Eetcafé H. 41

Meer informatie over restaurant Eetcafé H. 41

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gisteren hier gegeten. Vooraf de meloen met ham, prima gerecht. Daarna de biefstuk. Helaas was die van mij heel taai en haast niet door te komen. Van mijn vriend was hij echter wat beter. De binnentuin is erg gezellig om te vertoeven.
Mulderpeterj .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Vanavond op het terras van H41 gegeten.
Maandmenu gehad ( salade met Valdais kaasje, Beenham / Tongfilet ( ieder wat anders gekozen) met salade en frietjes, aardbeien met ijs en slagroom. Erg lekker!
Grappige en snelle bediening, eerst bedenkelijk maar olijk kijkend toen we zeiden niet gereserveerd te hebben, kwam snel goed.
Een aanrader!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eten was redelijk, maar v.w.b. prijs/kwaliteit niet in balans. Bediening was waardeloos. Ronduit bot te noemen. Ondanks dat er honden in dit etablissement zijn toegestaan, zijn ze niet bepaald welkom. De ober kon het niet nalaten om bij dectafel naast ons telkens een vervelende opmerking te plaatsen over onze viervoeter. Wij komen hier nooit meer terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heerlijke zaak voor prima eten. Mijn favoriet blijft de schnitzel met H41 saus. Friet en salade standaard bij alle gerechten. Het eten is goed, de bediening vlot en het decor gezellig. Bruincafe-achtig maar prettig om rustig te kunnen eten.
William B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Als ik in Wageningen wil eten, ga ik het liefst naar H41. Het eten is goed, de sfeer is leuk, er is wat reuring en het personeel is vlot en vriendelijk.
Rexjekipje .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Erg gezellig eetcafe. Het eten is heerlijk en de biefstuk is altijd perfect gebakken. Snelle service en vriendelijk personeel.
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Gezellig eetcafé, waar je "even" naar binnenloopt voor een snelle hap. Zeer gemengd publiek van jong tot oud wat altijd een gezellige sfeer geeft. Kaart uitgebreid, maar het zijn geen culinaire hoogstandjes. Wat dat betreft echt eten wat je in een eetcafé mag en kan verwachten. Iets meer groente zou een pré zijn. Bediening is zeer vriendelijk alhoewel er af en toe wat onervaren krachten rondlopen die niet altijd even goed de boel in de gaten houden.
Eswa .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Vooraf aan filmbezoek een heerlijk hapje gegeten bij dit gezellige eetcafe. Vroeg op een dinsdagavond toch al gezellig druk en bediening die er zin in had. Haring bij hollandse tapas helaas niet beschikbaar, maar goed opgelost met gefrituurde garnalen. En heerlijk gesmuld van gevulde reuzechampignons. Een aanrader!
Zipje_Den_Haag .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Hoewel H41 denk ik voor een vegetariër ook genoeg te kiezen heeft, hebben ze toch vooral een grote sortering vlees. Dit keer viel de keus op de combi hert en kangoeroe, met een mosterd-kappertjes saus. Allemaal erg lekker, mals gebraden. Anderen aan tafel hadden een vleesspies en lamsfilets, die ook prima en qua portie niet kinderachtig waren. Lekkere friet erbij, prima eetcafemaaltijd voor een goeie prijs.
De desserts aan tafel waren ook allemaal lekker. Een klassieke chocolade-combischotel, kaneelijs met appelcompote, en een van ons had een voorgerecht als nagerecht: peren met roquefort.
Lekker buiten op het achterterras gegeten. Als er nog eens geld en tijd overblijft kan dat wel een kleine upgrade gebruiken. Tot die tijd: gewoon lekker gaan zitten!
Bas .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Gisteren met een collega binnengewandeld. Het was goed vol en het was gezellig met de kerstversiering. Een eetcafe zoals het moet zijn. Uitgebreide bierkeuze, een lekkere (grote) schnitzel, goede friet, mayo en salade! Mijn collega had nog een crème brulee, die ik de volgende keer ook neem! Leuke avond gehad.
PilotWob .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Het hoofdgerecht was heerlijk. Een lekker mals en goed gebakken hertenbiefstuk! De H41 saus verraste positief, die was ook echt lekker.
Het grand dessert zal in de smaak vallen bij mensen die van veel, zoet en slagroom houden. Aan mij is dit echter niet besteed. Ik ga de volgende keer toch maar voor een Irish Coffee.
We hebben echter een prettige avond gehad. Verder is H41 een restaurant met een prima prijs kwaliteit verhouding.
Appel75 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
We kwamen op de bonnefooi binnen wandelen op zaterdag avond,de zaak zat afgeladen vol.
Na wat gepuzzel en een drankje aan de bar was er na 20 minuten een tafel voor ons vrij gemaakt.
Lekker Hollandse tapas ( haring / kaas en osseworst) vooraf en alle 5 een biefstuk ( heerlijk mals) met verschillende sausjes ( huis saus = aanrader)
Grand dessert met vuurwerk na was echt grand.
Al met al voor nog geen 30€ heerlijk verwend die avond.
Een echte aanrader!!
Haailover .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Leuke uitstraling, maar eten is zeer onder de maat. De frieten en vis waren doordrenkt met vet. Misschien is het vlees beter maar over het algemeen is het een zwaar menu. Service was ok maar niet heel vriendelijk
Hella M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Een gezellig eetcafé, met vriendelijke bediening, maar met eten dat voor mij in elk geval onder de maat was. Drie mensen uit onze groep bestelden een gepaneerde schnitzel, echt niet aan te raden, vet en taai, dat kan ik zelf beter! De salade als voorgerecht was een beetje fantasieloos, maar wel OK. Ook de rest van de groep heb ik niet echt enthousiast zien eten, alleen de vleesspies aan de overkant van de tafel viel wel erg in de smaak. Ik zal niet gauw weer voor dit eetcafé kiezen.
Wietske D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Prima restaurant waar je goed vlees kunt eten. Het personeel is supervriendelijk en er hangt een gezellige sfeer. Binnenkort komt er ook een terras bij. We kunnen niet wachten tot we ook buiten vand e gastvrijheid van h41 kunnen genieten!
Rob ..
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Het eten bij H41 is wat je er van verwacht. Niet hoog culinair maar gewoon een goede maaltijd voor een redelijke prijs. Gezellige sfeer, lijkt een beetje de sfeer van de melk reclame van een aantal jaren geleden ("en 1 melk..."), Bak patat en een pak salade erbij. Keuzes uit verschillende soort vlees en vis en je kunt kiezen uit diverse sausjes erbij. Vooral de H41 saus met spekjes en sambal is onze favoriet. Maar ook voor vegetariërs is het eten er heerlijk. Bij de desserts is de Yoghurt Coup onze topper! Kortom, heerlijk om even te gaan happen. Wil je uitgebreid en echt uit eten dan zou ik een ander restaurant bezoeken.
RobbertJanLug .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Gisteravond met een grote groep bij toeval in deze tent belandt. Het restaurant heeft een gezellige Hollandse uitstraling en is prettig ingedeeld. De service was uitstekend, het zijn studenten uit de stad en de dames en heren zijn beleefd en efficiënt. De tent zat bomvol, maar het viel me op dat er behoorlijk wat personeel rondliep, daar was duidelijk niet op bezuinigd.

De kaart heeft voor ieder wat wils, maar laat zich samenvatten tot "vlees of vis met frites". Het eten kwam ondanks de drukte snel en voor het hele gezelschap tegelijk. Er zat voldoende tijd tussen de gangen in, maar niet teveel.

Er zijn mooie bieren op de tap verkrijgbaar. Prettig om een mooi kwaliteitspilsener te kunnen drinken. De wijnen heb ik niet kunnen beoordelen.

Het eten zelf vond ik niet geweldig, maar gelet op de prijs is de prijs/kwaliteitsverhouding wel dik in orde. Al met al een hele fijne horeca ervaring. We komen hier zeker vaker een stukje vlees eten als we in de buurt zijn.