Eetcafé de Verbeelding Delft

Verwersdijk 128 2611 NL Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Verbeelding Delft

Naast een authentieke huiselijke sfeer en uiterst vriendelijke bediening heeft Eetcafé de Verbeelding de beste ingrediënten voor een perfecte maaltijd. Het overzichtelijke 3-gangen menu voor €26,50 verrast je met tongstrelende smaakcombinaties, iedere gang opnieuw. Naast het 3-gangen menu heb je de keuze uit verschillende dagschotels zoals de spareribs, een satéschotel of een heerlijke maaltijdsalade. Of laat je je liever verrassen door de vangst-van-de-dag of de chef's keuze? Loop eens binnen en maak kennis met Eetcafé de Verbeelding!

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Verbeelding Delft

• : Parkeerterrein achter restaurant: Paardenmarkt

Maandag t/m zondag vanaf 16:00
De Vebeelding heeft een waanzinnig terras op het water, echter OP HET TERRAS IS NIET TE RESERVEREN

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Verbeelding Delft

JUDITH B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer gastvrij ontvangen. Personeel erg klantvriendelijk. Heerlijk gegeten in gezellige sfeer.
Liset D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Keuzemenu voor goeie prijs, erg gevarieerd en veel keus, porties prima, leuk en vriendelijk personeel. Sinds tijden weer eens echt tevreden over een restaurant!!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Veerle24 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke en zeer snelle bediening. Het voorgerecht, tomatensoep, had een lekkere smaak, maar had warmer gemogen. De saus van het hoofdgerecht (varkenshaas met champignonsaus) was lauw en smakeloos, het vlees daarentegen was perfect rose en goed warm. Maar ik kom hier niet meer terug.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Super lekker gegeten met een topbediening!!
geertvdv .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gezellige eetgelegenheid met aardige bediening. Wij waren hier met 6 personen en later kwam de 7e persoon erbij. Dit vonden ze prima.
André D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Vriendelijk personeel..goede bediening..heerlijk eten.....
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij de Verbeelding.
Keuze uit binnen en buiten eten is prima
Veelzijdige menukaart en leuke bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Vince B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lekker gegeten bij vriendelijke en snelle bediening. We komen hier vaker en dat is niet voor niks. Prima restaurant. Helaas zat de terrasboot helemaal vol, waardoor we (gezellig) binnen moesten zitten.
ajgnijssen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vrijdag 4 augustus heerlijk gegeten. Vangst van de dag was een lekkere Roodbaars. Prima witte wijn, die het gerecht vergezelde. Kleintje Van Kleef als dessert altijd weer een verassing. Bijzonder vriendelijke bediening. Gemoedelijke sfeer kortom: een aanrader.
Ronald, Oosterhout.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
we hebben heerlijk gegeten de gerechten waren heerlijk goede kwaliteit en vlotte en gezellige bediening ,wij gaan er zeker weer terug.
Tonia B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het eten was erg lekker dit was zeker niet de laatste keer ,alleen vinden wij de zaak te donker, zaten gelukkig bij het raam .
michael B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk eten, goede bediening. Absolute aanrader. Goede prijs/kwaliteit.
Alida B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het eten is lekker en de prijs-kwaliteitsverhouding is goed. Het valt me echter voor de tweede keer op dat het moeite kost om de aandacht te trekken van de bediening. Ik denk dat dit komt omdat er te weinig mensen in de bediening werken.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk op de stoep in de zon gegeten. Lekkere gerechten van de uitgebreide kaart. Aanrader!
Leny H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Was prima, zoals verwacht.
Alida B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten was lekker en de bediening prima.. totdat er een grote groep binnenkwam en we helemaal vergeten werden.. Ik heb mn uiterste best moeten doen om de attentie van de ober te wekken.. omdat het zo lang duurde hebben we de rekening gevraagd ipv nog een drankje te drinken.. Jammer..
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Sfeervol en levendige inrichting door veelal donker hout met naar licht geschaafde accenten , leuke replica's van Oude Meesters aan de muur, de inrichting is daardoor ongedwongen als een daadwerkelijk Eetcafé, maar vergis je niet in die naam. Eetcafé; hier komen echt goede en (h)eerlijke Restaurantgerechten uit de keuken!
Een voortreffelijk gegrilde Bavette gegeten en mijn tafelgenoten vonden de Dorade perfect!
Alle gerechten mooi opgemaakt met diverse gegrilde groenten, sla-soorten, sausje en perfect ambachtelijke friet. Ook heerlijke nagerechten die er fantastisch op de borden uitzien en waar we van gesmuld hebben.
Goeie airco/luchtbehandelingssysteem is er, het wordt nooit te warm of te koud, terwijl de zaak bijna gehele tijd vol zat. De bediening is vriendelijk, vlot en heeft aandacht voor de gast. Voor groepen of met z'n 2, Aanrader!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten,leuke bediening en de gerechten werden mooi geserveerd