Eetcafé de Roskam

Waaldijk 2 5327 AC Hurwenen Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Roskam

Direct aan de Waal vindt u brasserie de Roskam. De bijzondere sfeer en de gezellige ambiance maakt brasserie de Roskam tot een unieke locatie voor uw feest.

Aan ons terras, direct aan de Waal kunt onder het genot van een hapje en drankje genieten van het mooie uitzicht. Ook is het natuurlijk mogelijk om binnen plaats te nemen in ons vernieuwde restaurant.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Roskam

• Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Toprestaurant!
Jeffrey M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Zeer slechte service hier. Ik heb dit bedrijf in totaal 6 keer een kans gegeven en elke keer was er wel iets. Eten te laat of zelfs verkeerd (zalmsalade besteld en vervolgens brood met zalm krijgen). We hebben een keer 2 uur gedaan over 1 drankje en lunch zolang duurde het voor we geholpen werden en voordat we kregen wat we besteld hadden. De reden dat ik toch 6 keer ben gegaan? De locatie. Het ligt aan de Waal en je kan er heerlijk zitten. Heb je de tijd en maakt het je niet uit wat je krijgt echt een aanrader want geloof me je geduld word op de proef gesteld.
Andries V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Erg lekker gegeten in een gezellige ambiance. Het uitzicht over de Waal is prachtig!
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk gegeten!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten!!
E.j. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
het eten is prima, iets meer variatie in broodjes zou leuk zijn. b.v. een helft met zalm en andere helft met eiersalade of iets anders, of andere variaties
Elle L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten op een top locatie
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Het verrassings 3 gangen menu was voortreffelijk, echt een aanrader.
E.j. V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
bij een reservering moet je een vast telefoonnummer kunnen invullen. ik heb geen mobiel nummer geweldig gezellig restaurant met uitzicht op de waal. zeer vriendelijke bediening, lekker eten. wij komen er de laatste vijf weken iedere week een keer lunchen. eens per week een nieuw gerecht op de lunchkaart zou lekker zijn.
Andrina H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lekker gegeten goede service
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Personeel is goed genoeg op de hoogte van de kaart. Wel lekker gegeten.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
We hebben heerlijk geluncht
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Verschillende keren geweest
En het is altijd goed en gezellig
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten voor een redelijke prijs.
harry E.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
vriendelijke ontvangst, goede stoelen, en natuurlijk een mooi uitzicht op de Waal, keuze menukaart is niet erg uitgebreid. prijs/kwaliteit is gunstig, maar moet niet duurder worden.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wat een heerlijke plek aan De Waal! Gemoedelijke sfeer, lekker eten, mooie wijn en perfecte koffie. Komen hier zeker nog eens terug om op het terras te genieten van zon, wind en water.
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Altijd gastvrij bij de Roskam en altijd bereid om iets extra’s te doen of aan te passen aan je wensen, wat erg handig is, zeker met kids. Prima eten voor een heel schappelijke prijs met mooi uitzicht op de Waal bij hoog water. We hebben gelunched: Caesar salades, warm broodje geitenkaas en kroketten met brood. Prima weer, we komen zeker weer terug.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening. Verrassend aangenaam om daar te eten gezien de minder aantrekkelijke uitstraling vanaf buiten gezien .
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wij zijn deze avond erg verwend. Wij bestelden beiden een 3 gangen verrassingsmenu en deze was inderdaad verrassend te noemen. Het waren stuk voor schilderijtjes en de smaak was voortreffelijk. Dit alles kwam misschien ook wel doordat de kok de tijd had omdat wij de enigen waren deze doordeweekse avond. Waarschijnlijk de stilte voor de (kerst)storm..
JanWillem D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Na een aantal bezoeken nog steeds zeer tevreden over de gerechten en in de zomer een van de mooiste locaties met uitzicht op de rivier.