Eetcafé De Voogd

Hoofdstraat 267 B 2171 BD Sassenheim Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé De Voogd

Het goede leven

Of je nu het 3-gangen menu kiest of een heerlijke daghap, bij eetcafé de Voogd is het goed toeven. Met een heerlijke hapjes- en wijnkaart kun je hier niet alleen je avond maar ook je vrije vrijdagmiddag vullen met een lekkere borrel. Midden in de Zuid-Hollandse bollenstreek is het een perfecte plek uit te rusten na een dag wandelen door natuur of een goede start van een mooie avond uit.

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Voogd

Maandag t/m zaterdag 10:00 - 21:30
Dinsdage gesloten

W.b. V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker en gezellig voor erg schappelijke prijs
Remon W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk eten, ruime assortiment bier, vriendelijke bediening en leuk eetcafé! Prijzen zijn gunstig. Doen we zeker nog eens.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lieve serveersters, heerlijk eten (propvol!). Bedienen qua menukaart kon wel wat vlotter. Vriendelijke sfeer. En dat voor een betaalbare prijs. Als we weer eens in de buurt zijn weten we waar we gaan eten.
Feline H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
heerlijk gegeten, vooral de tiramisu is een aanrader!
bediening was prima, niet te opdringerig, maar toen het voorgerecht kwam stond de tafel nog vol met lege flesjes en een broodplank. de tafels stond ook wat dicht op elkaar.
Nellie1968 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zoals gelezen was het in de zaak koud er kon niets aan gedaan worden,maar de bediening was vriendelijk en het eten VOORTREFFELIJK, we gaan snel nog een keer
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Herben gebruik gemaakt van het AH menu. Lekker gegeten. Ik had door Gegeven dat 1 van ons veganistisch was en daar hadden ze zich prima op voorbereid. Wel wat lange wachttijden.
Smaakkk .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij de Voogd! De gerechten werden mooi geserveerd! Vooraf de makreelrilette, hoofdgerecht een heerlijk beenhammetje met zuurkool, en thijmjus! En als dessert huisgemaakte tiramisu leuk geserveerd in een weckpotje! Als afsluiting een verrukkelijk kopje koffie! Kortom, een zeer geslaagde avond met leuke en attente bediening! Een aanrader!
Bert1947 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Eetcafé De Voogd heeft onze verwachtingen door de recensies helemaal overtroffen! Geweldig. Gezellig, Superleuke meiden, vlotte bediening, echte gastvrouwen. Eten was heerlijk en bijzonder.....ze schenken als witte wijn de Viura Verdejo! Verder heel bijzonder dat je fris water kunt tappen waar citroen aan is toegevoegd. Olijfjes stonden klaar, heerlijk vers gebakken stokbroodje vooraf. Een hele leuke kennismaking en echt de moeite waard om er een stukje voor te rijden. Hier wordt nog echt gekookt. Gerechten prachtig opgemaakt. Parkeren zelfs gratis voor de deur. Wij komen zeker terug, ook zonder de AH Aktie.
Bloemus .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Bediening was er goed, vriendelijk meid, zorgde goed voor ons, het bord was vrij koud dus ook het eten was snel koud, jammer, patatjes waren super, maar ook in het café was het een beetje koud, persoonlijk wel een aanrader.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ik heb hier nu in 2 jaar tijd 3 x gegeten en als ze dit jaar weer meedoen ga ik er zeker weten weer een keertje eten.
Dan bestel ik wel gelijk met mijn voor-en hoofdgerecht het toetje want voor de derde x was de Tiramisu op en die wil ik toch echt wel een keertje proberen.
guldemeester .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben hier met zijn achten gegeten. Was gezellig en lekker. De gerechten zijn mooi opgemaakt en voldoende. Bediening is prima maar zou wat beter kunnen opletten of er nog wat nodig is.
Anouk G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goede bediening die goed meedacht met een alternatief zonder melk. Het eten was erg lekker en er zat een goede tijd tussen de gerechten. Wij gaan er zeker nog een keer eten.
wgjonderwater .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig druk restaurant! Prima keuze menu. Miste wel iets vegatarisch bij het hoofdmenu. Ik had als voorgerecht kastanje champignons in de knoflook, mag veel meer knoflook in. Zo ook in de knoflook saus bij het stokbrood. Stoofpotje was heerlijk! Heerlijke patat!

Alles wordt mooi opgediend, klein stoofpannetje, klein potje met komkommersalade ed.

Kortom, prima restaurant! Goede prijs kwaliteit!
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een gezellig restaurant met een heel fijne sfeer. Het eten was verrukkelijk! Snelle en klantvriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
IEsjakie .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hadden al goede recensies gelezen en die zijn helemaal waar gemaakt. We hebben hier gegeten met de AH actie en ze bieden een leuk en gevarieerd menu. Was erg lekker en we zijn zeer vriendelijk ontvangen. We vinden dit eetcafé een echte aanrader!
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk en ongecompliceerd eten in een huiselijke gezellige sfeer. Het is zeker voor herhaling vatbaar Komen er zeker nog een keer terug.
Kees En Susan S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
gewoon heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, met een attente bediening.
er zou voor dit soort restaurants een gezelligheidsster uitgegeven moeten kunnen worden.
zij verdienen er zeker een.!
Alie K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gezellig eetcafé met gemoedelijke bediening. Niet opdringerig en toch opmerkzaam. Het eten was erg lekker. En goede porties. Zeker een aanrader.
Tonny B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Was gezellig, bediening heel vriendelijk. Het eten daarentegen viel tegen. Misschien omdat het behoorlijk druk was. Kom er vaker en dan is het eten prima.
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gezellige lokatie, vriendelijk personeel.
Eten was goed en voldoende.
Was letterlijk en figuurlijk een heerlijke avond.