Over het restaurant Eetcafé De Zwaan

Bourgondisch genieten in een culinaire stad

Al meer dan 100 jaar een trefpunt aan de gezellige Markt. Hier geniet je van heerlijke gerechten met een regionaal tintje en weet men nog weet wat echte gastvrijheid is. De gezellige sfeer, leuke bediening, goede koffie, kwaliteitswijnen en 35 speciaalbieren maken dit een regelrechte aanrader.

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Zwaan

9,2

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé De Zwaan

Ina V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Menukaart prima in orde. Genoeg keuze maar niet overdadig zodat je het niet meer zou weten wat je moet kiezen. Het eten wat wij hadden gekozen vonden wij erg lekker.
Reimer H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Complimenten aan de bediening. Als westerlingen wijsgemaakt in deze Bourgondische stad. Alle bedienden hadden tijd voor een leuk praatje en tips voor lekkere biertjes en bezienswaardigheden. Service waar menig café/restaurant nog wat van kan leren. Dank!
Henriette B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Hartelijk ontvangen! Eerste plek was wat tochtig, maar konden meteen verplaatsen. Eten was prima, genoeg keus en in goede prijs/kwaliteitsverhouding. vriendelijk personeel. Aanrader!
Falco V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
We bestelden beiden een ribeye, maar helaas viel deze erg tegen. Het was een dun lapje vlees dat te lang gebraden was. We hadden medium besteld, maar kregen vlees waarvan nauwelijks nog rood te onderscheiden was. Ook was het vlees niet op smaak gebracht, wat de algehele indruk wekte dat de kok er niet met zijn of haar aandacht bij was die dag. Verder bleek er geen frites bij het gerecht te zitten, maar dit hebben ze netjes opgelost door dit als service alsnog te brengen.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gastvrije en vlotte bediening, lekker eten!
Irma O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We aten met z’n tweeën op het terras op een drukke en warme zaterdagnamiddag. We hadden gereserveerd en meteen toen een tafeltje op het terras vrij kwam, werd er voor ons een bordje gereserveerd op gezet. Wij waren verrast door de gastvrije ontvangst. Ondanks jong personeel, zeer professionele bediening. Het eten, asperges met zalm en ribeye met frites, waren van zeer goede kwaliteit. Porties ruim en alles smaakte vers en precies goed op smaak. Dit eetcafé verdient echt een pluim: eerlijk eten van goede kwaliteit in ruime porties met vriendelijk en gastvrije bediening. Top!
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Bij De Zwaan hebben ze een prachtig assortiment aan bieren. Ze kunnen je er alles over vertellen gezien de vele kennis ze de medewerkers hebben (in tegenstelling tot veel andere speciaalbierzaken is de kennis hier echt hoog), wanneer je jezelf wil verrassen met bier dan kan dit ook middels een walk in fridge. Erg tof!
Het eten vond ik erg lekker. De steak was bij mij perfect medium/ rare gebakken precies zoals ik gevraagd had. Eén iemand aan tafel had echter de ribeye steak en wilde deze rare. Zijn ribeye steak leek echter meer richting medium/ welldone. Verder was het eten echt prima en in voldoende hoeveelheid. Wij hebben een prima avond gehad bij De Zwaan, en zullen zeker weer terugkomen!
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten en de service was uitstekend! Leuk dat je je bier zelf mag uitkiezen. Wij komen zeker terug de volgende keer als we in de buurt zijn.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten leuke ambiance!!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goed advies over drankkeuze. Klantvriendelijke bediening!
Wij zullen hier in ieder geval nog eens terugkomen.....
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Gezellig eetcafé met vriendelijk personeel. Eten was precies genoeg en heerlijk. komen we zeer zeker nog een keer terug ????
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Wat een een super gezellig eetcafé, een relaxte sfeer en een hele goede bediening ????Het eten was goed genoeg en erg lekker. Een aanrader om na een dagje Maastricht even een tafeltje te reserveren.
Jolande G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
IIk kom vaker bij De Zwaan, het was weer goed verzorgd! We konden buiten eten ipv binnen, super. De kaart zou voor de avond best iets uitgebreider mogen zijn.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We zijn bijzonder prettig ontvangen en uitermate attent bediend. Het eten was voor een eetcafe heerlijk. Het is een aangename, gezellige locatie.
Z.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Mijn vlees vond ik niet gaar, goed opgelost door serveerster door meteen zonder diccussie voor een nieuw stuk vlees te zorgen!
Lou V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
hartelijke bediening.Leuke sfeer tussen het bedieningspersoneel. En nabestellingen liepen perfect qua" levertijd"
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Zeer gezellig !!!
Arno J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
leuke vriendelijke bediening
Naomi J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker gegeten voor een zacht prijsje, goede service. Uiteten in een gezellig en knus ingericht bruincafé met een modern randje.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellige cafe met een goede sfeer en heel lekker eten en drinken. Personeel is onwijs aardig en gezellig. Zeker een aanrader als je in Maastricht bent!