Eetcafé De Voogd

Hoofdstraat 267 B 2171 BD Sassenheim Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé De Voogd

Het goede leven

Of je nu het 3-gangen menu kiest of een heerlijke daghap, bij eetcafé de Voogd is het goed toeven. Met een heerlijke hapjes- en wijnkaart kun je hier niet alleen je avond maar ook je vrije vrijdagmiddag vullen met een lekkere borrel. Midden in de Zuid-Hollandse bollenstreek is het een perfecte plek uit te rusten na een dag wandelen door natuur of een goede start van een mooie avond uit.

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Voogd

• Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voor herhaling vatbaar !
Rini D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vrijdag 27 oktober samen met zijn zoon gegeten. Zeer aparte en verrassende gerechten. Heerlijk gegeten. We waren zeer tevreden.
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het 3-gangenmenu gaf genoeg keuze uit lekkere, aparte gerechten. Ook de gezellige, rustige sfeer en bediening was weer top. Kortom: een heerlijke avond gehad bij de Voogd!
vdblonk .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Alles was prima en lekker gegeten.................................................................................................................................................
Jens S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken met een zeer attente bediening. Nam gelijk actie op de wensen die wij hadden.
We komen gauw weer eens terug.
irenekroes .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen het eten was heerlijk portie waren meer dan voldoende voor herhaling vatbaar waren daar nog nooit eerder geweest aan te bevelen
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Zijn hier voor de 3e keer geweest en alle 3 keren fantastisch. Heel vriendelijk personeel. En heerlijk gegeten.
Dit restaurant is echt een aanrader.
Fam. Van Vugt.
Yolanda S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eetcafe minimalistisch ingericht met houten tafels en stoelen. Aardig is dat als je reserveert, er een bordje met jouw naam op je tafel ligt!
Smaakkk .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij de Voogd. De spareribs waren heerlijk mals en lekker pittig. Dame Karkla, het toetje : ijs met advocaat en slagroom was verrukkelijk. Mijn tafelgenote smulde van de sate, en haar toetje zag er prachtig uit, sorbetijs met appelchips! We hadden een gezellige avond!!
AnneliesBa .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We hadden niet veel tijd, maar dat was geen probleem.
Allereerst geweldige bediening; snel, proactief, supervriendelijk, alert en attent. Echt, zo zie je ze zelden!
Het eten van het dagmenu was heerlijk, betaalbaar en meer dan genoeg! En tot slot een gezellige tent.
Oftewel, een aanrader!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben in een gezellige entourage met een ander stel vrienden heerlijk gegeten in het kader van de AH actie.
En met vriendelijk personeel. Kortom, een hele fijne avond gehad en dit adres zullen we onthouden!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Zeer attente bediening. Leuk zitje buiten. Zeer uitgebreid bierassortiment. Ook op de tap. Gezellige inrichting.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Het eten was zalig, genoeg keus, gevarieerde kaart. Voor de bierliefhebber een aanrader, keus uit diverse niet alledaagse biertjes. Attent dat er voor de jarige job vuurwerk bij het nagerecht zat.
aclaassen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Biefstuk was smakeloos ,en waterig. Als je biefstuk bestelde moest je € 3 bij betalen.Op zic is dat niet bezwaarlijk maar dan verwacht je wel kwaliteit. Voor ons zeer teleurstellend
dickvandijkband .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De Voogd is een gezellig ingericht restaurant, vriendelijk personeel, ruime keuze uit menu kaart, eten zeer goed! Een echte aanrader!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima restaurant waar ik zeker terug ga komen. Goede keuken, vriendelijke mensen en een ontspannen sfeer. Verdient meer klanten,
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima plek voor een gezellige avond met lekker eten. Flinke porties en vlotte en gezellige bediening. Was ons eerste bezoek, maar zeker voor herhaling vatbaar!
aadmartha .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Van de vier gasten hebben er vier niet na tevredenheid gegeten het voor gerecht was goed maar het hoofdgerecht was niet erg goed de sate zat weinig smaak aan de vis was smakeloos en de biefstuk was ook niet lekker. We hadden het aan kunnen geven maar 3 van de vier personen wilde dit niet en zeiden dat ze er nooit meer komen.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Verrassend dat we uit 4 voor- en hoofdgerechten konden kiezen. Wat we gekozen hebben was smakelijk en goed op elkaar afgestemd. Alle gerechten zijn goed voorzien van groente en de borden zagen er aantrekkelijk uit.
Leuk de "handgeschreven" kaart.
Atmosfeer in het restaurant: prettig eetcafé.
carin V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Het was rustig op deze maandag avond.het meisje in de bediening was vriendelijk en had het goed onder controle.heel relaxed.
Het eten was super lekker.heerlijke friet erbij die echt net uit de frituur kwam dus gloeiend heet...zoals het hoort.