Eetcafé de Zaak

Krimweg 28 7351 AX Hoenderloo Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Zaak

Even bijkomen in Hoenderloo doe je bij het gezellige Eetcafé De Zaak. Op een van de grote, zonnige terrassen of gezellig binnen. Op de kaart vooral humor, gerechten met een lach en erg smakelijk ook. Het is een plek waar je de tijd vergeet en dus altijd later vertrekt dan je had verwacht. Maar dat is hier geen enkel probleem. Je bent altijd welkom om mee te doen met een potje biljart.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Zaak

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Zaak

Nico V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het eten was goed en de bediening was zeer attent. We kwamen binnen, werden direct geholpen en alles liep vlot achter elkaar door.
Perfect.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Jammer dat niemand ons vroeg of we een nagerecht wilde, toen ik ging afrekenen wisten ze niet eens of ze wel meededen met de restaurant actie , was wel apart want je reserveerd toch via de Iens site.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017