Eetcafé de Strandhoek

Strandhoekweg 1 4493 NS Kamperland Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé de Strandhoek

Een gezellige mix van food en fun

Op het strand beleef je de mooiste momenten, ontspannen genieten van de zee en de duinen. Het wordt allemaal nog leuker met een bezoek aan Eetcafé de Strandhoek. Hier vind je een van de gezelligste terrassen van Zeeland, goedlachse bediening en een kaart waar je blij van wordt. Wat denk je van een lekker vispannetje of een huisgemaakt stoofvleespotje? Dit is nog lang niet alles, de hele familie eet hier smakelijk. Hou de kalender in de gaten voor de gezellige activiteiten.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Strandhoek

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag
- Bar 14:00 - 22:00

Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het gezelligste terras van Zeeland en in het hoogseizoen kan je hier heerlijk eten, zowel op het terras als in de serre. Zelf eet ik geen vlees, maar het vispannetje en scampi zijn een aanrader, alsook de geitenkaassalade en de mosselen in het seizoen.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
wij hebben daar meerdere malen gegeten maar de echte topper was voor ons 25 jarige huwlijk heeft de strand hoek perfect gedaan en verzorgd heerlijk entercot en chateaubriand perfect klaar gemaakt perfecte sfeer en erg gezellig alsnog bedankt voor de gezelligheid
Remy K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Gezellige sfeer en goed eten. De prijs kwaliteit verhouding is dik in orde. Ook de feesten die regelmatig worden georganiseerd zijn erg tof!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Het eten is in de prijs vergelijk met wat er geboden wordt goed, het leuke is dat ze af en toe de gerechten anders samen stellen en dit niet ten kosten van de smaak en prijs gaat. De thema's voor een leuke en gezellige avond met het eten van het thema land komen ook goed aan.
Liset B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Het eten is heerlijk! Er is echt voor ieder wat wils. Het personeel is vriendelijk met een hele persoonlijke benadering. De locatie aan zee en uit de wind is echt perfect voor een zomerse dag. De prijs/kwaliteit verhouding van dit restaurant is ook nog eens top!