Eetcafé De Voogd

Hoofdstraat 267 B 2171 BD Sassenheim Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé De Voogd

Het goede leven

Of je nu het 3-gangen menu kiest of een heerlijke daghap, bij eetcafé de Voogd is het goed toeven. Met een heerlijke hapjes- en wijnkaart kun je hier niet alleen je avond maar ook je vrije vrijdagmiddag vullen met een lekkere borrel. Midden in de Zuid-Hollandse bollenstreek is het een perfecte plek uit te rusten na een dag wandelen door natuur of een goede start van een mooie avond uit.

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Voogd

Maandag t/m zaterdag 10:00 - 21:30
Dinsdage gesloten

Voordelig
Tonny B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Was gezellig, bediening heel vriendelijk. Het eten daarentegen viel tegen. Misschien omdat het behoorlijk druk was. Kom er vaker en dan is het eten prima.
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gezellige lokatie, vriendelijk personeel.
Eten was goed en voldoende.
Was letterlijk en figuurlijk een heerlijke avond.
Familiezwinkels1 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer vriendelijke dame en heerlijk gegeten!! Het Was gezellig druk met een grote groep die een receptie hadden. Ons tafeltje Was daar vlak bij waardoor praten wat moeilijker Was. Op initiatief van de dame vh restaurant werden We direct aan een andere tafel gezet.
MartjeZ .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen, ons tafeltje voor 4 lag al op naam klaar. We kregen een apart menu voor de AH Iens actie. Zowel voor- hoofd- als nagerecht was prima. We hebben smakelijk gegeten. Goede porties, gezellige ambiance. Een geslaagde avond.
Teenslipper .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier gegeten met de AH actie.
Carpaccio erg lekker, ijs vd dame blanche was ook heerlijk en tiramisu goddelijk lekker.
Pompoensoep veel te pittig, alleen maar heet en geen smaak in je mond, jammer.
Stoofpotje wat flauw van smaak, maar vlees daartegenover wel boter zacht.
Saté was oke.
Alles met elkaar hebben we een gezellige avond gehad en personeel was vriendelijk.
Voor weinig kan je hier lekker eten van de meeste gerechten.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Verrassende inrichting en accessoires, bediening vriendelijk, voorgerecht pompoensoep was lekker pittig, stoofpotje heerlijk en de tiramisu verrassend in een weckpot. Heel smaakvol en voor herhaling vatbaar. TOP !!
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
we hebben heerlijk gegeten. nette bediening, gerechten werden op een leuke manier geserveerd. Werd regelmatig gevraagd of er nog wenSen waren, zeker een aanrader!!
Erick H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig kleinschalig eetcafe, met goede orginele gerechten en een gezellige sfeer !!!
Personeel erg vriendelijk en de aankleding van het cafe ziet er erg gezellig uit
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Bij sommige gerechten moet plotseling worden bijbetaald, en weinig privacy, doordat tafels tegen elkaar aan wordebn gexhoven
Soeza .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We aten een uitsmijter ham/ kaas en een uitsmijter kaas.
Het brood is erg lekker en knapperig.
We kregen een grote dikke kaasplak over de 3 eieren.
Erg machtig.
Geen enkele garnituur op het bord.
Wel een metalen kommetje met smakeloze komkommer schijfjes ernaast
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Met de AH actie hier gegeten. De keuze bestond uit twee verschillende 3-gangen menu's. Deze zijn echter precies hetzelfde als de menu's die op de website zelf staan maar dan wel opeens 5 euro duurder! Een beetje een slinkse wijze om toch niet al te veel geld te verliezen op de AH actie zo lijkt het. Na hier een opmerking over gemaakt te hebben werd ons verteld dat het menu wel degelijk anders zou zijn. De formulering van de gerechten was inderdaad anders maar het feitelijke eten lijkt mij identiek.

Het voorgerecht viel wat tegen, na dik 45 minuten gewacht te hebben op een carpaccio bleek er toch wel erg weinig carpaccio op het bord te liggen... Ik ben mij ervan bewust dat het gaat om de kwaliteit tegenover de kwantiteit maar dit is toch wel erg mager.

Het hoofdgerecht maakte wel wat goed, het stoofvlees was prima en de frietjes 'on the side' waren ook prima. Opnieuw stoorde het ons wel dat toch wel wat weinig was, ook een klein ieniemienie bakje mayonaise erbij. Laten we het erop houden dat als je thuis bent je eigenlijk nog best een broodje pindakaas lust, niet echt een fijne neiging na een gezellig avondje uit eten.

Dan het nagerecht, de Dame Blanche was prima. Een tafelgenoot nam de koffie met waar, naar zeggen van de serveerster, verschillende likeuren in zouden moeten zitten. Hier was echter weinig van te merken. Een klein scheutje zal het geweest zijn maar ook hier lijkt de algehele lijn van 'karigheid' voortgezet te worden.

Kortom: het was allemaal 'oke'. Bij een eetcafé mag men naar mijn mening verwachten dat men het restaurant met een vol gevoel verlaat. Het imago van een eetcafé is dan ook dat er een goede balans is tussen kwaliteit en kwantiteit. Die balans was hier toch wat ver te zoeken. Kwaliteit was prima, niet legendarisch maar ook niet belabberd. De kwantiteit daarentegen was wel degelijk teleurstellend. Gelukkig was de pindakaas niet op... De speciaal ontworpen AH menukaart waarbij de gerechten 5 euro duurder zijn is toch wel triest.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hadden een aantal dagen van tevoren gereserveerd en om een raamtafeltje gevraagd (de enige plek in het restaurant waar je elkaar een beetje kunt verstaan). Eerst kon het wel, na overleg met een collega weer niet. Erg rommelig en niet fijn. De bediening was verder vriendelijk en professioneel. De gerechten waren heerlijk, zelden zo'n lekkere biefstuk met bearnaise saus gegeten. De chocolade-tiramisu was verrukkelijk. We komen hier graag snel terug, als we tenminste het tafeltje krijgen wat we hadden gereserveerd.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellige ongedwongen sfeer en lekker eten. Voordelig gegeten dankzij de AH-actie.
Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug!
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een echt eetcafé, waar het gezellig toeven is. Het AH-menu biedt voldoende keus. Bediening is vriendelijk en over een karaf water (zelf tappen), wordt niet moeilijk gedaan. Zowel voor-, hoofd-, als nagerecht waren goed van smaak. Porties zijn redelijk. Bij het eten wordt patat geserveerd.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Carpaccio was klein, maar erg lekker. Champignons vooraf ook heerlijk! Hoofdgerechten; saté en boefstuk waren prima. E biwfstyk was een goed stukje vlees en perfect gebakken. Brownie als dessert lekker vers.
Mb.m .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het is een erg leuk,gezellig en sfeervol eetcafé. Niet heel groot,maar genoeg ruimte om je heen om te zitten. De bediening was erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar
Arjan En Tanja W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De ontvangst was vriendelijk en goed. Op de tafel lag netjes een bordje met onze naam er op.
Het eten was goed en ook heel netjes was de menukaart voor de Albert Hein actie.
We hebben gezellig en lekker gegeten.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Hier terecht gekomen via Ah restaurantactie. Kaart is erg leuk vorm gegeven met voldoende keuze. De gerechten met vlees, vis of vegetarisch mogelijk. Er wordt niet lullig gedaan met de porties. Een prima diner gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Je voelt je gelijk thuis niets is teveel alles smaakt heerlijk en blijven tot het laatst klantvriendelijk ,dus een aanrader voor degene die er nog niet is wezen eten of drinken,er heerst een huiselijke sfeer
KrB .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Prima eten voor een alleszins schappelijke prijs. Uitstraling van het restaurant is erg gemoedelijk en het personeel is vriendelijk.