Eetcafé Facet

Weissenbruchlaan 8 3054 LN Rotterdam Nederland Kaart
31-104611988

Meer informatie over restaurant Eetcafé Facet

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Gilles V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wat een top zaak! Zowel de aardige en behulpzame bediening als de entourage (schitterende kerstversiering) en de kwaliteit van het diner waren heel goed!
We hebben een gezellige avond gehad in Facet met ook nog eens een heerlijke betaalbare wijn.
HHugenholtz .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Erg lekker eten en gezellige sfeer! Leuke kaart met genoeg variatie. Goede en nette bediening. Een absolute aanrader ook voor de lunch.
FloorvanTongen .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Erg lekker gegeten voor een eetcafé! Goede keuze uit verschillende gerechten. Bediening is ook vriendelijk. De zaak zelf ziet er gezellig uit en naar mijn idee echt een tweede thuis voor vele gasten. Ik ga hier zeker in de toekomst een keer terugkomen.
P.s. het uitzicht op de Bergse plas maakt het extra leuk!
Marces01 S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Eten was er slecht, vegetarische stamppot veel aardappel met 3 rucola blaadjes, en het was koud. Bovenop een spies met tomaat en fabriekskaas dat smaakt naar plastic. Spare ribs waren okay. Wij vonden de bediening inflexibel, want we konden niet de rekening door tweeën delen.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het eten is er prima, spare ribs of biefstukje in jus. erg lekken en onbeperkt friet zal voor sommigen ook een USP zijn. Service wisselend, decor mogen ze wel eens wisselen
Kayla V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Hele gezellige avond, hebben heerlijk gegeten vooral de spare ribs en speculaastaart. De bediening ( een charmante blonde dame en een aardige man) is zeer vriendelijk, snel en hebben ondanks de drukte toch nog tijd voor een praatje. Leuk detail, een lolly bij de rekening. Wij gaan zeker terug.
SNail .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Met 2 personen gegeten bij Facet. Een had spareribs besteld en ik zeewolf met saus van tuinkruiden. De spareribs waren niet goed bereid gemaakt, het vlees viel niet van het bot zoals het hoort. De zeewolf was weer net te gaar en de saus was flauw. Erg jammer. De bediening is redelijk. Het decor binnen is prima, maar het uitzicht naar buiten wordt verpest door een benzinepomp vlak voor de deur. Geen herhaling waart.

We visited the place with 2 persons. Our main course was spare ribs and wolffish with a sauce of herbs. The spare ribs we not cooked long enough, the meat did not fall off the bones as it should. The fish was a bit overcooked and the sauce hat little taste. A pity for such a nice fish. The service is ok. Inside is fine, but the view outside is ruined by a petrol station right in front of the restaurant. All in all not worth a second visit.
RobertR1965 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Zaterdagavond met vrienden in een ontspannen sfeer gegeten, in dit gezellige restaurant.
Een tafeltje aan het raam, met een prachtig uitzicht op de plas.
De tournedos stroganoff was heerlijk.
Het pannetje mosselen, rijkelijk gevuld en goed klaargemaakt.
De kabeljauw van het 3 gangen menu was erg lekker.
De bediening was zeer vriendelijk en vlot.
Complimenten aan kok Bas.
En..oh, wat een overheerlijke chocoladetaart met slagroom en aardbeien.
Wij komen hier zeker terug.

Hansbeek .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Voor we het ruime sop kozen, eerst me z'n vieren wat bij facet gegeten.
Een werkelijk heerlijke saté en een goed glas wijn, bediening vriendelijk en in voor een gezellig praatje. Leuk om hier regelmatig even aan te schuiven.
Tot snel.
Trebbor1 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Wat een gekken hier. Je besteld asperges op zijn Vlaams.
Je betaalt hier gewoon goed geld voor.
De krieltjes zijn geen krieltjes maar een of ander vies half fabrikaat.
De gekookte eigen zijn goor want die komen voorgekookt binnen uit een emmer.
De asperges zijn zo dun dat ze meer lijken op bleke uit de kluiten gewassen sperziebonen.
Na dit alles kenbaar te hebben gemaakt aan de bediening, wordt dit ook zonder blikken of blozen erkend.
Maar er worden zoveel asperges verkocht dat het onmogelijk in om de eieren vers te koken. Hahaha, wat voor een kok ben je dan!!!!!
Maar gelukkig werd er ook nog even met de eigenaar overlegd, deze kon zich prima vinden in zijn eigen bedrijfsvoering.

Wjzondag .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Hartelijke ontvangst. Heerlijk eten in een prettige ambiance. Het eten was met liefde bereid en mooi opgemaakt. De aspergesoep was super en de sate boven gemiddeld lekker. De huisgemaakte cheesecake was een ware smaaksensatie. We komen vast nog een keer terug!
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
alleen leuk als je vaste klant bent, anders ben je echt een nummer!! jammer, want je kan met zo zaak in mijn optiek iets beters achter laten dan deze indruk die ik nu heb.

Samen met mijn partner gaan lunchen, eten redelijk, maar voor die prijs het zeker niet waard!

ik geef liever mijn centjes ergens anders uit, waar de service veel meer er toe doet
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Met zijn 5en afgelopen zaterdagavond heerlijk en vooral gezellig gegeten. We hebben voor het 3-gangen menu van 25 € gekozen. Het smaakte allemaal uitstekend. Het is hier geen parkheuvel, maar de flinke kritieken die ik hier lees herken ik niet. Goede kwaliteit en misschien een beetje aan de prijs. Wijn en bier is hier prima, de Irish coffee ook, de espresso valt wat tegen, maar de desserts zijn weer heerlijk. Een plek om snel terug te komen.
Hartelijk dank voor uw recensie we gaan aan de espresso werken!!!
Met vriendelijke groeten,

Frans van Breemen
A B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Eetcafe-kaart met restaurantprijzen. Lauwe steak met koude aardappel. Prima wijntjes, gezellig druk en vriendelijk bediening. Leuk met die bar in het midden.
Hermes5 V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Prima kaart, veel keuze. Broodje met pikante kip uit de wok besteld: erg lekker. Nog een tweede besteld. Royale glazen wijn. Zeer prettige en prof. bediening.
Geweldige sfeer; volop kerstversiering, pindaschillen op de vloer.
Top! Zeker een aanrader: wij komen in ieder geval terug!
Marijn79 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Je moet hier geen bijzondere en hoogstaande gerechten verwachten. Voor een eetcafé is de kwaliteit echter prima. Wij hebben hier lekker gegeten. De bediening is heel vriendelijk. De sfeer is ontspannen en gezellig. De benzinepomp voor de deur is wel een minpunt. Daardoor zouden we niet snel op het terras gaan zitten.
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Zaterdagavond bij Facet in Rotterdam gegeten. Prijs kwaliteit verhouding klopt voor geen meter. Carpachio leek op een kant en klaar product en dat voor 13,-.
Biefstuk voor 27,- dit had toch een super kwaliteit mogen zijn!
Goed dat er een scherp mes bij zat. Spare-rib veel te gaar en smakeloos.
Bediening niet echt geïnteresseerd, te druk met elkaar bezig.
De vraag wilt u nog een dessert was al te veel gevraagd.
Zit gelukkig een goede ijssalon in de buurt.
Niet meer naar toe gaan!
Flyingfrans .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Met goede herinneringen aan prima aspergemaaltijd ruim jaar geleden, weer eens naar Facet. Telefonisch reserveren ( was zaterdagavond) bleek niet mogelijk, maar ook niet nodig bleek bij aankomst : tafels genoeg.
De ligging, uitzicht op de schilderachtige Bergse voorplas ( vooral van de buitentafeltjes, op de stoep) is in principe schilderachtig mooi, maar wordt helaas geblokkeerd door een rij benzinepompen van het naastgelegen benzinestation....Zo'n pompstation midden in een woon-/winkelwijk is niet meer van deze tijd !

Nu het eten : pannetje mosselen en friet. Voor mijn gast slibtongetjes en bakje sla. Mosselen van goede kwaliteit, ruim bemeten portie, gekookt met wat knapperige groenten, de grove frietjes aan de vette kant. Drie mooie slibtongen, royale vissen ! Sla wat minimaal. De wijn per glas, beter dan gemiddelde, goed aan de prijs : Rioja € 5.25. Desserts, gewoon goed € 8-9.
Ga er graag nog eens eten. Suggestie voor gemeente : vergunning benzinestation niet verlengen en terras uitbreiding toestaan !
Bediening attent en
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Met zijn 3en op moederdag bij Facet gegeten. Het was volle bak met een goede en gezellige Rotterdamse sfeer. We hebben 3 x hoofdgerecht en Irish Coffee toe, met wijn en bier voor nog geen 100 euries. De Lamskoteletten waren verrukkelijk, de vegaschotel met asperges heerlijk en de Varkenshaas medaillons smaakte ook goed. Er wordt heerlijke patat, sla en mayo bij geserveerd, zonder daarvoor extra kosten in rekening te brengen. Een plek om weer snel terug te komen.
Hartelijk dank voor deze recensie we zien u graag een keer terug en het eerste drankje is van het huis!
Vcstr .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Zondag avond met mijn vriend samen gegeten bij Facet, speciaal voor de asperges. het was gezelllig druk en hadden een tafeltje aan de bar. Bij binnenkomst meteen aangegeven dat we asperges kwamen eten, dus namen een lekker glaasje pinot blanc. vooraf had mijn vriend de garnalencocktail in een glas geserveerd en ik carpaccio, simpel maar altijd lekker.
Daarna als hoofdgerecht asperges met krieltjes, ham, boterjus en Hollandaisesaus. Erg lekker! De bediening was enthousiast en vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.
Dank jullie wel en graag tot ziens!