Eetcafe Dinges

Cruquiusweg 9 1019 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-208462881

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Eetcafe Dinges

Gezellig en lekker uit eten in Amsterdam?

Dinges is een nieuw trendy, hip, fris en vooral gezellig eetcafé in de hippe buurt Amsterdam-Oost. Bij Dinges kun je lekker eten én gezellig borrelen. Hoe leuk is het, als je hebt gegeten, dat je direct ook in een café sfeer bent? Blijf gezellig hangen aan de bar of geniet van de avondzon op ons heerlijke terras!

Meer informatie over restaurant Eetcafe Dinges

Maandag tot en met zondag 16:00-23:00

• Mastercard , Pin
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe Dinges

Roos D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker en gezellig gegeten!
Nora .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Jorica C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
De locatie is niet gezellig of leuk. Het eten was best prima. Niet heel bijzonder. We waren de enige in het restaurant. Niet erg gezellig. Alles was best oke, maar wij zouden niet nog eens gaan. Het restaurant biedt dan toch te weinig onderscheidend vermogen om er voor naartoe te rijden.
Praktisch gezien kan het wel handig zijn omdat je er gratis kan parkeren voor de deur.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Sinds ongeveer een jaar is Eetcafé Dinges gevestigd in het pand waar voorheen Gare de l’Est zat.
We maakten gebruik van de AH-restaurantactie en konden van de volledige kaart kiezen.
Het weer liet nog net toe om buiten op het terras te eten. Zowel buiten alsook binnen bleek het trouwens niet erg druk te zijn.
We kozen eerst een flesje wijn uit en kregen er ook een karafje water bij, dat laatste stellen we op prijs. Het voorgerecht voor beiden was de Caprese, erg lekker.
Als hoofdgerecht koos de een de Ossenhaas saté en de ander de Geitenkaasmuffin. Het vlees was goed gebakken maar bleek helaas wat taai. De geitenkaasmuffin was heel smakelijk en gelukkig niet droog.
Voor het nagerecht waren we eensgezind en kozen we voor de Appeltaart met ijs en slagroom. De appeltaart kwam van Holtkamp, die we eerlijk gezegd iets vonden tegenvallen. Van Holtkamp zijn we beter gewend. De slagroom bleek helaas spuitroom.
We gunnen Dinges nog het voordeel van de twijfel en bezoeken hem wellicht nogmaals.
Orell B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Radler in assortiment opnemen
Dagschotel vertellen
Aart B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Veel te lange wachttijden, terwijl niet erg druk. Tournedos mishandeld (verbrand).. Of is dit je lot met AH kortingsbonnen. Latere gasten ook eerder geholpen.
Jessica G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Het eten was prima... bediening vriendelijk. Het is wel een mooi pand, maar de inrichting kan wat gezelliger. Maar t was ook een rustige avond, dus dat heeft ook invloed op de sfeer.
Leon J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten, het duurde even voor het eten kwam maar de porties waren groot, mooi gepresenteerd en de bediening en kok vriendelijk en gastvrij
Jorinde V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wat een leuke tent is dit. We hebben er heerlijk gegeten. De vis is een aanrader, boterzacht met mooie groentes. Enige minpunt voor ons was de rust. Vanwege de wat afgelegen locatie en de grote capaciteit, voelde het wat leeg. Voor feesten of grotere gezelschappen is dit ook een geweldige plek, met een gezellige bar en mooie bieren op de tap. Personeel is vriendelijk en in de open keuken wordt hard gewerkt. Boek een tafeltje bij de bar als je van reuring houdt en in de serre als je van groen/rust houdt. We komen graag eens terug in de zomer.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben met de ah actie hier heerlijk gegeten. Als voorgerecht beide garnalen en hoofdgerecht een vegetarische schotel en een biefstuk. Uitstekend. Daarna nog een prima toetje en we gingen voldaan naar huis.
José C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten, net als vorige week. Vriendelijk personeel. We hebben de hele avond op het terras kunnen zitten, in de avondzon en uit de wind.
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het aanbod was beperkt, maar wat we aten was goed.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuke locatie , lekker gegeten, hele aardige bediening
Rim L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Aanrader! Het eten en de bediening was meer dan prima. Kreeg bij twijfel tussen vissoep en gazpacho zelfs twee proefglaasjes! Allebei voortreffelijk. Leuke ongedwongen sfeer in een prima interieur met veel groen in de tuin. Zomaar op een onverwachte plek. Dinges...Ik ga er stiekem vaker eten.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heerlijk gegeten, aanrader!
Gusta S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
het eten was heel slecht, wat op de menukaart stond was verschillend van wat erop het bord lag, veel ingrediënten uitverkocht of op,de maaltijdsalade leek uit en pakje en door een wringer gehaald, venkel op, geconfijte tomaatjes op, aardappelsalade op. bij de spareribs met stroop ?? geen koolsla, ook op ? Bonbons min of meer bevroren met condensdruppeltjes, tournedos met heel veel vet. enz. Er was iets helemaal mis.
Claudia T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Gastvrije ontvangst. Vanwege het mooie weer buiten geborreld. Binnen gegeten. Wij waren erg tevreden.
Minoek E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
lekker eten - mooi geserveerd - vriendelijke bediening
Marjan A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Bediening was attent en vriendelijk. Het was erg rustig, onterecht, aan de sfeer en de kwaliteit van het eten kan het niet liggen. Aanrader!
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijke omgeving, goede sfeer en kekker eten