Eetcafé de Verbeelding Delft

Verwersdijk 128 2611 NL Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Verbeelding Delft

Naast een authentieke huiselijke sfeer en uiterst vriendelijke bediening heeft Eetcafé de Verbeelding de beste ingrediënten voor een perfecte maaltijd. Het overzichtelijke 3-gangen menu voor €26,50 verrast je met tongstrelende smaakcombinaties, iedere gang opnieuw. Naast het 3-gangen menu heb je de keuze uit verschillende dagschotels zoals de spareribs, een satéschotel of een heerlijke maaltijdsalade. Of laat je je liever verrassen door de vangst-van-de-dag of de chef's keuze? Loop eens binnen en maak kennis met Eetcafé de Verbeelding!

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Verbeelding Delft

• : Parkeerterrein achter restaurant: Paardenmarkt

Maandag t/m zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Mascha V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten!! Snelle en vriendelijke bediening ondanks de drukte. Goede prijzen. Top tent!
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Gezellige ruimte en heerlijk gegeten voor een goede prijs.
P V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, er zou wat mij betreft iets meer licht aanwezig mogen zijn
ajgnijssen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vrijdagavond 30 december in De Verbeelding gegeten. Fantastische ambiance, binnen de vaste kaart was er ook de mogelijkheid van een keuze voor nieuwe gerechten. De Dorade was prima. Het was gemoedelijk en een uitermate vriendelijke bediening. Een aanrader voor iedereen die van gewoon gezellig tafelen houdt. Prijs kwaliteit verhouding is prima.
Abby V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst, goede bediening. Lekker eten, de carpaccio en de diamanthaas bevielen goed. Lekkere espresso achteraf. Ik ben tevreden!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een aardige mensen werken hier! Gastvrij en bereid om alles te doen om het je naar de zin te maken. De carpaccio was heerlijk. De mosterdsoep en tomatensoep verrukkelijk. Als hoofdgerecht de Nacho Toluco... heerlijk! En de krokant gebakken tortilla was lekker en gezellig opgemaakt. Als nagerecht een koffie dn thee met een amandellikeurtje en een speculaaslikeurtje. Toen een van de tafelgenoten na de thee nog een amaretto vroeg werd de speculaaslikeur ook aangevuld. Beiden hebben we niet terug gezien op de rekening. Een druk (dat zegt iets), gezellig en goed eetcafé. Als ik weer naar Delft ga kom ik er zeker weer eten. Hun visitekaartje heb ik ook bij onze bed & breakfast in de map gedaan.
H T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Prima eten. Menu van 3 gangen voor 26,50. Veel keus. De hoeveelhied, die je vervolgens kreeg, was uitstekend.
We waren met een gezelschap van 7 en we hadden bijna allemaal iets anders. Alles zag er goed uit en iedereen was tevreden.
Vooral hele goede desserts. Niet alleen ijs, maar ook allerlei andere dingen.
Bediening was heel goed. Vriendelijk, hulpvaardig.
Een restaurant om naar terug te gaan!
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Lekker eten, verassend goede kogelbiefstuk. Vooraf carpaccio, een van de betere. Wijn was ok, service was zeker goed. Prijs was erg aantrekkelijk, zeker aan te raden! Gezellige sfeer.
Ieny .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het was erg druk deze avond, er was ook een tafel met bruiloftsgangers. Wij hadden haast en dus maar een beperkte tijd om te eten. Het personeel deed er alles aan om het ons naar de zin te maken en onze dagschotels kwamen snel. Er was zelfs nog tijd over voor (overigens uitstekende) koffie.
De frieten waren gloeiendheet en iets te zout. De dagschotels waren ok.
Een gezellig eetcafe waar het personeel alle lof verdient.
WilmadeBruijn .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vanaf het moment dat we De Verbeelding ontdekt hebben, nu bijna 12 1/2 jaar geleden, bespreken we graag een tafeltje voor een gegarandeerd gezellig en smakelijk avondje uit! De persoonlijke manier van bediening, de gezellige sfeer EN uiteraard het heerlijke eten zorgen er voor dat we altijd voldaan weer huiswaarts keren. Het 3-gangenkeuze menu biedt voor ieder wat wils en met een prijs van € 26,50 zeker niet te duur. De carpaccio is altijd heerlijk, zo lekker dat wij deze gewoon MOETEN bestellen en niet toekomen om de andere voorgerechten eens te proberen. Hoofdgerechten zijn divers en erg smakelijk. Sla vooral het dessert niet over...altijd een leuke en lekkere smaken combinatie.
ArneVanO .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Enthousiaste bediening, kaart zonder fantasie. Beperkte keuze voor vegetariërs. Vegetarische quiche goed te eten, maar niet bijzonder. Echt een eetcafe.
fferuit .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Heerlijk gegeten met z'n 2, het eten was voortreffelijk, service/ bediening een dikke 10.
Een leuk eet-cafe, die ik je van harte kan aanraden voor een gezellige avond!
kwaliteit-prijs verhouding top!
We komen zeker nog een keer terug.
lindake .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Met mijn collega's onze teamdag afgesloten met een heerlijk 3 gangendiner. Ik nam een proeverij van 3 soorten gerookte vis vooraf,hoofdgerecht heerlijke ribeye van de grill met wat groenten en friet. En als dessert appelroosjes uit de oven met kaneelijs. Die appelroosjes waren heel verrassend, een klein gebakje, heel verfijnd! Kortom genoten van al dit alles. De bediening was zeer attent en geen vraag teveel. Echt super!! Voor een eetcafe uitzonderlijk kwaliteit. Een aanrader voor 100%.
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het is een gezellig, huiselijk aandoend eetcafé. De biefstuk was prima. De ruime hoeveelheid huisgemaakte frites smaakte heerlijk en het dessert, witte en bruine chocolade mousse was verrukkelijk.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Aangeraden door iemand die achter de bar bij het Karrewiel stond! Leuke eetgelegenheid met heerlijk eten. Fijne bediening en zeker een aanrader om een keer te gaan eten!! Wij komen in ieder geval terug!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Al jarenlang een "vaste waarde" in Delft. Constante kwaliteit voor klassieke gerechten zonder verrassing, maar dan ook uitstekend bereid. Iedereen voelt zich hier thuis. Een eetcafe zoals het bedoeld is. Ik kom hier ook vaak met zakelijke buitenlandse gasten, omdat het ontspannen eten is en er voor elk wat wils op de kaart staat. Bediening is vriendelijk en attent.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Met de schoonzussen gezellig gegeten bij 'De Verbeelding'. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een leuk tafeltje bij het raam. Iedereen heeft heerlijk gegeten en vooral "chef's keuze" is een aanrader. Een minpuntje was dat alle gangen snel achter elkaar werden geserveerd. Voor ons deze keer geen probleem.
Dolores23 V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Vanavond bij de verbeelding gegeten en dit was erg goed bevallen. Een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Om te beginnen hadden we een broodje met diverse smeersels. Het brood was smaakvol en de smeersels waren erg lekker.
Vervolgens konden we kiezen uit een driegangen menu voor een leuke prijs, ook hadden ze nog 7 dagschotels die eventueel als hoofdgerecht gekozen konden worden.
Als voorgerecht had ik de gerookte zalm met toast, dit gerecht was ruim voldoende en goed van smaak.
Daarna kwamen de spare-ribs, deze vielen bijna van het bot af, en ik hoefde ze eigenlijk niet met mijn handen te eten.
Ook wilden we bij het hoofdgerecht nog een fles wijn, maar we twijfelden. De jonge gastheer liet ons met alle plezier de wijnen proeven.
Tot slot had ik de wafel met bosvruchten yoghurt ijs. De garnering was erg goed en ook hierbij: het nagerecht was erg lekker.
Onze ervaring hier is erg goed bevallen, zowel door de service als het eten. Ik ga hier nog zeker terug komen!
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
,Gisteren avond met mijn gezin daar wezen eten ,mijn man en ik voor het eerst mijn man was jarig geweest dus ik dacht gezellig!!? Maar helaas ging het een en ander mis voorgerecht zalm met salade waren ze de toast vergeten bij de andere (4pers) de saus over de carpaccio,? 3 keer om mijn cola gevraagd? bij het hoofd gerecht vroegen wij patat er bij duurde erg lang? ons vlees was koud geworden .toen wij klaar waren duurde het erg lang dat ze de vuile borden weg haalde? (het was niet druk) bij het afrekenen heb ik al die punten door gegeven hij vond het wel eerlijk dat ik het zei en antwoordde dat het idd bij onze tafel veel mis is gegaan !!??.Maar ik had dan wel verwacht dat hij met de rekening ons ergens mee te ge moet kwam maar helaas dat vond ik geen service
samantha D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Wat een leuke bistro! Leuke gezellige zaak en grappige presentatie van de kaart, op een groot bord. Prima prijs kwaliteitsverhouding. Een carpaccio en een pasteitje met kip en champignons waren heerlijk. Vooral de kruidenboter met een extra ingrediënt erin verwerkt. De kogelbiefstuk was prima en de eendenbout lekker. Enige minpunt zijn de koude borden! saus en groenten meteen koud! De bediening vatte dit goed op en gaf te kennen dit te bespreken in de aankomende vergadering... top! en de cheesecake...veel te lekker! Mannen van de bediening zeer vriendelijk. Top avond gehad. tot snel.