Eetcafé de Sjampetter

Brink 81 7411 BX Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Sjampetter

Smaak- en sfeermakers

Een gezellig bruin eetcafé waar de gastvrijheid zegeviert, dat is de Sjampetter. De geestige schilderijen van historisch drinkgelag zijn een heerlijke sfeermaker. Zo knus als je binnen zit, zo heerlijk vrij zit je in de zomer op het grote terras. Alle dagen open voor een uitgebreide lunch, borrel en diner. En kook je graag zelf? Bedenk je eigen Sjampetter special en wellicht verschijnt die op de menukaart!

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Sjampetter

Maandag en Zondag van 11.00 - 01.00 uur
Dinsdag t/m Zaterdag van 10.00 - 03.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Doorlopende service , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
vorige week heerlijk gegeten. leuke bediening en een gemoedelijk
sfeer. wij komen zeker nog eens terug. terras op een top locatie
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Vorige week heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer. Zeker de moeite waard om nog een een keer terug te keren.
I.M. G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Met 6 vriendinnen heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Vriendelijke bediening, Als nagerecht is de proeferij aan te bevelen. Goddelijk
Jac D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wat geweldig dat eten (lunch), alles was prima. We weten zeker dat we hier snel terugkomen .
jeltje P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten we waren zeer tevreden ik heb hier weleens eerder gegeten toen was het ook erg lekker mijn vriendin heeft hier nog niet eerder gegeten maar die heeft het later nog een paar keer gezegd dat ze lekker heeft gegeten groetjes Jeltje.
Willemien H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Erg vriendelijk personeel en wij hebben er heerlijk gegeten
Komen zeker terug
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gezellig eetcafeetje. Leuke bediening. Lekker gegeten. Niks op aan te merken. Komen zeker keer terug
Otto N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We zaten binnen, in het voorste deel van de zaak. Leuk ingericht, echt een eetcafé. Nadeel was wel, dat de buitendeur open stond en bleef met als gevolg een koude trek. Verder wel lekker gegeten en gedronken.
y.strijkveen .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
In de Sjampetter heerst een gemoedelijk, informeel sfeertje, bijzonder aangenaam. Bovendien was het eten erg lekker en alles zag er verzorgd uit. De bediening was vlot, maar niet opdringerig, helemaal goed!
EMeuleman .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige, warme sfeer. Het eten is goed, ik heb biefstuk gehad en dat was een flink stuk vlees, lekker gekruid en goed gebakken. Ook het chocoladedessert smaakte super! Ik ben hier vaker geweest en ga hier ook zeker weer terug komen!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuke ontvangst, bediening en ook de prijs is uitstekend in een gezellige ongedwongen sfeer. Goede locatie om eens even bij te praten met een goede vriend
mfijnvandraat .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ook 3 jaar geleden aten we hier al heerlijk. En nu weer. Alle vier hebben we genoten. Als we weer in Deventer zijn, gaan we hier weer naar toe. Alles is goed, de bediening, de lokaliteit en het eten.
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gerechten (vnl vis) waren goed van smaak. Prima ontvangst, vriendelijk en voorkomend. Vlotte bediening en aandacht voor de klant.
Gertjan M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Sjampetter, erg gezellig. vriendelijke bediening en heel lekker gegeten, we waren met 8 personen en iedereen was dik tevreden. Een minpuntje: de temperatuur zou wat ons betreft iets lager mogen. Wij waren er vrijdag 28 oktober 2016
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Vandaag opnieuw gegeten bij de Sjampetter. Eten was heerlijk. Kaasfondue werd geserveerd in een italiaanse bol (!) Origineel, alleen blijft de kaas dan niet zo lang warm. Bediening was vriendelijk en attent. De aankleding van het restaurant is mooi. Sfeer is prettig. Als we in Deventer zijn komen we graag even langs.
Thecla F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
wij hadden het dagmenu, erg lekker, salade en aardappelen en friet konden worden bijbesteld als het op was. accurate bediening.
c.m.leliveld .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het eten vond ik zeer matig. Mijn vrouw had zeebaars maar die vond ze beslist niet goed. Ik had carpacciosalade maar dat was geen goede carpaccio (veel te dik).
De bediening was niet onvriendelijk maar niet erg oplettend.
Erg vaak vragen of we nog wat wilden drinken.
Dus al met al: ik kom hier waarschijnlijk niet weer! Was daar overigens gekomen met een bevriend echtpaar die jullie had aangeraden.De plek is wel mooi. We zijn overigens Deventenaren.
gh1 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijk gegeten, vers bereide producten. Beter dan verwacht voor een eetcafé.
Smaak van decor is niet helemaal mijn ding, maar wel weer van mijn collega die de Sjampetter heeft aangeraden.
Jorg-1990 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk genoten op het terras van Sjampetter. Genoten. Ook de lunch was heerlijk. Ondanks de drukte op het terras verliep alles heel vlot!
heidivangelder .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten zowel mijn mede tafelgenoten als ik zelf. Heerlijke loempia's en carpaccio, kipsaté en schnitzel de sjampetter en als afsluiting de Hemelse Modder.

Plus punt vond ik de service. Recentelijk een maagverkleining ondergaan waardoor ik maar kleine porties kan eten. Vooraf dit aangegeven, ze dachten echt mee en ook nog kunnen eten tegen een gereduceerd tarief. Voor mij was dit best even emotioneel dat er zo met je meegedacht werd. Heel erg fijn. Ik heb dit zo gewaardeerd. Wij waren altijd al fan van de Sjampetter en nu nog meer. Hartelijk dank voor het heerlijke eten en de gezellige avond.