Eetcafé Enjoy

Markt 8 7121 CS Aalten Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé Enjoy

Een heerlijk eetcafé

Een echt eetcafé: bruine houten meubels, een mooie bar en simpele gerechten voor lage prijzen. Trek in kipsaté, spareribs of zalm? Het kan allemaal bij dit restaurant. Tel daar vriendelijk personeel bij op en de keuze is zo gemaakt. Enjoy!

Meer informatie over restaurant Eetcafé Enjoy

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 10:00 - 02:00
Zaterdag 11:00 - 02:00

Meidoorn22 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vorige week donderdag heb ik de paella gegeten. Er zat op zich best veel vis in, maar de rijst was droog en vrij smakeloos. Ook had er best meer groente in gemogen. De bediening was teveel gericht op het terras en minder op de mensen die binnen zaten.
MaJoh .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Op een druilerige avond hier heerlijk gegeten. Gezellig bruin interieur met voldoende ruimte rondom de tafels en muziek op een beschaafd geluidsniveau. Met zorg opgemaakte borden en keurige bediening. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Het is dat we niet in de buurt wonen anders kwamen we hier vaker!
Jelle R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Op tweede paasdag hebben wij gegeten bij Enjoy. Ik was hier nog niet eerder geweest en ben eigenlijk op alle fronten positief verrast. Bij binnenkomst merk je meteen de vriendelijkheid van het personeel en de goede sfeer.

De kaart is goed; ruime keuze in zowel de gerechten als in wijnen en bieren.
Het eten was echt voortreffelijk. Mooi opgemaakte borden en heerlijke gerechten.

Dit is absoluut meer dan zomaar een eetcafé, waar wij zeker vaker zullen eten. Een aanrader!
Carmen B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Het eten is voortreffelijk. Wij hebben een valentijns tapas avond gehad. Iedere gang kan weer bijbesteld worden. De service is uitstekend en met iedereen wordt een praatje gemaakt.

Zeker de moeite waard.
2006keesb .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Mijn vrouw en ik komen met enige regelmaat bij Enjoy.
Wij kiezen bijna altijd voor de zalmwrap en de Enjoy uitsmijter
Elke keer is dit weer even samen genieten.
Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs
De sfeer en de bediening zijn goed

Maronk .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Gisteravond hier gegeten. Vooraf de champignons uit de oven en de rundercarpacio. De champignons waren op een bord mooi geserveerd maar waren lauwwarm helaas. De rundercarpaccio was te dik gesneden en niet echt mals. Beide een tegenvaller.
De hoofdgerechten bestonden uit de zalm met noodlepasta en de rode poonfilet met rijst. Beide gerechten smaakloos en flauw. De zalm en de noodle combinatie erg slecht. Geen smaak en erg simpel opgemaakt. De rode poonfilet zat vol met graten (wat voor een filet niet moet) en de rest zat geen smaak aan. Daarnaast teveel rijst bij de vis. We hebben hier absoluut niet lekker gegeten. Het doet inderdaad de verwachting aan van wat je kunt krijgen bij een eetcafe. Ze slaan compleet de plank mis hier. Dan kies ik toch liever voor een ander restaurant.
Dag Maronk,
Ik (Dennis) was de dienstdoende ober. Over de hoofdgerechten hebben jullie mij ingelicht, dit is direct teruggekoppeld naar de keuken. Ik was in de veronderstelling dat we in overleg een redelijke oplossing hadden gevonden. Het blijkt van niet. Mail me aub even: info@eetcafe-enjoy.nl
Sja L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Niet helemaal voor onze plezier in Aalten beland. Op Iens stond weinig leuks dat ook nog eens open is op woensdagavond. Bij toeval zijn we bij Enjoy terecht gekomen. Het was niet druk, maar het enthousiasme van onze gastheer was er niet minder om. Prima en toegankelijke gerechten in een gezellig eetcafe!
EvertM .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Afgelopen zaterdag hier samen met mijn vrouw gegeten.
Heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten en toen het wat harder ging waaien kregen we een beschut plekje op het terras aangeboden.

We begonnen met een tomaten crème soep en een asperge soep. Deze waren beiden duidelijk vers en goed op smaak!
Vervolgens nuttigden we de gevulde kipfilet en de rumbsteak welke ook allebei erg goed waren. Netjes doorbakken maar nog erg mals, heerlijk. Tevens werd er voldoende groente, salade en gebakken aardappeltjes geserveerd.
Ook beide desserts, de hangop en de soesjes met kaneelijs waren erg lekker.

Kortom, we hebben hier samen erg genoten van het eten. De bediening is ook erg hulpvaardig en correct. Een aanrader!