Eetcafé De Voogd

Hoofdstraat 267 B 2171 BD Sassenheim Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé De Voogd

Het goede leven

Of je nu het 3-gangen menu kiest of een heerlijke daghap, bij eetcafé de Voogd is het goed toeven. Met een heerlijke hapjes- en wijnkaart kun je hier niet alleen je avond maar ook je vrije vrijdagmiddag vullen met een lekkere borrel. Midden in de Zuid-Hollandse bollenstreek is het een perfecte plek uit te rusten na een dag wandelen door natuur of een goede start van een mooie avond uit.

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Voogd

Maandag t/m zaterdag 10:00 - 21:30
Dinsdage gesloten

Henny H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een 10 voor de bierkaart. Mooie onbekende bieren naast lekkere bekende bieren. Vriendelijke, vlotte en attente bediening. Het AH menu was prima. Drie keuzes per gang. De moeite waard.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten via het AH/Iens arrangement. Het keuze menu was nog uitgebreider dan vooraf op de website stond. We hadden op geen enkele manier de indruk dat door de actie (2e diner gratis) de porties kleiner of minder van kwaliteit zijn. De prijs van een 3-gangenmenu was - vergeleken met heel veel andere aanbieders in de AH/Iens actie - veel redelijker (hier ca € 29,50 en bij vele anderen rond de € 40).
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het dorpse karakter van Sassenheim komt in dit eetcafe helemaal tot zijn recht. Vriendelijke bediening en een zeer goede maaltijd tegen een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Hier gegeten met de Albert heijn actie. Lekker gegeten, maar we konden alleen van een keuzemenu kiezen terwijl op de site a la carte was aangegeven,dus dat viel wel tegen. Ook de prijs van dit actie menu was een stuk hoger dan de normale kaart.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima eten,goed verzorgd, vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Alles werd keurig opgediend ,en met fantasie verzorgd,zo als de frietjes eigen gemaakt en in een emmertje geserveerd.
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Warm welkom door de gastvrouw. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten.
dickvandijkband .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker gegeten in een prettige omgeving en een warme sfeer, Personeel was ook prima. Dit was niet de eerste keer dat wij daar zijn gaan eten, maar ook zeker niet de laatste keer. Echt om aan te bevelen!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten was niet bijzonder en sommige dingen zelfs met weinig smaak. Jammer want de locatie is leuk en de bediening ok.
gkrijgsman .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Keurig ontvangen tafel was al gereserveerd.
Prima bediening heerlijk buiten gegeten in het zonnetje, en er was zelfs een keuzemenu.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Super goed bevallen.Met de ah actief zeker geen verschil.Vriendelijke bediening.Gewoon goed.Grote porties,mooie presentatie van de gerechten.
Maudy T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
De Voogd heeft stappen vooruit gemaakt, na een periode dat alles wat minder was
Ze hebben duidelijk stappen gezet in de goede richting zonder hun relaxte, sfeervolle imago te verliezen.
Qua eten, sfeer en bediening vonden we het erg goed en we gaan hier zeker weer vaker eten.
Alles wordt met zorg gedaan en we hebben een gezellig, en leuke avond gehad met elkaar!!
leen Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
eten erg goed leuke sfeer bediening goed vriendelijke mensen de inrichting erg gezellig wat opviel dat je water kon tappen met een smaakje meestal betaal jehoop geld voor een fles water dus voor herhaling vatbaar
H B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, gezellige sfeer.
Prijs-kwaliteitsverhouding was erg goed
We gaan zeker nog eens terug.
G.C. B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Op 24 juni bij De Voogd gegeten met 10 personen. Bij het AH menu een mooie keuze uit heerlijke gerechten. Vriendelijke bediening. Leuk dat je zelf water met een smaakje kunt tappen.
Wilfred '.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Fantastisch gegeten. Heerlijk! Goede bediening. Leuk restaurant met bijzonder oog voor een prachtige vormgeving op het reserveringsbordje, maar ook op de menukaart.
marfried .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
prima eetcafé; leuke bediening;. we komen er graag en zullen dat in de toekomst zeker nogmaals doen met of zonder ah. acties
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk 3 gangen menu waar we uit konden kiezen. Mooi vers , heet en prachtig opgemaakt!
Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht ging er iets fout met het doorgeven, maar dit werd
proffecioneel opgelost met een drankje van het huis en excuses. 10 minuten later kregen we het
hoofdgerecht wat heerlijk was.
Zeker een aanrader om nog eens langs te gaan!!
lenie M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Eten was goed en verzorgd, maar hadden om half zeven gereserveerd en kregen om 19.55 ons voorgerecht veel te weinig personeel, dat was erg jammer ,
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Hadden gereserveerd om 17.00 uur. Tafel stond keurig klaar. Het was mooi weer en op het terras buiten was het gezellig druk. Hebben dus eerst nog een uurtje buiten zitten borrelen. Men kwam met lekkere snacks langs, het was vrijdag dus het leek een soort Happy Hour. Het personeel is erg vriendelijk en doet niet moeilijk. Bij het speciale AH menu waar wij voor hadden gereserveerd hadden wij de keuze uit 4 voor/hoofd- en nagerechten.
De prijs was € 29,95 voor 2. De gerechten werden leuk opgediend en waren allemaal erg smakelijk. De drankjes hier zijn normaal geprijsd. Relaxed en no nonsens hier bij eetcafe de Voogd. Een aanrader.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Verrassend lekker!
Aantal jaren niet geweest, viel toen erg tegen. Nu met AH restaurant bonnen toch weer geprobeerd.
En gelukkig maar, heerlijk gegeten.
We hadden garnalen, salade serranoham, sate en tiramisu.
Per gerecht 3 keuze dus voor elk wat wils. 29.50 voor 2 personen.
Wij komen zeker terug!