Eetcafé Gulle Graef

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gisteren 24/6 wezen eten met vier personen en we zijn alle vier ontzettend ziek ervan geworden. Was het de kipsate die net aan gaar was of de ontzettend rauwe hamburger???

Geen aanrader want zo is uit eten gaan niet leuk!
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Zie elke keer borden langs de weg staan met hun Gul, Guller, Gulst concept, dus het wordt tijd om dat concept een keer uit te proberen. Netjes gereserveerd en vriendelijke ontvangst. Vooraf de carpaccio gehad met eendeleverkrullen (ze waren heel gul met de eendeleverkrullen), deze was heerlijk, maar wel een beetje veel en machtig. Mijn partner had de garnalenkroketten en deze waren wat minder... Weinig vulling en wel iets van garnalen smaak, maar geen garnaal (of stukje hiervan) te bekennen. Hoofdgerecht daarentegen was wel weer top geregeld. Ze hebben elke maand een nieuw hoofdgerecht naast de bestaande kaart voor het gul, guller, gulst concept. Moet eerlijk bekennen dat het "gul-gerecht" al vrij groot is. Bediening is vriendelijk en ze zijn met veel, dus je hoeft nooit lang te wachten om iets door te geven. Al met al een prima concept en leuk restaurant, nu het gedeelte van voormalig Zilt&Zo erbij zit. We komen hier zeker terug!
M R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Geitenkaas salade was waterig. Alsof de sla gewassen was maar niet gedroogd. Kwam door de dressing zei ze. .. Maar die zat er los bij.... 25 euro voor een hamburger met bolletje en een wijntje vonden we wel prijzig, hamburger was onderdeel van het gul-guller concept. Alleen de borden werden na gul al weggehaald kregen de dessert kaart en het gul-guller concept werd niet eens gevraagd, terwijl we er wel gebruik van wilde maken. Helaas vandaag een mindere ervaring, terwijl we alle keren evoor wel positief waren!
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Fijn restaurant in een mooi oud gebouw. Ceasar salade was flink gevuld met een flink stuk gepaneerde kip, zacht gekookt eitje, ansjovis echt verrassend goed. Als hoofdgerecht de gerookte zalm was om te versmaden. De zalm zou zo maar eens huisgerookt kunnen zijn, een dik stuk waarbij het vet in de vis heerlijk sappig en smakelijk was. Helaas werd het geserveerd met wat doorsnee friet die je evenals de bijbehorende salade niet echt op een geschikt bord kon leggen gezien de zalm op een plankje was geserveerd. Beetje onhandig.
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We komen hier vaker, lekker zelf kiezen wat je wilt eten. Eten is heerlijk en de bediening vriendelijk. Ze komen niet opdringerig langs voor drinken en ze zijn met meer dan genoeg zodat je nooit lang hoeft te wachten om geholpen te worden
Charles D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Sympathiek eetcafé met prachtig terras, vriendelijk personeel en tamelijk ondoorgrondelijk menuconcept, waarbij je steeds kunt beslissen of je 'voor nòg een rondje gaat' De hoofdgerechten zijn in deze formule zeer betaalbaar, de side-dishes en salades zijn echter ter compensatie nogal aan de prijs. De steak die ik hongerig bestelde bleek een platgeslagen, op een te lage temperatuur gegrilde biefstuk van twijfelachtige kwaliteit. Het spijt me, meer kan ik er echt niet van maken. Gelukkig was de gegrilde kip wel lekker sappig. De open wijnen op de kaart zijn uitstekend!
lindaklok87 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Al meerdere malen hier gegeten, je kan er meestal zo aanschuiven. 'Nieuw concept' menu sinds een langere tijd. Klein (Gulle) - middel(Guller) - groot (Gulst) en verschillend in prijs. Je kan dus beginnen met klein en opbouwen. Of gelijk groot en dan alsnog bijbestellen voor het zelfde geld en krijg je weer een groot portie. Super leuk & lekker concept met 4 keuzes. Daarnaast hebben ze ook gewoon nog andere gerechten die je kunt kiezen. Overigens hebben ze hier heerlijk wijn! En keuze in wijnen, top!
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vanavond hier voor het eerst gegeten. Was erg benieuwd na positieve en minder positieve reacties van vrienden en kennissen. Wij gingen niet voor het all u can eat maar wel voor de gullere optie. Een steak van 250 gram die lekker medium rare was gebakken en de kipdij sate. Dit werd geserveerd met frites. Groente garnituur moet appart bijbesteld worden en vind ik 4.50 euro voor een schaaltje sla wel erg veel geld. We hebben heerlijk op het terras gezeten en de bediening was erg attent. Er werd meerdere malen gevraagd of we nog een drankje wilde waar je bij vele restaurants om moet vragen. Ook werd er een paar keer gevraagd of alles naar wens was. Wij hebben gewoon lekker gezellig een hapje gegeten en daar is deze locatie ideaal voor!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
De entourage is erg leuk. Mooi terras op een zomeravond. Het eten is echter onder de maat. Weinig fantasierijk geserveerd. Geen groente en bijgerechten m.u.v. fabrieksfrites.
Het wordt als goedkoop gepresenteerd maar is het bepaald niet. Kwaliteit garnalenkroket: kleffe hap met sauzerige vulling, geen garnaal te bekennen. Steak, taai en smakeloos.
Bediening vriendelijk, uitzicht goed. Maar op deze plek moet het beter. Gezien de drukte zal daar echter niet veel aanleiding voor zijn bij het management. Jonge Graef van enige jaren geleden al met al stukken beter.
Muriel V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Heeeeeeerlijke gin tonics, we hebben ze allemaal uitgeprobeerd. De Kruidenier was onze favoriet. En de mixed snacks erbij waren prima, echt lekkere combi voor een lazy sunday-afternoon. Prima terras, met de loungekussens op de bank.
Katinka S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wat een heerlijke plek is het toch om op een mooie zomeravond te genieten van het mooie weer, een lekker glas wijn, een lekkere maaltijd en goed gezelschap.
Vooraf de vegetarische kroketjes en als hoofdgerecht een salade met gamba's, beiden zeer aan te raden.
Altijd gezellig op het mooie ruime terras dat op dit soort avonden altijd vol zit.
CharJor .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Prachtige zomerse avond, toch echt het mooiste terras van Hilversum. Charcuterie vooraf, prima en ziet er fantastisch uit. De steak tartare neem ik volgende keer absoluut weer als hoofdgerecht. Uitstekende bediening, snel en accuraat. Topavond gehad, dank!
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Lekker gegeten, gezellige tent. Vlotte bediening alleen hadden ze een fout gemaakt op de rekening maar dit werd direct rechtgezet.
Janice V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Sinds de wijziging van de naam en formule loopt het nog meer storm! De gerechten zijn simpel, maar erg lekker! Je kunt uit 3 verschillende portiegroottes kiezen en wij nemen altijd "gulst", wat onbeperkt is voor slechts EUR 17,75.

Het is doorgaans erg druk, dus meestal moet je wel even wachten op je eten, maar al met al valt het nog wel mee. Helaas was het op zondag 24 april heel slecht gesteld met de service. Op deze dag werden we niet gevraagd om wat te drinken tijdens het eten, moesten we tussen de gangen door lang wachten op bediening en moesten we van tijd tot tijd zelfs zoeken naar personeel en bleken ze met z'n allen bij de bar te staan. Ook werd een order verkeerd gebracht, teruggebracht naar de keuken en daarna niets teruggebracht, waardoor we lang op niets hebben zitten wachten. Ik zag veel nieuw en onervaren personeel, althans zo kwamen ze over. We kennen de eigenaar en manager en die dag waren ze beiden niet aanwezig. Als ze aanwezig zijn worden we meestal wel goed geholpen.

We komen hier graag, omdat het gewoon lekker is. Meestal wel erg druk, dus niet een restaurant waar je gaat zitten voor een rustig gesprek. Er wordt nu een mooi terras met loungebanken aangelegd, heerlijk in de zomer.

Ondanks dat het op deze dag niet zo goed ging met de service, blijven we terug komen, omdat het de andere dagen wel veel beter ging en het is gewoon een lekker hapje eten!
Hermanvdzanden .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
In de eerste paar weken na de opening een paar keer heerlijk gegeten. Het restaurant ziet er prachtig uit en het sfeertje dat er hangt is goed. Maar helaas onlangs weer een paar keer gegeten en de kwaliteit is duidelijk achteruit gegaan. Vlees is een stuk minder smaakvol en te weinig bediening voor het aantal gasten.
dazz .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Als eerste de goede punten. Het was zaterdag en enorm druk, desondanks was de bediening geweldig! Attend en snel.
Het decor is ook erg leuk, heeft ietas weg van een boeren schuur.
Nu het eten, wij hadden de Nacho's vooraf, helaas was dit een enorme teleustelling. Het het waren de standaard chipjes van de Sligro, er zaten 4 pijltjes geraspte kaas op, veel te weinig, en de kaas was keihard, dus het stond er al even.... Ook nouwelijks geen pepertjes helaas.
De eerste steak die we kregen was goed, lekkere dikke plakken, ook de saus was lekker. Toen we er een portie bij bestelden ( naar het concept) was het net draadjesvlees, geen biefstuk in elk geval! Dus ik vermoed dat er meerdere soorten vlees word gebruikt, meerdere delen van de koe, niet allen biefstuk. de tweede portie was dus totaal niet lekker helaas.
Het toetje was prima, wel erg duur, 6,5 euro voor 2 bolletjes ijs, een dotje slagroom en een bakje choco saus..
Ik twijfel tussen een 5 en een 6, dus ik geef ze het voordeel dit keer.
Hopelijk volgende keer beter !
M D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
In korte tijd hebben wij hier twee keer gegeten.

Eten:
Het is pubfood. Waarbij het gul, guller, gulst concept verrassend is. De kwaliteit is wisselend, waarbij de spareribs positief opvallen. De steak valt ook op in negatieve zin dat was een taaie doorbakken lap.

Service:
De bediening is vlot en op het familiaire af.

Decor:
Het decor is wisselend. In het originele Jonghe Graef is het gezellig zitten. Het gedeelte waar voorheen "zilt en zo" en "de buren" is minder gelukt. Vooral de uitbouw in dit gedeelte is ronduit knullig afgewerkt.
mireille1966 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij hebben de Guller spare ribs gegeten, een echt aanradder om te bestellen. Je hebt ze in drie verschillende porties Gul, Guller en Gulst. De bediening is goed en snel ook in drukke tijden. Ook als je onverwachts komt eten en geen reservering hebt, hoef je niet lang te wachten en ben je snel aan de buurt. Ze hebben een leuk concept. Wij komen zeker een keer terug.
Rodne T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Met een aantal vrienden belandden wij in de Gulle Graef. Bij binnenkomst viel de warme ambiance op, met veel hout en een redelijk ruime indeling. De bediening is jong, vlot en vrolijk en zorgt voor adequate aandacht voor de gasten. De kaart bestaat uit wat losse blaadjes die op een stoer aandoende houten plank worden gepresenteerd, op zich een leuk idee, maar wellicht een tikje onhandig en overdreven origineel. Het eten is ok voor een eetcafe: uiensoep en kroketjes vooraf prima, vlees (kip piri piri en kleine steak) goed genoeg, vegetarische lasagne lekker; alle gerechten worden fasoenlijk opgediend en je kunt kiezen voor een aangepaste postionering, waarbij gullere porties ook serieus guller zijn. Prijzen zijn in overstemming met het gebodene. Conclusie: een prima tentje voor een eenvoudige doch voedzame maaltijd in een prettige omgeving.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Op de schrikkeldag met z'n zessen gaan eten bij de Graef - voor het eerst na de verandering van indeling, naam en formule. De ruimte is erop vooruit gegaan: veel plek rondom de tafels, mooi afgewerkt. Maar waarom hangt er geen gordijn of iets anders om de tocht tegen te houden voor die deur (die constant open en dicht gaat)? Aan de wand een leuke collectie bierflesjes - maar de beugels waar ze aan hangen zou ik zwart gemaakt hebben: nu vallen vooral de beugels op.
De service was erg aardig en behulpzaam - ook al was het de eerste werkdag voor een van de meisjes. Jammer dat we de theezakjes uiteindelijk (na 2 x vragen) zelf moesten gaan halen - maar verder deden ze erg hun best en waren verder steeds op tijd. Gewoon prima.
We hadden allemaal wat anders, en over het algemeen was iedereen wel tevreden. Mijn garnalencroquetjes waren in ieder geval heerlijk! De sateh was wat aangebrand - en dat proef je best wel, ook al wordt er veel sateh-saus overheen gegoten: jammer. De biefstuk was waarschijnlijk eerder klaargemaakt en later opgewarmd - en dat proef je. Zonde! Lekkere frieten, op verzoek nog een schaaltje erbij, een prima wijnkaart, niet te uitgebreid, maar voldoende keus.
Kortom: een tent die geen Michelin-ster zal halen, maar die gewoon prima te doen is. Gezellig, aardig, redelijk geprijsd.