Eetcafé Flores

Floresstraat 19 2022 BB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Flores

Steak tartaar in het gezellige Haarlem

Flores is een typisch eetcafé in de Haarlemse Floresstraat. Het bruist er van gezelligheid en er is altijd wel wat te doen. Als je houdt van een levendige sfeer zit je hier goed! Een beetje eetcafe heeft een lekkere no-nonsense kaart, en ook bij Flores kun je rekenen op overheerlijke en herkenbare gerechten. Wat dacht je van fish & chips of steak tartaar? Flores zelf belooft dat ze zo lekker zijn, dat je er voor terug komt!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Flores

Dinsdag en Woensdag 15:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag t/m Zondag 15:00 - 00:00

Erma V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
BennoTijs1952 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
In een voor mij nostalgische buurt - na hartelijke ontvangst - prima gegeten. De inrichting leidde er wel toe dat het met elkaar praten al gauw ontaardde in met elkaar schreeuwen... of zwijgen.
janinekunnen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH-kaart. Van tevoren keuzemenue al gezien op internet en daarom ook speciaal voor dit restaurant gekozen. Lekker breekbrood vooraf met zowel kruidenboter als aioli (niet inbegrepen,kost E 4.50). De garnalenkroketjes met salade waren heerlijk. Zowel de zalm met lekkere groente en smakelijke saus als de botermalse biefstuk bevielen ons zeer goed. Ook fijn dat het geen kinderachtige stukjes waren. Tot slot nog superlekkere toetjes. Alleen de zitplaatsen waren een beetje krap, maar verder erg leuke inrichting.
In het begin zeer vlotte bediening. Toen het later druk werd moesten we wat lang op het dessert wachten.
Vriendelijke bediening.
Absoluut een aanrader !
Woezelaar .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Op zich prima menu met AH actie, wel een beetje karige keuze, gerechten wel smakelijk. Prijs wel hoog voor een dergelijk menu samen met bon en 4 drankje en 2 koffie toch meer dan 50 euro kwijt.....
Anita F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gewoon een leuk restaurant met een prima menu en service
Knabbelhok .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gezellig buurtrestaurant met gratis parkeren voor de deur. Goed eten, we hadden een 3 gangen menu van het Ah actie. We konden niet iets anders van de kaart kiezen.
Ron E.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Redelijke eetgelegenheid vol met klanten die met de AH actie betaalden. Wij ook en we waren incl. Drankjes 48 euro schuldig. Of dit menu voor de volle prijs zijn geld waard is??
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Het eten was lekker en vol van smaak. Het was puur genieten voor alle zintuigen. Lekkere verse salade met garnalen kroket en overheerlijk zalmfile met romig en vers gekruid saus en groente. Het nagerecht was hemels. De pudding was rijk van subtiele smaken en lekker ijs met appeltaart smaak. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Jammer dat de keuze zo beperkt is. Verder wel opvallend dat de drie gerechten van de kaart 5 euro goedkoper waren dan op onze rekening.
De gerechten op zich waren prima.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Helaas erg beperkte keuze en de prijs van het driegangenmenu was 5 euro hoger !!!
Je kon maar uit twee gerechten kiezen .
Stephanie P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten was prima! Echt goed! We waren positief verrast. Wat wel een minpuntje was (volgens ons) was de iets te harde muziek en de muziekkeuze. Hier was niet echt over nagedacht. De WC kan ook beter, gewoon een kleine facelift. Verder was de zaak gezellig aangekleed voor kerst. Een aanrader en we komen zeker terug!
leo133 F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We zijn bij Flores zeer vriendelijk ontvangen. Flores zal geen sterrenrestaurant worden, maar dat is ook niet hun ambitie. Het is een prettig buurtrestaurant met vriendelijke en voork mende bediening en uitstekend eten. Goeie kwaliteit/prijsverhouding.
Wij komen er zeker terug
J.R. P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst. Goede tussenpauzes tussen de gangen.
Borden bij hoofdgerecht goed warm, zodat dit niet snel afkoelt.
Zonder meer een aanrader om hier nog eens naar toe te gaan.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Bij Flores gegeten met de ah-actie, gemoedelijke sfeer, spontane, vriendelijke obers die wel correct blijven en elke gang even kwamen informeren of alles nog naar wens was. Lekker gegeten, met zorg opgediend, lekkere wijn. Compliment aan de heren; toen wij binnen kwamen zat er al een grote groep van zo'n 25 man. We hebben hier totaal geen 'last' van gehad. In die zin dat wij(en de andere gasten) hierdoor niet lang op het eten hoefden te wachten. Ze hadden alles prima onder controle. We hebben een fijne afsluiter van een dagje Haarlem gehad.
N P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hier terecht gekomen door de ah restaurant actie maar dit was een slecht idee, de bon werd namelijk niet geaccepteerd 'er zijn er al 10 voor ah helaas', erg vreemd. Hoofdgerecht gemiddeld, nagerecht onvoldoende. Bediening dikke onvoldoende, glazen laten vallen, onbehulpzaam, niet attent. Het vak gastheer onwaardig, klant een goed gevoel geven kennen ze hiet niet, de heren gaan liever met gasten in discussie. Inrichting ouderwets en de locatie is ver uit het centrum. Over het geheel een dikke onvoldoende met name door de mentaliteit van de leiding.
Floriz Z.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Prima eetcafé met echt goede gerechten. Prima porties en voor ieder wat wils.
Vooraf de garnalenkroketjes, als hoofd de zalm en na de cheesecake. Alles smaakte zeer goed!
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hier met 8 vriendinnen gegeten via de AH-actie. Het was een apart AH-menu. € 34,50 voor 2 personen en dat was het meer dan waard. Alles was heerlijk. Met broodje vooraf, wijn en fooi kwamen wij uit op € 35,00 p.p.
Kortom voor het eten kan je hier goed heen gaan. De inrichting is een beetje gedateerd. Gezellig met z'n tweetjes zou ik niet zo snel doen, maar wij hadden een hele gezellige avond.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Verrassend restaurant, eenvoudige uitstraling, maar prima gerechten, aardige sfeer, en een vriendelijke en correcte bediening. Om terug te komen!
Bianca C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lekker gegeten. We moesten voor het menu 34,50 betalen. Vreemd, het duurste voor-, hoofd-, en nagerecht waren bijelkaar geen 34,50!!!!!
H F.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Voor de AH actie een speciaal keuzemenu.
(Twee voor- hoofd- nagerechten.)
Jammer dat er voor dit keuzemenu €34,50 wordt berekend. Je betaald meer dan de prijs op de menukaart☹️