Eetcafé Flores

Floresstraat 19 2022 BB Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Eetcafé Flores

Steak tartaar in het gezellige Haarlem

Flores is een typisch eetcafé in de Haarlemse Floresstraat. Het bruist er van gezelligheid en er is altijd wel wat te doen. Als je houdt van een levendige sfeer zit je hier goed! Een beetje eetcafe heeft een lekkere no-nonsense kaart, en ook bij Flores kun je rekenen op overheerlijke en herkenbare gerechten. Wat dacht je van fish & chips of steak tartaar? Flores zelf belooft dat ze zo lekker zijn, dat je er voor terug komt!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Flores

Dinsdag en Woensdag 15:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag t/m Zondag 15:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Flores

Eva G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We waren voor het eerst. Leuk dat we nu een restaurantje in de buurt weten. Omdat we met AH-bonnen reserveerden hadden we een beperkte keuze, benieuwd naar de rest van het menu,
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig restaurant met leuke bediening. Het eten smaakte super lekker. Goede uitleg over de wijnkaart.
Zeker een aanrader.
brinkemh .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Goede ontvangst en snel en plezierig geholpen. Vraag was ook op welk moment we ons dessert wilden. Niet gehaast.
Vond de gerechten heerlijk, alleen de biefstuk niet zo mals of voor mij iets te rood.
Leuk restaurant op onverwachte plek in Haarlem noord. Voordeel als je met auto komt e ris gratis parkeergelegenheid. Toeslag ivm Iens reservering was nieuw voor me.
Marianne
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Klein restaurant, een eind buiten het centrum van Haarlem, in een wijk waar je geen restaurant zou verwachten. Wat beperkte kaart, zoals gebruikelijk bij de AH-Restaurantactie. Ook de drankenkaart is tamelijk beperkt. Wel smakelijk gegeten.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Hier op 11-08 vrijdag (dag voor Dance Valley) geweest met vrouw en kids met een AH restaurantactie.
Gerechten waren heerlijk, vlees was bijzonder goed. Attente en sympathieje jongemannen in de bediening. Daar lag het dus niet aan.

Een onaangename verrassing was de 2.50 euro IENS-reserveringskosten p.p., die we extra moesten betalen, dus 5 euro toeslag in totaal. Dit hadden we niet eerder meegemaakt bij andere restaurants, die ook meedoen aan AH restaurantacties.
Verdere navraag bij een goede kennis van mij, die ook in Haarlem een restaurant heeft en ook altijd meedoet met de AH actie, wist mij te vertellen, dat dit niet mag. Deelnemende restaurants betalen p.p. 1.50 euro aan IENS, dus 3 euro in totaal voor elke AH restaurantactiebon en dit wordt onder geen beding doorberekend aan de klant (klant neemt de bon mee en betaalt alleen voor 1 menu + alle andere extra's (drinken, extra gerechten buiten de actie), maar geen reserveringskosten pp.

In mijn ogen is dit zakelijk niet slim; in ieder geval voor mij de eerste en laatste keer. Zonde, want aan de gerechten en de service heeft het niet gelegen.
Trouwens, ook een beetje flauw, dat een kop koffie of thee niet kon ipv een dessert (terwijl een dessert meer kost). Dit is nergens anders een probleem
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wij zijn hier al meerdere keren geweest maar bij deze gelegenheid liep het niet zoals anders.
Voorgerechten pas na één uur wachten. Hoofdgerecht duur nog eens 45 minuten.
Bediening op zich goed al liep er een, blijkbaar, onervaren kracht die te vaak vroeg of wij of wat wilde drinken.
De gerechten waren verder prima maar het geheel viel deze keer wat tegen.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima eetgelegenheid in de buurt.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het eten is redelijk. Jammer van de slechte sauzen over het mooie angus vlees en de dorade. tip: geef saus apart erbij voor de liefhebber. Bediening erg vriendelijk.
Yvon T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
we hebben lekker gegeten, gezellig ingericht, aardige bediening, het duurde iets te lang tot het hoofdgerecht kwam, wel aanrader.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij echt heerlijk gegeten in een ontspannen en gemoedelijks sfeer. Vriendelijk ontvangst en ook tijd voor een praatje zeker een adres waar nog eens terugkomen
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een heerlijk eet-buurt-café! Gezellig. De bediening speelt goed op situaties in. Ook wordt goed geluisterd naar je wensen. Het eten was echt puik goed, geweldige biefstuk - op verzoek iets meer rare gebakken dan de vorige keer en dat werd grandioos lekker. Deze boys verdienen een pluim. We zullen zeker geregelde gasten worden, ook als onze AH-bonnen op zijn!!!!! Ga zo door jongens! Liefs Vera (en Hedwig).
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Voorgerecht zalm, hoofdgerecht biefstuk en ravioli waren heerlijk. Toetje allebei een citroentaartje was ook erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
a D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vriendelijke bediening. Voldoende keuze uit A.H menu . Vooral het abrikozenijs met abrikozen en sabayon saus was erg lekker. Geen parkeerproblemen.
Tinka N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Sfeer heel relaxed, voorgerechten waren smakelijk, hoofdgerechten waren erg goed, super malse biefstuk en mooie vis. Toetje: het citroentaartje kunnen we aanbevelen.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima eetcafé. Lekker ontspannen. Vlotte bediening die je ook met rust weet te laten. En bovenal: prima eerlijke gerechten. Klein minpuntje: de keuze was ietwat beperkt, maar wel toereikend.
karin K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima zaak, géén parkeerproblemen, vriendelijke bediening, prima menu v.d.A.H- actie, uitstekende kwaliteit, kortom, voor herhaling vatbaar.
José N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Vriendelijke bediening. Was echt een gezellige avond!
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gezellig buurt eetcafé, vriendelijke sfeer
Edith M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Aardige bediening, rustige ambiance, fijn om met grotere groep te zitten (10 personen) ondanks dat er nog meer tafeltjes bezet waren. Je kunt elkaar tenminste goed verstaan.
Eten zeer smakelijk.
jacobien.vrieze .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een ontzettend leuk en gezellig restaurantje/eethuis, en eindelijk iets in Haarlem Noord waar je goed kunt eten. De gerechten zijn simpel, althans zo lijkt het op de menukaart, maar de kok heeft het zeer goed klaargemaakt, met smaak. Vooraf geitenkaaskroketjes en partner had zalm. Beiden zeer goed. Als hoofdgerecht Doradefilet met paprikasaus en biefstuk, heerlijk. Frieten erbij. Het nagerecht was top: creme brulée met hazelnootijs en voor mij citroentaartje met citroensorbetijs, goddelijk. Wij komen vaker. Okay de wachttijd was lang, maar daarvoor hadden ze ons gewaarschuwd en we kregen als troost een drankje van het huis.