Over het restaurant Eetcafé De Zwaan

Bourgondisch genieten in een culinaire stad

Al meer dan 100 jaar een trefpunt aan de gezellige Markt. Hier geniet je van heerlijke gerechten met een regionaal tintje en weet men nog weet wat echte gastvrijheid is. De gezellige sfeer, leuke bediening, goede koffie, kwaliteitswijnen en 35 speciaalbieren maken dit een regelrechte aanrader.

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Zwaan

9,1

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé De Zwaan

Mirte H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Fijne service, heerlijk eten, mooi uitzicht op de markt! Zorg wel dat je reserveert, ik heb menig persoon weer weg zien gaan.
Reggy D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Zeer tevreden .. eten erg lekker personeel super vriendelijk en behulpzaam .. online reserveren werkt perfect ... echte aanrader
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Ontvangst was prima, voorgerecht lekker maar als je dan vervolgens zegt dat het hoofdgerecht echt niet lekker was en er wordt totaal niet op gereageerd vind ik dat ronduit slecht...al met al dus teleurstellend
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
We zaten boven aan t raam met onze hond. de bak water werd gebracht en in een stil hoekje mocht ik hem even brokjes geven. Fijn. Het restaurant was klein en vol, maar gezellig. Raam tochte wel wat. Eten was aan de koude kant. Waarsch voorgekookt en in magnetron warm gemaakt. jammer. Wel goed van smaak. Ongedwongen restaurant, maar niets bijzonder. Bediening is prima. Leuke avond gehad.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Lekker gegeten, niet te duur, leuk bier-spijs advies
Gilbert S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Goed eetcafe .warm interieur, Muziek wat te luid.
Prijs kwaliteit zeer goed.
Zekervoor herhaling vatbaar.
Mooie ligging van het café op de markt.
Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Fijn ontvangst en goed bediening. Personeel geeft goed advies over (speciaal) bier en passende gerechten. goede prijs- kwaliteit verhouding. Heerlijke avond gehad!
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Zeer attente en vriendelijke bediening, uitgebreide walk-in fridge met speciaalbieren en heerlijk eten voor een prima prijs!
P.H. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Zeer vriendelijke en hartelijke ontvangst. Daarna zelf mijn favoriete biertjes in de walk in bridge uitgezocht.
Het aanbevolen Maastrichter plankje was voortreffelijk. Ook opvallend gastvrije en behulpzame bediening. Klasse!
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Qua sfeer meer een café waar je kan eten dan een restaurant. Maar de meeste klanten komen er toch ook om te eten.
Twee keer de specialiteit van de dag gegeten. Heerlijk. Voor bierliefhebbers is er een walkin-fridge met heel veel soorten bier maar onze fles wijn was ook OK.
Dragica V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk genoten, geweldig personeel, gaan zeker weer terug. Een must als je een bierliefhebber bent ivm de inloop bierkoelkast.
Christa J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk hapje gegeten , prima bediening... goede prijs kwaliteit verhouding
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een week van tevoren via iens een tafel voor 4 personen gereserveerd, masr r bij aankomst toch nog 3 kwartier moeten wachten op een beschikbare tafel. Bediening en eten waren prima!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Alleen maar lovende woorden voor dit mooi gelegen restaurant. Heerlijk buiten gegeten onder de warmtestraler. Eten was voortreffelijk,bediening was erg goed niet overdreven en zeer alert reagerend als je glas leeg was. Tenslotte is de prijs kwaliteit hier echt super. Kortom je krijgt heel veel lekker eten in een leuke sfeer van erg servicegerichte spontane obers. Een echte aanrader!
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Menukaart prima in orde. Genoeg keuze maar niet overdadig zodat je het niet meer zou weten wat je moet kiezen. Het eten wat wij hadden gekozen vonden wij erg lekker.
Reimer H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Complimenten aan de bediening. Als westerlingen wijsgemaakt in deze Bourgondische stad. Alle bedienden hadden tijd voor een leuk praatje en tips voor lekkere biertjes en bezienswaardigheden. Service waar menig café/restaurant nog wat van kan leren. Dank!
Henriette B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Hartelijk ontvangen! Eerste plek was wat tochtig, maar konden meteen verplaatsen. Eten was prima, genoeg keus en in goede prijs/kwaliteitsverhouding. vriendelijk personeel. Aanrader!
Falco V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
We bestelden beiden een ribeye, maar helaas viel deze erg tegen. Het was een dun lapje vlees dat te lang gebraden was. We hadden medium besteld, maar kregen vlees waarvan nauwelijks nog rood te onderscheiden was. Ook was het vlees niet op smaak gebracht, wat de algehele indruk wekte dat de kok er niet met zijn of haar aandacht bij was die dag. Verder bleek er geen frites bij het gerecht te zitten, maar dit hebben ze netjes opgelost door dit als service alsnog te brengen.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gastvrije en vlotte bediening, lekker eten!
Irma O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We aten met z’n tweeën op het terras op een drukke en warme zaterdagnamiddag. We hadden gereserveerd en meteen toen een tafeltje op het terras vrij kwam, werd er voor ons een bordje gereserveerd op gezet. Wij waren verrast door de gastvrije ontvangst. Ondanks jong personeel, zeer professionele bediening. Het eten, asperges met zalm en ribeye met frites, waren van zeer goede kwaliteit. Porties ruim en alles smaakte vers en precies goed op smaak. Dit eetcafé verdient echt een pluim: eerlijk eten van goede kwaliteit in ruime porties met vriendelijk en gastvrije bediening. Top!