lekker eten.
Marquerite R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Eerlijk en heerlijk voedsel, zalig stuk vlees lekker sausjes en het allerbelangrijkste: toen eigenaar hoorde dat wij iets groots te vieren hadden bood hij ons een fles champagne aan en volgens Franse traditie kregen we de kurk mee met een muntstuk er in voor geluk.
Ik moest er van huilen, en die kurk staat eeuwig op tafel. Een belevenis om nooit meer te vergeten.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lekker gegeten in de gezellige sfeer van het eetcafé. Eerst 's middags op het terras boven het water gezeten en daarna toch maar naar binnen gegaan