Eetcafé de Verbeelding Delft

Verwersdijk 128 2611 NL Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Verbeelding Delft

Naast een authentieke huiselijke sfeer en uiterst vriendelijke bediening heeft Eetcafé de Verbeelding de beste ingrediënten voor een perfecte maaltijd. Het overzichtelijke 3-gangen menu voor €26,50 verrast je met tongstrelende smaakcombinaties, iedere gang opnieuw. Naast het 3-gangen menu heb je de keuze uit verschillende dagschotels zoals de spareribs, een satéschotel of een heerlijke maaltijdsalade. Of laat je je liever verrassen door de vangst-van-de-dag of de chef's keuze? Loop eens binnen en maak kennis met Eetcafé de Verbeelding!

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Verbeelding Delft

• : Parkeerterrein achter restaurant: Paardenmarkt

Maandag t/m zondag vanaf 16:00
De Vebeelding heeft een waanzinnig teeras op het water, echter is hierop niet niet te reserveren.

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten en de zoete Mexicaan als nagerecht is een aanrader.
N-en-M V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
We komen al jaren bij De Verbeelding en het blijft een leuke plek met een ontspannen sfeer en lekker eten. De zoete Mexicaan als toetje is te gek!
Josefine S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We hebben een fijne avond gehad. Het eten was heerlijk. De bediening vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn. We hebben hier nu voor de derde keer gegeten en komen zeker terug.
George H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Veel bezoekers op een woensdagavond. Terecht. Prima gegeten en vlotte, aardige bediening.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Lekker eten met een hele goede prijs-kwaliteitverhouding. Prettige bediening. Het restaurant is wel luidruchtig als het druk is.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ik was zeer verbaasd over de crème brullee,dit was een bonk keihard vanille-ijs met een dikke gesuikerde laag caramel,dit kan je geen crème brullee noemen,ook de gamba s in chilisaus vielen tegen omdat je ze zelf moest pellen terwijl ze met huid en haar in de chilisaus liggen,beetje raar.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
De bediening was vlot en vriendelijk, het eten smaakte prima en dat terwijl wij met 12 personen waren. Complimenten! We komen zeker terug.
George H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Wij waren er voor het eerst maar niet voor het laatst.
Carine G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We hebben een heel gezellige avond gehad. Het eten was goed en de bediening super vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Mascha V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten!! Snelle en vriendelijke bediening ondanks de drukte. Goede prijzen. Top tent!
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Gezellige ruimte en heerlijk gegeten voor een goede prijs.
P V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, er zou wat mij betreft iets meer licht aanwezig mogen zijn
ajgnijssen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vrijdagavond 30 december in De Verbeelding gegeten. Fantastische ambiance, binnen de vaste kaart was er ook de mogelijkheid van een keuze voor nieuwe gerechten. De Dorade was prima. Het was gemoedelijk en een uitermate vriendelijke bediening. Een aanrader voor iedereen die van gewoon gezellig tafelen houdt. Prijs kwaliteit verhouding is prima.
Abby V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst, goede bediening. Lekker eten, de carpaccio en de diamanthaas bevielen goed. Lekkere espresso achteraf. Ik ben tevreden!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een aardige mensen werken hier! Gastvrij en bereid om alles te doen om het je naar de zin te maken. De carpaccio was heerlijk. De mosterdsoep en tomatensoep verrukkelijk. Als hoofdgerecht de Nacho Toluco... heerlijk! En de krokant gebakken tortilla was lekker en gezellig opgemaakt. Als nagerecht een koffie dn thee met een amandellikeurtje en een speculaaslikeurtje. Toen een van de tafelgenoten na de thee nog een amaretto vroeg werd de speculaaslikeur ook aangevuld. Beiden hebben we niet terug gezien op de rekening. Een druk (dat zegt iets), gezellig en goed eetcafé. Als ik weer naar Delft ga kom ik er zeker weer eten. Hun visitekaartje heb ik ook bij onze bed & breakfast in de map gedaan.
H T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Prima eten. Menu van 3 gangen voor 26,50. Veel keus. De hoeveelhied, die je vervolgens kreeg, was uitstekend.
We waren met een gezelschap van 7 en we hadden bijna allemaal iets anders. Alles zag er goed uit en iedereen was tevreden.
Vooral hele goede desserts. Niet alleen ijs, maar ook allerlei andere dingen.
Bediening was heel goed. Vriendelijk, hulpvaardig.
Een restaurant om naar terug te gaan!
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Lekker eten, verassend goede kogelbiefstuk. Vooraf carpaccio, een van de betere. Wijn was ok, service was zeker goed. Prijs was erg aantrekkelijk, zeker aan te raden! Gezellige sfeer.
Ieny .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het was erg druk deze avond, er was ook een tafel met bruiloftsgangers. Wij hadden haast en dus maar een beperkte tijd om te eten. Het personeel deed er alles aan om het ons naar de zin te maken en onze dagschotels kwamen snel. Er was zelfs nog tijd over voor (overigens uitstekende) koffie.
De frieten waren gloeiendheet en iets te zout. De dagschotels waren ok.
Een gezellig eetcafe waar het personeel alle lof verdient.
WilmadeBruijn .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vanaf het moment dat we De Verbeelding ontdekt hebben, nu bijna 12 1/2 jaar geleden, bespreken we graag een tafeltje voor een gegarandeerd gezellig en smakelijk avondje uit! De persoonlijke manier van bediening, de gezellige sfeer EN uiteraard het heerlijke eten zorgen er voor dat we altijd voldaan weer huiswaarts keren. Het 3-gangenkeuze menu biedt voor ieder wat wils en met een prijs van € 26,50 zeker niet te duur. De carpaccio is altijd heerlijk, zo lekker dat wij deze gewoon MOETEN bestellen en niet toekomen om de andere voorgerechten eens te proberen. Hoofdgerechten zijn divers en erg smakelijk. Sla vooral het dessert niet over...altijd een leuke en lekkere smaken combinatie.
ArneVanO .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Enthousiaste bediening, kaart zonder fantasie. Beperkte keuze voor vegetariërs. Vegetarische quiche goed te eten, maar niet bijzonder. Echt een eetcafe.