Eetcafé De Stoep

Oostzeedijk 334 3063 CC Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Eetcafé De Stoep

Probeer dit gezellige eetcafé waar je altijd kunt binnenlopen voor een biertje, een koffie en een snelle, maar goed verzorgde hap. Binnen is het al gezellig maar op het grote terras met comfortabel stoelen en bankjes is het ook heel plezierig verblijven. Echt een café zoals je die in Rotterdam mag verwachten: gastvrij, van alle markten thuis en warm. Een café waar iedereen zich thuis voelt en vrienden en collega’s graag samen een borrel drinken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Stoep

Metro Oostplein, tramhalte Oostplein

Maandag t/m zaterdag 17:00 - 02:00 uur. Zondag normaliter gesloten, echter wel beschikbaar voor feesten, borrels en groepsdiners.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Karaoke , Nederlands gesproken , Open op zondag , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé De Stoep

Ed V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Héérlijk gegeten, het heet een eetcafé, wil het eerder een smulcafé noemen.
Dini R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Vriendelijke bediening, jammer genoeg spar rib aan de donkere kant. Frietjes lekker, dessert heerlijk.
B. S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Aardige bediening, lekker eten en wijn kortom een leuke avond gehad tot.... de rekening kwam. Deze klopte naar onze mening niet en ach uiteindelijk kwamen ze ons ietsje tegemoet maar de leuke sfeer was gelijk weg. Zonde.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Goed eten, prettige sfeer,vriendelijk en ervaren personeel
Andre Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijke Diamanthaas gegeten !
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Vriendelijk personeel en heerlijk eten.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Leuke sfeer en heel goed eten. Goed en vriendelijk personeel. Daar gaan we zeker nog een keer eten
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Personeel erg attent, vriendelijk en vrolijk! Goeie uitleg aangaande kaart. Sfeer heel relaxed en gezellig.
Prima prijs voor kwaliteitseten. Enige minpuntje was de ober die vergat ons wisselgeld te geven.Werd snel opgelast door iemand anders van de bediening. Het was even heel druk dus het is hem van harte vergeven. Supertent, ga hier zeker nog eens eten!
Sigrid H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima gegeten op zaterdagavond met de kinderen. Bediening was heel vriendelijk en we komen zeker terug. Zeker niet meer de studenten kroeg van voorheen.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Hele vriendelijke bediening en een extra attentie omdat zowel mijn tafelgenote als ik jarig waren geweest.
Heb nu drie maal bij de Stoep gegeten en het was genieten.
Mabel V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wij waren een rustig avondje uiteten en hadden van tevoren een mandje brood besteld. We kregen als eerst het voorgerecht en het mandje brood waren ze vergeten, achja dit kan gebeuren. Maar toen we nog bezig waren met het voorgerecht kwam ons hoofdgerecht er al aan. De meneer bracht het maar even terug en een kwartier laten kregen we het al terug. Dit vlees was ondertussen een stuk kouder geworden. Wij hadden beide een biefstuk ossenhaas besteld en tot ons verbazing kregen we geen friet bij het menu. Wij vonden dit vreemd aangezien de biefstuk ossenhaas het duurste menu is, en er op de kaart staat: al onze hoofdgerechten worden geserveerd met friet. Ons is van tevoren niet gezegd dat er bij ons menu geen friet zat. Toen wij hiernaar vroegen reageerde de mevrouw achter de bar erg bijdehand. Helaas was ons avondje uiteten niet zo rustig als we dachten en stonden we binnen een uur weer buiten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Het was koud in de zaak , toiletten niet geweldig , eten redelijk maar drankjes in verhouding veel te duur voor z n ambiance. Tap bokbier 4,50 euro, rode wijn koud geserveerd maar wel 4,00 euro. In een cafe, die een studenten cafe uitstraalt , zouden de prijzen wel iets lager kunnen liggen.
Hanneke O.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Jammer genoeg beneden de maat.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Erg lekker gegeten! En hele leuke dames in de bediening. Een echte aanrader!
Sjoukje P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heel de avond met jas aan in de zaak gezeten. Dat is niet uitnodigend de temperatuur was niet hoger dan 17° Rest was goed maar dat was een vette onvoldoende
Krystle K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Was erg gezellig kwa sfeer goede bediening heerlijk eten! We waren met de ah bon maar anders wel heel erg duur!
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Met 9 man lekker gegeten in dit gezellige eetcafé. Goede porties en de kwaliteit van het eten was ook erg goed. Met name de dame in de bediening was erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Spareribs besteld, sate gekregen. Ik kon de spareribs alsnog krijgen, maar ik wilde daar niet op wachten. Sate was ook erg lekker. Leuke meiden in de bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar; lekker eten voor een prima prijs en een gezellige sfeer!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Na binnenkomst werden we geplaatst naast de toiletten waar het stonk. Na een opmerking hierover van ons werd geen andere tafel aangeboden. Het hoofdgerecht liet meer dan een uur op zich wachten. Nadat wij daarover reclameerden kwam het binnen 5 minuten maar was het eten niet gaar.
Bediening was onprofessioneel en ook het afrekenen ging mis. We kregen € 40 te weinig terug wat zonder excuses hersteld werd.