Meer informatie over restaurant Eetcafé Het Regthuys

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Op zoek naar wat te eten op dit terras geland; ik was wel een beetje aarzelend door kritiek op Google over de aandacht van het personeel. Maar het was een positieve ervaring. Personeel was attent en snel; glazen water geen probleem. Broodje vooraf duurde lang maar kwam zo uit de oven, dus dat verklaarde het wel.
Hoofdgerechten: steak op een 'hot stone' was ruime portie, goede kwaliteit en leuk om te eten; goede friet maar saaie salade met veel te zoete dressing. Kipsaté: grote portie, perfect gegaard. Niets op aan te merken. Lekkere huiswijn.
Alles redelijk geprijsd.
Terras wel goed maar ook niet bijzonder; rokend personeel naast de voordeur vind ik geen aanbeveling maar begrijp het wel.

Hali-baroque .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een super gezellig eet café heerlijk eten geweldig personeel en sfeer echt een aanrader!!! Wij komen er voor uit Almere!!!
Mark_en_els .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Op het terras snel iets gegeten. Mijn vrouw had een brie-salade. Niets bijzonders. De sla maakte de indruk uit een kant en klare zak te komen van een supermarkt. Geen jam, saus of dressing over de brie en de cashewnoten in de salade leken rauw. Ik had een entrecote die werd geserveerd met een klein beetje rauwkost, verse frites en kant-en-klare mayonaise. De entrecote had te veel vet en was te groot. De frites waren te ver doorbakken. Ook al is dit een eetcafé dit moet beter kunnen voor dergelijke prijzen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Gegeten op 31 mei 2014.
Zelden zo'n malse biefstuk gegeten.
Partner had gekozen voor de saté en was ook bijzonder te spreken.
Bijzonder royale porties.
Kortom: uitstekend
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Gezellige bruine kroeg / eetcafé. Eenvoudige kaart, maar dit is ook logisch want het is geen restaurant. Als eetcafé is de prijs /kwaliteit verhouding uitstekend. Aanraders, biefstuk, entrecote en Oma's stoofpannetje. Vriendelijke bediening.