Eetcafé en Cafetaria Het Posthuijs

Voorstraat 42 2964 AK Groot-Ammers Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé en Cafetaria Het Posthuijs

In een oud postkantoor

Welkom bij het Posthuijs! Hier kun je in het voormalige postkantoor genieten van een heerlijke lunch, een snelle hap of een uitgebreid diner. Maak kennis met de vriendelijke bediening en de huiselijke sfeer die in dit restaurant voelbaar is. Je kunt heerlijk nestelen bij de open haard en in de omgeving zijn bovendien prachtige fiets- en wandelpaden om te ontdekken!

Meer informatie over restaurant Eetcafé en Cafetaria Het Posthuijs

Woensdag t/m Zondag 11:00 - 01:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
opahenkie30 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Het was goed te eten allemaal maar de menukaart aanpassen met meer groenten en aardappels
zou wel fijn zijn in plaats overal patat bij. Verder was het een goede bediening en lekker rustig.
Clemens V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk restaurant met hele vriendelijke bediening. Eten was ook redelijk tot goed en dat bij een gezellig knapperend houtvuurtje van de open haard. Kortom een geslaagd avondje.
C K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuke avond gehad bij het Posthuijs, eten goed en vriendelijke bediening.
Eenvoudige inrichting maar heel gezellig.
Komen zeker nog een keer terug!
gerdarobert .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
het voor en na gerecht vond ik super maar maar het hoofd gerecht kan veel beter erg peperig en zoet van smaak taggalitella met garnalen en zalm zalm ver te zoeken echt een menu van een eetcafe
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een prima ontvangst door de bediening, gezellige inrichting en vriendelijke bediening.
Het eten was prima, helaas de friet was wat koud maar verder alles top.
Janjacob1953 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij, mijn vrouw en ik, hebben hier uitstekend en gezellig geluncht. Zeker een aanrader en we komen zeker in de zomer nog een keer terug! Vriendelijk personeel.
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Superleuk plekkie, lekker gegeten, vriendelijke geholpen. Kinderen hadden speelgoed ontdekt, een succes. En bij het knetterend haardje was het goed toeven. Dank, we komen terug!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Alles was dik in orde! Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Gezellig en ongedwongen sfeertje, waartoe ook de brandende open haard bijdroeg.
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hadden er heerlijk gegeten!!
Lekkere voorgerecht met allemaal kleine gerechtjes, was leuk gedaan!
Hoofdgerecht en nagerecht, beide ook een lekker en goed gerecht! En het was voldoende.
Gezellig en knus eettentje!
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst. De hamburger benaderde perfectie aldus mijn kritische man. Mijn Club Sandwich was ook heel goed, zelfs zonder de bacon (want die eet ik alleen als deze biologisch is). Voor herhaling vatbaar!
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig sfeervol Cafe-Restaurant, heerlijk gegeten , voor een redelijke prijs, het was wat rommelig deze avond omdat er een activiteit was maar dat maakte het ook weer gezellig. Kortom het was prima, we gaan zeker nog een keer eten.
Kirsten N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het is meer een cafetaria/bruin eetcafé met daarbij te verwachten soort gasten. Het eten was prima, maar het duurde echt schandalig lang voor het geserveerd werd, ondanks dat we een klein kind bij ons hadden. De keuken (gewoon de frituur van de snackbar) is waarschijnlijk qua capaciteit niet toeteikend.
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We hebben er heerlijk gegeten het voorafje was super en hoofdgerecht had ik de sate erg lekker mijn vriend de spareribs ook superlekker. Nagerecht ook goed. Lekker gegeten voor een leuk prijsje.
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Met de AH restaurantactie daar gegeten. Een keuzemenu met keuze uit twee voorgerechten, 4 of 5 hoofdgerechten en 2 desserts (of koffie).
Het eten was echt heerlijk en ook meer dan genoeg ! Het dessert kon er al niet meer bij ;) Vriendelijk personeel en een leuke plek.
opahenkie30 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was een leuke gezellige sfeer en het eten was heel erg lekker hele leuke aardige nette bediening voor herhaling vatbaar en dat gaan we zeker doen ook met familie.
EsSander .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben hier met 4 personen gegeten met de AH restaurantactie. De keuze was niet echt reuze en ook op cafetaria niveau. Twee van ons hadden de kipsaté met een hele dunne smaakloze satésaus. Andere twee hadden spareribs, wat we ook wel eens beter gegeten hebben. De dame die ons heeft bediend was wel ontzettend vriendelijk. We hebben ons een beetje verkeken op dat het dus meer een cafetaria dan restaurant zou zijn. Wel jammer, had onze kaarten dan liever voor een ander echt restaurant gebruikt....
Stefan_en_Corina .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met de AH-restaurantactie naar Het Posthuijs gegaan. Smakelijk gegeten van een volwaardig menu. Prettige bediening. Leuk aangekleed restaurant. Minpuntje was de grote televisie achter de bar met voetbalwedstrijd die wat afleidend was, gelukkig wel met het geluid op zacht. Maar verder zeker voor herhaling vatbaar.
ablaar1 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prima gegeten met 5 personen. Het AH keuzemenu. Één persoon niet maar die wilde heel graag mosselen en hij vond het heerlijk. Jammer dat de spareribs erg zoet zijn! Wij vinden iets pittiger lekkerder. En waren wel veel te gaar, vlees viel eraf zonder te snijden, dus weinig te kluiven. Heerlijke pasta met garnalen en zalm. En verder vriendelijke bediening en als het mooi weer is, prima vol te houden op het terras!
douwejannie.wouters .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hadden andere recencies gelezen en hebben op grond daarvan onze keuze gemaakt. Het voorgerecht, bestaand uit allerlei kleine hapjes was leuk, gevarieerd en lekker. De kipsate was heerlijk en leuk op een plank opgediend en met groente omringd. De ijswafel met vruchten was ook erg lekker. Het was heerlijk weer en zaten op het terras. Van het overige decor kunnen we dus niets zeggen.
jkoppe .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We kregen een proeverij vooraf.
Die was erg lekker vlees/vis en groente.
Als hoofdgerecht nam ik de spareribs en mijn man de kip sate die waren beide heerlijk qua smaak en versheid. Patat was ook lekker warm en gebakken.
Ijsje was ook heerlijk een wafel met softijs. Top gegeten zeer aardige bediening.