Eetcafé Flores

Floresstraat 19 2022 BB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Flores

Steak tartaar in het gezellige Haarlem

Flores is een typisch eetcafé in de Haarlemse Floresstraat. Het bruist er van gezelligheid en er is altijd wel wat te doen. Als je houdt van een levendige sfeer zit je hier goed! Een beetje eetcafe heeft een lekkere no-nonsense kaart, en ook bij Flores kun je rekenen op overheerlijke en herkenbare gerechten. Wat dacht je van fish & chips of steak tartaar? Flores zelf belooft dat ze zo lekker zijn, dat je er voor terug komt!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Flores

Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
ellenvandeklok .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Even bijkletsen met een vriendin, we hadden het niet beter kunnen treffen. Heerlijk gegeten, geen haast tussen de gangen. Prima, vriendelijke bediening, genoeg keuze in het menu. We komen zeker terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij zijn al diverse keren hier geweest en eten altijd erg lekker. De prijzen zijn redelijk en de bediening is altijd erg vriendelijk.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gegeten met de AH restaurant actie. Eten was oke maar niet speciaal. Zou voor een buurt restaurant verwachten dat je kiest voor of brasserie (eenvoudige gerechten/daghap) of echt hoogstaand, dit is er tussenin. Jammer ook dat je niet van de gehele kaart kan kiezen.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en doordat niet alle gerechten leverbaar waren van het keuzemenu mochten we vrij van de kaart kiezen waarbij we het goedkoopste gerecht gratis was. Goede oplossing!
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ik heb samen met mijn vriendin heerlijk gegeten ! Gezellig , gastvrij ontvangen , en heerlijk eten we komen zeker terug!
Hetty K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
gezellig en knus
gauwe .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten met 4 personen. Prima keuze menu's en een zeer prettige bediening.
Goed prijs/kwaliteit verhouding.
Echt een aanrader, ook zonder de AH actie.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima gerechten in een no nonsense inrichting met vriendelijk personeel. En dat alles tegen een heel redelijke prijs. Het restaurant ligt aan de rand van het Cronjé- winkelcentrum, dus een beetje uit de loop. Maar het is de kleine omweg meer dan waard. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wel eerlijke, smaakvolle gerechten in ruime porties.
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voor de 3e keer bij Bistro Flores gegeten en dát zegt al genoeg. eerlijke keuken, mooie porties en vriendelijke bediening.
Kortom, we komen zeker nogmaals naar Flores terug.
Filip J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Flores is gelegen in een aardige volksbuurt ; je verwacht op deze plek niet direct een restaurant, maar dat vonden wij juist heel leuk. We verzilverden deze avond onze AH/Iens- bonnen. Het betrof een 3-gangen keuze menu.
Er kon gekozen worden tussen Angus steak of een moot zalm als hoofdgerecht. We werden zeer aangenaam verrast door de uitstekende kwaliteit van zowel voor-als hoofdgerecht en zelfs het dessert was perfect.
Ook met de porties waren ze niet kinderachtig; ruimschoots genoeg voor een gemiddelde eter.
Op verzoek kregen wij keurig kraanwater geserveerd i.p.v. een veel te duur mineraalwatertje.
Alles vers gemaakt. Klein minpuntje was de lange wachttijd tussen de gerechten, maar dit kwam deels doordat
een aantal gerechten, die reeds klaar waren om uitgeserveerd te worden, tegen de vlakte ging met een hoop scherven tot gevolg. Wij hebben het lange wachten niet als bezwaarlijk ervaren mede door de zeer goede rode en witte huiswijn, die men ons serveerden.
Toch nog een laatste puntje van kritiek: het kopje koffie- overigens leuk begeleid door chocolaatjes- was te slap.
Conclusie: prijs/kwaliteit - ook zonder kortingskaart!- uitstekend en zeker voor herhaling vatbaar.
Erma V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
via de ah actie hier gegeten , met familie,
eten was heerlijk, perfect bereid.
goede vriendelijke bediening.
enige minpuntje was de kou zodra de deur open ging.
dus als we weer komen gaan we op een andere plek zitten, we komen zeker terug
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hebben met een 7 tal voetbalvrienden genoten van deze avond, AH Restaurant Actie, een zeer geslaagde avond !!! De ambiance was gezellig en het bedienend personeel was vriendelijk !!!
BennoTijs1952 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
In een voor mij nostalgische buurt - na hartelijke ontvangst - prima gegeten. De inrichting leidde er wel toe dat het met elkaar praten al gauw ontaardde in met elkaar schreeuwen... of zwijgen.
janinekunnen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH-kaart. Van tevoren keuzemenue al gezien op internet en daarom ook speciaal voor dit restaurant gekozen. Lekker breekbrood vooraf met zowel kruidenboter als aioli (niet inbegrepen,kost E 4.50). De garnalenkroketjes met salade waren heerlijk. Zowel de zalm met lekkere groente en smakelijke saus als de botermalse biefstuk bevielen ons zeer goed. Ook fijn dat het geen kinderachtige stukjes waren. Tot slot nog superlekkere toetjes. Alleen de zitplaatsen waren een beetje krap, maar verder erg leuke inrichting.
In het begin zeer vlotte bediening. Toen het later druk werd moesten we wat lang op het dessert wachten.
Vriendelijke bediening.
Absoluut een aanrader !
Woezelaar .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Op zich prima menu met AH actie, wel een beetje karige keuze, gerechten wel smakelijk. Prijs wel hoog voor een dergelijk menu samen met bon en 4 drankje en 2 koffie toch meer dan 50 euro kwijt.....
Anita F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gewoon een leuk restaurant met een prima menu en service
Knabbelhok .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gezellig buurtrestaurant met gratis parkeren voor de deur. Goed eten, we hadden een 3 gangen menu van het Ah actie. We konden niet iets anders van de kaart kiezen.
Ron E.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Redelijke eetgelegenheid vol met klanten die met de AH actie betaalden. Wij ook en we waren incl. Drankjes 48 euro schuldig. Of dit menu voor de volle prijs zijn geld waard is??