Eetcafé de Vuurtoren

Muntplein 13 3437 AN Nieuwegein Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Vuurtoren

Mark G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
vandaag heerlijk geluncht met me vrouw, beide hebben we de muntburger gegeten, wat een heerlijk broodje is dat zeg. je krijgt er ook nog frietjes bij geserveerd het is gewoon top.
de service is top.
wat ook leuk is is dat de keukenbrigade het eten zelf komen brengen.

wij komen zekers weer terug hier

Wesley L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Vanmiddag geluncht met een lekkere snert. Daarna een broodje Indonesische kip met pindasaus en toebehoren. Smaakte allemaal goed en zeer vriendelijk personeel.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Een gezellig én lekker hapje eten bij 'de Vuurtoren'. Wat een gezellig buurt/eetcafé is dit toch! De bediening is los en snapt hoe je met gasten moet communiceren (het is druk, eten duurt even. Dit viel reuze mee en dan komt er toch snel alvast een mandje brood van het huis tijdens het wachten). Lekkere saté van de haas en een puntzak verse frieten. Mooi vers getapte fluitje Heineken erbij en de avond is top. Tot de volgende keer!
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
We hebben in eetcafe de vuurtoren spare ribs en biefstuk gegeten.
Alles was super verzorgt, de bediening was er vriendelijk.
De bieftsuk was zeer mals en voor die prijs voor herhaling vatbaar.
De spareribs waren geweldig klaargemaakt complimenten voor de kok.
Bibi .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Laatst spareribs gegeten super super lekker!! Enorme snelle bediening! gezellige sfeer echt een aanrader voor iedereen die lekker uit eten wil en niet al te veel geld wil besteden! Top zaak!!
Ramon .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Eetcafe de Vuurtoren is een no-nonsens eetcafe, waar we erg graag komen. De spare-ribs zijn grandioos (wel net iets te veel marinade) en de bediening is erg vriendelijk. Ook de andere gerechten van de kaart zijn lekker (en veel). Omdat het een cafe is, is het vrij rumoerig maar dat is voor ons geen enkel probleem. We komen hier snel weer terug!