Eetcafé de Zevende Hemel

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Zevende Hemel

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jen G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Ik heb altijd medelijden met al de mensen die in Sluis ribben of mosselen aan volenté gaan eten, wetende dat Sluis zoveel meer te bieden heeft. Onze vaste stop is De Zevende Hemel, betaalbaar, verrassend en zo lekker. En de wijnen... Vandaar de naam De Zevende Hemel.
Voor mij is dit de charme van Sluis, na de aangename drukte, ons terugtrekken in de rust van het tuinterras van De Zevende Hemel.
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Op een zonnige dag belanden wij in de 7de hemel. Gezeten op het ruime tuinterras ontmoeten we een vriendelijke jonge dame die weet hoe ze de gasten een goed gevoel kan geven. De tongfilets zijn lekker en genoeg.
Gewoon gezellig en niet opgeprikt. Normale prijzen. Aanrader.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Op Hemelvaartsdag hier geluncht, bij binnenkomst valt vooral de inrichting je op. Gezellig knus en veel engelen.
Je krijgt grote hoeveelheden voor de prijs. Broodjes zijn goed, lekker belegd en wat rauwkost erbij. De tosti met de bolognese saus vond ik wat zwaar en overheersend maar dat is persoonlijk.
Bediening is vriendelijk, gewoon leuk tentje
Verkaik .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
eetcafé waar nodig het een en ander moet worden opgeknapt. De WC is keurig maar slecht bereikbaar voor mensen die minder goed ter been zijn (kelder via steile trap). Ik heb goed gegeten maar niet uitzonderlijk. Bediening en "eigenaar" waren de hele tijd aan het kletsen onder elkaar terwijl één persoon zich het vuur uit de sloffen werkte. keuken sluit vroeg
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Sfeer is ok maar eten en drinken is zeer onder de maat. Huiswijn (wit) smaakt nergens naar en onze gerechten waren gewoon niet lekker. (pasta en maaltijdsalade) Achteraf hoorden wij van locals dat het ook niet zo goed bekend staat. Geen aanrader dus..
Bediening is overigens wel goed en aardig
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Een enorm gezellig eetcafé geheel ingericht naar zijn thema. Het eten is zoals je verwacht; spare-ribs, goede vis en overheerlijke biefstuk. Ze hebben een prachtig tuinterras waar je in de zomer heerlijk kunt terrassen. Ik heb hier al meerdere keren gegeten en kom maar al te graag nog eens terug.