Eetcafé Gulle Graef

Laanstraat 37 1211 HG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Gulle Graef

HET PRINCIPE
Grote eter/meer trek, kleine eter/minder trek.
Bepaal uw eigen portionering.
Maak uw gerecht guller en bestel bij.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Gulle Graef

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Gulle Graef

Mirandus D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Prima gegeten, bediening zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Zeker een aanrader. Een heerlijk terras en binnen ziet het er ook gezellig uit.
B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Ik heb hier ongelooflijk lekker gegeten, je betaalt er wel wat voor maar dat is ook logisch voor zo'n goede kwaliteit. De service was ook uitstekend, heb echt een heerlijke avond gehad!
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Heerlijke sfeer om gezellig een hapje te eten
Goede service en vriendelijke bediening ,
Mooi donkere sfeer met daarbij kaarslicht en gezelligheid
K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Weer een top avond gehad bij de Gulle Graef. Heerlijk gegeten met collega's . gezellig sfeer wat ruimte gaf voor een gesprek en een lach.Super tevreden
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellig ongedwongen eetcafe plus waar de kwaliteit goed is. Prima vis, salade, sucade, sparerib en heerlijke desserts. Ga voor gezellig hapje eten in ongedwongen sfeer met echt orima kwaliteit eten.
Enige min punt was dat we erg land moesten wachten op hoofdgerecht (hebben we eerder niet gehad).
Vriendelijke bediening
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
service was prima, eten was heerlijk en de sfeer was goed, dus ik heb niks te klagen!
Ook werd er netjes rekening gehouden met 1 van ons die een allergie had.

Het Bourgondisch tafelen beviel ons erg goed, veel verschillende gerechten op tafel en waar nodig wat bij bestellen (was onbeperkt). Dat is met een gezelschap wel een leuke optie.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een goede sfeer.. heel fijn dat de hond welkom is! Wij komen hier vrij vaak en het valt nooit tegen.
D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goed gegeten voor redelijke prijs ,moest wat snel i.v.m. theater bezoek 20,00uur in Gooiland , waren wel ongeveer 18.00.uur aanwezig. Afstand voor slecht lopende mensen viel een beetje tegen.
Bo S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Super avond gehad, gezellig terras, heerlijk eten en top medewerkers. We waren met 9 personen uit eten (oma met 8 “klein”kinderen) en alle gerechten kwamen gelukkig tegelijkertijd en waren super lekker. Oma heeft de avond van haar leven gehad en we komen snel weer terug!
V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima tentje. Asperges hadden iets meer beetgaar mogen zijn en de saus voor bij de heilbot was wat aan de zoute kant. Grosso modo: lekker eten in een sympathieke ambiance.
Christian G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Was helemaal geweldig van aankomst tot het weggaan 6 uur later.
Heerlijk genoten van bier en cocktails en toen we een uur nadat we klaar waren met eten of we nog een paar ribbetjes mochten hebben was dit geen probleem, de kok ging meteen weer achter de BBQ/smoker.

Gewoon een top avond, kan het niet anders zeggen.
Mascha M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We hebben er wel eens beter gegeten,
Het was dit keer niet zo lekker.
Patat was erg hard en oud
De frituurvet die was ook oud, waardoor de patat dus ook niet erg lekker smaakte.
De carpatio, mocht wel wat kouder. Die was ook erg warm.
Maar volgende keer beter!

Sfeer was erg gezellig
Personeel stond erg vaak bij elkaar buiten bij de computers, net te vaak.
Waren wel vriendelijk!

Zaten gezellig buiten op het terras,
Tot de volgende keer ????
Mascha M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Wij gaan hiet altijd met plezier eten, leuke sfeer en lekker voor de bier liefhebber verschillende biertjes. Je kan ook gezellig buiten zitten.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten!!
Gino K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wij waren met 5 personen en vonden de bediening niet wat we ervan verwacht hadden. Een medewerker liet per ongeluk een glas bier over mijn zoon vallen en moesten daarop toch wel lang wachten op droge doeken laat staan dat de tafel en de vloer werd schoongemaakt. Jas en kleding stonk naar de bier. Alleen maar excuses maar geen compensatie ???? dan hadden we nog wat extra besteld en wij vonden dat we daar ondanks dat het helemaal niet druk was lang op wachten. Al met al niet zo'n geslaagde avond.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Altijd goed
Veronika S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Had fijngevonden een kinder hoek. Ik snap ook dat het voor veel restaurants lastig.....
Wij hadden een bourgondish hoofdgerecht ( 5 volw. ) en moesten een hamburger delen. Was erg lastig in 5 stukken te snijden. Mischien een idee dan mini hamburgers serveren i.p.v een grote
Pia L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Leuke bediening, lekker gegeten. En leuk verrast voor onze feestdag. Gewoon goed!! En op een maandag best wel veel gasten zegt ook veel, denk ik.
Egbert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Vaderdag vleesmarkt was een groot succes. Super cote du boeuff ! Mals en zeer smakelijk! .. hij kwam met stip binnen in mijn all time top 10. Zeker voor herhaling vatbaar... ! Sfeer envediening is altijd goed bij de Gulle
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Hadden geen voorgerecht genomen.
Mandje brood was goed, lekker brood.
Mijn vrouw had zalm met wat groente en aardappelpuree, ze vond het heerlijk.
Ik had een combi van 2 stokken kippedij saté met friet (geen groente erbij gekregen) wat eigenlijk wel jammer is.
En een stuk sparerib. Alles was heerlijk en goed. 1 opmerking is dat er veel te veel zout op de friet zat.
Bediening was vriendelijk en behulpzaam. (moesten wel wat lang wachten op de prosecco voor bij de vis.
Verder kan je heerlijk buiten onder de terrasverwarming zitten als je wilt. (wij zaten binnen)
Al met al een aanrader voor iedereen.