Eetcafe De Zwarte Ruiter op 't Witte Paart

Dam 33 4331 GE Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe De Zwarte Ruiter op 't Witte Paart

Eigenaar Gerritsen heeft niet lang hoeven twijfelen over de naam van zijn vriendelijke eetcafé. Op de voorgevel pronkt een steen met een zwarte ruiter op een wit paard, en zo is de naam van het café geboren. Binnen is de gezelligheid al even vanzelfsprekend. Er is keuze uit een menu à la carte met daarop de usual suspects als biefstuk en saté, en van maandag t/m donderdag zijn er daghappen. Ook voeren ze hier een uitgebreide bierkaart.

Halve fles mineraalwater

Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
mark B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke gastvrouw en binnen was het lekker warm
Jozef R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke biefstuk, redelijk geprijst, vriendelijke vlotte bediening, Matige akoestiek, veel rumoer.
C.B. E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten ondanks de beperkte keuze van de menu kaart.
dit heeft het voordeel dat de keuze niet zo moeilijk is.
ondanks de drukte en met minimale personeel bezetting toch een redelijke snelle bediening.
voor herhaling vatbaar.
sri1lanka2 F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De Zwarte Ruiter op het Witte Paard is een aardige eetgelegenheid. Het is wel erg rumoerig, je moet er niet zijn als je wilt communiceren. Het eten is prima, de bediening attent.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke tournedos, zeer goede kwaliteit.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een sfeervolle plek, heerlijk eten leuke muziek. Toppie dus
Knud G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gewoon een gemoedelijk eetcafe met redelijke prijzen. Goede muziek en vriendelijke bediening
Pim U.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Ongedwongen sfeer in een prachtig pand met een simpele kaart die toch verrast. Zo eet je niet vaak.... no nonsens in de beste zin van het woord. Enig minpunt was de prijs van enkele voorgerechten en desserts op de kaart,
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De eigenaar vertelde met veel smaak dat hij een super perfect stukje Tonijn had ingekocht en ons graag zou willen aanbevelen. "Wij hadden om vis gevraagd"
Nou ,,,... echt ,..hij had niet te veel gezegd, mooie kwaliteit en super klaargemaakt, geserveerd op Lamsoor en zeekraal. Wat een gezellige sfeer, leuke spontane bediening en een straalende eigenaar.
Fam vd Beld
Enschede
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de biefstuk was erg mals en de garnalen waren precies gaar en heerlijk van smaak. Het pand en de aankleding, samen met de muziek zorgde voor de juiste sfeer. Een aanrader.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Alles was werkelijk goed.
De bediening gastvrij, vriendelijk en vlot.
Het eten was over het algemeen goed, voor wat betreft het vlees zou het fijn zijn als alle stukjes van "het zwaard" even mals waren geweest.
Angelo D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het was erg rustig op zondagavond. De bediening was vriendelijk en attent. Het voorgercht tapas was lekker, maar wel wat veel vlees. De biefstuk was perfect. Het toetje mini granddessert was goed, maar sprong er minder uit.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vriendelijke bediening die in mijn wensen zeer tegemoet kwam. Heerlijke malse biefstuk zoals die moet zijn. Groente met een bite.
Al met al genoten van een heerlijke maaltijd.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijke biefstuk gegeten, om je vingers bij af te likken! Vriendelijke bediening en lekkere huiswijn.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
portie friet € 1.50 hoort gratis te zijn
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Super gegeten en een zeer adequate gastvrije bediening. Ook de sfeer is prima. Leuke combinatie van bruin café en restaurant.
Een aanrader voor een gezellige avond uit eten met een goede keuken.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Met 2 pers en hond wezen eten. Was gereserveerd voor binnen, gekozen om buiten te zitten in de stadstuin.

Bediening goed oplettend en aanwezig wanneer nodig.

Eten uitstekend.

Kvic .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Tijdens een verblijf in Middelburg gezocht naar een ongedwongen eetcafé met goed eten. En dat hebben we gevonden! Het pand en het interieur zijn goed op elkaar afgestemd. Er is een mogelijkheid om ook in de tuin te eten. De ontvangst was vriendelijk door het jonge personeel. Zij gaven aan zeer korte tijd in de horeca te werken en boden op voorhand excuses aan, mocht iets in de bediening niet naar wens zijn. Achteraf gezien absoluut niet nodig jongens! De vriendelijkheid, kennis en het tempo van de bediening was goed. Vooraf hadden we carpaccio die goed van smaak en heerlijk zacht was. Als hoofdgerecht namen we de aangeprezen biefstuk van slagerij Heersma. Kortweg top, mals en goed medium gebakken. Als dessert hadden we een dame blance en een samengesteld ijsplateau, beiden rijkelijk gevuld en smakelijk. Samengevat een heerlijk avondje gehad, de prijs/kwaliteit verhouding is goed en als we weer eens in Middelburg zijn, weten we waar we willen eten.
JanenMiranda .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Beste mensen een aanrader, aan de buitenkant denk je in eerste instantie. Ik loop even verder, maar schijn bedrog. Gezien binnen is het interieur "houd het simpel met vlag en wimpel", maar het eten is ook zo lekker bereid en kwaliteit, Chapeau voor de Kok. Of te wel voor herhaling vatbaar.

J