Eetcafé Grenswerk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 00:00
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Echt superlekkere pizza's kun je hier eten! De seizoenspizza met ragfijn spek, geitenkaas, ruccola en honing heeft prima gesmaakt! De bodem is echt ultradun. Lekker! het terras heeft robuust meubilair, maar jammergenoeg geen mooi uitzicht. De Maas ligt net iets te ver en de achterkant van Theater de Maaspoort is grauw. Wel een prima plaats om artiesten te spotten, je zit recht tegenover de artiesteningang.
Buiten de pizza's staan er nog enkele gerechten op de kaart, soep, salades, toetjes. De romige vissoep vind ik een aanrader. Een beetje pittig, lekker vissig, goed genoeg gevuld en een royale portie.
Voor grote eters is alleen een pizza niet voldoende. De prijzen zijn er naar om aanvullend nog iets te bestellen of ,met een voorgerecht te beginnen.
Wij waren nog geen 50 euro kwijt voor voorgerecht, hoofdgerecht en 5 drankjes.
Bediening is vriendelijk, gemoedelijk, weet wat de seizoensgerechten zijn. Buiten dus steigerhouten banken en tafels (laag), hoge tafels met krukken en een lounche set. Binnen ook lage en hoge tafels, maar dan strak modern.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Met het gezin pizza's gegeten hier. On-Nederlands goed! Dunne bodems, krokant, luchtig en lekker belegd; zoals je ze in zuid-Italie krijgt. Prijzen zijn niets van te zeggen: 7 euro voor een Margherita en 10 euro voor een ruim belegde pizza. De pizza met mascarpone en Nutella is een aanrader als dessert.
Bediening vriendelijk en snel, maar het was ook zeer rustig en vroeg. Eigen meegebracht hapje opwarmen voor onze dochter van 0,5 was geen probleem. En onze oudste dochter van 3,5 heeft zich prima vermaakt in de pachtige speelkeuken.
De aankleding is prachtig modern en de muziek was fantastisch.

Kortom: fijne ervaring, ook met kleine kinderen. Wij zullen hier vaker gaan eten.
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De lekkerste pizza's van de stad. Dun, krokant en goed belegd met kwalitatief goede ingrediënten. Leuke bediening, Sally! Anti pasti plankje was ook goed. De dj die later op de avond kwam had het juiste volume en heerlijke tachtiger jaren muziek. Top avond gehad.
Tgodden .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Heerlijke voorgerechten en flinterdunne erg smakelijke pizza's.
Drankjes zijn erg gevarieerd en personeel vriendelijk en attent.
Terras heeft een eenvoudig karakter, maar gezellig, met uitzicht op de achterzijde van de Maaspoort.
Voor de liefhebber van Italiaanse pizza's een echte aanrader.
Brenda L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
De pizza's zijn echt heerlijk bij Grenswerk. Echte goede, flinterdunne pizza's uit de houtoven. En zeker niet duur (6 Euro voor een Margaritha). Salade's en andere hapjes zijn ook erg lekker. En ze hebben lekkere limonades en biertjes.
Wij zaten op het terras. Dat kijkt niet heel sfeervol uit op de achterkant van het theater. Binnen ziet het er prima uit. De zaal van het poppodium is ook erg goed.