Eetcafé de Verbeelding Delft

Verwersdijk 128 2611 NL Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Verbeelding Delft

Naast een authentieke huiselijke sfeer en uiterst vriendelijke bediening heeft Eetcafé de Verbeelding de beste ingrediënten voor een perfecte maaltijd. Het overzichtelijke 3-gangen menu voor €28,50 verrast je met tongstrelende smaakcombinaties, iedere gang opnieuw. Naast het 3-gangen menu heb je de keuze uit verschillende dagschotels zoals de spareribs, een satéschotel of een heerlijke maaltijdsalade. Of laat je je liever verrassen door de vangst-van-de-dag of de chef's keuze? Loop eens binnen en maak kennis met Eetcafé de Verbeelding!

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Verbeelding Delft

• : Parkeerterrein achter restaurant: Paardenmarkt

Maandag t/m zondag vanaf 16:00
De Verbeelding heeft een waanzinnig terras op het water, echter OP HET TERRAS IS NIET TE RESERVEREN

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Verbeelding Delft

Annemarieke W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker gegeten. Bediening erg vriendelijk
Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Van tevoren gezocht naar een leuke, betaalbare eetgelegenheid in Delft. Die hebben we zeker gevonden. Enorm leuk personeel, gastvrij, behulpzaam. Leuke sfeer ondanks dat de tafeltjes best dicht bij elkaar staan hier niet echt last van gehad. Het eten was van zeer goede kwaliteit. Lekkere malse biefstuk, knapperige patatjes en een mooi groentegarnituur. Voor een bijpraatdagje met mijn zus een hele mooie afsluiter!
André D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
je kan hier heerlijk eten voor een betaalbare prijs...het restaurant is zeer sfeervol en gezellig...het personeel altijd even vriendelijk...
Het eten is heerlijk ...en de bediening prima ....een echte aanrader..
Myrthe A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Niks op aan te merken! Prima service, lekker rap, en smaakvol. Het was rustig, maar dat is niet vreemd voor een maandagavond.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Pluspunten:
- Sfeervol
- Bediening uiterst plezierig
- Marinade spareribs uitzonderlijk goed
- Je krijgt gewoon een karafje kraanwater als je daar om vraagt

Minpunten:
- EUR 19,50 is echt te veel voor een vegetarische lasagna
- Biefstuk krijgt een kleine voldoende. Verwacht iets meer kwaliteit voor deze prijs
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Prima eetgelegenheid, gezellige sfeer. Leuke, bediening. Het eten was erg lekker. Zeker aan te raden met familie of met zijn tweeën.
jacqie S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ben afgegaan op de al bestaande recensies en die kloppen heel goed.
Uitstekend eten, goeie en correcte service. Serveerders die hun uiterste best doen en waarvoor niks teveel is.
De prijs is prima.
Annemarie F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Voor de 4e keer hier gegeten en het was weer uitstekend en heerlijk! Altijd vriendelijk en gezellig personeel! Jullie mogen trots zijn op wat jullie neerzetten! Een echte aanrader!
Eddy M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten. We waren met een groep van zes personen. Allemaal verschillend gerecht genomen. Alles smaakte even goed. Heel enthousiast personeel. Wij komen zeker terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
gezellige sfeer, prettige bediening , niet opdringerig. Veel variatie op het menu bij zowel de voorgerechten, hoofdgerechten als desserts. Natuurlijk ook vegetarisch. De salade met warme geitenkaas en walnoten was heerlijk, maar ook de runder carpaccio en eendeborst waren heerllijke voorgerechten. Bij de hoofdgerechten is de beenham echt aan te bevelen. Uitstekende kwaliteit van de gerechten.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Zeer vriendelijke bediening, en heerlijk eten. Klasse ! Het enige nadeel is dat het er behoorlijk rumoerig is. Oudere mensen hebben daardoor moeite elkaar te verstaan.
lisasteen93 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Super goed eten. Super aardige bediening. Niet duur. Tweede keer in het restaurant en het was net zo goed als de eerste keer. Blij!
Mieke O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Hier word je als een koning ontvangen. Niets is het personeel te veel om het je naar je zin te maken! Er wordt direct gereageerd (met een lach !!!).
Dank je wel voor de super ontvangst. Bovendien was het eten erg lekker. De biefstuk was precies goed, Leuke opmaak van de gerechten.
Wij hebben een heel gezellige (en lekkere ) avond gehad ! Een aanrader dus!
ramonakraak .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten en genoeg keus. Het enige minpunt vond ik dat een los nagerecht cheescake 8 euro kost. En dat stond er niet bij vermeld. Ik had dat niet verwacht omdat de rest van de prjjzen goed zijn. Wij hadden 3x een dagmenu van 14,50 en een kindermenu incl. kunderijsje van 12.50. Bediening is vriendelijk en ondanks de cheescake is het een super leuke tent.
Rene_ilse .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
heerlijk gegeten, vriendelijke en correcte bediening, ook de kids vonden het geweldig en willen net als ons nog een keer terug ;-)
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Het was gezellig en de service was prima. Het eten was heerlijk en variabel. De menukaart was leuk bedacht. Ook de sterke drank bij de koffie was leuk bedacht
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heel erg vriendelijk personeel en ondanks de drukte kregen we heel snel ons eten. Dat is maar goed ook want ben niet me zelf als ik trek heb. Heerlijk gegeten en de rekening viel mee. Gr Chris
Tom N.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Gisteren gegeten met zn 4e. Leuke en vlotte bediening en het eten was goed! Ondanks dat het maandag was zat het nog redelijk vol. Wij komen zeker nog een keer terug :) Aanrader!
kim C.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Een van onze favoriete eetcafés! Goede gerechten voor een leuke prijs , gezellige en attente bediening, en een fijne sfeer . nu nog mooi weer zodat we weer lekker op de terrasboot kunnen komen eten.
kim C.