Eetcafé De Voogd

Hoofdstraat 267 B 2171 BD Sassenheim Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé De Voogd

Het goede leven

Of je nu het 3-gangen menu kiest of een heerlijke daghap, bij eetcafé de Voogd is het goed toeven. Met een heerlijke hapjes- en wijnkaart kun je hier niet alleen je avond maar ook je vrije vrijdagmiddag vullen met een lekkere borrel. Midden in de Zuid-Hollandse bollenstreek is het een perfecte plek uit te rusten na een dag wandelen door natuur of een goede start van een mooie avond uit.

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Voogd

Maandag t/m zaterdag 10:00 - 21:30
Dinsdage gesloten

John V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Smaakkk .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij de Voogd! De gerechten werden mooi geserveerd! Vooraf de makreelrilette, hoofdgerecht een heerlijk beenhammetje met zuurkool, en thijmjus! En als dessert huisgemaakte tiramisu leuk geserveerd in een weckpotje! Als afsluiting een verrukkelijk kopje koffie! Kortom, een zeer geslaagde avond met leuke en attente bediening! Een aanrader!
Bert1947 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Eetcafé De Voogd heeft onze verwachtingen door de recensies helemaal overtroffen! Geweldig. Gezellig, Superleuke meiden, vlotte bediening, echte gastvrouwen. Eten was heerlijk en bijzonder.....ze schenken als witte wijn de Viura Verdejo! Verder heel bijzonder dat je fris water kunt tappen waar citroen aan is toegevoegd. Olijfjes stonden klaar, heerlijk vers gebakken stokbroodje vooraf. Een hele leuke kennismaking en echt de moeite waard om er een stukje voor te rijden. Hier wordt nog echt gekookt. Gerechten prachtig opgemaakt. Parkeren zelfs gratis voor de deur. Wij komen zeker terug, ook zonder de AH Aktie.
Bloemus .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Bediening was er goed, vriendelijk meid, zorgde goed voor ons, het bord was vrij koud dus ook het eten was snel koud, jammer, patatjes waren super, maar ook in het café was het een beetje koud, persoonlijk wel een aanrader.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ik heb hier nu in 2 jaar tijd 3 x gegeten en als ze dit jaar weer meedoen ga ik er zeker weten weer een keertje eten.
Dan bestel ik wel gelijk met mijn voor-en hoofdgerecht het toetje want voor de derde x was de Tiramisu op en die wil ik toch echt wel een keertje proberen.
guldemeester .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben hier met zijn achten gegeten. Was gezellig en lekker. De gerechten zijn mooi opgemaakt en voldoende. Bediening is prima maar zou wat beter kunnen opletten of er nog wat nodig is.
Anouk G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goede bediening die goed meedacht met een alternatief zonder melk. Het eten was erg lekker en er zat een goede tijd tussen de gerechten. Wij gaan er zeker nog een keer eten.
wgjonderwater .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig druk restaurant! Prima keuze menu. Miste wel iets vegatarisch bij het hoofdmenu. Ik had als voorgerecht kastanje champignons in de knoflook, mag veel meer knoflook in. Zo ook in de knoflook saus bij het stokbrood. Stoofpotje was heerlijk! Heerlijke patat!

Alles wordt mooi opgediend, klein stoofpannetje, klein potje met komkommersalade ed.

Kortom, prima restaurant! Goede prijs kwaliteit!
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een gezellig restaurant met een heel fijne sfeer. Het eten was verrukkelijk! Snelle en klantvriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
IEsjakie .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hadden al goede recensies gelezen en die zijn helemaal waar gemaakt. We hebben hier gegeten met de AH actie en ze bieden een leuk en gevarieerd menu. Was erg lekker en we zijn zeer vriendelijk ontvangen. We vinden dit eetcafé een echte aanrader!
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk en ongecompliceerd eten in een huiselijke gezellige sfeer. Het is zeker voor herhaling vatbaar Komen er zeker nog een keer terug.
Kees En Susan S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
gewoon heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, met een attente bediening.
er zou voor dit soort restaurants een gezelligheidsster uitgegeven moeten kunnen worden.
zij verdienen er zeker een.!
Alie K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gezellig eetcafé met gemoedelijke bediening. Niet opdringerig en toch opmerkzaam. Het eten was erg lekker. En goede porties. Zeker een aanrader.
Tonny B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Was gezellig, bediening heel vriendelijk. Het eten daarentegen viel tegen. Misschien omdat het behoorlijk druk was. Kom er vaker en dan is het eten prima.
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gezellige lokatie, vriendelijk personeel.
Eten was goed en voldoende.
Was letterlijk en figuurlijk een heerlijke avond.
familiezwinkels1 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer vriendelijke dame en heerlijk gegeten!! Het Was gezellig druk met een grote groep die een receptie hadden. Ons tafeltje Was daar vlak bij waardoor praten wat moeilijker Was. Op initiatief van de dame vh restaurant werden We direct aan een andere tafel gezet.
MartjeZ .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen, ons tafeltje voor 4 lag al op naam klaar. We kregen een apart menu voor de AH Iens actie. Zowel voor- hoofd- als nagerecht was prima. We hebben smakelijk gegeten. Goede porties, gezellige ambiance. Een geslaagde avond.
Teenslipper .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier gegeten met de AH actie.
Carpaccio erg lekker, ijs vd dame blanche was ook heerlijk en tiramisu goddelijk lekker.
Pompoensoep veel te pittig, alleen maar heet en geen smaak in je mond, jammer.
Stoofpotje wat flauw van smaak, maar vlees daartegenover wel boter zacht.
Saté was oke.
Alles met elkaar hebben we een gezellige avond gehad en personeel was vriendelijk.
Voor weinig kan je hier lekker eten van de meeste gerechten.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Verrassende inrichting en accessoires, bediening vriendelijk, voorgerecht pompoensoep was lekker pittig, stoofpotje heerlijk en de tiramisu verrassend in een weckpot. Heel smaakvol en voor herhaling vatbaar. TOP !!
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
we hebben heerlijk gegeten. nette bediening, gerechten werden op een leuke manier geserveerd. Werd regelmatig gevraagd of er nog wenSen waren, zeker een aanrader!!