Over het restaurant Eetcafé De Zwaan

Bourgondisch genieten in een culinaire stad

Al meer dan 100 jaar een trefpunt aan de gezellige Markt. Hier geniet je van heerlijke gerechten met een regionaal tintje en weet men nog weet wat echte gastvrijheid is. De gezellige sfeer, leuke bediening, goede koffie, kwaliteitswijnen en 35 speciaalbieren maken dit een regelrechte aanrader.

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Zwaan

• Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,2
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Leuke eetcafé. Vriendelijk personeel. Erg goede prijs-kwaliteit. Vegetarische keuze beperkt, maar wel heel lekker. We komen zeker terug.
De tafel van Arno W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Helemaal Maastricht! Wat een fijn feestje!
Rinske D.
Voor bier liefhebbers een must go!
Fabiënne V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heel gezellig cafe met een goede locatie!
Vriendelijk personeel & heerlijke gerechten.

De walk in bier fridge is zeker een must see!
sandra A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
super gezellig! lekker en 't bier smaakte bijzonder goed.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Echt een gezellig eetcafe. Prima eten, leuke sfeer en vriendelijke mensen. De walk in closet met 200 biertjes is een top idee! Prijs kwaliteit verhouding is gewoon dik in orde. De lokatie (de markt in Maastricht) is uiteraard ook meer dan goed.
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prima eten en een goede bediening.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ruime porties en heel vriendelijk geholpen. De steak was minder maar verder was het lekker, ook de biertjes bij het eten!
ellisje .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij hebben hier een geweldige avond gehad. Het eten was heerlijk en het bedienend personeel maakten de avond helemaal af
J.J. V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
1 december 2016 lunch, uitstekend en zeer vriendelijke bediening, 3 december ontbijt, wederom uitstekend en dezelfde vriendelijke en gastvrije bediening.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten! De inloop-koelkast met speciaal bieren is natuurlijk een bijzonder extraatje. We zaten boven en daar was het redelijk rustig. Beneden was het vol, maar gezellig druk. Bediening erg vriendelijk. We konden zelf aangeven wanneer we onze volgende gang geserveerd wilden krijgen. Ruime porties! Lekkere huiswijn.
M J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker eten, een vriendelijk en alerte bediening. Minpunt: ondanks onze reservering waren ze volgeboekt, we hebben op een ongemakkelijke bank in een hoekje gezeten, vonden we niet erg maar wel het vernoemen waard als aandachtspunt.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Hier gegeten voordat we naar het André Rieu concert op het Vrijthof gingen. No-nonsens eetcafé met erg vriendelijke bediening. Overheerlijke garnalenkroketten vooraf, daarna een LIMBURGSE PLANK (zoervleis en spaakhammetje met limburgse mosterd met frites en salade), heerlijk en een SALADE VAL-DIEU (abdijkaasje, appel en een limburgse stroopsaus, met molenaarsbrood) erg lekker. Lekkere wijn en biertje erbij en koffie na. Vooral d bediening was erg vriendelijk en alert. Prima gegeten.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Voor mijn werk naar Maastricht en naar aanleiding van de goede recensies het Maastrichtse streekgerecht zuurvlees gegeten bij dit gezellige (eet-)cafe, met de heerlijke sfeer van een echte bruine kroeg. Leuk gezellig en vlot personeel en vlotte service. Het bestelde gerecht kreeg ik al vlot voor mij, samen met de lekker Lachouffe uit de tap. Het geurde allemaal heerlijk en de smaak was zelfs nog beter. Ik heb er heerlijk van genoten en nog wat gezellig met de bediening gepraat. Volgende keer ga ik er samen met mijn partner heen, om ook die van deze lekkernij te laten proeven. Beste mensen bedankt voor het heerlijke eten en de gezelligheid en tot een volgende keer. Voor een ieder: warm aanbevolen!
proeversein .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Met vrienden op stap in Maastricht: waar ga je dan eten? We volgen de goede recensies en die kloppen helemaal: gezellig, goed eten, goede service. Met name complimenten voor de zytholoog/bedrijfsleider, die een individueel bierarrangement bedacht, voor de fijne service en adviezen zonder ons in onze gesprekken te storen.
We eten vaak een (runder) carpaccio en deze is echt goed. Ook hebben we genoten van de staek, de saté en de desserts. De bierkaart is uitgebreid en heeft dus veel keuze, alleen de Château Neubourg van Gulpener werd niet meer aangeboden terwijl deze nog wel op de site stond.
Wat kan beter? Het dessert gelijktijdig aanbieden. De toiletten kunnen een verfje gebruiken. En graag de actuele kaart op de site.
Gino G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
zeer lekker gegeten was zeker de moeite waard prijs niet te hoog waar voor je geld ook de bediening zeer geslaagd gezellig en vriendelijke bediening keuze van eten was zeer goed wat hadden we gegeten : spareribs met friet en aardappel kroketjes met verse sla salade en als toetje hazelnoot praline bij deze zou ik zeggen ga zo door dit is zeker een 3 sterren restaurant waard
beste personeel van de zwaan ga zo door wij waren zeer tevreden over de goede service we zullen daar zeker vaak nog komen eten
groetjes van ons
Kentukies .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gewoon lekker en gezellig gegeten op de eerste verdieping, vlotte bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zat gezellig vol maar was niet te merken aan de bediening stonden steeds voor je klaar als het moest.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijk en sfeervol gegeten hier gisteravond! Vegetarische kroketjes en de plate met hamburger en het vanille ijs met nootjes en praline zijn absoluut aanraders. Bediening is erg vriendelijk, mag iets oplettender. Leuke ambiance.
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Gezellig centraal gelegen eetcafé. Leuke bediening en smaakvolle lokale gerechten. Héérlijke diverse speciaalbiertjes!
Ook leuk om te borrelen op zaterdagmiddag of koopavond.
Gino S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Heerlijk gegeten ! Prijs/kwaliteit is zonder meer goed te noemen.
Het sfeervolle restaurant zat vol maar met wat kunst en vliegwerk zaten wij met de familie gezellig aan hoge tafels pal voor de bar. Gastvrij ontvangen en een zeer plezierige en goede bediening. Alle complimenten voor de aardige patron en zijn team !
Absolute aanrader wat ons betreft.
Wij komen er zeker nog een keer terug.

Lysenka R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Erg leuk eetcafé! Vriendelijk personeel en goed eten voor een betaalbare prijs. Medewerkster nam zelf nog de tijd om alle hotspots van Maastricht op een kaart te noteren om ons zo een leuk weekendje te bezorgen. Wij zijn in dat zelfde weekend nog een keer terug gaan eten! Een echte aanrader!