Eetcafé Gulle Graef

Laanstraat 37 1211 HG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Gulle Graef

HET PRINCIPE
Grote eter/meer trek, kleine eter/minder trek.
Bepaal uw eigen portionering.
Maak uw gerecht guller en bestel bij.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Gulle Graef

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Gulle Graef

Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De regen getrotseerd en niet voor niets. Ons gewenste tafeltje bij het raam was voor ons inderdaad gereserveerd en we kregen een warme ontvangst.
Snelle bediening. Heerlijke entrecote. Super mals (en niet alleen door het super scherpe mes) en heerlijke saus.
Kortom een feestje.
Jammer dat sommige mensen zich niet weten te gedragen in een restaurant en veel lawaai maken. Dit heeft niets te maken met de inrichting.
Absoluut een aanrader.
Al jaren komen we geregeld hier eten en we worden nooit teleurgesteld.
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het duurde er lang voordat het hoofdgerecht op tafel kwam. Uiteindelijk bleek de bon in de keuken zoek te zijn. Erg slordig. Ik vind het geen aanrader dit restaurant.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Goede ontvangst. Leuke sfeer van een eetcafé. Uitgebreide uitleg bij de menukaarten. Uniek dat je portiegrootte kunt kiezen. Je kunt ook klein beginnen en later alsnog naar medium overstappen. Lekkere wijn. Lekker eten. Nette prijzen.
MissYvi H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Wat een heerlijke ervaring. De gerechten waren prima op smaak, vlees goed bereidt en de bediening was vriendelijk. Het Gul Guller Gulst concept is super en het feit dat ik tarwe- en koemelkarm moet eten was geen enkel probleem. Sterker nog, de gerechten worden gewoon aangepast en toen ik de saus bij mijn vlees koos omdat ik verwachtte dat daar het minste aan allergieën in zou zitten gaf de ober zelf aan dat er in de andere saus helemaal niets zat dus dat dat een betere optie was! Wij komen zeker nog eens terug!
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Top gegeten weer bij de Gulle Graef. Heerlijke salade met eend vooraf. Daarna wild zwijn biefstuk met garnering en patat: echt heerlijk, en - op ons verzoek - pas na n goede pauze geserveerd ! Aanbevolen dus !
Yannick B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
De Gulle Graef is een goede optie met heerlijke grill gerechten. Daarbij hebben ze ook lekkere speciaal biertjes. Bediening is vriendelijk & snel.
A. W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Erg jammer alle kip is nog plofkip.
Ceasarsalade niet echt smakelijk.
Ontvangst en bediening goed. Gezellige sfeer en leuk restaurant.
Christian G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Was weer geweldig. Heerlijk eten en bediening goed zoals altijd.
Zijn al vaker geweest en dit was zeker niet de laatste keer.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Prima restaurant in het centrum van Hilversum. Kaart met veel keuze,ook wat portie-grootte betreft.goede prijs/kwaliteit. Bezoek zeker voor herhaling vatbaar.
Fred .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Super goed eten en bovenal prettige bediening die begrijpen hoe de klant bedient wens te worden. Je hoeft nergens op te wachten want ze houden alles in de gaten. Helemaal top.
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Prijs kwaliteit in verhouding. Inrichting vind ik zelf erg leuk. Bediening wel goed alleen jammer dat het eten al na 3 min op tafel stond en we het broodje dat we vooraf zouden krijgen nog niet hadden gehad. Was voor ons een beetje te snel
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Eindelijk weer eens een restaurant waar de bediening een positieve uitstraling heeft en de mentaliteit heeft om het je naar de zin te maken. Een werkelijke verademing!
Het eten was uitstekend, goed advies, ook met wijn advies, voor een zeer schappelijk bedrag.
Zeker een aanrader, wij komen vaker terug!
Mirandus D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Prima gegeten, bediening zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Zeker een aanrader. Een heerlijk terras en binnen ziet het er ook gezellig uit.
B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Ik heb hier ongelooflijk lekker gegeten, je betaalt er wel wat voor maar dat is ook logisch voor zo'n goede kwaliteit. De service was ook uitstekend, heb echt een heerlijke avond gehad!
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heerlijke sfeer om gezellig een hapje te eten
Goede service en vriendelijke bediening ,
Mooi donkere sfeer met daarbij kaarslicht en gezelligheid
K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Weer een top avond gehad bij de Gulle Graef. Heerlijk gegeten met collega's . gezellig sfeer wat ruimte gaf voor een gesprek en een lach.Super tevreden
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellig ongedwongen eetcafe plus waar de kwaliteit goed is. Prima vis, salade, sucade, sparerib en heerlijke desserts. Ga voor gezellig hapje eten in ongedwongen sfeer met echt orima kwaliteit eten.
Enige min punt was dat we erg land moesten wachten op hoofdgerecht (hebben we eerder niet gehad).
Vriendelijke bediening
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
service was prima, eten was heerlijk en de sfeer was goed, dus ik heb niks te klagen!
Ook werd er netjes rekening gehouden met 1 van ons die een allergie had.

Het Bourgondisch tafelen beviel ons erg goed, veel verschillende gerechten op tafel en waar nodig wat bij bestellen (was onbeperkt). Dat is met een gezelschap wel een leuke optie.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een goede sfeer.. heel fijn dat de hond welkom is! Wij komen hier vrij vaak en het valt nooit tegen.
D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goed gegeten voor redelijke prijs ,moest wat snel i.v.m. theater bezoek 20,00uur in Gooiland , waren wel ongeveer 18.00.uur aanwezig. Afstand voor slecht lopende mensen viel een beetje tegen.