Eetcafé de Vismijn

Visserijweg 1 4486 CX Colijnsplaat Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Vismijn

Abel W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Hier kun je goedkoop, eenvoudig en lekker eten. Vooral het eigen gemaakte vispannetje is erg lekker, met diverse soorten vis gemaakt
ook beenhammetje met frites is lekker.
Satésaus wordt ook zelf gemaakt
De frites erbij zijn prima gefrituurd
Bediening is erg vriendelijk.
Ligging bij de visafslag en mooi uitzicht op de haven van Colijnsplaat
Ga eens kijken als er geveild wordt, meestal donderdag middag
SyHellen .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Prima plek voor een snelle (vette, stevige en betaalbare) hap! Met name vis is prima, wel veel frituur. Ga er naar toe om je honger te stillen en geniet van het uitzicht, de gastvrije bediening en de couleur locale!
Kwestie-van-Smaak .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
De bediening is prima; vriendelijk en neemt alle tijd. De ambiance is zoals je van een eetcafé in een haven mag verwachten. Maar het eten is ronduit een teleurstelling. Friet die matig van smaak en kwaliteit zijn is tot daar aan toe. Een hamburger met alleen wat saus zonder ergens een stukje garnituur of uienring te bekennen is al bedenkelijker. Maar het wordt pas ernstig als een eetgelegenheid met 'vis' in haar naam kibbeling verkoopt die je bij iedere viskraam beter krijgt. Ik verbaas me over de positieve teneur van de vorige recensies: de kwaliteit van het eten hier is volstrekt onvoldoende.
Ilcoensandra .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Na een leuke fietstocht met mijn vriendin kwamen we toevallig bij eetcafe de vismijn.
Op deze schitterende locatie,(met uitzicht op de zeelandbrug) nam ik een heerlijke zelf gemaakte erwtensoep en de net zo betoverende vispan.
Mijn vriendin nam de gebakken mosselen en die waren niet alleen lekker maar ook meer dan genoeg.
Al met al heerlijk gegeten goede bediening in een mooie omgeving zeker een aanrader.
Leoenjo .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
zelf heb ik een kabeljauwhaasje gegeten en mijn man een vispannetje. we hadden een tafel aan het raam met uitzicht op de haven en oosterschelde. heerlijk gegeten met een hele spontane bediening. we gaan hier zeker nog eens terug
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Heerlijke gebakken mosselen gegeten en mijn vrouw over heerlijke sate met eigen gemaakte pinda saus, en spotane gezellig bediening Van de zomer komen wij zeker terug en eten wij op het mooie teras met uitzicht op de have en de zeelandbrug.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Op aanraden van vrienden zijn wij bij de Vismijn wezen eten.
Mijn vriendin nam de scampis en zelf nam ik het kabeljauwhaasje.
Gezeten bij het raam hebben wij genoten van het eten.
Zeker een aanrader, wij zullen hier zelf vaker gaan eten.
Cobus .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Van de zomer zijn we hier 'toevallig' verzeild geraakt. Het heeft alles wat je van een eetcafé kan/mag verwachten. Prachtige locatie aan het water, super bediening en (niet geheel onbelangrijk) heeerlijk eten! Echt een aanrader en we komen hier zeker nog eens terug!
Pietjepu .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Zelf een heerlijk oerhammetje gegeten mijn vrouw een prima kabeljauwhaasje op speciale wijze uit de kunst.
Gezellige bediening en een mooi uitzicht over de haven.
zowel binnen als buiten prima vertoeven.