Eetcafé De Voogd

Hoofdstraat 267 B 2171 BD Sassenheim Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé De Voogd

Het goede leven

Of je nu het 3-gangen menu kiest of een heerlijke daghap, bij eetcafé de Voogd is het goed toeven. Met een heerlijke hapjes- en wijnkaart kun je hier niet alleen je avond maar ook je vrije vrijdagmiddag vullen met een lekkere borrel. Midden in de Zuid-Hollandse bollenstreek is het een perfecte plek uit te rusten na een dag wandelen door natuur of een goede start van een mooie avond uit.

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Voogd

Maandag t/m zaterdag 10:00 - 21:30
Dinsdage gesloten

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé De Voogd

Smaakkk .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij de Voogd. De spareribs waren heerlijk mals en lekker pittig. Dame Karkla, het toetje : ijs met advocaat en slagroom was verrukkelijk. Mijn tafelgenote smulde van de sate, en haar toetje zag er prachtig uit, sorbetijs met appelchips! We hadden een gezellige avond!!
AnneliesBa .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We hadden niet veel tijd, maar dat was geen probleem.
Allereerst geweldige bediening; snel, proactief, supervriendelijk, alert en attent. Echt, zo zie je ze zelden!
Het eten van het dagmenu was heerlijk, betaalbaar en meer dan genoeg! En tot slot een gezellige tent.
Oftewel, een aanrader!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben in een gezellige entourage met een ander stel vrienden heerlijk gegeten in het kader van de AH actie.
En met vriendelijk personeel. Kortom, een hele fijne avond gehad en dit adres zullen we onthouden!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Zeer attente bediening. Leuk zitje buiten. Zeer uitgebreid bierassortiment. Ook op de tap. Gezellige inrichting.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Het eten was zalig, genoeg keus, gevarieerde kaart. Voor de bierliefhebber een aanrader, keus uit diverse niet alledaagse biertjes. Attent dat er voor de jarige job vuurwerk bij het nagerecht zat.
aclaassen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Biefstuk was smakeloos ,en waterig. Als je biefstuk bestelde moest je € 3 bij betalen.Op zic is dat niet bezwaarlijk maar dan verwacht je wel kwaliteit. Voor ons zeer teleurstellend
dickvandijkband .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De Voogd is een gezellig ingericht restaurant, vriendelijk personeel, ruime keuze uit menu kaart, eten zeer goed! Een echte aanrader!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima restaurant waar ik zeker terug ga komen. Goede keuken, vriendelijke mensen en een ontspannen sfeer. Verdient meer klanten,
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima plek voor een gezellige avond met lekker eten. Flinke porties en vlotte en gezellige bediening. Was ons eerste bezoek, maar zeker voor herhaling vatbaar!
aadmartha .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Van de vier gasten hebben er vier niet na tevredenheid gegeten het voor gerecht was goed maar het hoofdgerecht was niet erg goed de sate zat weinig smaak aan de vis was smakeloos en de biefstuk was ook niet lekker. We hadden het aan kunnen geven maar 3 van de vier personen wilde dit niet en zeiden dat ze er nooit meer komen.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Verrassend dat we uit 4 voor- en hoofdgerechten konden kiezen. Wat we gekozen hebben was smakelijk en goed op elkaar afgestemd. Alle gerechten zijn goed voorzien van groente en de borden zagen er aantrekkelijk uit.
Leuk de "handgeschreven" kaart.
Atmosfeer in het restaurant: prettig eetcafé.
carin V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Het was rustig op deze maandag avond.het meisje in de bediening was vriendelijk en had het goed onder controle.heel relaxed.
Het eten was super lekker.heerlijke friet erbij die echt net uit de frituur kwam dus gloeiend heet...zoals het hoort.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten op het terras van de Voogd. Meestal drinken we hier tijdens onze fietstochtjes een kopje koffie of een glaasje maar we waren ook nieuwsgierig naar het eten. Ondanks de beperkte kaart was onze keuze forel en biefstuk prima in orde. Prijzen keurig en echt value for money. Personeel is trouwens top qua snelheid en hospitality.
Jo-Ann V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We moesten ontzettend lang wachten op onze gerechten en wat een teleurstelling is het dan als het niet echt lekker is! Het had misschien draaglijker geweest als we af en toe nog iets te drinken konden bestellen, maar zodra er iemand van het personeel zichtbaar was dan renden ze je vlug voorbij. Sowieso is die AH actie een wassen neus, want normaal gesproken kun je er een 3-gangen menu krijgen voor € 18,50... Het was ronduit slecht aan alle kanten!
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een 10 voor de bierkaart. Mooie onbekende bieren naast lekkere bekende bieren. Vriendelijke, vlotte en attente bediening. Het AH menu was prima. Drie keuzes per gang. De moeite waard.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten via het AH/Iens arrangement. Het keuze menu was nog uitgebreider dan vooraf op de website stond. We hadden op geen enkele manier de indruk dat door de actie (2e diner gratis) de porties kleiner of minder van kwaliteit zijn. De prijs van een 3-gangenmenu was - vergeleken met heel veel andere aanbieders in de AH/Iens actie - veel redelijker (hier ca € 29,50 en bij vele anderen rond de € 40).
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het dorpse karakter van Sassenheim komt in dit eetcafe helemaal tot zijn recht. Vriendelijke bediening en een zeer goede maaltijd tegen een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Hier gegeten met de Albert heijn actie. Lekker gegeten, maar we konden alleen van een keuzemenu kiezen terwijl op de site a la carte was aangegeven,dus dat viel wel tegen. Ook de prijs van dit actie menu was een stuk hoger dan de normale kaart.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima eten,goed verzorgd, vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Alles werd keurig opgediend ,en met fantasie verzorgd,zo als de frietjes eigen gemaakt en in een emmertje geserveerd.
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Warm welkom door de gastvrouw. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten.