Over het restaurant Eetcafé De Zwaan

Bourgondisch genieten in een culinaire stad

Al meer dan 100 jaar een trefpunt aan de gezellige Markt. Hier geniet je van heerlijke gerechten met een regionaal tintje en weet men nog weet wat echte gastvrijheid is. De gezellige sfeer, leuke bediening, goede koffie, kwaliteitswijnen en 35 speciaalbieren maken dit een regelrechte aanrader.

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Zwaan

9,2

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé De Zwaan

Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Fijn ontvangst en goed bediening. Personeel geeft goed advies over (speciaal) bier en passende gerechten. goede prijs- kwaliteit verhouding. Heerlijke avond gehad!
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Zeer attente en vriendelijke bediening, uitgebreide walk-in fridge met speciaalbieren en heerlijk eten voor een prima prijs!
P.H. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Zeer vriendelijke en hartelijke ontvangst. Daarna zelf mijn favoriete biertjes in de walk in bridge uitgezocht.
Het aanbevolen Maastrichter plankje was voortreffelijk. Ook opvallend gastvrije en behulpzame bediening. Klasse!
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Qua sfeer meer een café waar je kan eten dan een restaurant. Maar de meeste klanten komen er toch ook om te eten.
Twee keer de specialiteit van de dag gegeten. Heerlijk. Voor bierliefhebbers is er een walkin-fridge met heel veel soorten bier maar onze fles wijn was ook OK.
Dragica V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk genoten, geweldig personeel, gaan zeker weer terug. Een must als je een bierliefhebber bent ivm de inloop bierkoelkast.
Christa J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk hapje gegeten , prima bediening... goede prijs kwaliteit verhouding
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een week van tevoren via iens een tafel voor 4 personen gereserveerd, masr r bij aankomst toch nog 3 kwartier moeten wachten op een beschikbare tafel. Bediening en eten waren prima!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Alleen maar lovende woorden voor dit mooi gelegen restaurant. Heerlijk buiten gegeten onder de warmtestraler. Eten was voortreffelijk,bediening was erg goed niet overdreven en zeer alert reagerend als je glas leeg was. Tenslotte is de prijs kwaliteit hier echt super. Kortom je krijgt heel veel lekker eten in een leuke sfeer van erg servicegerichte spontane obers. Een echte aanrader!
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Menukaart prima in orde. Genoeg keuze maar niet overdadig zodat je het niet meer zou weten wat je moet kiezen. Het eten wat wij hadden gekozen vonden wij erg lekker.
Reimer H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Complimenten aan de bediening. Als westerlingen wijsgemaakt in deze Bourgondische stad. Alle bedienden hadden tijd voor een leuk praatje en tips voor lekkere biertjes en bezienswaardigheden. Service waar menig café/restaurant nog wat van kan leren. Dank!
Henriette B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Hartelijk ontvangen! Eerste plek was wat tochtig, maar konden meteen verplaatsen. Eten was prima, genoeg keus en in goede prijs/kwaliteitsverhouding. vriendelijk personeel. Aanrader!
Falco V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
We bestelden beiden een ribeye, maar helaas viel deze erg tegen. Het was een dun lapje vlees dat te lang gebraden was. We hadden medium besteld, maar kregen vlees waarvan nauwelijks nog rood te onderscheiden was. Ook was het vlees niet op smaak gebracht, wat de algehele indruk wekte dat de kok er niet met zijn of haar aandacht bij was die dag. Verder bleek er geen frites bij het gerecht te zitten, maar dit hebben ze netjes opgelost door dit als service alsnog te brengen.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gastvrije en vlotte bediening, lekker eten!
Irma O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We aten met z’n tweeën op het terras op een drukke en warme zaterdagnamiddag. We hadden gereserveerd en meteen toen een tafeltje op het terras vrij kwam, werd er voor ons een bordje gereserveerd op gezet. Wij waren verrast door de gastvrije ontvangst. Ondanks jong personeel, zeer professionele bediening. Het eten, asperges met zalm en ribeye met frites, waren van zeer goede kwaliteit. Porties ruim en alles smaakte vers en precies goed op smaak. Dit eetcafé verdient echt een pluim: eerlijk eten van goede kwaliteit in ruime porties met vriendelijk en gastvrije bediening. Top!
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Bij De Zwaan hebben ze een prachtig assortiment aan bieren. Ze kunnen je er alles over vertellen gezien de vele kennis ze de medewerkers hebben (in tegenstelling tot veel andere speciaalbierzaken is de kennis hier echt hoog), wanneer je jezelf wil verrassen met bier dan kan dit ook middels een walk in fridge. Erg tof!
Het eten vond ik erg lekker. De steak was bij mij perfect medium/ rare gebakken precies zoals ik gevraagd had. Eén iemand aan tafel had echter de ribeye steak en wilde deze rare. Zijn ribeye steak leek echter meer richting medium/ welldone. Verder was het eten echt prima en in voldoende hoeveelheid. Wij hebben een prima avond gehad bij De Zwaan, en zullen zeker weer terugkomen!
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten en de service was uitstekend! Leuk dat je je bier zelf mag uitkiezen. Wij komen zeker terug de volgende keer als we in de buurt zijn.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten leuke ambiance!!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goed advies over drankkeuze. Klantvriendelijke bediening!
Wij zullen hier in ieder geval nog eens terugkomen.....
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Gezellig eetcafé met vriendelijk personeel. Eten was precies genoeg en heerlijk. komen we zeer zeker nog een keer terug ????
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Wat een een super gezellig eetcafé, een relaxte sfeer en een hele goede bediening ????Het eten was goed genoeg en erg lekker. Een aanrader om na een dagje Maastricht even een tafeltje te reserveren.