Over het restaurant Eetcafé Het Posthuijs

In een oud postkantoor

Welkom bij het Posthuijs! Hier kun je in het voormalige postkantoor genieten van een heerlijke lunch, een snelle hap of een uitgebreid diner. Maak kennis met de vriendelijke bediening en de huiselijke sfeer die in dit restaurant voelbaar is. Je kunt heerlijk nestelen bij de open haard en in de omgeving zijn bovendien prachtige fiets- en wandelpaden om te ontdekken!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Het Posthuijs

• : Gratis parkeren in de buurt en parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Het Posthuijs

Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een gezellig ingericht oud posthuis. Met het speciale AH keuzemenu was er voldoende variatie. Veel aandacht voor de veelal huisgemaakte gerechten. Zeer prettige bediening. Zeker een aanrader.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel goed. De tijd tussen de gerechten was goed afgestemd. Alle lof voor jullie.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Fijn gegeten in dit restaurant.
De prijs voor een AH-menu €35, is wel hoog voor een restaurant-eetcafé. Past meer bij een restaurant dan bij eetcafé. Wij zouden het meer een gezellig eetcafé willen noemen.
Dat verandert niets aan de waardering van het menu. Mooi geserveerd en borden mooi opgemaakt. Dat was de prijs op zich wel waard.

LenM
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het Posthuys en Party & More hebben ons 40-jarig jubileum bij Vakgarage van 't Hoog perfect geregeld! We hebben 3 dagen lang nergens naar om hoeven kijken en alles klopte tot in de puntjes. Niets was te gek, vriendelijke medewerkers en de hapjes en drankjes zagen er super uit. Jullie hebben ons feest echt onvergetelijk gemaakt, bedankt mannen en vrouwen!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten, het vlees van het hoofdgerecht was prima. Het enige minpuntje vond ik de frietjes, die waren dubbelgebakken, dat vind ik minder lekker.
anneentinyvansoest .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We konden gebruik maken van het speciale ah keuzemenu. De keuze was meer dan voldoende, de kwaliteit was goed. De prijs vonden we wat aan de hoge kant voor een eetcafe.
wilma B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
heerlijk gegeten! het was mooi weer en we konden buiten zitten. goede kok en goede bediening. we komen graag nog een keer terug.
Piet A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was prima, er was goed rekening gehouden met mijn dieet. Over de bediening zijn we tevreden,
vriendelijk en vlot.
a-p-s .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker gegeten met AH-restaurantactie.
Voldoende keuzemogelijkheden binnen het menu ook.
Gezellig dorps eetcafé
.....................................
Arend K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We waren voor een lunch. Het was lekker smullen. We komen graag terug.
.................................................................................................................................
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. De carpaccio was geweldig. De bediening was uitstekend. Prijs van drinken was ook zeer acceptabel.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Het is er heel erg leuk en gezellig ingericht ehet eten is er erg lekker en personeel is er heel aardig een aanrader om heen te gaan
ad L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Voor een eetcafe waren de gerechten goed en mooi opgemaakt. De bediening was gastvrij en vriendelijk.
De tijd tussen de gerechten was goed in overleg. We hebben er van genoten.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Redelijk vlotte bediening, alleen op moment dat het ff wat drukker wordt duurt het langer zeker als een deel vanuit de cafetaria moet komen. Overigens mag het patat iets beter, deze is te lang door gebakken.
Helga M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij hebben superlekker gegeten en een hele gezellige avond gehad.
J.A. L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met Kruidvat-voucher (2e hoofdgerecht gratis). Rijk gevulde tomatengroentesoep met balletjes, vispannetje en grand dessert. Alles prima in orde en vriendelijke bediening!
opahenkie30 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Het was goed te eten allemaal maar de menukaart aanpassen met meer groenten en aardappels
zou wel fijn zijn in plaats overal patat bij. Verder was het een goede bediening en lekker rustig.
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk restaurant met hele vriendelijke bediening. Eten was ook redelijk tot goed en dat bij een gezellig knapperend houtvuurtje van de open haard. Kortom een geslaagd avondje.
C K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuke avond gehad bij het Posthuijs, eten goed en vriendelijke bediening.
Eenvoudige inrichting maar heel gezellig.
Komen zeker nog een keer terug!
gerdarobert .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
het voor en na gerecht vond ik super maar maar het hoofd gerecht kan veel beter erg peperig en zoet van smaak taggalitella met garnalen en zalm zalm ver te zoeken echt een menu van een eetcafe