eetcafe de Vrije Wereld

Torenstraat 30 3281 XP Numansdorp Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant eetcafe de Vrije Wereld

Een horecagelegenheid geschikt voor elke denkbare gelegenheid. Gewoon gezellig een wijntje of kopje koffie drinken? Dat kan hier! Het café biedt een ontspannen sfeer om even helemaal tot rust te komen. Iets bijzonders te vieren? Dan is dit de plek waar je een goed verzorgde middag of avond zult beleven. Goede arrangementen en een perfecte verzorging van je wensen. Denk aan een groepsbarbecue, personeelsfeestje of proeverij. Volop mogelijkheden en invullingen mogelijk.

Meer informatie over restaurant eetcafe de Vrije Wereld

Maandag en dinsdag gesloten
Donderdag t/m zondag 15.00 - 23.00 uur

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Gratis parkeren , Open op zondag , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant eetcafe de Vrije Wereld

Clara D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima gegeten, voor niet te veel geld!
Noelle S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ik heb hier al meerdere keren erg lekker gegeten. Er hangt een gezellige sfeer en aardige bediening. De carpaccio is echt een aanrader!
My E.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gezellig restaurant en erg lekker eten voor een prima prijs. Ze hebben veel soorten speciaalbieren en ook veel wijnen. Ook kom ik hier vaak op vrijdag avond met vrienden borrelen met wat kleine hapjes.
Maddy P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Een erg leuk eetcafé waar je met een groep vrienden, of samen voor een leuke prijs goed kan eten.
Pas geleden had ik ook de Vrije Wereld afgehuurd voor een feestje. De sfeer en het personeel waren super, net zoals de hapjes en drankjes! Een aanrader dus!
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Bij De Vrije Wereld heb ik met mijn vriendinnen heerlijk kunnen eten! Met de gezellige sfeer en een goede bediening hebben wij een erg leuke avond gehad!
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Eetcafé De Vrije Wereld, een prettig en ongedwongen sfeer. Mooie inrichting, in het speciaal de bar, wat de toon zet en opvalt bij binnenkomst naast het warme welkom van de gastheer. Een uitgebreide menukaart met overheerlijke gerechten. Mijn persoonlijke favoriet is de carpaccio en de welbekende Wereld Burger. Met als kersje op de taart, 'letterlijk genomen', als dessert de chocoladelava taartje. Waarvan het water me nu al in de mond loopt als ik erover schijf! Daarnaast beschikt de Vrije Wereld over een mooie wijn/ en bierkaart met veel keus! De Verdejo viel bij mij in de smaak na aanraden van de gastheer. Hierbij hadden de gastheer en ik de voorliefde van Gin, en raadde hij aan om de Nolets Gin te proberen; één woord: overheerlijk! Desalniettemin een leuk avondje, heerlijk gegeten en gedronken! Voor herhaling vatbaar! Aanrader voor velen!
Dylan B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk eten met voldoende keuze. Daarnaast ook een zeer ruime keuze uit lekkere bieren en wijnen. Prijs-kwaliteitsverhouding is zeker goed!
Nelis K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Er is op dit moment een verrassingsmenu vis of vlees. Wij kozen alle vier voor vis. Leuke starter met drie gamba's leuk op gemaakt. Hoofdgerecht was Tilapia file met groente en friet. Groente waren diepvriesgroente met weinig smaak. Nagerecht was een leuk opgemaakt glaasje mouse met ijs en fruit. De glaasjes wijn zijn aardig aan de prijs met € 5,50 !
goedemiddag,

u heeft niet de huiswijn op van 3,75 per glas en 17.50 per fles maar de pinot grigio van idd 5.50 een glas de groente hebben meegenomen met de nieuwe kaart en zijn vervangen. gr team vd vrije wereld
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Ik vond het gezellig,lekker en leuke bediening! Hier gaan we zeker terug komen.
Een dingetje ,het bakje met nepsalade mag achterwege blijven,alleen sla met een lekkere dressing is voldoende.
Groet