Eetcafé Heer Bommel

Weerseloseweg 370 7524 Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Heer Bommel

Sebwil .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gelegenheid om in het weekend lekker te ontspannen en een goede maaltijd te nuttigen tegen een schappelijke prijs.
Voor een ieder wat wils op het menu, wel enigszins (vinden sommige) beperkt ( niet voor ons hoor) echter de aanraders zijn de snitzels en natuurlijk mijn hoge huize favoriet de black Angus die echt werelds wordt bereid en super gezellig wordt uitgeserveerd.
Bediening is spontaan en ja een beetje een vreemde kreet huiselijk te noemen dus perfect vertoeven dus van ons een dikke 9
Gerhard V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Een heel leuk restaurant met een hele leuke en gezellige bar,waar je een prima feestje kent geven voor een hele leuke prijs en het restaurant is super vooral de Black agnus is super al met al een prima restaurant met een nette prijs kwaliteits verhouding.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Geweldige black angus steak !

Leuke, ontspannen en gezellige sfeer.
Lekker eten voor een schappelijke prijs. Knap als je bij Henk met een "ik zou nog wel wat lusten" gevoel weggaat.
Geen probleem als je iets wilt combineren van de kaart.
Parkeren is gratis en voor de deur.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Op de bonnefooi hier naartoe gereden. Het is een paar kilometer buiten Enschede. Wij komen uit het westen en kennen dus niks in de omgeving. Dus puur een gok.
Maar wel een geweldig goede gok. Vriendelijke mevrouw in de bediening.
Voorgerecht een carpaccio, gewoon lekker, en een uiensoep. Deze was klaargemaakt met draadjesvlees. Die combinatie kende ik nog niet maar het was lekkerrrrr. Zo lekker heb ik hem nog niet gegeten!!! Hoofdgerecht was een wienerschnitzel Heer Bommel, deze was klaargemaakt met gesmolten kaas, paprika, ui, champignons en spek er bovenop, heerlijkkkk.
Compliment voor de kok. We hebben echt het goede restaurant gekozen.
Prikkers .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Wij eten met enige regelmaat bij die gezellige eetcafé, heerlijke sfeer altijd. Vlotte gezellige bedieningen, de prijs kwaliteits verhouding is helemaal zoek, je krijgt er heerlijk eten voor een ontzettend lage prijs!!
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Ik herken het hierboven omschrevene niet ,wij komen al jaren bij heer Bommel en ik zelf heb er met mijn zestigste verjaardag een feest met 90 personen gevierd,alle gasten geen enkele uitgezonderd waren uitermate tevreden over het eten drinken de service en de hygiene.