Eetcafé Gulle Graef

Laanstraat 37 1211 HG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Gulle Graef

HET PRINCIPE
Grote eter/meer trek, kleine eter/minder trek.
Bepaal uw eigen portionering.
Maak uw gerecht guller en bestel bij.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Gulle Graef

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Gulle Graef

Bo S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima tentje. Asperges hadden iets meer beetgaar mogen zijn en de saus voor bij de heilbot was wat aan de zoute kant. Grosso modo: lekker eten in een sympathieke ambiance.
Christian G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Was helemaal geweldig van aankomst tot het weggaan 6 uur later.
Heerlijk genoten van bier en cocktails en toen we een uur nadat we klaar waren met eten of we nog een paar ribbetjes mochten hebben was dit geen probleem, de kok ging meteen weer achter de BBQ/smoker.

Gewoon een top avond, kan het niet anders zeggen.
Mascha M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hebben er wel eens beter gegeten,
Het was dit keer niet zo lekker.
Patat was erg hard en oud
De frituurvet die was ook oud, waardoor de patat dus ook niet erg lekker smaakte.
De carpatio, mocht wel wat kouder. Die was ook erg warm.
Maar volgende keer beter!

Sfeer was erg gezellig
Personeel stond erg vaak bij elkaar buiten bij de computers, net te vaak.
Waren wel vriendelijk!

Zaten gezellig buiten op het terras,
Tot de volgende keer ????
Mascha M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Wij gaan hiet altijd met plezier eten, leuke sfeer en lekker voor de bier liefhebber verschillende biertjes. Je kan ook gezellig buiten zitten.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten!!
Gino K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wij waren met 5 personen en vonden de bediening niet wat we ervan verwacht hadden. Een medewerker liet per ongeluk een glas bier over mijn zoon vallen en moesten daarop toch wel lang wachten op droge doeken laat staan dat de tafel en de vloer werd schoongemaakt. Jas en kleding stonk naar de bier. Alleen maar excuses maar geen compensatie ???? dan hadden we nog wat extra besteld en wij vonden dat we daar ondanks dat het helemaal niet druk was lang op wachten. Al met al niet zo'n geslaagde avond.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Altijd goed
Veronika S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Had fijngevonden een kinder hoek. Ik snap ook dat het voor veel restaurants lastig.....
Wij hadden een bourgondish hoofdgerecht ( 5 volw. ) en moesten een hamburger delen. Was erg lastig in 5 stukken te snijden. Mischien een idee dan mini hamburgers serveren i.p.v een grote
Pia L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Leuke bediening, lekker gegeten. En leuk verrast voor onze feestdag. Gewoon goed!! En op een maandag best wel veel gasten zegt ook veel, denk ik.
Egbert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Vaderdag vleesmarkt was een groot succes. Super cote du boeuff ! Mals en zeer smakelijk! .. hij kwam met stip binnen in mijn all time top 10. Zeker voor herhaling vatbaar... ! Sfeer envediening is altijd goed bij de Gulle
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Hadden geen voorgerecht genomen.
Mandje brood was goed, lekker brood.
Mijn vrouw had zalm met wat groente en aardappelpuree, ze vond het heerlijk.
Ik had een combi van 2 stokken kippedij saté met friet (geen groente erbij gekregen) wat eigenlijk wel jammer is.
En een stuk sparerib. Alles was heerlijk en goed. 1 opmerking is dat er veel te veel zout op de friet zat.
Bediening was vriendelijk en behulpzaam. (moesten wel wat lang wachten op de prosecco voor bij de vis.
Verder kan je heerlijk buiten onder de terrasverwarming zitten als je wilt. (wij zaten binnen)
Al met al een aanrader voor iedereen.
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijke genoten van het Bourgondische menu (spareribs, hamburger, steak, saté en kip! Prettige sfeer op mooi terras, goede bediening!
K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Ik vond de kwaliteit van het eten dit keer teleurstellend. De burger was meer een dikke gehaktbal. Weinig smaak aan de hamburger (geen saus, enkel ui en sla en de burger). Karig. Tajine bevatte alleen maar groenten. Weinig smaakmakers. Je verwacht toch iets kruidigers bij een Tajine.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Je kunt heerlijk buiten zitten en de sfeer is prettig en ongedwongen. Bediening is hulpvaardig en niets is teveel. Met de keuze van de voor en hoofdgerechten zit je altijd goed.
K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
we hebben een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Door de drukte lieten de gerechten wel op zich wachten.
Helaas kwam het brood later dan gepland namelijk bij het voor gerecht ipv bij het drankje vooraf
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Super lekker eten, hele leuke locatie met gezellig terras! Een echte aanrader, voor ieder wat wils! Het concept is top! Wij komen er regelmatig en het verveelt echt nooit.
P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijke avond gehad en erg lekker gegeten! Wat er met WACHTTIJD bedoeld wordt weet ik niet; de tijd tussen de gangen was goed, het reserveren ging prima.
C.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Gezellig, ondanks drukte toch vlot geholpen. Vriendelijke ontvangst. Eten was lekker en portie's goed. Hadden gekozen voor kleinste maat maar zelfs dat was ruim voldoende. Er was muziek maar heel rustig op de achtergrond, prima!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wat rumoerig, wel erg gezellig. Wegens drukte duurde het allemaal iets langer. Niet tot vervelend aan toe gelukkig. Heerlijk gegeten al met al. Voorgerecht was goed, de uitleg over het eten en de verschillende soorten bier is ook lekker en goed. Het enorme terras is een perfecte toevoeging voor op de zomerdagen. We gaan snel weer!