Eetcafé Gulle Graef

Laanstraat 37 1211 HG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Gulle Graef

HET PRINCIPE
Grote eter/meer trek, kleine eter/minder trek.
Bepaal uw eigen portionering.
Maak uw gerecht guller en bestel bij.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Gulle Graef

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Gulle Graef

C.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Gezellig, ondanks drukte toch vlot geholpen. Vriendelijke ontvangst. Eten was lekker en portie's goed. Hadden gekozen voor kleinste maat maar zelfs dat was ruim voldoende. Er was muziek maar heel rustig op de achtergrond, prima!
niels_van_doornmalen .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wat rumoerig, wel erg gezellig. Wegens drukte duurde het allemaal iets langer. Niet tot vervelend aan toe gelukkig. Heerlijk gegeten al met al. Voorgerecht was goed, de uitleg over het eten en de verschillende soorten bier is ook lekker en goed. Het enorme terras is een perfecte toevoeging voor op de zomerdagen. We gaan snel weer!
R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten van een verrassend concept. Zeer de moeite waard. Enige minpunt onderzijde (met misschien eigen schuld meteen na moeten kijken) dat we bij thuiskomst zagen dat er drankjes waren gerekend die wij niet genuttigd hebben. We hebben bier en wijn gehad maar er stond ook 2x ijsthee op de nota jammer
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prima locatie om met vrienden een biertje te drinken en wat te eten. We waren met een groep 'Stones' vrienden en de bediening had dat snel door en heeft de hele tijd voor 'passende muziek' gezorgd! Erg leuk en spontaan. Enig minpuntje was dat we zelf moesten bijhouden wat er werd verbruikt, ondanks dat ik per mail en later ter plaatse heb gemeld dat we per persoon zouden willen afrekenen.
I.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
De bediending moet echt beter. Geen satésaus apart gekregen terwijl daar wel om werd gevraagd. Geen ijsblokjes in de wijn, terwijl daar wel om werd gevraagd, tot 3x toe vergeten! We werden door teveel verschillende mensen bediend, zodat de een niet wist van de ander dat er al was besteld.
En ik hoef echt niet iedere 5 minuten de vraag te krijgen of het smaakt.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Sfeer is erg gezellig. Eten duurde lang. Voorgerecht was vergeten en de lamsrack was echt niet lekker. Saté vond ik erg lekker. Al met al vond ik het tegenvallen.
Fiona B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ik had de Kipsalade als hoofdgerecht: enorme hoeveelheden sla op veel te klein bordje (alles viel over de rand) met paar grote brokken kip. Liever in kleine “slices” in een kom met veel minder sla. Jammer.
Edward B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Wegens de regen tafeltje binnen; knus en gezellig. Lekkere sfeer, relaxed. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Leuk concept ook en prettige, soepele bediening. Goede kwaliteit van de gerechten en....... waar vind je dít nog: een hele fles koud water met bijbehorend aantal glaasjes op tafel waarvan je niets terugvindt op de eindrekening. Klasse, komen gauw weer terug!
tineke D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Altijd gastvrij en prima eten. Wij komen er al jaren met veel plezier!
Heerlijk zonnig buiten terras.
Regelmatig thema maaltijden op de kaart gelinkt aan het seizoen
Heerlijke cafe Brasil :)
Sietske B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Ik heb gereserveerd voor vijf personen. Dat ging prima. We hebben uitgebreid gegeten en alles geproefd. Was uitstekend. We konden lekker kletsen zonder dat we de indruk hadden andere mensen daarmee te storen. We zijn zo'n twee en een half uur binnen geweest en hebben ons geen moment niet prettig gevoeld. Heel leuk en voor herhaling vatbaar.
ingrid .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk genoten van een 3 gangen paasmenu. Zeer verrast over de hoeveelheid en kwaliteit die wij kregen voor zo'n mooi prijsje. Komen zeker terug!!
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Uitstekende prijs/kwaliteit. Fijne plek met uitgebreide bierkaart. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vooral de service viel erg op, elke ober die we aan tafel hadden was gezellig, of ze nu drinken kwamen brengen of de bestelling opnamen. Ze maakten grapjes, deden gezellig mee, en waren vooral ook erg beleefd.
Topservice.

Het eten had een prima prijs-kwaliteit verhouding, en vooral hun bij-bestel mogelijkheid is erg interessant. Wij hebben dit nu niet gebruikt, maar de volgende keer is dat zeker iets om naar te kijken!

Ik verwacht zeker terug te komen bij Gulle Graef.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Weer prima gegeten en gedronken.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Uitermate vriendelijke bediening met alle aandacht en zorg om ons een gezellige avond te bieden. Een prima kaart, hoewel we zelf wat meer keus zouden willen hebben op `visgebied `.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekker gezellig gegeten. Voldoende portie mogelijkheden voor de kleine en grote eter.
P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellig druk. Hier gegeten met het gezin ter gelegenheid van een verjaardag. Aan het eind niet al te snelle service. De desserts zijn we uiteindelijk maar elders gaan nuttigen.
Darja S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Prijs te hoog voor de kwaliteit. Service in het begin goed. Ober die af moest sluiten wilde geen koffie meer geven. Niet erg klantvriendelijk
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Altijd prima, kleine simpele kaart voor de makkelijke hap, verwacht geen culinaire hoogstandjes!
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Zowel voorgerecht als hoofdgerecht is prima. Heerlijk gegeten. Aangeschoven gast koos de kaasfondue, ook top. Voor partner met voedselallergie werd goed geinformeerd bij de keuken wat/wel niet gekozen kon worden. Werkelijk top!
De prijs voor de wijn en bier zijn pittig, bijv. 4,25 voor glas witte chardonay.