Eetcafe De Zwarte Ruiter op 't Witte Paart

Dam 33 4331 GE Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe De Zwarte Ruiter op 't Witte Paart

Eigenaar Gerritsen heeft niet lang hoeven twijfelen over de naam van zijn vriendelijke eetcafé. Op de voorgevel pronkt een steen met een zwarte ruiter op een wit paard, en zo is de naam van het café geboren. Binnen is de gezelligheid al even vanzelfsprekend. Er is keuze uit een menu à la carte met daarop de usual suspects als biefstuk en saté, en van maandag t/m donderdag zijn er daghappen. Ook voeren ze hier een uitgebreide bierkaart.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Zwarte Ruiter op 't Witte Paart

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe De Zwarte Ruiter op 't Witte Paart

Marten K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Hoofdgerecht was kwalitatief goed, prijs kwaliteit goed, nagerecht een Dame Blanche was niet goed, waarschijnlijk al voorbereid en vervolgens in ijskast gezet.
Stefan M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten, klein pareltje verstopt in een heel oud pand net buiten het centrum. Binnen is het klein, maar niet storend. Fijn, gastvrij ontvangst en lekkere steak. Dit is precies wat we willen in een eetcafe, absolute aanrader. Wij komen snel weer!
Rie G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben een gezellige avond gehad,het eten was prima.,de sfeer goed en het personneel heel vriendelijke en gezellig,gelijk weer een nieuwe afspraak gemaakt voor mijn verjaardag.
Willem-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en prima ontvangst.
John E.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
2x gegeten, eerste avond biefstuk met pepersaus en tweede keer zeetong. Allebei de gerechten zijn zeker aan te bevelen waarbij opgemerkt dat het de laatste avond redelijk druk was met o.a. een groep van 12 personen die allemaal a la carte bestelden, maar dat had geen invloed op de kwaliteit van ons eten of de snelheid van de bediening. Voor ons zeker een aanrader, ook vanwege de gezellige inrichting en de muziek (jaren 60, 70 en 80).
Fabian B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Op oudejaarsavond gegeten. Er werd hard gewerkt om ons een fijne avond te bezorgen, alleen was de personeelsbezetting vrij laag. Gelukkig hadden we de tijd. Heerlijke zeetong gegeten. Biefstuk was mals maar had een wat vreemde structuur. Sfeervol eetcafé, en gastvrije ontvangst.
Natalia T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het was gewoon heerlijk!!!!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Kortom een aanrader.
mark B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke gastvrouw en binnen was het lekker warm
Jozef R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke biefstuk, redelijk geprijst, vriendelijke vlotte bediening, Matige akoestiek, veel rumoer.
C.B. E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten ondanks de beperkte keuze van de menu kaart.
dit heeft het voordeel dat de keuze niet zo moeilijk is.
ondanks de drukte en met minimale personeel bezetting toch een redelijke snelle bediening.
voor herhaling vatbaar.
sri1lanka2 F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De Zwarte Ruiter op het Witte Paard is een aardige eetgelegenheid. Het is wel erg rumoerig, je moet er niet zijn als je wilt communiceren. Het eten is prima, de bediening attent.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke tournedos, zeer goede kwaliteit.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een sfeervolle plek, heerlijk eten leuke muziek. Toppie dus
Knud G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gewoon een gemoedelijk eetcafe met redelijke prijzen. Goede muziek en vriendelijke bediening
Pim U.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Ongedwongen sfeer in een prachtig pand met een simpele kaart die toch verrast. Zo eet je niet vaak.... no nonsens in de beste zin van het woord. Enig minpunt was de prijs van enkele voorgerechten en desserts op de kaart,
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De eigenaar vertelde met veel smaak dat hij een super perfect stukje Tonijn had ingekocht en ons graag zou willen aanbevelen. "Wij hadden om vis gevraagd"
Nou ,,,... echt ,..hij had niet te veel gezegd, mooie kwaliteit en super klaargemaakt, geserveerd op Lamsoor en zeekraal. Wat een gezellige sfeer, leuke spontane bediening en een straalende eigenaar.
Fam vd Beld
Enschede
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de biefstuk was erg mals en de garnalen waren precies gaar en heerlijk van smaak. Het pand en de aankleding, samen met de muziek zorgde voor de juiste sfeer. Een aanrader.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Alles was werkelijk goed.
De bediening gastvrij, vriendelijk en vlot.
Het eten was over het algemeen goed, voor wat betreft het vlees zou het fijn zijn als alle stukjes van "het zwaard" even mals waren geweest.
Angelo D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het was erg rustig op zondagavond. De bediening was vriendelijk en attent. Het voorgercht tapas was lekker, maar wel wat veel vlees. De biefstuk was perfect. Het toetje mini granddessert was goed, maar sprong er minder uit.