Eetcafé Gulle Graef

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Gulle Graef

Jeanne M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geweldig lekker gegeten in een uitstekende ambiance. Personeel is top. Het was niet de eerste en zeker niet de laatste keer voor een etentje.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Positief verrast door de Gulle Graef! Leuke, gevarieerde kaart en vriendelijk personeel. Leuk concept met de kleine, grote en onbeperkte porties, voor een meer dan schappelijke prijs. Vooraf hadden we een goede uiensoep en een geitenkaassalade, waar nog wel iets aan vulling bij had gemogen. Smaak was prima. Hoofd eerste ronde knoflookkip, grote portie en lekker mals, en de hamburger met blauwe kaas, die was heel erg lekker. Tweede ronde opnieuw de hamburger, met oude kaas, en de spareribs, die zo van het bot vielen. Prima frietjes erbij, koffie na, want voor een dessert hadden we geen ruimte meer! Aanrader, goede prijskwaliteitverhouding!
niels_van_doornmalen .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een van mijn favoriete restaurants in Hilversum. Het is er altijd gezellig, het bier is goed en de mensen die er werken weten waar ze over praten.
Ida J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
in het begin ging het even mis,kregen een fles cassis die niet lekker was.
en mijn koffie waren ze even vergeten.
Maar ze hebben het allemaal netjes .
verder heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Leuke kaart en goed eten.
Alleen de friet kan beter te vet en kruimelig en de mayo schift een beetje.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima eetcafe met dito kaart. Maar eten wordt heerlijk bereid en bediening is erg vriendelijk. Sfer is erg gezellig. Prima avondje uit met gezin
Onno B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
De Gulle Graeff is de een gezellig eetcafé, waar typische eetcafégerechten centraal staan. Saté, gegrilde kip, spareribs. Je kunt kiezen uit kleine portie, grote portie en onbeperkt, en dat werkt uitstekend.

Wij hadden kip en spareribs, en namen daarna nog een ronde met steak en spareribs. Het eten was erg lekker, de bediening prima en attent, en de prijs is zeker schappelijk. Verwacht geen haute cuisine, maar voor een avond lekker tafelen met vrienden is het een uitstekende lokatie. Kun je je geen buil aan vallen, mits je van vlees houdt.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gisteren een heerlijke avond gehad hier met mijn moeder! We werden enorm hartelijk ontvangen, met bediening die veel van de kaart wist. Gerechten waren erg lekker, we hadden er niet super veel verwachtingen van aangezien het een 'eetcafé' heet, maar het was echt heerlijk en ook nog eens bijzonder. Voor vegetariërs eindelijk eens iets origineels te vinden op de kaart :-) het werd drukker op het terras, maar alsnog was het personeel zeer snel. Bij het bestellen van een toetje gaven we aan dat we wel snel weg moesten, maar toch zo'n zin hadden in het chocoladetaartje. Ze kwamen een kwartiertje later melden dat dit helaas in de oven was ingezakt, waarop we mochten kiezen; een nieuwe in de oven, maar daar hadden we geen tijd voor, dus kregen we het ingezakte taartje van het huis! Heeel erg servicegericht! Lekkere wijnen ook, bediening is erg snel en ook nog eens gezellig en attent. Aanrader.
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Zie elke keer borden langs de weg staan met hun Gul, Guller, Gulst concept, dus het wordt tijd om dat concept een keer uit te proberen. Netjes gereserveerd en vriendelijke ontvangst. Vooraf de carpaccio gehad met eendeleverkrullen (ze waren heel gul met de eendeleverkrullen), deze was heerlijk, maar wel een beetje veel en machtig. Mijn partner had de garnalenkroketten en deze waren wat minder... Weinig vulling en wel iets van garnalen smaak, maar geen garnaal (of stukje hiervan) te bekennen. Hoofdgerecht daarentegen was wel weer top geregeld. Ze hebben elke maand een nieuw hoofdgerecht naast de bestaande kaart voor het gul, guller, gulst concept. Moet eerlijk bekennen dat het "gul-gerecht" al vrij groot is. Bediening is vriendelijk en ze zijn met veel, dus je hoeft nooit lang te wachten om iets door te geven. Al met al een prima concept en leuk restaurant, nu het gedeelte van voormalig Zilt&Zo erbij zit. We komen hier zeker terug!
M R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Geitenkaas salade was waterig. Alsof de sla gewassen was maar niet gedroogd. Kwam door de dressing zei ze. .. Maar die zat er los bij.... 25 euro voor een hamburger met bolletje en een wijntje vonden we wel prijzig, hamburger was onderdeel van het gul-guller concept. Alleen de borden werden na gul al weggehaald kregen de dessert kaart en het gul-guller concept werd niet eens gevraagd, terwijl we er wel gebruik van wilde maken. Helaas vandaag een mindere ervaring, terwijl we alle keren evoor wel positief waren!
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Fijn restaurant in een mooi oud gebouw. Ceasar salade was flink gevuld met een flink stuk gepaneerde kip, zacht gekookt eitje, ansjovis echt verrassend goed. Als hoofdgerecht de gerookte zalm was om te versmaden. De zalm zou zo maar eens huisgerookt kunnen zijn, een dik stuk waarbij het vet in de vis heerlijk sappig en smakelijk was. Helaas werd het geserveerd met wat doorsnee friet die je evenals de bijbehorende salade niet echt op een geschikt bord kon leggen gezien de zalm op een plankje was geserveerd. Beetje onhandig.
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We komen hier vaker, lekker zelf kiezen wat je wilt eten. Eten is heerlijk en de bediening vriendelijk. Ze komen niet opdringerig langs voor drinken en ze zijn met meer dan genoeg zodat je nooit lang hoeft te wachten om geholpen te worden
Charles D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Sympathiek eetcafé met prachtig terras, vriendelijk personeel en tamelijk ondoorgrondelijk menuconcept, waarbij je steeds kunt beslissen of je 'voor nòg een rondje gaat' De hoofdgerechten zijn in deze formule zeer betaalbaar, de side-dishes en salades zijn echter ter compensatie nogal aan de prijs. De steak die ik hongerig bestelde bleek een platgeslagen, op een te lage temperatuur gegrilde biefstuk van twijfelachtige kwaliteit. Het spijt me, meer kan ik er echt niet van maken. Gelukkig was de gegrilde kip wel lekker sappig. De open wijnen op de kaart zijn uitstekend!
lindaklok87 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Al meerdere malen hier gegeten, je kan er meestal zo aanschuiven. 'Nieuw concept' menu sinds een langere tijd. Klein (Gulle) - middel(Guller) - groot (Gulst) en verschillend in prijs. Je kan dus beginnen met klein en opbouwen. Of gelijk groot en dan alsnog bijbestellen voor het zelfde geld en krijg je weer een groot portie. Super leuk & lekker concept met 4 keuzes. Daarnaast hebben ze ook gewoon nog andere gerechten die je kunt kiezen. Overigens hebben ze hier heerlijk wijn! En keuze in wijnen, top!
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vanavond hier voor het eerst gegeten. Was erg benieuwd na positieve en minder positieve reacties van vrienden en kennissen. Wij gingen niet voor het all u can eat maar wel voor de gullere optie. Een steak van 250 gram die lekker medium rare was gebakken en de kipdij sate. Dit werd geserveerd met frites. Groente garnituur moet appart bijbesteld worden en vind ik 4.50 euro voor een schaaltje sla wel erg veel geld. We hebben heerlijk op het terras gezeten en de bediening was erg attent. Er werd meerdere malen gevraagd of we nog een drankje wilde waar je bij vele restaurants om moet vragen. Ook werd er een paar keer gevraagd of alles naar wens was. Wij hebben gewoon lekker gezellig een hapje gegeten en daar is deze locatie ideaal voor!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
De entourage is erg leuk. Mooi terras op een zomeravond. Het eten is echter onder de maat. Weinig fantasierijk geserveerd. Geen groente en bijgerechten m.u.v. fabrieksfrites.
Het wordt als goedkoop gepresenteerd maar is het bepaald niet. Kwaliteit garnalenkroket: kleffe hap met sauzerige vulling, geen garnaal te bekennen. Steak, taai en smakeloos.
Bediening vriendelijk, uitzicht goed. Maar op deze plek moet het beter. Gezien de drukte zal daar echter niet veel aanleiding voor zijn bij het management. Jonge Graef van enige jaren geleden al met al stukken beter.
Muriel V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Heeeeeeerlijke gin tonics, we hebben ze allemaal uitgeprobeerd. De Kruidenier was onze favoriet. En de mixed snacks erbij waren prima, echt lekkere combi voor een lazy sunday-afternoon. Prima terras, met de loungekussens op de bank.
Katinka S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wat een heerlijke plek is het toch om op een mooie zomeravond te genieten van het mooie weer, een lekker glas wijn, een lekkere maaltijd en goed gezelschap.
Vooraf de vegetarische kroketjes en als hoofdgerecht een salade met gamba's, beiden zeer aan te raden.
Altijd gezellig op het mooie ruime terras dat op dit soort avonden altijd vol zit.
CharJor .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Prachtige zomerse avond, toch echt het mooiste terras van Hilversum. Charcuterie vooraf, prima en ziet er fantastisch uit. De steak tartare neem ik volgende keer absoluut weer als hoofdgerecht. Uitstekende bediening, snel en accuraat. Topavond gehad, dank!
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Lekker gegeten, gezellige tent. Vlotte bediening alleen hadden ze een fout gemaakt op de rekening maar dit werd direct rechtgezet.