Eetcafé Hemingway

• Terras
Erg duur
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Vrijwel alle gerechten waren redelijk (niet super), maar de schnitzel was ronduit schandalig. Geen mooi lapje vlees, maar totaal grillig van vorm, doorregen met grote bonken vet. Ik heb een enorme hekel aan klagen (hoe terecht ook), en ze dus eigenlijk geen kans gegeven om dit te herstellen, maar de kok en de bediening hadden zelf simpelweg ook kunnen zien dat dit stuk vlees niet op een bord voor gasten thuishoort. Ben zo ongeveer weggerend zonder fooi te geven...
Ilona1982 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
gezellig in zijstraatje in het centrum. grappig hoe ze het terras gezellig hebben gemaakt. dame in de bediening had het druk en was knap hoe ze iedereen goed bediende. het eten had beter gekund zowel de vis als sate waren wat droog, salade was lekker.
Stephank .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Eenvoudig eetcafé met een correcte vriendelijke bediening.
De salade was groot en rijkelijk gevuld met diverse ingrediënten.
Ondanks de drukte konden we comfortabel van onze lunch genieten en reageerde de bediening vlot.
Ralf P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
We komen hier eens per jaar eten met collegae. De kaart is al jaren hetzelfde en het eten lijkt uit de diepvries, pakjes en blik te komen.
Onvriendelijke, norse eigenaar die je het gevoel geeft dat je niet welkom bent. Zodra je klaar bent met eten wordt je de deur uitgekeken. Je moet lang wachten op het bestelde drinken maar dat is ook niet raar als er maar twee man personeel rondloopt.
Wij hebben besloten om hier de komende jaren ergens anders te gaan eten.

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Een gezellig eetcafé met goede en vriendelijke bediening. Het eten was prima. Een goede uiensoep vooraf en een prima biefstuk pepersaus als hoofdgerecht. Als ik al met kritiek moet komen is het wel het typisch 'Duitse' bordje rauwkostsalade (die Venlonaren lijken immers veel meer op Duitsers dan ze willen toegeven). Maar goed, ik zou er zeker terugkomen
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Vanwege de fantastische spekjessalade komen wij al jaren bij dit Venlose Eetcafe. De bediening is snel en vriendelijk. Het interieur oogt eenvoudig maar toch hangt er een gezellige ongedwongen sfeer. Ondanks dat de eigenaar het meestal druk heeft maakt hij altijd tijd voor een praatje.