Eetcafé de Vaart

- Bar 23:00 - 01:00

• Af te huren , Terras
Ilona M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Aangezien het niet druk was en de kaart was veranderd i.p.v wat er op de site stond en er waren gerechten niet ...!! En we ruim 45 min hebben moeten wachten op onze gamba s ( 5 stuks) om vervolgens een hoofd gerecht te krijgen waarvan de spare-ribs mals beschreven stonden waren ze erg taai met heel veel vet eraan, en er was geen knoflook saus aanwezig dus die werd even snel gemaakt ( van kruidenboter en mayonaise) de biefstuk met pepersaus was goed te doen alleen jammer als je biefstuk pepersaus besteld dat je ook gebakken champignons en ui erop krijgt. ! En wat ik persoonlijk heel slecht vind is dat de menukaart vol met spelfouten zat. Het zijn kleine dingen wat je zo makkelijk kan aanpassen en /of veranderen . Het is een mooie locatie en een mooie ruimte maar het kan wel beter jongens Let op de kleine dingen en het is een kwestie van goed plannen....!!!! Succes !!!
Djve .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Lekker gezellig eten ; lekker ongedwongen maar een meer dan perfecte biefstuk met uitstekende Vlaamse frieten. Er zaten zelfs een aantal Belgen te smullen van de friet..... Uitstekende prijs / prestatie. Oh ja en hele lekkere collectie bieren.
Mimi Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Misschien had de bediening en de kok een slechte dag,maar na eerst lang op onze drankjes te hebben gewacht en na 90 minuten alleen een soepje te hebben gekregen en de kok bij navraag nog aan ons hoofdgerecht moest beginnen zijn we opgestapt,het soepje was trouwens prima ,over de rest van het eten kan ik niet oordelen.
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
We kwamen hier per ongeluk terecht: op weg naar een andere eetstek wierpen we een blik op het menu dat buiten hing, en de alerte eigenaar/kok praatte ons naar binnen.

Daar hebben we geen spijt van gekregen: vriendelijke, alerte en goed getrainde bediening, gecombineerd met allerlei leuks op de tap èn goed eten...

Wat voorbeelden daarvan:
- de serveerster die vraagt (in een eetcafé, jawel!) of de kok een pauze moet inbouwen tussen voor- en hoofdgerecht...
- lokale bieren op de tap (o.a. van Klein Duimpje), maar ook het buitenland is goed vertegenwoordigd, met bijvoorbeeld Schneider Weisse van de tap
- zeldzaam voor een eetcafé: goede kruidenboter, huisgemaakte sambal als kleine puntjes op de I

Mijn tafelgenoot koos voor het Thaise(!) driegangenmenu: dats was zó goed dat je ging twijfelen of er niet stiekem nog een Thai in de keuken verstopt was... Voor mij een klassieke eetcaféhap: een saté, goed gegrilld, uitstekend gemarineerd en daardoor uitstekend van smaak.

Na een gesprek met de uitbater-annex-kok en een Loyaal van Van Wees als digestief was het gedaan, maar niet voor lang: een plek waar we zeker terug komen!
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Heerlijk gegeten op het terras waar nog tot laat zon is. De scampi's zijn zeker aan te bevelen!
Ook leuk dat er een grote variatie is aan lokale biertjes.
Gezellige ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening.
Jokeheller .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Met het gezin gegeten, het was heerlijk zowel het vlees als de vis waren perfect zeer mals en vers er was voldoende van alles .
De ambiance no nonsens lekker relaxt je kan er lekker binnenlopen het is gewoon gezellig.
De bediening was uiterst vriendelijk en ik vond het heel leuk dat de chef persoonlijk nog even aan tafel kwam om te vragen of we lekker gegeten hadden al met al voor herhaling vatbaar top.
Claudinevd .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2013
Heerlijk bier van de tap gedronken op het zonnige terras. Later binnen een perfect bereide ribeye van de grill gegeten. Keurige bediening en een heerlijke irisch koffie. Een echte aanrader veel waar voor relatief weinig geld.
Rcatoire .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Een echt gezellig eetcafe, waar de nadruk in het weekend op cafe ligt.
Eten zeer smakkelijk en de bediening top.
Eenvoudige kaart, maar wel alles goed bereid