Eetcafé Flores

Floresstraat 19 2022 BB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Flores

Steak tartaar in het gezellige Haarlem

Flores is een typisch eetcafé in de Haarlemse Floresstraat. Het bruist er van gezelligheid en er is altijd wel wat te doen. Als je houdt van een levendige sfeer zit je hier goed! Een beetje eetcafe heeft een lekkere no-nonsense kaart, en ook bij Flores kun je rekenen op overheerlijke en herkenbare gerechten. Wat dacht je van fish & chips of steak tartaar? Flores zelf belooft dat ze zo lekker zijn, dat je er voor terug komt!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Flores

Dinsdag en Woensdag 15:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag t/m Zondag 15:00 - 00:00

José N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gezellig buurt eetcafé, vriendelijke sfeer
Edith M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Aardige bediening, rustige ambiance, fijn om met grotere groep te zitten (10 personen) ondanks dat er nog meer tafeltjes bezet waren. Je kunt elkaar tenminste goed verstaan.
Eten zeer smakelijk.
jacobien.vrieze .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een ontzettend leuk en gezellig restaurantje/eethuis, en eindelijk iets in Haarlem Noord waar je goed kunt eten. De gerechten zijn simpel, althans zo lijkt het op de menukaart, maar de kok heeft het zeer goed klaargemaakt, met smaak. Vooraf geitenkaaskroketjes en partner had zalm. Beiden zeer goed. Als hoofdgerecht Doradefilet met paprikasaus en biefstuk, heerlijk. Frieten erbij. Het nagerecht was top: creme brulée met hazelnootijs en voor mij citroentaartje met citroensorbetijs, goddelijk. Wij komen vaker. Okay de wachttijd was lang, maar daarvoor hadden ze ons gewaarschuwd en we kregen als troost een drankje van het huis.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Bediening is echt super. Leuke gesprekjes met de kinderen, mogelijkheden om hun wensen te vertellen, echt een fijne manier om met mensen om te gaan. Ik heb er meermaals gegeten en dit keer was t matig, helaas. Pindasaus zo sterk en dik, net of hij verbrand was. Dat was zo bepalend voor de rest. Jammer! Volgende keer weer de eenborat want die is helemaal te gek!
theo-paulien .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was erg lekker en gezellig personeel.voor herhaling vatbaar. Heerlijk buiten gezeten met mooi weer. Goede bediening. En de prijs was ook goed.
bc.jansen .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
gerechten waren erg vet en machtig. gelukkig wel een verfrissend nagerecht. al met al een redelijk geslaagd etentje. bediening was erg vriendelijk.
Eropuit Met L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Aangepaste kaart voor Ah actie opzich prima, maar erg teleurstellend als er dan iets niet beschikbaar is!
Reserveringskosten?? 2,50 pp, we konden niet zonder reservering daar eten met bonnen, heel bizar dus!
Kwamen weinig langs voor drinken, daar waar ze op kunnen verdienen.........
Jammer dat ze niets met "opmerking voor het restaurant" gedaan hebben, daar stond nl verjaardagsetentje (was opmerking die je bij de reservering kon zetten),jammer hoor
Eten was wel echt lekker, mooi opgemaakte borden ook.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas
yanulienka .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Alles was leuk. Voor vrijdagavond was het restaurant niet druk. Het service was snel en goed, eten was heerlijk en genoeg.
José N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig ingericht restaurant. Wij zaten, op eigen verzoek, binnen maar ook op het terras zag het er erg gezellig uit! Bediening was prima, gezellige babbel! Aanrader!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben in restaurant Flores gesmuld... zo lekker was het! En dat met een topservice erbij maakt "uit eten" écht compleet!
Dank jullie wel.
H.gr.
Yvonne
ellenvandeklok .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Even bijkletsen met een vriendin, we hadden het niet beter kunnen treffen. Heerlijk gegeten, geen haast tussen de gangen. Prima, vriendelijke bediening, genoeg keuze in het menu. We komen zeker terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij zijn al diverse keren hier geweest en eten altijd erg lekker. De prijzen zijn redelijk en de bediening is altijd erg vriendelijk.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gegeten met de AH restaurant actie. Eten was oke maar niet speciaal. Zou voor een buurt restaurant verwachten dat je kiest voor of brasserie (eenvoudige gerechten/daghap) of echt hoogstaand, dit is er tussenin. Jammer ook dat je niet van de gehele kaart kan kiezen.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en doordat niet alle gerechten leverbaar waren van het keuzemenu mochten we vrij van de kaart kiezen waarbij we het goedkoopste gerecht gratis was. Goede oplossing!
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ik heb samen met mijn vriendin heerlijk gegeten ! Gezellig , gastvrij ontvangen , en heerlijk eten we komen zeker terug!
Hetty K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
gezellig en knus
gauwe .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten met 4 personen. Prima keuze menu's en een zeer prettige bediening.
Goed prijs/kwaliteit verhouding.
Echt een aanrader, ook zonder de AH actie.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima gerechten in een no nonsense inrichting met vriendelijk personeel. En dat alles tegen een heel redelijke prijs. Het restaurant ligt aan de rand van het Cronjé- winkelcentrum, dus een beetje uit de loop. Maar het is de kleine omweg meer dan waard. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wel eerlijke, smaakvolle gerechten in ruime porties.
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voor de 3e keer bij Bistro Flores gegeten en dát zegt al genoeg. eerlijke keuken, mooie porties en vriendelijke bediening.
Kortom, we komen zeker nogmaals naar Flores terug.