Eetcafe Fortkamp (Hotel Fortkamp)

Uelserweg 36 7651 KW Tubbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe Fortkamp (Hotel Fortkamp)

Norbert_Snijders .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Onlangs op het terras heerlijk gegeten. Mooie zitgelegenheid en goed attent personeel.

Een overheerlijk "Kippannetje" met Rijst met daarbij een fijn koel biertje maakte dit gerecht overheerlijk. Precies goed gegaard en in een heerlijk saus opgediend, en hoe kan het ook anders, in een mooi klein pannetje. Alleen het zien verhoogt al de eetlust.

Verdient terecht een dikke 9+.
FransVis .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Soms heb je van die aangename verrassingen en dit is er een van. Heerlijk gegeten, een van de lekkerste spare-Ribs ooit. Mijn ega had een heerlijk stoofpotje van kippedijen. Geen voorgegaarde flodderige gebakken aardappels, maar heerlijk gebakken krieltjes. Top. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Aanrader!
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Met vrienden eerst gebiljart in een oude bibliotheekruimte. Daarna buiten op het terras heerlijk gegeten bereidt door de "keukengepassioneerde " eigenaresse. Verrassende gamba's met een zachte knoflook saus, vervolgens een mooi gebakken moot zalm met gebakken aardappeltjes, verse frietjes en een heerlijke groenten mix. Natuurlijk een ijsje toe. Prima huiswijn voor een huiswijn prijsje. Een grote aanrader.
Janwibbelink .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Een eetcafé met een gemoedelijk sfeer en een sympatieke bediening.
De eenvoudige menukaart sprak ons wel aan.
We hebben super lekkere gamba's gegeten met salade en knoflooksaus.
De knoflooksaus en de dressing over de salade waren verrassend lekker van smaak.

Heerlijk was ook de shaslick van varkenshaas, katenspek, ui en paprika, de shaslick was goed gegaard.
Ook de rode wijn was goed van smaak.

Als nagerecht hadden we de keuze gemaakt voor de Dame Blanche, daar was niet echt aandacht aan besteed.

Ondanks het nagerecht is het wel degelijk een aanrader.