Eetcafé Fortuna

9,2

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Fortuna

Frank P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Een klein, maar gezellig restaurant met heerlijk Grieks eten en zeer vriendelijk personeel. Wij rijden er speciaal voor naar Groningen als we lekker Grieks willen tafelen. Een echte aanrader !
Dineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk Grieks eten, zoals je het ook in Griekenland zelf eet.
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij (mijn moeder, dochter en ik) hebben een super gezellige avond gehad. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij en het eten was heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Lekker gegeten, plezierige bediening en nette prijs.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eten was erg lekker en het personeel heel vriendelijk. Al met al zeer geslaagd. We komen hier zeker weer eens terug.
Heleen N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, eerlijke producten heerlijk klaar gemaakt als of je in Griekenland bent.
Zeker een aanrader.
We komen al jaren en blijven dat zeker nog jaren volhouden.
Fortuna ons eigen stukje Griekenland in Nederland.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Mijn dochter Madelon en schoonzoon Vincent hebben mij en mijn toenmalige echtgenote in het verleden meegenomen naar het Restaurant. Vanaf het begin hebben we ons altijd thuis gevoeld in het Restaurant. Belangrijkste reden is toch wel de persoonlijke ontvangst en een bezoekje van de baas, tijdens het eten. Na het overlijden van mijn lieve echtgenote Martha, in mei al weer drie jaar geleden, hebben wij als familie altijd medeleven mogen ontvangen. We voelen ons erg thuis en de betrokkenheid en vriendelijkheid van de medewerkers wordt zeer op prijs gesteld. Met vriendelijke groeten, Roel van Dijk, vader van Madelon Pieters.í
Jesper L.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Ik vind het echt een pareltje van een eetcafe/restaurant! ik ben er gister geweest van 18:00 tot 20:30 en we hebben heerlijk gegeten! Ik ben zelf een aantal keren in Griekenland geweest en je proeft echt Griekenland en de liefde voor eten terug in hun gerechten. Ga er heen bestel iets en geniet! :D
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wat is dit toch een meer dan goed grieks eetcafé.

Kijk een beetje door de buitenkant en interieur heen want binnen is het goe vele Griekse specialiteiten zoals heerlijke gyros en betaa lbare wijnen. Aanrader
Janny M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. En de bediening was top! Zeer gezellig gehad.
Lucas P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Ik was hier al vaak langsgefietst toen ik nog in Groningen woonde maar had hier nooit gegeten Het overtrof mijn verwachtingen, beste Griekse eten dat ik in Nederland heb gegeten.
Ina R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het was super gezellig, leuke bediening
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Al regelmatig besteld en laten bezorgen bij Fortuna. Het viel altijd in de smaak. Gisteren voor het eerst met zes personen 'op locatie' gegeten. Het is mij uitstekend bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijk personeel en het eten was wederom uitstekend.
avavdheide .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
We eten regelmatig bij Fortuna. We zijn nog nooit teleurgesteld!
Het eten is voortreffelijk. Je waant je op een goede plek in Griekenland.
Ik ga altijd voor de stifado. Alleen in Griekenland zelf proef je dezelfde kruiden!
Verrukkelijk!!!!

Bovendien is de eigenaar altijd even attent en vriendelijk.
Echt een goed restaurant met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Een echte aanrader!!!!
Michiel P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijke zaak, met hele vriendelijke bediening en eigenaar.
Lamskotelletjes gehad met lekkere aanbevolen wijn van de bediening.

Vol aan te bevelen aan iedereen voor een doordeweekse dag om er ff tussen uit te gaan.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Met de Griekse versiering en de muziek op de achtergrond (ook typisch Grieks) maakt het de sfeer helemaal authentiek. Ook het eten was uitstekend. Vooraf Griekse tomatensoep, als hoofdgerecht Moussaka en daarbij rijst, gebakken aardappelen, tzatziki, groenten en salade. Tot slot als nagerecht Griekse yoghurt met honing en walnoten. Ik heb al bij diverse Griekse restaurants gegeten, maar deze steekt er wel met kop en schouders boven uit. De titel IENS TOPPER 2016 hebben ze dan ook zeker verdiend. De bediening was overigens ook heel vriendelijk. We werden goed ingelicht over de gerechten buiten de kaart om. Bovendien was onze gastvrouw erg in voor een praatje en toen we weg gingen, gaf ze ons zelfs een hand. Kortom een uitstekend restaurant. Ik kan het dan ook iedereen aanraden en verwacht zeker nog eens terug te komen.
lotte_fr .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Natuurlijk heeft dit restaurant een typisch Griekse inrichting, niet bijzonder, maar wel passend. We hebben er gegeten met 6 volwassenen en een klein kind. De bediening was heel erg aardig en had ook oog voor de kleine gast, waardoor de ouders ook ontspannen konden eten. Heel prettig! Het eten was smakelijk. Beter dan we bij de meeste Griekse restaurants, waar we hebben gegeten, zijn tegengekomen. Als we weer Grieks willen eten in Groningen, denk ik dat we gewoon weer naar Fortuna gaan.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
kom nu toch al vanaf 1998 bij deze Griekse broers en nog steeds met hetzelfde enthousiasme. Ze verstaan hun vak en hun gerechten. Altijd gezellig en het eten is altijd goed. Je wordt hier, op Iens, ook afgerekend op het interieur, maar als je voor goed authentiek Grieks eten gaat mag dat niet een rol spelen. Hele mooie gelikte restaurants hebben niet altijd lekker eten of uitstekende bediening. Ik blijf komen met mijn gezin bij Sakki, Takki en Dorus.
Th S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Gisteren voor het eerst gegeten in Fortuna, gastvrij ontvangen. We ,merkten dat ze er zin in hadden. Al voor gerecht gamba's prima op smaak , maar 2 voor 8 euro vond ik wat karig.
Mijn vrouw had Stifado, die heeft er erg van genoten, ik als hoofdgerecht een mixed grill. Ook die was prima. Heerlijke fles griekse wijn er bij gedronken
Charmante bediening, met oog voor ook de kleine gast. Dat maakt het voor ouders ook leuk.
Al met al spreken de cijfers voor zich, culinair hoef je het niet te verwachten, maar wel prima eten.
Ik kom vast nog wel een keer weer.
Jan_itsme .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Vanavond geweldig gegeten. De mixed schotel Aristoteles waarbij elk stukje vlees tot in de perfectie bereid was: bizar lekker:-) Daarnaast de enthousiaste en attente bediening... Een topavond!