Eetcafe de Walrus

Aalsmeerderdijk 452 1436 BM Aalsmeerderbrug Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafe de Walrus

Gezelligheid is aangespoeld!

Een karakteristiek oud pand dat scheef staat aan de Ringvaart. De Walrus ademt sfeer en gezelligheid door de donkerbruine lambrisering, platen aan de muur van vork, mes en lepel en altijd attente personeel. Klassiek is de Franse kaart, maar dan zonder opsmuk. Daghap, met een speciaalbiertje! En voor partijen en bingo zit je hier ook goed.

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Walrus

Maandag t/m donderdag 15:00 - 22:00
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Diamant1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Jos & Sara S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellig eetcafe, eten was heel goed. Kwaliteit van vlees en vis uitstekend.
Het duurde wat lang voor we bediend werden, maar ach.... je bent met vrienden en het is gezellig.
Lokatie vlak bij vliegveld en van der Valk hotel was voor ons super. Gaan volgende keer als we hier overnachten zeker terug.
Walhan .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ondanks bellen en mailen was er geen vegatarische maaltijd voorhanden.na lang overleg kwam er toch wel wat lekkers uit de keuken.de kalfsribeye was een teleurstelling, te gaar,te veel vet aan,en echt niet op de gril geweest.we gaan misschien nog een keer terug voor een tweede kans,de heren hadden namelijk wel lekker gegeten.
J.schoon .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een pannenkoek, die niet op het menu staat, kon uiteindelijk toch geserveerd worden.
Daar had ik namelijk van te voren over gebeld.
Chris N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Goed eten, voor elk wat wils, aardige bdiening en een gezellige gemoedelijke sfeer. En goede muziek op het juiste volume.
Thing-I T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Vorige week met partner geweest en was zo goed bevallen dat ik gisteren met een vriendin ben geweest. En weer was het heel erg lekker, mooie portie en vriendelijke bediening. Volgende week gaan ik weer maar dan met partner en zoon want gisteren waren ze boos dat ik zonder ze ging.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteravond met 3 vrienden uiteten geweest in de Walrus (voor het eerst), het is een gezellig, rustig eetcafé. De bediening was vlot, attent en erg aardig. Keuze uit veel gerechten.
Ik bestelde als voorgerecht gamba's in knoflookroomsaus, erg lekker en een ruim bemeten portie. Als hoofdgerecht pikant gemarineerde spareribs met garnituur en frites met mayo. Het smaakte echt voortreffelijk, de spareribs zijn een echte aanrader, het vlees valt bijna vanzelf van het bot, erg mals.
Tenslotte bestelde ik als desert een stukje cheesecake met een bolletje ijs en slagroom, was gewoon erg goed!

Al met al een erg gezellige en smaakvolle avond, de Walrus is een aanrader en we komen zeker weer eens terug!
Brigitta.van.dijck .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gastvrije ontvangst, informeel maar hartelijk. Inrichting van het restaurant is gewoon, niet heel bijzonder.
Het eten daarentegen is voortreffelijk! Zeer mooi opgemaakte borden, uitstekende kwaliteit, kortom erg goed!
Thing-I T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellig en klein restaurant. We hebben heerlijk gegeten. Bediening was heel vriendelijk. Cheesecake was perfect. We komen snel weer!
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten in ongedwongen sfeer! Carpaccio, diamanthaas en cheesecake waren zalig! Aanrader! Grimbergen van de tap en prima tempo van serveren. Toppertje!
Rene_jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Buitenkant van het restaurant nodigt nou niet direct uit tot binnengaan, vandaar dat we er na honderden keren langsrijden ook nooit naar binnen zijn gegaan. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en hebben er heerlijk gegeten. Er heerst een ontspannen sfeer. Omdat de zalm even niet voorradig was hebben we de slibtong besteld. Deze werd op ons verzoek gefileerd en was gewoon goed. De ander had de diamanthaas, prima mals vlees! Vooraf hadden we de mosterdsoep en de scampi's in knoflookroom sauce. Prima tent. Wil je in een eetcafe iets eten en niet al te duur uit zijn, vinden wij dit een aanrader. We komen echt weer eens terug.
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Onverwachts heerlijk gegeten, de buitenkant geeft niet aan hoe goed de keuken is. Iets wat je totaal niet zou verwachten. Perfecte escargots, niet te groot niet te klein en ook niet zo vet, heerlijk vanuit de oven. Hoofdgerecht, eye rib goed gebakken, lekkere saus en friet met wat groente. Goed betaalbaar en heerlijk !!
HTP .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg lekker gegeten, de bediening was erg hartelijk en attent. Het restaurant ziet er een beetje armoedig uit, als een bruin café waar al een aantal jaren niks meer aan is gedaan. Dat is jammer, want je krijgt op die manier een verkeerde indruk. Het eten is namelijk van een heel hoge kwaliteit: De bereidingen zijn goed en de smaak ook.
MarielleB74 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Moeten eerlijk zeggen dat we voor het eetcafé stonden en onze bedenkingen hadden maar we hebben echt heerlijk gegeten. Alle gerechten waren om je vingers bij op te eten zo lekker vooral de cheesecake wat was die goddelijk. Het serverend personeel was ook heel vriendelijk. We gaan hier zeker naar terug echt een aanrader.
Zijspan .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Parkeren kan hier makkelijk aan de overkant of op de parkeerplaats.Wij hebben lekker gegeten bij de Walrus. Bediening was vlot en goed. Prijs en kwaliteit verhouding was zeker goed.
Angélique V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening die ook nog tijd had voor een gezellig praatje.
Eenvoudig maar gezellig ingericht met veel kaarslicht.
Enige minpuntje is het gemis v. een kindermenu.
Verder een heerlijke avond gehad en zeer voldaan naar huis gegaan!
W.wurpel .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Super gezellig eetcafé, gezellige bediening en heerlijk gegeten. Was een top avond. Komen gegarandeerd nog een keer terug.
Lisa1109 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ik heb met mijn vriend en ouders hier gegeten. Een erg gezellig eetcafé. Vriendelijke, vrolijke bediening. Het eten smaakte ons erg goed. Een afwisselende kaart, zit voor ieder wat wils bij. Wij komen zeker terug!
Peter-Carla .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
De kok van de Walrus weet absoluut hoe hij een rib-eye moet grillen. Ook mijn drie tafelgenoten waren zeer te spreken over de kwaliteit van zowel het voor- als het hoofdgerecht. Vriendelijke en professionele bediening maar toch gemoedelijk. Een absolute aanrader!
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Prima eetgelegenheid zoals je verwacht van een eetcafe. Erg lekkere gerechten, vooral de rib eye is een aanrader. Leuke bediening met aandacht voor de gast. We hebben genoten en gaan zeker vaker terug.