Eetcafé De Stoep

Oostzeedijk 334 3063 CC Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Eetcafé De Stoep

Probeer dit gezellige eetcafé waar je altijd kunt binnenlopen voor een biertje, een koffie en een snelle, maar goed verzorgde hap. Binnen is het al gezellig maar op het grote terras met comfortabel stoelen en bankjes is het ook heel plezierig verblijven. Echt een café zoals je die in Rotterdam mag verwachten: gastvrij, van alle markten thuis en warm. Een café waar iedereen zich thuis voelt en vrienden en collega’s graag samen een borrel drinken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetcafé De Stoep

Metro Oostplein, tramhalte Oostplein

Maandag t/m zaterdag 16:00 - 02:00 uur. Zondag normaliter gesloten, echter wel beschikbaar voor feesten, borrels en groepsdiners.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Karaoke , Nederlands gesproken , Open op zondag , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé De Stoep

Elsschooff S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Eten was goed. Bediening was zeer vriendelijk. Is echt een aanrader.
Printerette R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Een aanrader. Een leuke gezellige sfeer met zeer aardig en leuk personeel. Ze geven dat extra als je erom vraagt.
We komen zeker keer terug!!
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
omdat het nog zo lekker weer was in de avond van 13 okt hebben wij nog buiten kunnen eten, wij kennen de omgeving en weten dat de tram regelmatig langs komt maar het eten maakt veel goed. Alleen als je vraagt of de appeltaart koud geserveerd kan worden en hij komt toch warm mmm en je moet daarna genoegen nemen met ijs is dit toch wel een foutje uit de keuken want je vraagt koud en om warm te worden is of de oven of de magnetron nodig. Maar voor de rest. uitstekend gegeten en de bediening was prima. Ze maken ook geen onderscheid of je nu met AH komt of niet Het wordt gewoon verrekend, de goedkoopste vervalt.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Leuk voor een oldest café van Rotterdam
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Met AH bon voor de eerste keer hier gegeten. Het eetcafé bestaat uit twee gedeelten en was helemaal bezet, mede omdat er twee keer een grote groep was. Wij zaten aan de kant, waar het minder rumoerig was. Er is geen speciaal AH-menu, dus we kunnen kiezen van de volledige menukaart, die genoeg keus biedt. Vanwege de eerste grote groep moeten we drie kwartier op ons voorgerecht (champignons, inktvisringen) wachten, hier worden excuses voor gemaakt. Het hoofdgerecht laat ook nog even op zich wachten. De sliptong was prima met heerlijke zelfgemaakte frieten. Het dessert (crème brûlée) komt wat vlotter. Er is een zeer beperkte keuze in wijn. De sfeer en de bediening zijn plezierig. Het publiek bestaat voornamelijk uit studenten. De inrichting is sober maar passend bij een eetcafé. Goed bereikbaar met openbaar vervoer (trams en metro) .
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer op een mooie locatie.
Hanswijkvandelft H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Lekker gegeten.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg teleurstellend. Er viel een wijntje vol over een van ons heen. We kregen gerechten die eigenlijk voor een andere tafel bedoeld waren welke na 5 minuten werden opgehaald en naar de andere tafel werden gebracht (terwijl we al waren gestart met eten!). De ober wilde de hoofdgerechten neerzetten terwijl de voorgerechten nog niet eens van tafel waren gehaald. Bestek wat door de ober op de grond viel werd meteen weer op tafel gelegd (in plaats van nieuw bestek te brengen). De ober pakte het bestek en de flesjes drinken met zijn vingers aan de bovenkant vast en was duidelijk nog niet goed ingewerkt. Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Ik heb vaker bij De Stoep gegeten en een prima ervaring gehad maar dit sloeg alles. Een van ons is zelfs voor het hoofdgerecht naar huis gegaan omdat het veel te lang duurde (na 2 uur wachten hadden we nog geen eten) maar we zelfs voor haar hoofdgerecht alsnog moesten betalen.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij De Stoep.Carpaccio was uitstekend, hoofdmaaltijd goed en dessert van ijs met echt vers fruit was heerlijk.
R L.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Lekker gegeten
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Mensen wat een geweldig eet café is zeker de moeite waard en nu zeker met a h bonnen is echt super ba m'n eBay wij allemaal we hebben met ze 12 e gegeten vanavond dan plak
Agnes H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
super aanrader
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Leuk eetcafé, met spontane bediening, en je kan echt a la carte eten, keus uit heel dement kaart en extra’s.
Leuk ingericht, en makkelijk te bereiken met openbaar vervoer.
Een aanrader.
Margaret M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Prima gegeten, overheerlijke biefstuk!! Gezellige informele sfeer. Ivm personeelstekort en drukte in de keuken iets langer moeten wachten, op ons eten, waarvoor wij excuses kregen van de vriendelijke dame in de bediening, zeker niet als vervelend ervaren, Gewoon een gezellig avondje met de kinderen (15&12jr) van gemaakt. Aanrader!
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Wij hebben met vrienden heerlijk gegeten bij Eetcafe De Stoep.De sfeer was er goed en de bediening zeer vriendelijk.Het eten was erg lekker!!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Gezellig , warm en het gevoel van welkom . Komen zeker terug .
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten, hoewel van de AH actie niet het idee dat het daardoor "minder" was, geen beperkte keuze en superlekker klaargemaakt. Tussen de gangen door genoeg tijd even bij te komen.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Ik was met mijn zoon op stap om te gaan eten in de Stoep leuk klein zaakje ,we werden vriendelijk ontvangen. Eerst werd er gevraagd wat we wilde drinken en kregen meteen de kaart waar we uit konden zoeken wat we wilden geen kant en klaar menu.Mijn zoon ging voor de champignons uit de oven, daarna een Saté ik zelf ging voor garnalen kroketjes en Bavette het smaakte allemaal perfect en meer dan genoeg we kregen er friet bij met heerlijke mayo. het toetje werd voor mijn zoon een groot glas vol met ijs en verse vruchten met veel goede slagroom ik hield het bescheidde met een kopje koffie lekker pittig, verder werd er een menu afgehaald van de rekening omdat we via AH aten goed geregeld.
Krijn H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Zeer lekker gegeten bij eetcafé de Stoep met de AH-actie. Leuke bediening en gezellige, kleine en knusse eetgelegenheid. Eigenlijk was alles wat we gegeten hebben heel lekker (champignons, carpaccio, inktvisringen, mosselen, hamburger, biefstuk, snitzel, lavacake en tiramisu). Aanrader!
Annemarie F.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Vriendelijk personeel en gezellige sfeer