Eetcafe De Stuurhut

Ambachtsweg 65 1271 AL Huizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Stuurhut

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prima gegeten. Op het menu een aantal eenvoudige happen die heel smakelijk zijn, in een goede verhouding tot de prijs. Plaats aan de reling van het terras met uitzicht op de bedrijvigheid in de haven. Geen poeha, zeker ook niet bij de gasten. Bediening erg plezierig. Niet allemaal even ervaren maar wel attent en vriendelijk. Schnitzel aanrader, lekkere frites. Redelijke wijnen, gratis karaf water. Al met al aangenaam verrast.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij de stuurhut. Na een prachtig dagje varen op het Gooimeer besloten we om het hier af te sluiten. Het terras aan de voorkant zat al helemaal vol maar achter was nog wel een plekje voor ons. Helaas konden we geen voorgerecht meer krijgen aangezien er te weinig was ingekocht en ze deze drukte niet hadden verwacht. Het hoofdgerecht en het meisje van de bediening hebben die "teleurstelling" meer dan goed gemaakt. Heerlijke visjes gegeten en iedere keer een vrolijke glimlach aan tafel ondanks dat ze iedere keer weer moest zeggen dat er dingen niet waren. Leuke ervaring en we komen snel weer een keer om de voorgerechten te proeven ;-)
Smulpaappie .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
2 goede ervaringen die ik graag deel.
Deze zomer al een keer heerljjk op het terras gezeten en een goede sate gegeten voor een schappelijke prijs. Service is vlot en attent.
Bij navraag bleek ook dat feesten en partijen tot de mogelijkheden behoren bij De stuurhut en na goed overleg met de uitbater heb ik hier een mooie 40e verjaardag gevierd. Alles was goed verzorgd en prima lopend buffet gepresenteerd.
Het ligt natuurlijk niet echt op de gangbare route voor een restaurantbezoek maar is zeker de moeite waard.
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Prima eetcafe bij de jachthaven. Wij aten shoarma. Vonden de prijzen wat aan de hoge kant voor een watersportclub. Hele goede bediening door Nathalie. Vlug en met een lach en praatje. Tip: iets gezonds op de kaart zonder friet. Bijvoorbeeld couscous, pasta, nasi, salade.
DamniK .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Gezellige locatie op de nieuwe haven in huizen. Heerlijk eten voor een goeie prijs. Zeer geschikt om met je kinderen te eten.