Eetcafé Den Soete Inval

Molenstraat 104 4881 CV Zundert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Den Soete Inval

Marcopas .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heerlijk gegeten met bijpassend wijn arrangement bij Den Soete Inval. Was voor ons de eerste keer en we komen zeker eens terug. Het eten was top alsmede de vriendelijke bediening. We hebben een bijzonder leuke en gezellige avond gehad.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Kale tafel, goedkoop papieren servetje, ijsblokjes werden met de hand gepakt, carpaccio was middelmatig voor 12,50, toch een aardige prijs, voorgerecht zalm 3 kleine plakjes zalm, patatjes waren te hard en de gebakken aardappeltjes week, groente bestond uit 3 in 2en gesneden spruiten met wat spek en een klein schaaltje sla met wat saus die smaakt alsof deze uit een fles kwam en een kwart plakje komkommer, dessert had vieze slagroom en maakte de slechte maaltijd niet af. Jammer, want de ambiance is leuk.
Yolan .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Leuk gemoedelijk eetcafé met prima eten voor het geld. Plaats bij speelhoekje en toiletten is wel wat onrustig. Decor is echt eetcafé-achtig.