Eetcafé de Verbeelding Delft

Verwersdijk 128 2611 NL Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Verbeelding Delft

Naast een authentieke huiselijke sfeer en uiterst vriendelijke bediening heeft Eetcafé de Verbeelding de beste ingrediënten voor een perfecte maaltijd. Het overzichtelijke 3-gangen menu voor €28,50 verrast je met tongstrelende smaakcombinaties, iedere gang opnieuw. Naast het 3-gangen menu heb je de keuze uit verschillende dagschotels zoals de spareribs, een satéschotel of een heerlijke maaltijdsalade. Of laat je je liever verrassen door de vangst-van-de-dag of de chef's keuze? Loop eens binnen en maak kennis met Eetcafé de Verbeelding!

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Verbeelding Delft

• : Parkeerterrein achter restaurant: Paardenmarkt

Maandag t/m zondag vanaf 16:00
De Verbeelding heeft een waanzinnig terras op het water, echter OP HET TERRAS IS NIET TE RESERVEREN

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Verbeelding Delft

Thea B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Elena M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heel lawaaig, je kunt elkaar amper verstaan. Heel storend want ze willen wel de indruk van gezelligheid/ huiselijkheid geven met alle boeken en inrichting.
Ik had tacos (veg) en die waren onderin nog koud. Vegetarische lasagne waren niet lekker en de frietjes kwamen pas veel later. Jammer, de bediening is leuk en doet z’n best.
Wij gaan er niet meer zo snel naartoe
P. B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Vorige week weer heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Personeel is erg vriendelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Zeer vriendelijk personeel.
Lekker geheten; voldoende keuze. Iets te weinig stroopwafelijs????
ramonakraak .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Lekker gegeten en goede service. Spareribs zijn een aanrader. De toetjes ook. Goede prijs kwaliteit verhouding .

We kome snel weer terug
Georgette Den H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Bediening was uitermate vriendelijke en snel. We hadden gereserveerd om 18.00 en moesten uiterlijk 19.15 weer weg voor een concert. Dat was zeker geen probleem. Een etentje zonder stress dus, genoeg te eten voor mijn hongerige echtgenoot en prima prijzen.
Jackaylien B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
het was gewoon goed , leuke enthousiaste personeelsleden, zeker een aanrader. Een vriendin bestelde vis dat werd eerst afgedaan als dat het er niet was, terwijl de rest hun eten kreeg ., maar werd eerlijk gezegd toen het vervangende diner kwam dat men twijfelde aan de kwaliteit van de vis. Dus men had besloten om deze vis te schrappen van het menu. Ik vond dit een verstandige keuze beter nee dan doodziek boven de toiletpot te hangen. Dus chapaeu
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Kom al een paar jaar bij "De verbeelding" altijd lekker eten en zeer prettige bediening. Is echt een gezellig eetcafe en kan soms rumoerig zijn voor sommigen, mijn partner en ik vinden dit juist gezellig. Ze hebben echt de lekkerste carpaccio en wijnen voor een zeer redelijke prijs. Het is ook 1 van onze favoriete restaurants in Delft.
Renée H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima plek om te komen , de bediening heeft aandacht en is vlot en vriendelijk . Eten goed en toetje heerlijk .????
Jeffrey T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede en enthousiaste bediening, prima prijs - kwaliteit verhouding. Wensen of aanpassingen voor gebruiechten zijn geen probleem!
Airdack .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Leuke sfeer, uitstekende bediening. Het wel een drukke avond waardoor de akoestiek helaas niet zo goed was, het was lastig elkaar te verstaan. Het eten was van goede kwaliteit en stond snel op tafel.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het eten en de sfeer waren geweldig.
Goed gastheerschap.
Ik vond de tent alleen wel erg rumoerig, het geluid gonsde, kon soms maar met moeite mijn aandacht/concentratie op mijn gezelschap houden.
eintgroen1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker gegeten en gedronken. Prettige bediening. Alleen de likeurtjes van het familiebedrijf van Kleef vielen een beetje tegen. 5 euro voor een klein glaasje is iets teveel. Ik heb het vooral over de smaak.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lekker gegeten en leuke bediening.
Top!
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Het personeel is efficiënt, hartelijk en meedenkend, het eten is heerlijk! Het was een mooie avond op de terrasboot, maar voor de zekerheid hebben we binnen gegeten. De sfeer is gezellig, maar wat donker (qua verlichting).
Annemarieke W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker gegeten. Bediening erg vriendelijk
Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Van tevoren gezocht naar een leuke, betaalbare eetgelegenheid in Delft. Die hebben we zeker gevonden. Enorm leuk personeel, gastvrij, behulpzaam. Leuke sfeer ondanks dat de tafeltjes best dicht bij elkaar staan hier niet echt last van gehad. Het eten was van zeer goede kwaliteit. Lekkere malse biefstuk, knapperige patatjes en een mooi groentegarnituur. Voor een bijpraatdagje met mijn zus een hele mooie afsluiter!
André D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
je kan hier heerlijk eten voor een betaalbare prijs...het restaurant is zeer sfeervol en gezellig...het personeel altijd even vriendelijk...
Het eten is heerlijk ...en de bediening prima ....een echte aanrader..
Myrthe A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Niks op aan te merken! Prima service, lekker rap, en smaakvol. Het was rustig, maar dat is niet vreemd voor een maandagavond.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Pluspunten:
- Sfeervol
- Bediening uiterst plezierig
- Marinade spareribs uitzonderlijk goed
- Je krijgt gewoon een karafje kraanwater als je daar om vraagt

Minpunten:
- EUR 19,50 is echt te veel voor een vegetarische lasagna
- Biefstuk krijgt een kleine voldoende. Verwacht iets meer kwaliteit voor deze prijs