Eetcafe de Walrus

Aalsmeerderdijk 452 1436 BM Aalsmeerderbrug Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe de Walrus

Gezelligheid is aangespoeld!

Een karakteristiek oud pand dat scheef staat aan de Ringvaart. De Walrus ademt sfeer en gezelligheid door de donkerbruine lambrisering, platen aan de muur van vork, mes en lepel en altijd attente personeel. Klassiek is de Franse kaart, maar dan zonder opsmuk. Daghap, met een speciaalbiertje! En voor partijen en bingo zit je hier ook goed.

Meer informatie over restaurant Eetcafe de Walrus

Maandag t/m donderdag 15:00 - 22:00
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
brigitta.van.dijck .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerijk gegeten, uitstekende prijs - kwaliteit verhouding. Het eten ziet er erg verzorgd uit, de borden zijn mooi opgemaakt.
Jammer dat de menukaart hetzelfde was als de vorige keer dat wij er waren, wat meer afwisseling zou een hele goede aanvulling zijn
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteravond met de AH actie heerlijk gegeten bij de Walrus. De ontvangst was hartelijk, de bediening vriendelijk en het eten was heerlijk. De porties waren ruim voldoende en van goede kwaliteit. Bijbestelde patat kwam heel snel. Geen probleem om een karaf kraanwater (gratis) naast onze drankjes te bestellen. Geen aparte kaart voor de AH actie, gewoon alles te kiezen van de reguliere kaart. Prijs is zeer goed, zeker voor de ruime hoeveelheid eten dat je per portie krijgt. Kortom heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig eetcafé, met zeer gezellige zeer actieve bediening. De gerechten waren groot genoeg, extra groente was fij geweest.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij vonden Eetcafé de Walrus in Aalsmeerderbrug/Rijsenhout een gezellig restaurant. Vriendelijke bediening en goede service. Het eten smaakte ons prima.
Kkuin .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer gemoedelijke sfeer! Ontzettend aardige mensen. Heerlijke gegeten. Het eten werd goed heet geserveerd. Gezellige muziek. Wij komen zeker weer!
Olga R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Mijn man en ik hebben gisteren heerlijk gegeten. Klein maar gezellig restaurant met heel vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk, goed warm en ruim voldoende
We komen zeker nog eens terug.
B J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Geen exotische gerechten/haute cuisine, maar dat hoort ook niet bij een eetcafé. We hadden ruim voldoende keuze en prijs kwaliteit was echt uitstekend! Bediening is vriendelijk en redelijk vlot. Het enige dat stoorde bij binnenkomst was een vreemd, vies (riool-achtig) luchtje. Of waren het geurkaarsen met een apart luchtje????
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zaten gezellig en de bediening was top! Zeer kindvriendelijk ook. Een restaurant waar we zeker vaker terug zullen komen.
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het eten was heerlijk het personeel heel vriendelijk., in de zomer doen we nog wel eens een biertje op het terras maar we hadden hier nog nooit eerder gegeten. Een aanrader
Marjon D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima gegeten in eetcafe de Walrus. Het vlees was mals, alleen. de hoeveelheid groenten had wat meer gemogen.
De toetjes waren lekker.
Pim R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima eten in een laagdrempelige gelegenheid, waar je eet naast de tap.
De locals aan hun biertje en wij aan de varkenshaas.

Roken mag niet in het cafe zelf dus er is wel flink wat heen en weer geloop naar buiten
ons stoort dat niet zo maar het geeft wel koude voeten door de tocht.
Bert1947 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hele leuke ontvangst door de dame met kort haar...wat een gezelligheid! En dat straalde ze ook de hele avond uit! Het eten was gewoon goed en superlekker....heerlijke ouderwets lekkere uiensoep, varkensmedaillon en zalm waren geweldig! Wij wilden geen nagerecht....teveel....was geen enkel probleem ondanks dat we met de AH restaurantactie hadden geboekt. Het is een gezellig huiskamerachtig eetcafé. Wij kenden het alleen van het buitenterras in de zomer maar dit was een hele leuke kennismaking om ook eens verder dan het terras te gaan!
Jochem B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten was goed! En veel! Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Wij komen zeker een keertje terug. Inrichting mag iets moderner.
walhan .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten,sliptong en partner parelhoen.
Prima van smaak en temperatuur.
Je moet het wel weten dat je daar lekker kan eten,normaal rij je er zo voorbij.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Superlekker gegeten en zeer gastvrij ontvangen, hebben gelijk de volgende reservering gemaakt voor januari maar dan met onze zoon erbij!
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten en een onwijs leuke avond gehad met 8 personen, zeker voor herhaling vatbaar, misschien een keer de lunch uitproberen!!!
Diane K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was heerlijk, het personeel vriendelijk en bekwaam. Wij vonden het alleen storend dat een aantal mannen onder invloed luidruchtig aan de bar zaten. Dat was t enige minpuntje.
diamant1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een gezellig eetcafe; een ongedwongen sfeer en enthousiaste bediening.
Voordeel is dat je zelf gerechten van de kaart kunt kiezen; het duurste gerecht wordt in rekening gebracht.
Jos & Sara S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellig eetcafe, eten was heel goed. Kwaliteit van vlees en vis uitstekend.
Het duurde wat lang voor we bediend werden, maar ach.... je bent met vrienden en het is gezellig.
Lokatie vlak bij vliegveld en van der Valk hotel was voor ons super. Gaan volgende keer als we hier overnachten zeker terug.
walhan .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ondanks bellen en mailen was er geen vegatarische maaltijd voorhanden.na lang overleg kwam er toch wel wat lekkers uit de keuken.de kalfsribeye was een teleurstelling, te gaar,te veel vet aan,en echt niet op de gril geweest.we gaan misschien nog een keer terug voor een tweede kans,de heren hadden namelijk wel lekker gegeten.