Eetcafé het Paard

Hogezoom 185 4325 BH Renesse Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé het Paard

Huiselijke sfeer

Een gezellig en geslaagd diner begint met een sfeervolle locatie. Neem eens een kijkje bij Eetcafé het Paard in Renesse. De inrichting heeft een oud-Hollandse uitstraling, net als de bar. Hier is voor ieder wat wils en jong en oud zijn dan ook meer dan welkom! Ga hier gezellig met het hele gezin dineren en blijf daarna nog even hangen voor een drankje aan de bar.

Meer informatie over restaurant Eetcafé het Paard

7,2
7,1
Bollebuik01 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vandaag een avondje uit geweest in Renesse, een hele aangename avond gehad met gezelligheid en vriendelijke mensen om ons heen. We werden snel geholpen en hadden ook snel ons drinken. De speciaal bieren zijn zeker een aanrader. Met 6 personen ons eten sneller dan verwacht en complimenten over de keuken. Een dagvangst van lauw warm gerookte schelvis, iets wat ik nog zelf nog nooit gegeten had, dit is zeker voor herhaling vatbaar. Nadat we hadden afgerekend keken we door de open keuken en zagen we hoe het eten werd klaargemaakt. Het was een geslaagde avond, en zo leek het ook voor het gezellig en hecht ogende team wat ons verblijf tot een fijne avond heeft gemaakt, ga zo door, Wij komen hier zeker terug!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Hier op 14-06-2016 via socialdeal zeer goed gegeten. De deal was voor het eetcafe ( wat er donker uitziet) maar wij mochten in het luxere brasserie gedeelte zitten wat veel lichter en mooier van interieur is. Dat was inderdaad prettig. De keuken ligt tussen het eetcafe en Brasserie. Op mijn bon staat brasserie Nelsons maar ik dacht dat dit de brasserie was geworden van Het paard. Enfin.... wij werden met ons hondje zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw Roxanne . Er werd gelijk water voor de hond gehaald en brokken als amuse. Wij hadden een goede keuze uit een beperkt menu. Voorgerechten een zeer rijk opgemaakte en smaakvolle carpaccio als hoofdgerecht 1 x voortreffelijke speenvarkencoteletten ( 5 stuks) en ik een heerlijk vispotje en als dessert de dame blanche en voor mij de warme appelgebak met ijs en slagroom. Een mooi en smaakvol menu met een fantastische en vriendelijke bediening. Een glas lekkere rose kost hier 3,75 en de koffie als afsluiter kostte 2,20. Wij hebben hier een fijne avond gehad en zeker een aanrader.
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Hier gegeten in de week voor Pinksteren.
Voorgerecht, carpaccio, was lekker, en ook het brood met kruidenboter erg lekker, vers brood, en eigen gemaakte kruidenboter. Wel heb ik de carpaccio de eerste ronde terug moeten sturen, omdat ie op een warm bord was gelegd, en het vlees inmiddels door het warme bord 'gaar' was, en niet meer rauw.

Hoofdgerechten: 1 x de saté, en 1 x de zalm filet.
De saté was prima, niks op aan te merken. Standaard, maar lekker.
De zalm was te gaar. Omdat ik zelf geen friet eet of gebakken aardappelen, gevraagd of er een beetje pasta bij kon. Daar werd vervolgens even 6 euro extra voor berekend!
En dat voor opgewarmde penne met harde aangebakken stukken ertussen, was dat erg veel geld!!
We hebben hier vorig jaar ook gegeten, en moet zeggen dat ik niet van mening ben dat het hier er kwalitatief op vooruit gaat.

De service is echt dik in orde, een ontzettende leuke en vlotte meid in de bediening, ook het 'decor' prima.
Qua keuken kan men echter nog wel één en ander verbeteren om zo te zorgen dat klanten ook blij worden van het eten hier.
op zich was het te eten, maar ik eet meestal een stuk lekkerder als ik ergens uit eten ga.
Fam V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Wat een drama! Beetje uitstraling truckerscafé, zowel qua inrichting, qua publiek, qua bediening en qua eten. Kwaliteit eten is ook niet best. Toch zit het nog redelijk vol en zitten er genoeg mensen te eten. Maar wij hebben hier niets te zoeken.
Azomer .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten
Personeel heel vriendelijk,een aanrader
Een gezellige sfeer je kunt op je gemak eten
Geen gehakt het was top
Chiel.vanatten .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
onze allereerste keer bij eetcafé het paard , menu genomen voorgerecht carpaccio was perfect , de kogelbiefstuk , flink stuk , grandioos , het nagerecht kaat mossel , lekker fris de bediening vrolijk en attent , decor wat bij een eetcafé hoort , gaan zeker terug .
G.gaakeer .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het was gezellig druk in het eetcafé. Het eten kwam desondanks redelijk snel door. Het was goed warm, lekker en een grote portie. Er was op het eten en de bediening niets aan te merken. Als we weer in Renesse gaan eten, komt Het Paard zeker in aanmerking.
Gérard L.D.
Veerhoekbergmans .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wij zijn vier vaker geweest en het eten is alLe keren prima geweest. Gisteren hebben we met ah actie gegeten en het viel zwaar tegen. Qua keus maar ook de kwaliteit liet de wensen over.... De bediening was nogal een aparte dame, ook voor eetcafe begrippen veel te amicaal.
Marietje23 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Vriendelijke ontvangst, ondanks dat we aan de vroege kant waren. I.v.m. AH restaurantactie keuze uit een vaststaand menu. De carpaccio als voorgerecht was goed, hoewel er veel rucola en kaas over heen lag, het vlees was amper te zien. In de biefstuk als hoofdgerecht zat een dikke pees en daar kregen we direct een nieuwe voor, heel netjes. Het andere hoofdgerecht, visbordje, was minder. De opmaak was erg saai en de vis was behoorlijk gaar, iets te naar mijn zin. Het nagerecht ( parfait) was lekker, maar iets te hard.
Pat123 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hadden hier gereserveerd met de AH restaurant actie. Eenmaal daar bleek dat ze een apart AH drie gangen menu hebben samengesteld. Op zich prima, maar deze was ineens 27,50 ipv 19,50 (wat hun normale drie gangen menu kost). 27,50 is voor een wat luxer restaurant een mooie prijs, maar niet voor een kroeg. Het had geen fijne afmosfeer om gezellig te eten. De keuze was vrij beperkt en sprak ons niet aan. Wij hebben ervoor gekozen om ergens anders te gaan eten. Jammer!
Janenmarleenvansplunder67 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Het voor gerecht was flauw de carpaccio .
De biefstuk was lauw . Maar wel heerlijk mals.
Bordje vis was fantastisch , maar je kreeg heel weinig.
Na gerecht was lekker
Mensinga .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten bij eetcafé Het Paard.
De voorgerechten waren prima; de biefstuk uitstekend gebakken en ook het toetje was goed verzorgd.
De mevrouw die ons bediende deed dat uitstekend. Zij was uitermate vriendelijk.
Kreeft23 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Aanvankelijk kwamen we voor de AH restaurant actief. Maar bleek een speciaal menu met tegenvallende keuze. Plus onevenredig duur als je bedenkt dat je daar ook gewoon een drie gangen menu voor 19,50 kunt bestellen! Dus uiteindelijk besloten van de gewone kaart te bestellen. Eten was redelijk, entrecote helaas lauw en niet bijzonder van smaak. Spareribs hadden pittiger gemogen, alhoewel dat natuurlijk persoonlijk is. Bediening vriendelijk en gezellig.
Moonstar72 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
We hadden gereserveerd voor 7 waarvan 6 ah menu en 1 kind. Daar was niet opgerekend. Ze reageerde ook niet oplossend maar negatief.
Wij bestelden 4 keer de biefstuk maar ze hadden er nog maar 3. Vertelde ze ook pas na het voorgerecht. En de advocaat van de kaat mossel was ook op. Heel teleurstellend. Jammer!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het was super druk en heel rumoerig. Wij kwamen met een AH spaarkaart en kregen een speciaal menu. Dat was jammer want mijn man houdt niet zo van biefstuk en vis lust hij niet maar er kon niet gewijzigd worden. Dan toch maar de biefstuk. De voorgerechten carpaccio en warme geitenkaas waren heerlijk maar we hebben er drie kwartier op moeten wachten. Op het hoofdgerecht hebben wij een uur moeten wachten vanwege de drukte. Maar ondanks dat was er wel zorg aan besteed. De bediening bleef er gelukkig koel onder. Iedereen moest erg lang wachten. Dus het lag niet aan ons. De biefstuk was prima, en ook mijn man vond het lekker. Het nagerecht van warme wafel met ijs en slagroom was heerlijk! Jammer dat het AH spaarkaart menu niet te wijzigen viel.
A-labeur .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het eten was lekker maar was niet berekend op de drukte die er die avond was. Personeel was nauwelijks aan te spreken wat er voor zorgde dat we 10-15 minuten moesten wachten voor we een kaart kregen en er gevraagd werd wat we wilden drinken. Als er dan even uitgelegd wordt dat het druk is en het daardoor wat langer duurt, prima! Maar nee er werd erg bot gereageerd op vragen, als je al het geluk had een van de serveersters te kunnen spreken. Uiteindelijk lekker gegeten, maar overal enorm lang op moeten wachten en niet tevreden over de service. Ook stond de muziek vrij hard terwijl het door de ruimte en ruimte toch al lastig was om elkaar te verstaan. Jammer! Misschien dat een rustige avond ons wel goed was bevallen.
Ammie645 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Met Ah bon hier gegeten . Geen hele ruime keus, maar voor ons prima! Lekker eten, vlotte bediening, en heerlijke bieren op de tap!
W.vanvulpen .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
het vispotje was flauw en de saus was waterig;darten kreeg meer aandacht.
mijn biefstuk was niet vers en smakeloos evenals de saus.
Toen we onze meedeelden,werd er niets mee gedaan en dat had klantvriendelijker afgehandeld kunnen worden.
Marcel.otte .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Het was prima eten! Heerlijke warme schapenkaas en een prima flink stuk malse biefstuk, een mooi ijsje toe, lekker bier van de tap. Eenvoudige ambiance, lekker ongedwongen sfeer. Ideaal om even een goed te eten voor een schappelijke prijs. Wij gaan beslist nog eens!
Maryda .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Het eten was een verrassing. Bovengemiddeld voor een eetcafé. Heerlijke gerechten, met zorg klaar gemaakt en ruime samenstelling. Bediening vriendelijk en attent. Eigenlijk verdient het eten een chiquer decor dan een eetcafé, wat alleen maar een compliment aan de chefkok is.