Eetcafé Het Vergulde Ros

Gemeenteweg 392 7951 PH Staphorst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Het Vergulde Ros

Karinjanine .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Fantastisch buffet gehad! Alles even lekker, service fantastisch! Gezellig, gemoedelijk en goed en vriendelijk personeel. Aanrader!
Werty .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Prima eetcafe! Goed terras. Smaken kunnen iets meer uitgesproken. Vis wel goed van smaak. Bediening goed. Gaan we zo weer keer naar toe!
Stephanie M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Hier voor de tweede keer gegeten. Voorgerecht carpaccio. Erg veel en super lekkere zelfgemaakte saus. Hoofdgerecht 1x tournedos en 1x schelvis. Heerlijk! Tournedos smolt op je tong. Wij bevelen het Vergulde Ros bij iedereen aan!
Service een 7 omdat ze het drinken best wat vaker bij mochten schenken. Maar dat is bijzaak.
Patrick U.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Na een paar lunches nu voor het eerst gedineerd. Gekozen voor de Rouveense kaasschnitzels, een met brandnetelkaas en een met bieslook/paprikakaas. De kaas was goed, maar met de schnitzels was verder niet veel gedaan. Ze waren ook wat aan de lauwe kant en ik vond de mosterdmayonaise er persoonlijk niet erg goed bij passen (te overheersend). Bijgerechten te over (friet, gebakken aardappels, spinazie, wortels, komkommer in het zuur, rabarber), dus dat is prima in orde. De bediening is vriendelijk, het restaurant heeft een ruim terras (deels overdekt) en een oud en gezellig binnenverblijf. Voor een eetcafé hebben ze het zeker prima voor elkaar.
Mil D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Ooit ontdekt toen we een vakantiehuisje hadden in Halfweg.

Hier eet je de lekkerste spareribs van Nederland. We hebben ook wel eens een schnitzel genomen en die smaakte ook goed. Maar als we hier in de buurt zijn, eten we altijd de spareribs.
Je krijgt één ribstuk op je bord, maar wat voor een! 500 gr. zou het moeten zijn. Heerlijk gekruid en veel vlees eraan. Je hoeft zelfs niet te kluiven als je niet wilt. En het is meer dan genoeg. Je betaalt er wel € 20,00 voor

Bij je eten krijg je altijd een ruim assortiment aan andere dingen: frites, gebakken aardappels, salade, een of andere groente en in de zomer vaak een klein potje heerlijke rabarber!

Ze hebben ook een fijn terras, zowel voor als achter.

Binnen is het de sfeer van een groot oud-Hollands eetcafé
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Eerder hier geweest. Gisteren viel beetje tegen. De gefrituurde champignons met koude knoflooksaus viel erg tegen. Het was niet mogelijk om met mes en vork het op te eten want ze waren keihard. Ook van saus andere verwachting. Geen knoflooksmaak te bekennen. Rest was oké.
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Gisteravond gegeten tussen de weilanden! Heerlijk rustige locatie! Voldoende parkeergelegenheid. Historische plek. Eten prima. Giga schnitzel. Keuze op kaart voldoende! Aardige bediening. Gezellig druk om ons heen, bediening bleef allert. Al met al leuke zaak met veel mogelijkheden. Café gedeelte waar je kan eten, serre aan voorkant en achter nog een zaal.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Het restaurant doet met de perzische kleedjes op tafel, wat oubollig en smoezelig aan. Maar eerlijk is eerlijk, de bediening was uitermate vriendelijk en we hebben prima gegeten voor een heel schappelijke prijs. Niet iets voor een intiem avondje uit eten, maar prima voor als je een avondje niet wil koken.