Eetcafe Dinges

Cruquiusweg 9 1019 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-208462881

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-50% op de Rekening

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Eetcafe Dinges

Gezellig en lekker uit eten in Amsterdam?

Dinges is een nieuw trendy, hip, fris en vooral gezellig eetcafé in de hippe buurt Amsterdam-Oost. Bij Dinges kun je lekker eten én gezellig borrelen. Hoe leuk is het, als je hebt gegeten, dat je direct ook in een café sfeer bent? Blijf gezellig hangen aan de bar of geniet van de avondzon op ons heerlijke terras!

Meer informatie over restaurant Eetcafe Dinges

• Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Prima
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
eten was heerlijk, goed vlees, heerlijke friet. Alleen de hele avond Blof gehoord. Niet fijn
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten met kinderen. Lekker buiten gezeten.
Goed eten en genoeg. Op zondag gratis parkeren voor de deur en dat in Amsterdam!
Volgende maand weer heen met de familie ( 8 personen)
diawag .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Leuke locatie met mooi terras dat gedeeltelijk overdekt is. Banken op dit terras zijn van onbewerkt hout, dus pas op voor splinters als je gaat verzitten. Er liggen wel her en der kussentjes maar niet genoeg. Vriendelijk personeel. Beetje kleine kaart maar toch keuze genoeg voor iedereen. Binnen mooie ruimtes ook voor groepen.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Gisterenavond met een groep van 16 collega's bij Dinges wezen eten.Voorgerecht ging goed, was lekker. Hoewel we van tevoren moesten aangegeven wat we wilden eten luktte het niet om alle hoofgerechten tegelijk op tafel te krijgen. Ook niet meer mogelijk om bijgerechten (patat oid) te bestellen. Alle tournedos waren koud, saus gestold. De vis kwam pas veeeeel later op tafel. Voor het dessert hadden ze niet meer genoeg taart en wilden ze ons afschepen met borden a la een grand dessert ! Heel erg jammer dit, gezellige avond gehad met collega's maar kom hier niet meer ! De houten banken zitten beroerd, de picknicktafels zijn ook niet geschikt voor zo'n lange zit !
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Was klein beetje rommelig maar heeft ook zo zn charme wij waren zeer tevreden!
Jenny M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Kreeg een taartje aangeboden ter ere van verjaardag, geweldige service.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Gezellige plek, bijzondere locatie, No nonsens eten.
B. S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Voorgerecht zielloos gemaakte carpaccio met een berg salade en een te overheersende smaak van nep truffel olie en 4 in olie en verbrande knoflook rondzwemmende gamba's. De tournedos als hoofdgerecht waren daarentegen uitstekend: Goed bereid
en vlees van goede kwaliteit. Wat we al dachten na het lezen van reviews, we moesten erg lang wachten op het eten, wat wel werd gecompenseerd door gratis brood en drankje van het huis. Vriendelijke bediening maar wel een schril contrast met haar voorgangster Gare-de l'Est.
Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk terras, smakelijke gerechten hoewel kleine kaart, vlotte bediening ondanks personeelstekort, praktische inrichting met sfeer hoewel het gebouw oud is.
Philippe E.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Vriendelijk, goede kwaliteit, zonder kortingsbon iets te prijzig. Maar zeker een aanrader!
H. D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
De lokatie is prachtig, het personeel vriendelijk en bewaam, het eten schappelijk geprijsd en lekker. De logistiek in de keuken is echter absoluut niet op orde. Het was niet druk, maar we hebben anderhalf uur gewacht op ons hoofdgerecht. Dat werd op enig moment wel verteld en er werd brood aangeboden, maar zo run je geen eetcafé. Nog even over het eten: hamburger heel hoog en goed, friet heel goed, maaltijdsalades goed gevuld en lekker.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Smakelijke gerechten, redelijke prijs, vriendelijke bediening. Aanrader.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
We hebben heerlijk gezeten buiten op het mooie en goed gelegen terras. De bediening was vriendelijk maar nogal traag, terwijl het niet druk was. Het eten was redelijk, de prijzen zijn dat ook dus eigenlijk niets te zeuren. Toch betaal ik zelf liever iets meer voor echt lekker eten.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Lekker eten en goede porties!
Wellicht iets meer focus op de bestelling want zonder uien bestellen was uiteindelijk een hele berg uien op mijn bord, maargoed dat is een detail :-)
Kapé B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Dinges ging bij ons in de herkansing. Na twee teleurstellende ervaringen wilden we met het mooie weer graag buiten eten en Dinges heeft een mooi terras (bankjes zonder rugleuning; snel vervangen door stoelen!). Om 19 uur aangekomen. Drankjes kwamen snel en bestelling was binnen 10 minuten opgenomen. Daarna lang wachten. Om 20 uur kwam het voorgerecht. Mooie salade met tonijn en redelijke carpaccio. Daarna weer een uur wachten op hoofdgerechten. Allergie informatie was niet doorgegeven aan keuken. Daardoor moest vis terug en werd andere hoofdgerecht koud. Om bestek moesten we vragen. Eigenaresse zat met vrienden uitgebreid te dineren maar gaf gasten verder nul aandacht. Niet goed, de kok en de enige (wat onervaren) serveerster hadden problemen. Eten was (eerlijk is eerlijk) nu prima maar lange wachttijd en matige service zorgen voor de nodige puntenaftrek. Kaart biedt voldoende opties en prijsniveau is passend. Nu de boel beter organiseren en we komen nog eens terug.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wilden leuk even eten in Amsterdam na een dagje Artis. 30% korting via iens leek een goede deal. Vriendelijke serveerster, maar het eten viel heel erg tegen. Mozzarella mini pizza voor de kleine was een tortilla met whisky saus en wat mozzarella. Truffel risotto was de slechtste risotto die we ooit hebben gegeten. Leek meer op ingekookte rijstpap. Burger die ik bestelde was wel goed, hoewel deze erg lastig te eten was (ca 15 cm hoog) en voor 15 euro kwam er verder geen patat of salade bij.
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De locatie was erg leuk Het eten was verschrikkelijk lekker De bediening is goed.
Een klein minpuntje Jammer dat er bij het hoofdgerecht geen portie patat zit
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
eten was lekker, leuke bediening.

....

om
Jr V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Lekker gegeten. Aardige bediening. Cafe, serre en terras. Jammer dat het te fris was om buiten te eten. Kortom prima plek en goed eten.