Eetcafé Het Regthuys

Kerkbrink 35 3621 AN Breukelen Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Het Regthuys

Het Regthuys is een gezellige, bruine kroeg met een eenvoudige, doch lekkere kaart. Echte aanraders zijn de botermalse biefstuk en oma's stoofpannetje. In de zomer kun je heerlijk buiten zitten, maar ook in de winter is het hier goed toeven. Kies een tafeltje aan een van de grote ramen en geniet van het mooie Breukelen.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Het Regthuys

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag wintermaanden (half oktober-maart)
Dinsdag t/m zondag zomermaanden (april-half oktober)

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Het Regthuys

Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Simpele, standaardkaart, personeel morsige uitstraling, staan te roken op het terras tussen de gasten.
sybhoornstra .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
We eten hier regelmatig tot volle tevredenheid. Helaas werden we afgelopen zondag onbeschoft behandeld door de wat oudere blonde vrouw van de bediening vanwege het feit dat we onze fiets verkeerd hadden geplaatst. We hadden al besteld maar zijn weggelopen of we ooit terug komen is de vraag...
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Lekker op een terras dineren kun je uitstekend doen bij Eetcafe 't Regthuys, heerlijk gegeten in een fijne omgeving.
Jack en José
pieter N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Service was helaas echt niet goed. Duurde allemaal veel te lang en het werd bepaald niet op prijs gesteld toen we vroegen naar de planning. Met name dat laatste kan toch niet.
24Jaap .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Middelmatig. Absoluut slecht is dat herentoilet en te lage doorgang heb en dus je hoofd giga stoot. Personeel reageert met een 'ja we weten het' als je ze erop aanspreekt. Schandalig dat je er niet voor gewaarschuwd wordt terwijl men het gewoon weet.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super gezellig restaurant en prima eten! Er heerst een familiaire sfeer , je voelt je echt welkom! De prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Gezellige sfeer, goede ontvangst, lekker eten. Echt een kroeg sfeer met goed eten. Heerlijk om met vrienden te zijn.
mereljonker W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het is beneden een café en boven wat meer restaurant. Als je van Hollandse muziek houdt zit je helemaal goed. Het was voor een zaterdagavond opvallend rustig waardoor wij prima een gesprek konden voeren. De saté was matig, de frietjes heerlijk. De bediening was goed en erg vriendwlijk. Wij hebben een leuke avond gehad maar hadden dan ook zeer goed gezelschap.
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Voor de tweede keer geweest en het beviel nog beter. Het eten was super goed. Ken je de sate die je eigenlijk niet durft te bestellen omdat deze er taai en droog uitkomt? Maak je geen zorgen, hier is daar absoluut geen sprake van. Wat ook fijn hier is, is dat het teven een cafe is. Dat betekent dat als je door de week na 22.00 nog lekker aan je tafel aan het napraten bent, je niet weggekeken wordt door het laatste personeelslid en de kok die inmiddels uit de keuken is en nog een drankje aan de bar nuttigt. En wat ook altijd een bons is: iedereen die aan je tafeltje verschijnt is even vriendelijk. Ze hebben het hier echt helemaal onder de knie! DOEN.
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Bij twijfel, doen! Aangenaam verrast. Gezellig, betaalbaar, kwaliteit, gemoedelijk. Gezellig met een vriendin gegeten en was een absolute meevaller. Aanrader en ik ga herhalen.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Op zoek naar wat te eten op dit terras geland; ik was wel een beetje aarzelend door kritiek op Google over de aandacht van het personeel. Maar het was een positieve ervaring. Personeel was attent en snel; glazen water geen probleem. Broodje vooraf duurde lang maar kwam zo uit de oven, dus dat verklaarde het wel.
Hoofdgerechten: steak op een 'hot stone' was ruime portie, goede kwaliteit en leuk om te eten; goede friet maar saaie salade met veel te zoete dressing. Kipsaté: grote portie, perfect gegaard. Niets op aan te merken. Lekkere huiswijn.
Alles redelijk geprijsd.
Terras wel goed maar ook niet bijzonder; rokend personeel naast de voordeur vind ik geen aanbeveling maar begrijp het wel.

hali-baroque .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een super gezellig eet café heerlijk eten geweldig personeel en sfeer echt een aanrader!!! Wij komen er voor uit Almere!!!
Mark_en_els .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Op het terras snel iets gegeten. Mijn vrouw had een brie-salade. Niets bijzonders. De sla maakte de indruk uit een kant en klare zak te komen van een supermarkt. Geen jam, saus of dressing over de brie en de cashewnoten in de salade leken rauw. Ik had een entrecote die werd geserveerd met een klein beetje rauwkost, verse frites en kant-en-klare mayonaise. De entrecote had te veel vet en was te groot. De frites waren te ver doorbakken. Ook al is dit een eetcafé dit moet beter kunnen voor dergelijke prijzen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Gegeten op 31 mei 2014.
Zelden zo'n malse biefstuk gegeten.
Partner had gekozen voor de saté en was ook bijzonder te spreken.
Bijzonder royale porties.
Kortom: uitstekend
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Gezellige bruine kroeg / eetcafé. Eenvoudige kaart, maar dit is ook logisch want het is geen restaurant. Als eetcafé is de prijs /kwaliteit verhouding uitstekend. Aanraders, biefstuk, entrecote en Oma's stoofpannetje. Vriendelijke bediening.