Eetcafé De Voogd

Hoofdstraat 267 B 2171 BD Sassenheim Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé De Voogd

Het goede leven

Of je nu het 3-gangen menu kiest of een heerlijke daghap, bij eetcafé de Voogd is het goed toeven. Met een heerlijke hapjes- en wijnkaart kun je hier niet alleen je avond maar ook je vrije vrijdagmiddag vullen met een lekkere borrel. Midden in de Zuid-Hollandse bollenstreek is het een perfecte plek uit te rusten na een dag wandelen door natuur of een goede start van een mooie avond uit.

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Voogd

Maandag t/m zaterdag 10:00 - 21:30
Dinsdage gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Wilfred '.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Fantastisch gegeten. Heerlijk! Goede bediening. Leuk restaurant met bijzonder oog voor een prachtige vormgeving op het reserveringsbordje, maar ook op de menukaart.
marfried .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
prima eetcafé; leuke bediening;. we komen er graag en zullen dat in de toekomst zeker nogmaals doen met of zonder ah. acties
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk 3 gangen menu waar we uit konden kiezen. Mooi vers , heet en prachtig opgemaakt!
Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht ging er iets fout met het doorgeven, maar dit werd
proffecioneel opgelost met een drankje van het huis en excuses. 10 minuten later kregen we het
hoofdgerecht wat heerlijk was.
Zeker een aanrader om nog eens langs te gaan!!
lenie M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Eten was goed en verzorgd, maar hadden om half zeven gereserveerd en kregen om 19.55 ons voorgerecht veel te weinig personeel, dat was erg jammer ,
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Hadden gereserveerd om 17.00 uur. Tafel stond keurig klaar. Het was mooi weer en op het terras buiten was het gezellig druk. Hebben dus eerst nog een uurtje buiten zitten borrelen. Men kwam met lekkere snacks langs, het was vrijdag dus het leek een soort Happy Hour. Het personeel is erg vriendelijk en doet niet moeilijk. Bij het speciale AH menu waar wij voor hadden gereserveerd hadden wij de keuze uit 4 voor/hoofd- en nagerechten.
De prijs was € 29,95 voor 2. De gerechten werden leuk opgediend en waren allemaal erg smakelijk. De drankjes hier zijn normaal geprijsd. Relaxed en no nonsens hier bij eetcafe de Voogd. Een aanrader.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Verrassend lekker!
Aantal jaren niet geweest, viel toen erg tegen. Nu met AH restaurant bonnen toch weer geprobeerd.
En gelukkig maar, heerlijk gegeten.
We hadden garnalen, salade serranoham, sate en tiramisu.
Per gerecht 3 keuze dus voor elk wat wils. 29.50 voor 2 personen.
Wij komen zeker terug!
ineke O.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Met de AH actie prima gegeten bij eetcafe de Voogd.We mochten kiezen van de gehele kaart .
Goede bierkaart.
Goed getapt.
esther. H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
gezellige sfeer. konden uit meerdere gerechten kiezen. was erg smakelijk.
bediening erg aardig. hoefde niet lang te wachten.
echt een aanrader..
W.b. V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker en gezellig voor erg schappelijke prijs
Remon W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk eten, ruime assortiment bier, vriendelijke bediening en leuk eetcafé! Prijzen zijn gunstig. Doen we zeker nog eens.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lieve serveersters, heerlijk eten (propvol!). Bedienen qua menukaart kon wel wat vlotter. Vriendelijke sfeer. En dat voor een betaalbare prijs. Als we weer eens in de buurt zijn weten we waar we gaan eten.
Feline H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
heerlijk gegeten, vooral de tiramisu is een aanrader!
bediening was prima, niet te opdringerig, maar toen het voorgerecht kwam stond de tafel nog vol met lege flesjes en een broodplank. de tafels stond ook wat dicht op elkaar.
Nellie1968 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zoals gelezen was het in de zaak koud er kon niets aan gedaan worden,maar de bediening was vriendelijk en het eten VOORTREFFELIJK, we gaan snel nog een keer
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Herben gebruik gemaakt van het AH menu. Lekker gegeten. Ik had door Gegeven dat 1 van ons veganistisch was en daar hadden ze zich prima op voorbereid. Wel wat lange wachttijden.
Smaakkk .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij de Voogd! De gerechten werden mooi geserveerd! Vooraf de makreelrilette, hoofdgerecht een heerlijk beenhammetje met zuurkool, en thijmjus! En als dessert huisgemaakte tiramisu leuk geserveerd in een weckpotje! Als afsluiting een verrukkelijk kopje koffie! Kortom, een zeer geslaagde avond met leuke en attente bediening! Een aanrader!
Bert1947 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Eetcafé De Voogd heeft onze verwachtingen door de recensies helemaal overtroffen! Geweldig. Gezellig, Superleuke meiden, vlotte bediening, echte gastvrouwen. Eten was heerlijk en bijzonder.....ze schenken als witte wijn de Viura Verdejo! Verder heel bijzonder dat je fris water kunt tappen waar citroen aan is toegevoegd. Olijfjes stonden klaar, heerlijk vers gebakken stokbroodje vooraf. Een hele leuke kennismaking en echt de moeite waard om er een stukje voor te rijden. Hier wordt nog echt gekookt. Gerechten prachtig opgemaakt. Parkeren zelfs gratis voor de deur. Wij komen zeker terug, ook zonder de AH Aktie.
Bloemus .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Bediening was er goed, vriendelijk meid, zorgde goed voor ons, het bord was vrij koud dus ook het eten was snel koud, jammer, patatjes waren super, maar ook in het café was het een beetje koud, persoonlijk wel een aanrader.
guldemeester .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben hier met zijn achten gegeten. Was gezellig en lekker. De gerechten zijn mooi opgemaakt en voldoende. Bediening is prima maar zou wat beter kunnen opletten of er nog wat nodig is.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ik heb hier nu in 2 jaar tijd 3 x gegeten en als ze dit jaar weer meedoen ga ik er zeker weten weer een keertje eten.
Dan bestel ik wel gelijk met mijn voor-en hoofdgerecht het toetje want voor de derde x was de Tiramisu op en die wil ik toch echt wel een keertje proberen.
Anouk G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goede bediening die goed meedacht met een alternatief zonder melk. Het eten was erg lekker en er zat een goede tijd tussen de gerechten. Wij gaan er zeker nog een keer eten.