Eetcafé Gulle Graef

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Gulle Graef

Jan-Willem D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellige sfeer. De porties waren voor ons precies goed. Bediening is vlot en vriendelijk. De inrichting is een stuk verbeterd.
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Met vier man geweldig gegeten van het Bourgondische menu. Het was een enorm gezellig avond en de sfeer is er erg gezellig! Absoluut komen we nog een keer!
f.dijk17 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Erg gezellig. Goede sfeer. Ruimte zat in de zaak.
Goed eten.
Prettige bediening...................................................
Michelle W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gezellige, gemoedelijke sfeer. Vriendelijke bediening en lekker eten.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
We hebben genoten! Het dagmenu was gevarieerd met leuke gerechten en ook nog zeer betaalbaar, met vooral
oog voor detail en royale porties!! De carpaccio met o.a. zalm was verrukkelijk.
De bediening was zeer vriendelijk en snel, maar gaf ons ook tijd om te kletsen!
En water was gewoon water, gratis, zodat er niet dure flessen water besteld hoefden te worden.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Zeer prettig en snel contact tijdens de voorbereiding van de afspraak om met 19 personen te komen eten. Ook toen er weer minder en daarna weer meer gasten bijkwamen heel behulpzaam. Personeel speelde goed in op de gasten (humor), eten en drinken werd zeer goed verzorgd.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zoals altijd was het eten weer super. De gamba kroketjes zijn een aanrader en ook het vegetarische trio was erg lekker . De chocolade soufflé vond ik een topper. De sfeer is ongedwongen en gezellig. Het was erg druk en ik heb daar niets van gemerkt. Ik was er met een groep van 9 personen . De kwaliteit van het eten en de bediening waren wederom goed. Ik vind het in alle opzichten een toprestaurant waar ik zeker nog terugkom.
ellis V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We vonden de gerechten van wisselende kwaliteit. Spareribs aan ene kant mals en andere erg taai. Aardappelsalade bij vega trio smakeloos. Risotto bij trio had zeker meer mogen zijn. Kleine hamburger een grote bal grotendeels erg rauw vlees.
Denise N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Leuk tentje om te eten! Wel waren bestellingen een aantal keer vergeten en duurde het even voor we onze gerechten en drankjes konden bestellen en afrekenen (de rekening brengen was de serveerster ook vergeten) maar het was heerlijk en de inrichting is schitterend!
AnnemiekeHW .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk concept en het zat goed vol. We moesten wel wat lang wachten op onze gerechten en bij een aantal dingen 2x moeten vragen waartikel het bleef (broodje vooraf, drinken etc). Vriendelijk personeel.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De Gulle Graef doet zijn naam eer aan, want Gul zijn ze zeker. De charcuterie voor 2 personen hebben we met zijn 5-en gedeeld. We kregen ook brood met smeersels. Als hoofdgerecht hadden we Steak tartaar, zalm, biefstuk, kipsaté en cesar salade, alles was ruim voldoende met frietjes, zoete aardappel en brood erbij.
Allemaal speciaal bieren, we hebben geholpen de kelder restanten op te maken. Lekkere rode wijn.
Aardige bediening. Het enige dat mis ging dat de saté verwisseld was voor sparerib, maar dit werd snel opgelost.
brouwer.evelien .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zoals altijd weer erg lekker eten. Wij hadden met z'n drieen de weekaanbieding genomen en die was heerlijk. Gezellige, leuke en geduldige bediening. Geduldig omdat mijn vriendinnen en ik heel veel bij te praten hebben en daardoor vergeten een keuze te maken waardoor de bediening een aantal keren moest terugkomen. Maar dat deden ze zonder problemen en met een lach.
Jeanne M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geweldig lekker gegeten in een uitstekende ambiance. Personeel is top. Het was niet de eerste en zeker niet de laatste keer voor een etentje.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Positief verrast door de Gulle Graef! Leuke, gevarieerde kaart en vriendelijk personeel. Leuk concept met de kleine, grote en onbeperkte porties, voor een meer dan schappelijke prijs. Vooraf hadden we een goede uiensoep en een geitenkaassalade, waar nog wel iets aan vulling bij had gemogen. Smaak was prima. Hoofd eerste ronde knoflookkip, grote portie en lekker mals, en de hamburger met blauwe kaas, die was heel erg lekker. Tweede ronde opnieuw de hamburger, met oude kaas, en de spareribs, die zo van het bot vielen. Prima frietjes erbij, koffie na, want voor een dessert hadden we geen ruimte meer! Aanrader, goede prijskwaliteitverhouding!
niels_van_doornmalen .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een van mijn favoriete restaurants in Hilversum. Het is er altijd gezellig, het bier is goed en de mensen die er werken weten waar ze over praten.
Ida J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
in het begin ging het even mis,kregen een fles cassis die niet lekker was.
en mijn koffie waren ze even vergeten.
Maar ze hebben het allemaal netjes .
verder heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Leuke kaart en goed eten.
Alleen de friet kan beter te vet en kruimelig en de mayo schift een beetje.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima eetcafe met dito kaart. Maar eten wordt heerlijk bereid en bediening is erg vriendelijk. Sfer is erg gezellig. Prima avondje uit met gezin
Onno B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
De Gulle Graeff is de een gezellig eetcafé, waar typische eetcafégerechten centraal staan. Saté, gegrilde kip, spareribs. Je kunt kiezen uit kleine portie, grote portie en onbeperkt, en dat werkt uitstekend.

Wij hadden kip en spareribs, en namen daarna nog een ronde met steak en spareribs. Het eten was erg lekker, de bediening prima en attent, en de prijs is zeker schappelijk. Verwacht geen haute cuisine, maar voor een avond lekker tafelen met vrienden is het een uitstekende lokatie. Kun je je geen buil aan vallen, mits je van vlees houdt.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gisteren een heerlijke avond gehad hier met mijn moeder! We werden enorm hartelijk ontvangen, met bediening die veel van de kaart wist. Gerechten waren erg lekker, we hadden er niet super veel verwachtingen van aangezien het een 'eetcafé' heet, maar het was echt heerlijk en ook nog eens bijzonder. Voor vegetariërs eindelijk eens iets origineels te vinden op de kaart :-) het werd drukker op het terras, maar alsnog was het personeel zeer snel. Bij het bestellen van een toetje gaven we aan dat we wel snel weg moesten, maar toch zo'n zin hadden in het chocoladetaartje. Ze kwamen een kwartiertje later melden dat dit helaas in de oven was ingezakt, waarop we mochten kiezen; een nieuwe in de oven, maar daar hadden we geen tijd voor, dus kregen we het ingezakte taartje van het huis! Heeel erg servicegericht! Lekkere wijnen ook, bediening is erg snel en ook nog eens gezellig en attent. Aanrader.