Eetcafé Gorissen

Kerkstraat 49 6441 BB Brunssum Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé Gorissen

Voel je welkom!

Een ontzettend gezellige plek waar je ongedwongen kunt genieten van een heerlijk diner. Zodra het seizoen verandert, wijzigt ook het menu. Alleen producten die op dit momenten op hun best zijn, vind je terug in de gerechten. Puur en vers, zoals het hoort.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Gorissen

Ziggo G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Men vertelde ons dat er een nieuwe kok werkt , nieuwsgierig waren we zeker. De eigenaar liet ons verassen , we kregen een heuse tapas aangeboden , ik kan beamen het was zeker verrassend , mooi opgediend en meer als smakelijk. Zonde dat ik geen foto's van heb gemaakt.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Restaurant was mooi ingericht in Winterse sferen. Keuzemogelijkheden drie-gangen menu AH bon waren beperkt maar er werd wel een alternatief dessert aangeboden in verband met mijn allergie. Perfect restaurant voor als je op een doordeweekse dag geen zin hebt om zelf te koken. Vriendelijk personeel.
Kelly1983 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Gegeten met de AH deal. Gezellig eetcafé gelegen in hartje Brussum. Bediening wel heel erg amicaal. Niet altijd even gepast. Kwaliteit van het eten was redelijk. Soep was goed. Grillschotels kwamen niet samen, zodat de andere schotel al koud was. Geen vis was niet doorgegeven aan de keuken, zodat er toch vis op de schotel zat. Jammer. Toetje was dame blanche, maar kwaliteit van het ijs was minder. (veel ijskristallen)
Tes V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Een salade tok tok, kipsalade, en een salade SV Brunssum waren onze keuze. Een goed gevuld bord met mals vlees! Leuke vriendelijke bediening. Een gezellig terras in het centrum van Brunssum.
Ollie1509 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
lang geleden dat ik een clubsandwich heb gehad die zo ver af stond van wat een clubsandwich moet zijn. De sla dreef in olie ipv lekkere dressing en de club was een op elkaar gestapelde set bruine niet geroosterde boterhammen. service kan ook beter, maar dat komt denk omdat de bediening niks opschrijft en daardoor drie keer terug moet komen om te vragen.