Eetcafé Flores

Floresstraat 19 2022 BB Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé Flores

Steak tartaar in het gezellige Haarlem

Flores is een typisch eetcafé in de Haarlemse Floresstraat. Het bruist er van gezelligheid en er is altijd wel wat te doen. Als je houdt van een levendige sfeer zit je hier goed! Een beetje eetcafe heeft een lekkere no-nonsense kaart, en ook bij Flores kun je rekenen op overheerlijke en herkenbare gerechten. Wat dacht je van fish & chips of steak tartaar? Flores zelf belooft dat ze zo lekker zijn, dat je er voor terug komt!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Flores

Dinsdag en Woensdag 15:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag t/m Zondag 15:00 - 00:00

Voordelig
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hier met 8 vriendinnen gegeten via de AH-actie. Het was een apart AH-menu. € 34,50 voor 2 personen en dat was het meer dan waard. Alles was heerlijk. Met broodje vooraf, wijn en fooi kwamen wij uit op € 35,00 p.p.
Kortom voor het eten kan je hier goed heen gaan. De inrichting is een beetje gedateerd. Gezellig met z'n tweetjes zou ik niet zo snel doen, maar wij hadden een hele gezellige avond.
Bianca C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lekker gegeten. We moesten voor het menu 34,50 betalen. Vreemd, het duurste voor-, hoofd-, en nagerecht waren bijelkaar geen 34,50!!!!!
H F.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Voor de AH actie een speciaal keuzemenu.
(Twee voor- hoofd- nagerechten.)
Jammer dat er voor dit keuzemenu €34,50 wordt berekend. Je betaald meer dan de prijs op de menukaart☹️
Schermerhorn .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk eten, vlees is van super kwaliteit. De wijn heerlijk en niet duur. Kwamen met de AH actie dus menu stond vast. Was echter geen enkel probleem omdat er bij elke gang uit 2 gekozen kon worden. Garnalenkroketjes en Cheesecake waren zeer de moeite waard. komen zeker terug.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een gezellig restaurant met prima eten, we aten het Ah menu met keuze uit vis of vlees. Ik wilde graag de uiensoep eten van de gewone kaart, dit was helaas niet mogelijk ook niet met bijbetaling. Prima porties we gingen voldaan de deur uit. Het enige puntje van kritiek is de service, als klanten tot drie keer aan toe gedag zeggen, kun je gewoon wat terug zeggen...... we bijten niet. ( Je keek ons notabene recht in het gezicht aan). Prima restaurant, alleen de bediening heeft wat leiding nodig.
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De bediening was voortreffelijk en het eten was fantastisch!! Wij gaan hier zeker vaker terugkomen! Wij hadden een Albert Heijn restaurant actie bon, maar vond het dat eigenlijk bijna beledigend voor zulk goed eten, dus hebben een goede fooi achter gelaten!
Ajplooy .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Lekker gegeten bij Flores.
Eten goed gaar en erg lekker. Uitstraling van het restaurant zou iets sfeervoller kunnen. Bediening was goed.
Adela B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
we hebben lekker en heel relaxt gegeten geen haast klus .
het eten was lekker bereid en leuk opgediend .
Gaan daar zeker nog een keertje eten .
Josien D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We moesten- na lang wachten- zelf vragen om de kaart en het tweede drankje dat we bestelden werd vergeten. Het eten duurde ook heel lang maar was wel erg lekker. Inrichting is gedateerd en de bediening wel vriendelijk maar onervaren, jammer voor de mensen in de keuken want het eten is goed.
A.M. K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
gezellige sfeer en het eten en bediening zijn vriendelijk.
Rvdpieterman .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We werden hartelijk ontvangen en snel bediend. De gerechten waren smakelijk en werden ook smaakvol opgediend.
Een klein minpuntje is dat er niet veel keus is in aperitiefjes.
A.C. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Met de AH restaurantactie met mijn broer en zus hier gegeten, dus 1 at à la carte. Het was heerlijke en heel gezellig. De garnalenkroketjes waren heerlijk, net als de carpaccio. Goede porties en smaakvol opgediend. Zalm zou ik nooit met pesto maken maar die was verrassend en heel geslaagd! De crême brûlée was lekker maar het appeltaartroomijs werkelijk verrukkelijk! De cheesecake was iets te zoet maar dat werd goedgemaakt door het frisse citroenijs. Complimenten voor de kok, alweer! We komen terug!
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Goed gastheerschap, heerlijk gegeten en prima kwaliteit. Angussteak en zalmmoot waren boven verwachting.
voorgerecht en nagerecht prima en de huiswijn was klasse. We komen graag terug.
Hetty K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
goede service was sfeer vol en erg gezellig doen we nog een keer
Annetsmith .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Prima gegeten bij Flores. De bediening was aardig en vlot, de gerechten smaakten goed en het zag er allemaal netjes uit.
Wilmahuijer .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij zijn met de A&H aktie voor het eerst naar naar Flores geweest. De bediening was goed. We konden kiezen uit een driegangenmenu. De garnalenkroketjes en de carpaccio waren lekker. De wijn was prima. De biefstuk was goed gebakken met wat groenten erbij. De pesto erbij had voor mij niet gehoeven. De frietjes waren lekker. Het toetje de creme bulee en de cheesecake waren lekker. Na een kop koffie gingen we voldaan naar huis.
Dickenwilhendriks .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Genoten van het ah driegangen diner,mn vriendin de visgerechten en ik de vleesgerechten,heerlijk! Vriendelijke bediening,een herhaling waard!
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hebben al enkele malen bij Flores gegeten: altijd lekker en prima prijs/kwaliteit
verhouding.
Gisteravond via restaurantactie AH gereserveerd.
Keuzemenu voor elk wat wils en de kwaliteit en porties zoals altijd.
Heerlijk gegeten en ruim voldoende.
Wij blijven komen en hopelijk meer klanten via deze actie.
Loranna S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH diner actie. Jammer dat je maar uit 2 voor-hoofd en nagerechten kunt kiezen maar het smaakte allemaal heerlijk. Vooraf de garnalenkroketjes, als hoofdgerecht een heerlijke malse biefstuk, en de cheescake smaakte ook prima.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ons buurtrestaurant , waar we nog nooit hadden gegeten , is goed bevallen !
Heerlijk drie gangen diner met malse biefstuk en heerlijke zalm . Voor een persoon was er vegetarische variant .
Dit was wat veel ; jammer dat de doggybags op waren , maar anders had het wel mee gekund .
Toilet zou iets opgeknapt kunnen worden ( tegelvloer)
Aardige bediening !