Eetcafé en Cafetaria Het Posthuijs

Voorstraat 42 2964 AK Groot-Ammers Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé en Cafetaria Het Posthuijs

In een oud postkantoor

Welkom bij het Posthuijs! Hier kun je in het voormalige postkantoor genieten van een heerlijke lunch, een snelle hap of een uitgebreid diner. Maak kennis met de vriendelijke bediening en de huiselijke sfeer die in dit restaurant voelbaar is. Je kunt heerlijk nestelen bij de open haard en in de omgeving zijn bovendien prachtige fiets- en wandelpaden om te ontdekken!

Meer informatie over restaurant Eetcafé en Cafetaria Het Posthuijs

Laura H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig sfeervol Cafe-Restaurant, heerlijk gegeten , voor een redelijke prijs, het was wat rommelig deze avond omdat er een activiteit was maar dat maakte het ook weer gezellig. Kortom het was prima, we gaan zeker nog een keer eten.
Kirsten N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het is meer een cafetaria/bruin eetcafé met daarbij te verwachten soort gasten. Het eten was prima, maar het duurde echt schandalig lang voor het geserveerd werd, ondanks dat we een klein kind bij ons hadden. De keuken (gewoon de frituur van de snackbar) is waarschijnlijk qua capaciteit niet toeteikend.
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We hebben er heerlijk gegeten het voorafje was super en hoofdgerecht had ik de sate erg lekker mijn vriend de spareribs ook superlekker. Nagerecht ook goed. Lekker gegeten voor een leuk prijsje.
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Met de AH restaurantactie daar gegeten. Een keuzemenu met keuze uit twee voorgerechten, 4 of 5 hoofdgerechten en 2 desserts (of koffie).
Het eten was echt heerlijk en ook meer dan genoeg ! Het dessert kon er al niet meer bij ;) Vriendelijk personeel en een leuke plek.
Opahenkie30 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was een leuke gezellige sfeer en het eten was heel erg lekker hele leuke aardige nette bediening voor herhaling vatbaar en dat gaan we zeker doen ook met familie.
EsSander .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben hier met 4 personen gegeten met de AH restaurantactie. De keuze was niet echt reuze en ook op cafetaria niveau. Twee van ons hadden de kipsaté met een hele dunne smaakloze satésaus. Andere twee hadden spareribs, wat we ook wel eens beter gegeten hebben. De dame die ons heeft bediend was wel ontzettend vriendelijk. We hebben ons een beetje verkeken op dat het dus meer een cafetaria dan restaurant zou zijn. Wel jammer, had onze kaarten dan liever voor een ander echt restaurant gebruikt....
Stefan_en_Corina .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met de AH-restaurantactie naar Het Posthuijs gegaan. Smakelijk gegeten van een volwaardig menu. Prettige bediening. Leuk aangekleed restaurant. Minpuntje was de grote televisie achter de bar met voetbalwedstrijd die wat afleidend was, gelukkig wel met het geluid op zacht. Maar verder zeker voor herhaling vatbaar.
Ablaar1 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prima gegeten met 5 personen. Het AH keuzemenu. Één persoon niet maar die wilde heel graag mosselen en hij vond het heerlijk. Jammer dat de spareribs erg zoet zijn! Wij vinden iets pittiger lekkerder. En waren wel veel te gaar, vlees viel eraf zonder te snijden, dus weinig te kluiven. Heerlijke pasta met garnalen en zalm. En verder vriendelijke bediening en als het mooi weer is, prima vol te houden op het terras!
Douwejannie.wouters .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hadden andere recencies gelezen en hebben op grond daarvan onze keuze gemaakt. Het voorgerecht, bestaand uit allerlei kleine hapjes was leuk, gevarieerd en lekker. De kipsate was heerlijk en leuk op een plank opgediend en met groente omringd. De ijswafel met vruchten was ook erg lekker. Het was heerlijk weer en zaten op het terras. Van het overige decor kunnen we dus niets zeggen.
Jkoppe .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We kregen een proeverij vooraf.
Die was erg lekker vlees/vis en groente.
Als hoofdgerecht nam ik de spareribs en mijn man de kip sate die waren beide heerlijk qua smaak en versheid. Patat was ook lekker warm en gebakken.
Ijsje was ook heerlijk een wafel met softijs. Top gegeten zeer aardige bediening.
Veronica H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Met de AH actie voor de eerste keer bij het Posthuijs beland. Is goed bevallen. Het voorgerecht van proeverijen is een zekere aanrader, erg lekker. Ik had zelf de kipsate, deze was heerlijk!
Mijn man had de spareribs genomen. Deze waren erg droog (te lang gekookt?) en zoetig van smaak, wat niet echt zijn ding is. De bediening loste dit prima op door een nieuw gerecht aan te bieden. Hij heeft daarna ook genoten van de kipsate.
Als nagerecht het had ik het bastognepotje. Ook erg lekker. Mijn man ging voor de koffie. Een goeie koffie, maar jammer dat daarbij poedermelk wordt gegeven.
De bediening was vriendelijk en correct. De klacht werd prima opgevangen en omgezet in een goede actie. Wat ons betreft een aanrader.
Verspuij23 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heel hartelijk ontvangen. AH menu had diverse mogelijkheden.
De proeverij van voorgerechten was heel erg lekker. De kipsate met frietjes waren prima en een heerlijk nagerecht van ijs met verse vruchten en slagroom.
Bernard37 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij hadden (denk ik) de pech dat we nogal lang op ons eten moesten wachten, maar buiten dat was het een geslaagde lunch en smaakte het eten (club sandwich kip) uitstekend!
Elsdepee .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het eten was heerlijk en de bediening was heel vriendelijk. Genoeg parkeer plaatsen. Achteraf was het iets minder gezellig want de eigenaar had niet gezien dat wij voor de Shellactie kwamen. Ik had nog gevraagd mogen we uit de hele kaart kiezen. Gelukkig is alles nog in de minne geschikt en heeft hij zichzelf zelfs tekort gedaan. Een aanrader maar wees wel heel duidelijk.
Bedankt voor uw recensie en onze excuses dat er een misverstand is ontstaan over het menu. We nemen het mee in het week overleg.
We hopen u nog eens terug te zien om het beter af te sluiten.

Team het Posthuijs
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We hadden spareribs en die smaakte nergens naar! De patatjes en het toetjes maakte alles goed! Heb wel begrepen dat het normaal altijd heerlijk is dus misschien een keer verkeerd getroffen.
Bedankt voor uw reactie. Graag hadden wij op het moment zelf gelijk voor u een oplossing willen zoeken. We hebben op de dag zelf geen klachten ontvangen en kunnen achteraf niets meer goed maken. We hopen u nog eens te mogen ontvangen en dat het dan zeker helemaal naar wens is.

Met vriendelijke groetjes
Claudiavandersluis .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij waren voor het eerst in het Posthuijs. De service was bijzonder vriendelijk en wij hebben een heerlijke maaltijd gehad. Wij willen zeker nog een keer daar terug komen.
Bedankt voor jullie reactie. Het is fijn om te horen dat het naar wens is geweest.

Kim M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Ontzettend gezellig en klantvriendelijk! Bediening is super en het eten was heerlijk! Perfecte porties. Niet te veel en niet te weinig! Helemaal top!!
Bedankt voor je recensie op Iens. Het is leuk om te horen dat alles naar wens is geweest.

Barbara J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Simpel, maar prima consept. Aardig personeel. Het terras is geweldig ende hele dag zon. Gezellig ontmoetingspunt van het dorp. Goede sfeer.
Bedankt voor uw recensie op Iens.
We hopen u nog eens terug te zien om te genieten van de zon op ons terras.

Psnoeij .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het eten was erg lekker, helaas duurde het meer dan twee uur voordat het hoofdgerecht werd opgediend en ook aan de doorgegeven dieetwensen werden niet voldaan.