Eetcafe Dinges

Speciale deals

-50% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Eetcafe Dinges

Gezellig en lekker uit eten in Amsterdam?

Dinges is een nieuw trendy, hip, fris en vooral gezellig eetcafé in de hippe buurt Amsterdam-Oost. Bij Dinges kun je lekker eten én gezellig borrelen. Hoe leuk is het, als je hebt gegeten, dat je direct ook in een café sfeer bent? Blijf gezellig hangen aan de bar of geniet van de avondzon op ons heerlijke terras!

Meer informatie over restaurant Eetcafe Dinges

• Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima eten, prijs/kwaliteitverhouding
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Aardige bediening, heerlijk eten. Vooraf de zalm met aardappelsalade die heerlijk was. De carpaccio was ook heerlijk, maar wel weinig vlees. De spareribs zijn een absolute aanrader! Prima wijnen met een goede prijs. Inrichting is ook gezellig, alhoewel er weinig mensen waren toen wij er waren en dat is toch altijd een beetje jammer. Maar we komen zeker weer!
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Verassend lekker gegeten! Dorade was fantastisch
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Erg goed service, fijne sfeer, heerlijk gegeten.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Leuk sfeertje!
claire S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Lekker eten! Prima besieging. Echt de moeite waard om terug te komen :)
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Leuke eetgelegenheid in een mooi authentiek gebouw. Vriendelijk personeel!
Gina N.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Ik vond het jammer dat het zo lang duurt om het eten te krijgen. We moesten 1.5 uur wachten voor de hoofdgerecht!
Het zou fijn zijn als daar verbeterd is. Verder was het eten lekker en de dienst ok.
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
We hebben een goede ervaring gehad bij Dinges. Carpaccio was lekker, soep van de dag was goed, brood was vers en het vlees goed gebakken. Genoeg vegetarische mogelijkheden ook. Service was zeer goed. De kok kwam ons persoonlijk ons eten opdienen en de serveerster was erg vriendelijk. Misschien iets meer licht in de serre is wel gewenst. De ceasar salad is eigenlijk meer een kipsalade, maar wel goed klaargemaakt.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Goed gegeten. Niveau wat je mag verwachten van een eetcafé. Prijs te hoog voor het gebodene. Sfeer uitstekend.
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Al een aantal malen dit restaurant bezocht, zowel prive als zakelijk. Tot nu toe echt alleen maar hele goede ervaringen. Aantal weken geleden het service niveau echt op de proef gesteld. Om 12 uur 's middags gebeld met de vraag of wij met 32 personen dezelfde avond konden eten. Was geen probleem, ondanks late melding toch een uitgebreide kaart gekregen. Dit etentje was geweldig en heel gezellig. Tot vrij laat daar gebleven, alleen maar lof gekregen van de andere gasten. Daarom gisteren weer met een aantal collega's gaan eten. Ook dit keer weer perfect. Ik zie wat negatieve recensies staan over de bediening, maar deze ervaringen heb ik zeker niet. Juist het tegenovergestelde. Altijd vriendelijk, snel en behulpzaam. Voor mij zeker een reden om te blijven komen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heel lekker gegeten, leuk eetcafé met niet te veel poespas. Zou leuk zijn als er in het weekend ook ontbijt werd geserveerd.
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Goed eten, fijne plek, bediening wat te casual gekleed. Leuke avond!
Tilly W.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
We werden heel vriendelijk ontvangen en zaten heel prettig in de serre.
Gemoedelijke sfeer. De caprese salade vooraf was prima! Er stond een vegetarisch hoodgerecht op de kaart, dus weinig keus, Dat zijn geitenkaas muffins. Heel origineel en heerlijk!! Gesseveerd met een goede, smaakvolle saus en verse groenten.
Volgende keer zullen we de zoete aardappelfrites gaan proberen..
Wilco L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Matig. En vooral heeeel lang wachten. reservering om 18.30 uur. Voorgerecht duurde een uur. Daarna nog 3 kwartier tot het hoofdgerecht. Het eten is simpel. Spareribs OK, maar al vaak beter gegeten. Voorgerecht zalm: plakje uit de koelkast, schep aardappel-salade erbij. Hoofdgerecht vega lasagna was OK, dorade ook, wel te veel variëteit aan groenten, rommelig. Frieten niet best. De wijnen zijn erg simpel en niet lekker. Al met al teleurstellend, wij gaan niet terug. Wij profiteerden van de IENS 50% deal. Maar toch: jammer. Dit eetcafé onderscheidt zich niet. De matige kwaliteit en het veel te lange wachten geven geen goede indruk.
Erwyn V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Langzaam is het woord voor de keuken en service. De eerste drankjes kwamen redelijk vlot. Maar het leveren van de menukaart duurt lang, het opnemen van de bestelling duurt lang en pas na anderhalf uur kwam het voorgerecht. Daarna weer zeer lang wachten, zodat we uiteindelijk drie uur doen over drie gangen. De patat en salade komen pas als het hoofdgerecht al meer dan half op is. Voor het nagerecht en het afrekenen doen we wat versnellingsingrepen, zoals uit ons hoofd bestellen zonder kaart en naar de bar lopen.

De voorgerechten zijn wisselend van kwaliteit. De gamba's zijn goed van smaak maar drijven in een enorme plas olie met daarin en daarnaast half verbrande groente. Bij de salade met gegrilde tonijn ontbreken de op de kaart beloofde roseval truffel aardappeltjes. Hoofdgerecht is okee.

De service is nog net vriendelijk maar geïrriteerd als wij vragen naar waar het bestelde water blijft.

Voor het nagerecht kiezen we patisserie van Holtkamp zodat de keuken geen invloed op snelheid en kwaliteit heeft.
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima eten, leuke plek en aardig personeel!
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Alhoewel het eten echt wel lekker was vind ik het toch een teleurstellende ervaring. Mijn tafelgenoten hadden een goed voorgerecht. Ik had het broodplankje. De boter was zo hard dat ik er een raam mee kon ingooien. Nadat ik gevraagd had of ze zachte boter hadden omdat ik hier het zachte brood niet mee kon besmeren werd geïrriteerd aangegeven dat dit niet kon. Ik noemde wat opties om de boter zacht te maken en het werd meegenomen. Ongeveer 10 minuten later kreeg ik vloeibare kruidenboter terug. Ik heb het hele broodplankje maar terug gegeven. Na ruim 1,5 uur wachten en een paar keer vragen waar het bleef ( met geïrriteerde reacties van de serveerster) kwam het hoofdgerecht. De burger was goed en royaal belegd. De zoete aardappel friet was lekker. We durven eigenlijk geen nagerecht te bestellen omdat het allemaal zo ontzettend lang duurde. Uiteindelijk hebben mij 2 tafelgenoten een stukje taart gekozen .. duurde alsnog best lang. Maar die was qua smaak ook goed! Holtkamp kan niks mis meegaand al met al is het vooral de onaardige, geïrriteerde bediening en het lange wachten die deze ervaring naar beneden haalt. Met de smaak van het eten is niks mis.
Marit M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Eten is met liefde gemaakt en dat zie je! We moesten wel veel moeite doen om de aandacht van de bediening te vangen. Ook hadden we niet de mogelijkheid een dessert te bestellen, de keuken was al dicht. Het was fijn geweest als we daarop geattendeerd werden voordat deze gesloten was.
Zaklina S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Eten was niet goed, verbrande biefstuk, leek alsof het op een bbq was gezet die niet schoongemaakt is, zo verbrand. gewoon niet goed.
Zelfde geldt voor de appeltaart, niet gaar van binnen, echt ongelofelijk.