Eetcafe De Schans

Uitweg 1 3645 TA Vinkeveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe De Schans

Fabian B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijk eten! Carpaccio was dun gesneden, mooi van kleur en zag er smakelijk uit. De tzatziki bij de lamsspiesjes was ook een verassing, erg lekker allemaal :)
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We gebruikten er de lunch en het diner. De ligging is perfect tussen Wilnis en Vinkeveen, de bediening correct en ongedwongen en het terras is mooi.
Erg jammer was dat het eten nogal tegen viel. De uitsmijter als lunch was vergezeld van oudbakken boterhammen die uiterst droog en smakeloos waren. De ham was niet meegebakken terwijl we dat wel hadden gevraagd..

Het diner viel ook zwaar tegen. De kipsateh was een kant en klaar product met veel te zoete pindasaus die de naam pindasaus eigenlijk niet verdiende. De sla droog en met een minieme hoeveelheid dressing, en ook weer veel te zoet.

De rekening van € 180.00 voor 6 personen met alleen een hoofdgerecht, geen wijn en alleen een kopje koffie na exorbitant hoog.
Jammer, geen plek om nog eens te bezoeken.
Simon O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Spontane leuke lekkere avond bij de schans al vaker geweest voor borrel maar voor eten al even geleden. Was erg smakelijk goeie porties en bediening ook top! Beide voor herhaling vatbaar en erg leuk om oud collega weer te zien die gezorgd heeft met zn keuken team dat we top gegeten hebben.
S B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Een gezellig gelegen plekje in Vinkeveen met een mooi terras waar je lekker onder het genot ve kopje koffie of drankje vh mooie uitzicht kan genieten. Wij waren gisteren daar gaan lunchen. Vers brood . Ik had Zalm club sandwich en zij had brood m.2 kroketten. Lekker gegeten. Vooraf wat gedronken. Na de lunch nog een espresso toe. De sfeer was heel gemoedelijk. De bediening was vriendelijk en ontspannen. Hij kon ook tegen een grapje. Heel fijn. We gaan zeker nog terug om te dineren.
Mozart1 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer daar! Mijn man had saté, ik heb kabeljauw gegeten. Was allebei prima voor een redelijke prijs! We hadden niet gereserveerd maar er werd ons toch een fijn tafeltjes gewezen. De cappuccino vonden we wel wat klein maar de smaak was goed. Enige minpuntje was de harde muziek. Had voor ons iets zachter gemogen.
Stievie .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Ale meerdere keren erg lekker gegeten. De laatste keer met een groepje geluncht, was ook weer voortreffelijk. Je voelt je bij binnenkomst meteen welkom, het personeel is erg attent en vriendelijk. Voor een zeer schappelijke prijs kan je hier altijd heerlijk eten, en de porties zijn ruim. Toptent.
Janvdpoolsr .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
In tegenstelling tot een eerdere recensie, wil ik deze zeker corrigeren aangezien ik die recensie helaas niet meer kan verwijderen.
Eetcafé De Schans heeft zich van hun beste kant laten zien, en ons een heerlijke HIGH TEA voorgeschoteld. Een dan heb ik het over de dansgroep die ontzettend hebben genoten van een uitermate goed verzorgde HIGH TEA. Dank aan Mathieu en de vriendelijke bediening!
Daphne Carmel R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Afgelopen zaterdag hebben 4 vriendinnen en ik een heerlijke high tea gehad bij eetcafe de schans. De keuken heeft ons enorm verast met alle lekkere dingen die werden geserveerd. Het team is super enthousiast en niks is te gek. Zeker een aanrader om daar naar toe te gaan!
Janvdpoolsr .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Wij kwamen met 14 personen van de dansvereniging terug na een goede High Tea ervaring vorig jaar. Was voor herhaling vatbaar maar zijn er aardig van genezen. Wat ze ons voorschotelden was erbarmelijk weinig en slecht. Op de foto staat waar wij met 4 personen van mochten genieten. Let wel die etagère kost dus 70 euro!!!! Kan hier helaas de foto niet publiceren!
Lieke83 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Vanavond met zijn 6n heerlijk gegeten in de Schans! bediening is zeer gezellig! de prijs / kwaliteit verhouding is zeker helemaal in orde! wij komen zeker terug!
CathyB B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gezellig eetcafé met een leuke kaart en voldoende keus. Prijs en kwaliteit meer dan oké. Jerry en zijn jonge team zorgen voor een ontspannen sfeer. Het kan weleens een beetje te druk zijn voor de keuken, maar dat wordt altijd opgelost met een consumptie van het huis. De kaart wordt ook regelmatig aangepast, maar de toppers blijven er altijd op staan.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Een gezellig vol terras, goed dat ons viertal had gereserveerd. Prima bereide boeren varkensschnitzel, de 2 ribeyes precies klaargemaakt zoals gewenst (medium/well done) en een smakelijke kabeljauwrug. Het eetcafé heeft een vrij beperkte kaart, een hele verstandige keuze. En attente bediening. Met het mooie weer vandaag een erg geslaagd etentje, leuk adres.
Lambert J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Heel vriendelijk personeel zelden zo'n enthousiasme gezien .Spare-ribs een aanrader. In het café en op het terras heerst een echt gemoedelijke sfeertje.
Ijscoupe met 2 personen opgegeten. Was geen probleem kregen netjes 2 lepels.
Kortom gaan zeker een keertje terug als we in de buurt zijn.
W.W. S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Heerlijk buiten gezeten met ons 6en, genoten van het zalige weer, prima en goed
ontvangen. genoten van redelijke fles Spaanse wijn Sauvignon Blanc uit La Mancha. Allemaal black Angus biefstuk gegeten op verschillende manieren
klaar gemaakt onder andere surf & turf met pittige saus, lekker van smaak
maar jammer was dat er geen keus was met black Angus haas, wat zachter
is dan dit, wat aan de stevige kant was. Een heerlijk Dessert van warme
Brownie met chocolade saus en ijs met slagroom.
Linda2512 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Vandaag koningsdag afgesloten met een etentje op het zonnige terras van De Schans. Wij waren de enigen die het terras waardeerden. Binnen was het stampvol, buiten waren wij de enigen. Uit de wind in de avondzon genieten van een heerlijk visje met een lekker glas wijn: wat wil je nog meer? Wij komen er vaak voor een drankje of borrel tijdens een fietstochtje. Voor de plek, de supervriendelijke mensen en nu dus voortaan ook voor het eten! Een heerlijk stuk kabeljauw met Hollanse garnaaltjes, een fluweelzachte Hollandaisesaus ( apart in een bakje: altijd fijn!). En op ons bord een royale hoeveelheid lekkere gebakken groentes,pastinaak en paprika. En heerlijke frites met schil. Hier gaan wij zeker vaker eten! Lekker eten, aardige mensen en een prima prijs/kwaliteitverhouding.
R S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Super gegeten bij De Schans! Heerlijk kunnen genieten van het mooie weer, goede eten en ontzettend vriendelijk personeel. Het personeel had opgevangen dat er een jarige was en kwamen aan met een verrassing. Hier ga ik zeker nog een (aantal) keer terugkomen! Echt een aanrader!!!
82Peter .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Vanavond heerlijk gegeten in de Schans! Als voorgerecht genoten wij van een carpaccio en de gamba's die beide goed op smaak waren. Als hoofdgerecht hebben wij gekozen voor de angus java en de gewone black angus waar wij heerlijk van hebben genoten! De bediening was vriendelijk en had zelfs nog even tijd voor een leuk praatje. De prijs/kwaliteit verhouding is zeker helemaal in orde! wij komen snel nog eens terug
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Bij binnenkomst werd gevraagd of we hadden gereserveerd en dat was zo maar niemand leidde ons naar een tafel er werd vanachter de bar gewezen waar onze tafel was, er werd drinken opgenomen maar we kregen geen kaart na een tijdje hebben we de kaart zelf maar gepakt.
Ikzelf nam de tournedos en vroeg of die well done kon , vooraf de carpatio die smaakte prima maar toen kwam de tournedos en die was zo rauw als wat ook de aubergine wortel en paprika waren totaal niet gaar mn tafelgenote wilde het laten terug sturen maar zij had haar eten al dus heb ik het zo gelaten als dessert de cheesecake die te stevig was waardoor het niet lekker smaakte. De prijs viel mee maar ik heb niet genoten van het eten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Hier op maandag 2 maart gegeten. we waren hier al eens eerder geweest, maar dat was echt een hele tijd geleden.
Eindelijk een restaurant dat ook op maandag geopend is.
Ontvangst was vriendelijk, alleen de manlijke bediening lepelde zijn vaste verhaaltje op, zonder enige nuance in zijn stem. Als je dan wat vraagt, is hij gelijk van zijn punt afgebracht. Echt slecht, maar dit werd door de vrouwelijke bediening meer dan goed gemaakt. Professioneel en met passie.
Het eten: mijn partner had de Black Angus biefstuk. Goed gebakken en zacht. Prima stukje vlees.
Zelf nam ik eens een schnitzel met uien en spekjes. Uien en spekjes heerlijk gebakken, maar de schnitzel vond ik wat droog en misschien wel een beetje te doorbakken. Jammer, maar ze krijgen een herkansing bij ons volgende bezoek.
Fransconny G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
We waren bij toeval in de buurt van Vinkeveen en wilden even wat eten. Uitgekomen bij de Schans. Leuke vlotte jonge bediening. Vooraf samen gamba's en als hoofdgerecht saté. Gezellig en druk eetcafé. Als we weer in de buurt zijn voor ons een plek om terug te komen.