Eetcafé H. 41

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé H. 41

Victor B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Beslist een aanrader. Maandmenu 3-gangen voor € 42 1 spiesje garnalen + 1 spiesje biefstukpuntjes van goede kwaliteit met ruim voldoende goede frites en een slaatje. Vooraf een salade, nagerecht creme brulé en vanilleijs. Heerlijk Erdinger alcoholvrij bier. Overijverige bediening die te vaak kwam vragen of je nog iets wilde drinken terwijl het aan de andere kant iets lang duurde voor de salade kwam.

LET OP IENS H 41 is ZONDER PUNT achter de H Moelijk te vinden.
J51 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Altijd beetje mijn twijfels over “een eetcafé “
Zit er altijd een beetje rond te kijken met het gevoel van...het is ook echt een café !
Maar.....gisteravond had ik geen tijd om rond te kijken omdat we zo heerlijk hebben gegeten bij H41, het was werkelijk boven verwachting.
Genoten van het asperge maandmenu en dat was prijs/kwaliteit een prima idee.
We werden al vrolijk van het gastvrije vriendelijke personeel en toen ook nog van het eten, kortom TOP!
Dirk-jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker broodmandje moeders een schnitzel menu ik een vleesspies en beide salade en friet de porties zijn voldoende voor de prijs kwaliteit is in orde drankjes komen lekker snel en kloppen met de algehele horeca tarieven maaltijd afgesloten met een lekker sterk bakje koffie
fluevosm .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Met vrienden uit gaan eten. Dit keer weer op hun kosten. Ze hadden dit gezellige eetcafé uitgezocht. Onder een rustig muziekje van Harry Muskee zochten we een voorgerecht en hoofdgerecht uit. Na wat stokbrood met kruidenboter bestelden we een tomatensoep, 2 Salade van gerookte kip met geroosterde
amandelen en kerrie dressing en een warme brie met druiven en walnoten. Dat ging er goed in.
Als hoofdgerecht kwamen we tot Spare ribs - normaal met gember-ketjapsaus, Zalmfilet met gember-ketjap-, mosterd-kappertjessaus, Hertenbiefstuk met knoflooksaus en een Biefstuk met H41-saus.

Ook dit was weer goed voor elkaar. Heerlijk gegeten.
Als toetje wat koffie een Chocolade trio en een Dame Blanche.

Een gezellige avond met goed voedsel.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gisteren hier gegeten. Vooraf de meloen met ham, prima gerecht. Daarna de biefstuk. Helaas was die van mij heel taai en haast niet door te komen. Van mijn vriend was hij echter wat beter. De binnentuin is erg gezellig om te vertoeven.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Vanavond op het terras van H41 gegeten.
Maandmenu gehad ( salade met Valdais kaasje, Beenham / Tongfilet ( ieder wat anders gekozen) met salade en frietjes, aardbeien met ijs en slagroom. Erg lekker!
Grappige en snelle bediening, eerst bedenkelijk maar olijk kijkend toen we zeiden niet gereserveerd te hebben, kwam snel goed.
Een aanrader!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eten was redelijk, maar v.w.b. prijs/kwaliteit niet in balans. Bediening was waardeloos. Ronduit bot te noemen. Ondanks dat er honden in dit etablissement zijn toegestaan, zijn ze niet bepaald welkom. De ober kon het niet nalaten om bij dectafel naast ons telkens een vervelende opmerking te plaatsen over onze viervoeter. Wij komen hier nooit meer terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heerlijke zaak voor prima eten. Mijn favoriet blijft de schnitzel met H41 saus. Friet en salade standaard bij alle gerechten. Het eten is goed, de bediening vlot en het decor gezellig. Bruincafe-achtig maar prettig om rustig te kunnen eten.
William B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Als ik in Wageningen wil eten, ga ik het liefst naar H41. Het eten is goed, de sfeer is leuk, er is wat reuring en het personeel is vlot en vriendelijk.
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Gezellig eetcafé, waar je "even" naar binnenloopt voor een snelle hap. Zeer gemengd publiek van jong tot oud wat altijd een gezellige sfeer geeft. Kaart uitgebreid, maar het zijn geen culinaire hoogstandjes. Wat dat betreft echt eten wat je in een eetcafé mag en kan verwachten. Iets meer groente zou een pré zijn. Bediening is zeer vriendelijk alhoewel er af en toe wat onervaren krachten rondlopen die niet altijd even goed de boel in de gaten houden.
Jet C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
We kwamen op de bonnefooi binnen wandelen op zaterdag avond,de zaak zat afgeladen vol.
Na wat gepuzzel en een drankje aan de bar was er na 20 minuten een tafel voor ons vrij gemaakt.
Lekker Hollandse tapas ( haring / kaas en osseworst) vooraf en alle 5 een biefstuk ( heerlijk mals) met verschillende sausjes ( huis saus = aanrader)
Grand dessert met vuurwerk na was echt grand.
Al met al voor nog geen 30€ heerlijk verwend die avond.
Een echte aanrader!!
Hella M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Een gezellig eetcafé, met vriendelijke bediening, maar met eten dat voor mij in elk geval onder de maat was. Drie mensen uit onze groep bestelden een gepaneerde schnitzel, echt niet aan te raden, vet en taai, dat kan ik zelf beter! De salade als voorgerecht was een beetje fantasieloos, maar wel OK. Ook de rest van de groep heb ik niet echt enthousiast zien eten, alleen de vleesspies aan de overkant van de tafel viel wel erg in de smaak. Ik zal niet gauw weer voor dit eetcafé kiezen.
Wietske D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Prima restaurant waar je goed vlees kunt eten. Het personeel is supervriendelijk en er hangt een gezellige sfeer. Binnenkort komt er ook een terras bij. We kunnen niet wachten tot we ook buiten vand e gastvrijheid van h41 kunnen genieten!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Het eten bij H41 is wat je er van verwacht. Niet hoog culinair maar gewoon een goede maaltijd voor een redelijke prijs. Gezellige sfeer, lijkt een beetje de sfeer van de melk reclame van een aantal jaren geleden ("en 1 melk..."), Bak patat en een pak salade erbij. Keuzes uit verschillende soort vlees en vis en je kunt kiezen uit diverse sausjes erbij. Vooral de H41 saus met spekjes en sambal is onze favoriet. Maar ook voor vegetariërs is het eten er heerlijk. Bij de desserts is de Yoghurt Coup onze topper! Kortom, heerlijk om even te gaan happen. Wil je uitgebreid en echt uit eten dan zou ik een ander restaurant bezoeken.