Eetcafé Flores

Floresstraat 19 2022 BB Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Krokante gamba's met meloen, sojasaus en kerriemayonaise
      Salade met coppa di parma, mozzarella en basilicumdressing
      Vitello tonato; kalfsfricandeau met tonijnmayonaise en kappertjes
  • Hoofdgerechten
    • Op de huid gebakken doradefliet met bieslook-roomsaus
      Ierse black angus biefstuk met keuze tussen sjalot of pepersaus
      Tortellini met ricotta en spinazie, gedroogde tomaat en pestosaus
  • Nagerecht
    • Tarte tatin met vanillesaus, kaneelijs en slagroom
      Chocolade brownie met salted caramel en chocoladeijs
      Vanille crème brulée met appeltaart-roomijs

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Eetcafé Flores

Steak tartaar in het gezellige Haarlem

Flores is een typisch eetcafé in de Haarlemse Floresstraat. Het bruist er van gezelligheid en er is altijd wel wat te doen. Als je houdt van een levendige sfeer zit je hier goed! Een beetje eetcafe heeft een lekkere no-nonsense kaart, en ook bij Flores kun je rekenen op overheerlijke en herkenbare gerechten. Wat dacht je van fish & chips of steak tartaar? Flores zelf belooft dat ze zo lekker zijn, dat je er voor terug komt!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Flores

Dinsdag en Woensdag 15:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag t/m Zondag 15:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Flores

Leendert S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
heerlijk gegeten met de AH-actie. niet te duur en toch lekker. Eenvoudig aankleding maar daarom blijven de prijzen relatief laag. Verrassend goed .
Dorine S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zeer eenvoudige inrichting
Vriendelijke bediening
Eten: net aan oke, niet bijzonder.

Keuze van de kok is om de saus bij hoofdgerecht over vlees te serveren. Als de smaak of hoeveelheid van de saus dan niet naar verwachting, dan is dat zonde.

Voorgerecht: bijzondere combinaties en weinig smaakvariatie
Hoofdgerecht: oke
Nagerecht: ook weer overgoten door saus wat zonde is voor het gerecht waar het omgaat.

Dan ook nog de pech hebben dat een groepje van 4 waarvan er al 2 al duidelijk een aantal borrel op hebben, aan een tafel achter ons. Zij waren erg luidruchtig.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
M R.
Het viel tegen
Muep W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het was druk en er was maar 1 persoon in de bediening. Duurde erg lang voordat we ons hoofdgerecht kregen.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima eten voor prima prijs met AH aktie. Huiselijke sfeer.
Gerald P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het is een sfeervol, klein restaurant in een aardig wijkje. We hadden een driegangen menu met mooi opgemaakte schotels die goed van smaak waren. Toen wij er aten was het rustig en gezellig. Leuke tent om tegen een betaalbare prijs lekker een avondje te eten in Haarlem.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wij zaten voorin aan het raam maar hadden veel last van de voordeur en tocht omdat de deur eigenlijk open moest blijven vanwege het snel warm worden binnen. Of een airco aanschaffen of een tussendeur maken. Nu alleen een klein houten schermlje waar de tocht langs ging. Deur mocht wel dicht maar beter om dit aan te pakken denk ik zo.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Leuk klein restaurant. We kwamen i.v.m. de restaurantactie van Albert Heijn. Het restaurant is vlakbij maar wij kenden het niet. Onopvallend van buiten, heel intiem en gezellig binnen. Wij aten heel lekkere gerechten. Goed klaargemaakt. Opvallend goed waren de frites. Echt uit de kunst!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima prijs kwaliteit verhouding, geen poeha, gewoon lekker gezellig en goed eten voor een zeer acceptabele prijs.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Uitstekende attente bediening. Chapeau!
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Waardeloos, slechte services en wijn die beter tot zijn recht kwam als azijn, vieze glazen!
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Alles bij elkaar hadden we er meer van verwacht. Ik begrijp ook niet helemaal wat het verschil is tussen een eetcafé en restaurant is. De intrichting is echt restaurant, dus lijkt het me meer logisch om daar de recentie over te maken. Flores is redelijk klein te noemen. Als het vol is is erg rumoerig, maar niet ongezellig. De ontvangst was wat onwennig, de bediening aardig. Het eten viel wat tegen. Er werd gevraagd of we brood wensten voordat we de kaart kregen. We moesten daar achteraf € 4,75 voor betalen. De krokante gamba's met meloen was redelijk. De gamba's waren erg klein en de pluk sla bovenop ontging mij. De Black Angus sucade steak was besteld met een pepersaus. Je kan twisten hoe een pepersaus moet smaken, maar in ieder geval zouden er pepers in moeten zitten en op z'n minst zou je ze moeten kunnen proeven. De groente was onder de steak gelegd, wat er niet vrolijk uit zag. Waarom niet de groente apart van het vlees? Een Irish coffee was niet mogelijk want de whisy was op.
Hetty K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Gezellig eetcafé voor herhalingvatbaar.
Atie B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Leuke bediening en lekkerceten
Mengsje S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Lekker eten goeie bediening en aardige mensen naast ons
Adela B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Zeer vriendelijk personeel lekker gegeten verdiend een dikke OKE
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangen, zeker een aanrader.
P J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Met AH/actie gegeten. Kreeg aparte menukaart die wel anders is dan vermeld op de site. Voorgerecht vitello tonato had een heel dunne saus. Met heerlijk ( apart af te rekenen ) broodjes was het toch een redelijk voorgerecht. Hoofdgerechten van dorade en vlees waren heerlijk. Wel heel jammer dat bijgerecht frites ontzettend vet& zout was en de peperssaus bij de ”biefstuk” ondefinieerbaar was en daardoor onaangeroerd bleef. De hoofdgerechten hadden beiden bescheiden groenten als decoratie op het bord met helaas too much vette olie langs de rand. De bediening was correct en had geen klik met ons , wel met vaste gasten . De wijnen waren prima. Al met al voor de prijs aardig gegeten.