Eetcafé Fortuna

9,4

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Fortuna

Stefan L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vanavond met 7 personen hier gegeten. Het eten is Uitmuntend en het personeel is zeer vriendelijk en service gericht. Ze gaan ontzettend leuk met kinderen om met een leuk grapje zo nu en dan. Het ziet er armoedig uit maar dat heeft juist zijn charme. Voor iedereen die van lekker eten houdt en het gevoel wilt hebben dat ze echt klant zijn dat is dit de beste locatie waar je in Groningen kan komen.
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zeer vriendelijk en beleefd personeel. Veel smaak aan het eten goed verzorgd bord en ook de salade en de andere bijgerechten waren prima op smaak.. Het was behoorlijk druk maar het personeel bleef vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.
G V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Erg lekker eten in een gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening.
Wel aanbevolen om te reserveren vooraf, het is meestal behoorlijk vol en het loopt lang door.
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben weer genoten van het eten ,vlees was weer goed bereid , verse salade en goede bediening
Marijtje V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk, eerlijk eten. Vlotte bediening met aandacht voor onze wensen. Top!
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zeer goed vertoeven,het eten is uitstekend ,het personeel erg goed ????????
Lilian L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Zo vriendelijk en voorkomend! Servicegericht, contactmakend. Eten was erg lekker. Kortom een aanrader
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Afgelopen zaterdag zijn we voor het eerst bij Eetcafé Fortuna geweest. De ervaring was uitmuntend, zelf ben ik niet de grootste fan van Griekse restaurants in Groningen maar Fortuna is zeker aan aanrader en we komen hier terug. De combinatie van leuk personeel en heerlijk eten maakt het meer dan de moeite waard om Fortuna te bezoeken.
johan W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
een uitstekende restaurant met geweldige mensen die je bedienen
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk gegeten met zeer vriendelijk personeel.
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Een klein, maar gezellig restaurant met heerlijk Grieks eten en zeer vriendelijk personeel. Wij rijden er speciaal voor naar Groningen als we lekker Grieks willen tafelen. Een echte aanrader !
Dineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk Grieks eten, zoals je het ook in Griekenland zelf eet.
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Als ik de tip niet van vrienden had gehad was ik dit zaakje zo voorbij gelopen. Van de buitenkant ziet het er wat armoedig tot aftands uit....... maar de gezegde van "de schoonheid zit van binnen" komt hier helemaal tot zijn recht. Het hoeft er dus niet luxe en over de top uit te zien om heerlijk en eerlijk te eten. Je wordt zo warm ontvangen, de chefkok kwam wat later op de avond nog even langs of alles naar wens was geweest en wist nog precies wat iedereen had gegeten. Personeel doet lekker layback en ontspannen en hier een daar wat grapjes.... kortom het was een heerlijke avond waar gezelligheid,genieten en ontspannen op nummer 1staat!!!
Ik kom zeker weten weer terug om er lekker Grieks te eten.
O ja....... voor het eerst mijn bord niet leeg kunnen eten, met andere woorden ...... als je te weinig hebt gehad dan ligt het echt aan jezelf ;-)
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij (mijn moeder, dochter en ik) hebben een super gezellige avond gehad. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij en het eten was heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Lekker gegeten, plezierige bediening en nette prijs.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eten was erg lekker en het personeel heel vriendelijk. Al met al zeer geslaagd. We komen hier zeker weer eens terug.
Heleen N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, eerlijke producten heerlijk klaar gemaakt als of je in Griekenland bent.
Zeker een aanrader.
We komen al jaren en blijven dat zeker nog jaren volhouden.
Fortuna ons eigen stukje Griekenland in Nederland.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Mijn dochter Madelon en schoonzoon Vincent hebben mij en mijn toenmalige echtgenote in het verleden meegenomen naar het Restaurant. Vanaf het begin hebben we ons altijd thuis gevoeld in het Restaurant. Belangrijkste reden is toch wel de persoonlijke ontvangst en een bezoekje van de baas, tijdens het eten. Na het overlijden van mijn lieve echtgenote Martha, in mei al weer drie jaar geleden, hebben wij als familie altijd medeleven mogen ontvangen. We voelen ons erg thuis en de betrokkenheid en vriendelijkheid van de medewerkers wordt zeer op prijs gesteld. Met vriendelijke groeten, Roel van Dijk, vader van Madelon Pieters.í
Jesper L.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Ik vind het echt een pareltje van een eetcafe/restaurant! ik ben er gister geweest van 18:00 tot 20:30 en we hebben heerlijk gegeten! Ik ben zelf een aantal keren in Griekenland geweest en je proeft echt Griekenland en de liefde voor eten terug in hun gerechten. Ga er heen bestel iets en geniet! :D
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wat is dit toch een meer dan goed grieks eetcafé.

Kijk een beetje door de buitenkant en interieur heen want binnen is het goe vele Griekse specialiteiten zoals heerlijke gyros en betaa lbare wijnen. Aanrader