Eetcafe De Winze

Wyns 30 9091 BE Wijns Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Winze

Carin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Unieke locatie aan de Dokkumer Ee, waar je dan ook daadwerkelijk aan het water zit; we zaten op terrassteiger tussen water en restaurant in. Vriendelijke bediening. Geen overmatige keuze uit broodjes maar zeker ruim voldoende keus voor lunch: pannenkoeken, tosti´s, warme en koude broodjes, soep en frituurwaar. Koffie was helaas middelmatig (toch wel belangrijk!), wel een leuke theekaart met diverse soorten losse kruidenthee. Bediening was vlot en de lunch zeker voor herhaling vatbaar. En dan het uitzicht: alleen dat al is om te smullen!
Lekker Ite I.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Zonnig terras aan de Dokkumer Ee. De plek is fantastisch, de bediening verliep deze keer wat rommelig, dat zijn we anders gewend. Prijs/kwaliteit van de vlees- en visgerechten is dik in orde, royale porties en goede bereid. Het vegetarische gerecht is in verhouding veel te duur, en ondanks de omschrijving ook niet echt verrassend, dat kan beter! Al met al toch een heerlijke avond op het terras gehad.
Gerdareina .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Op een zonnige dag hebben we de zeilboot bij eetcafe De Winze aangelegd. Helaas waren alle tafeltjes op het terras al gereserveerd maar ze waren bereid om het eten op de boot te serveren. Waar vind je dat nog? Omdat het heel mooi weer was heeft de uitbater alle tafeltjes uit het restaurant op het gras laten zetten dus we konden toch aan tafel eten. Het eten was lekker. De tongetjes heerlijk gebakken, de zalm groot en heerlijk op smaak. Groente lekker en de patatjes waren lekker gloeiend heet. Heerlijk om op het terras langs de Dokkumer Ee te zitten. Op fietsafstand van Leeuwarden. Echt een aanrader. En de bediening was super.