Eetcafé de Remise

Hoflaan 2 3956 EE Leersum Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé de Remise

Ongedwongen genieten in Leersum

Een gezellig eetcafé in Leersum waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Voor een hele zachte prijs geniet je hier van een verrukkelijk 3-gangenmenu! De kaart bestaat uit simpele gerechten, die heel goed worden uitgevoerd. De Remise is ook nog eens heel kindvriendelijk, kom je dus lekker laten verwennen met het hele gezin.

Meer informatie over restaurant Eetcafé de Remise

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé de Remise

Monique W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goede kwaliteit eten, voor ieder wat wils qua keuze in gerechten. Knusse sfeer en vriendelijke prijzen en personeel! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar, kom zeker nog eens terug als ik in de buurt ben.
Dianne H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Verrassende gerechten!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De biefstuk was heerlijk!
Helaas duurde het best wel beetje lang voordat het eten kwam (zagen het in de keuken al zeker een aantal minuten klaarstaan) en de friet was al koud! Salade Pulles chicken was ook erg lekker.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Dit is al jaren een uitstekende tent, die we zonder meer kunnen aanbevelen. Goed eten, redelijke prijs, prima bediening.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gastvrije ontvangst en service in een gezellige sfeer !
Smakelijke spijzen en dranken, op de juiste wijze en temperatuur geserveerd !
Sijmy W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Vorige week al geweest. Zo goed bevallen.
Nu weer met vrienden gegeten.
Was weer top!
Joëlle M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
heuvelrug toast is super lekker!
Sijmy W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben een hele gezellige avond gehad, heerlijk gegeten.
Arja V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig restaurant met ongedwongen sfeer en aardige bediening.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goede, vlotte bediening. Eten was perfect met name de 2 persoons gerechten zijn een aanrader. Van begin tot eind genoten van alles! Hier moet je zeker een keer gaan eten.
Monnetty .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ik loop vaak wandelroutes en probeer in de route een plek om te eten te vinden. Mijn vrije dag valt op maandag en dan zijn de meeste dicht. Ik ben erg tevreden over de Remise.
Floris W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Leuke tent. Zat zo goed als vol toen wij kwamen. Toch alles vlot geserveerd. Keurig personeel. Ik zeg, top!
Maris V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Ik vond het eten met te weinig groente geserveerd
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Glas water gevraagd, niet gebracht. Leuk tafeltje, gelukkig in een rustige hoek. Toetje, bevatte drie andere items, dan.op de kaart. We hadden dit graag van tevoren geweten, zodat we echt konden kiezen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Genoten van een high wine. 3 overheerlijke glazen wijn naar keuze met daarbij geserveerd eerst een koude hapjes ronde, daarna een warme hapjes ronde en tot slot een dessert ronde. Het was heerlijk. We kregen het niet op. Porties hadden prima iets kleiner gemogen voor hetzelfde geld van maar € 22,50 pp. Buiten de heerlijke hapjes is de service altijd top. Bedankt voor een heerlijke middag!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Dit is wat je van een eetcafé verwacht. Leuke kaart en lekker gegeten. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Vlotte bediening, mogen iets sneller schenken.
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Diner met 5 personen. Bediening was top en het eten was redelijk goed. Prijs/kwaliteit is doorgeschoten. Dat is jammer. Zeker de moeite om nog eens te bezoeken.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Dewe S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Hier terecht gekomen via een hemabon,
Konden keuze nemen van de gebruikelijk menukaart.
Saté was goed. 1 persoon had koemelkallergie, vroeg om ketchup ipv pindasaus, kwam veel later toen hoofdgerecht al bijna op was. 2 keer extra om moeten vragen! Bediening was traag.
Erg stofferige plekken in restaurant.
WilB .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de Hema bon "Diner voor twee". Vooraf werd ons verteld, dat er geen speciaal menu was voor deze bon. Gewoon van de kaart kiezen en bij afrekenen zou de waarde van de bon in mindering gebracht worden.
Partner koos het driegangenmenu; paprikasoep vooraf, mosselpannetje en gemarineerde ananas met ijs na. Geen klachten, lekker eten. Voor mezelf vooraf de carpaccio (gewoon goed), de saté en als dessert eveneens de ananas. Saté wel eens beter gehad maar niet echt slecht. Lekker dessert.
Afrekenen precies zoals beloofd, waarbij de waarde van de bon ook nog naar boven werd afgerond. Erg netjes.